abonnement Unibet Coolblue
pi_180371667
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:18 schreef ABombali het volgende:

[..]

Sporadisch doen ze een item hierover, tientallen incidenten per maand hoor je niks over. Waardoor mensen zoals jij niet eens weten dat het gebeurt en het ook niet geloven.
:')

Volgens mij draai je het om, misdaden en criminele activiteiten van bepaalde groepen worden altijd zoveel mogelijk onder de pet gehouden. Het is inmiddels al vaak onderwerp van discussie hoe de media en de politie bepaalde zaken onder de pet houd om de "rust te bewaren". Het merendeel islamofobie incidenten blijken achteraf verzonnen of gelogen te zijn, dus jouw opmerking past ook gewoon in het straatje van Nederlander haat.

Wat ik dan weer mooi vind is dat zodra Marokko speelde ze het continue hebben over Nederlandse-Marokkanen of Marokkaanse-Nederlanders, maar zodra het over criminaliteit gaat dan is het opeens weer "Nederlanders opgepakt".

:')
pi_180371681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

:')

Volgens mij draai je het om, misdaden en criminele activiteiten van bepaalde groepen worden altijd zoveel mogelijk onder de pet gehouden. Het is inmiddels al vaak onderwerp van discussie hoe de media en de politie bepaalde zaken onder de pet houd om de "rust te bewaren". Het merendeel islamofobie incidenten blijken achteraf verzonnen of gelogen te zijn, dus jouw opmerking past ook gewoon in het straatje van Nederlander haat.

Wat ik dan weer mooi vind is dat zodra Marokko speelde ze het continue hebben over Nederlandse-Marokkanen of Marokkaanse-Nederlanders, maar zodra het over criminaliteit gaat dan is het opeens weer "Nederlanders opgepakt".

:')
Het merendeel ja? Bron voor deze bewering? Of zijn dit gewoon weer 'jouw persoonlijke observaties' die je als feitelijke waarheid probeert te verkopen om je xenofobie te rechtvaardigen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_180371704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:11 schreef probeer het volgende:

[..]

Het merendeel ja? Bron voor deze bewering? Of zijn dit gewoon weer 'jouw persoonlijke observaties' die je als feitelijke waarheid probeert te verkopen om je xenofobie te rechtvaardigen?
In dit topic wordt dat ook al meermaals vermeld, waarbij er ook geregeld bronnen zijn aangeleverd. Dus waarom heb je er niet eerder op gereageerd of werkt mijn gebruikersnaam weer als een rode lap voor de ogen?
pi_180371706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:36 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Als je gelovig christen ben kan je alleen maar verdrietig worden over hoe nu de geboorteplek van Jezus erbij ligt. Christenen worden weggepest in Palestina.
Moslims doen het anders:
[ afbeelding ]

We dwalen af, Ezra constateert dat er best wel veel berichten te vinden zijn van valse aangiften door moslims in het kader van "islamofobia". Dat kan ik alleen maar met hem eens zijn.

https://vladtepesblog.com(...)one-by-someone-else/
Deze meneer bijvoorbeeld, claimt dat anderen de deur hebben ingetrapt van zijn moskee. De veiligheidscamera's lieten zien dat hijzelf intrapte. In dit geval viel hij door de mand vanwege de veiligheidscamera's, maar wat als die er niet gehangen hadden? Dan was hij nu nog aan het klagen over islamofobie.
Ezra is actief op zoek naar hoe hij moslims in een slecht daglicht kan stellen. Daarbij zoekt hij alleen maar naar dingen die moslims fout doen om daarover te klachten. Daardoor is balans ver te zoeken.

Natuurlijk doen moslims ook slechte dingen. Als je alleen daarop focust en een fulltime job van maakt om alle slechte dingen die moslims doen op te zoeken en daarover praten, dan lijkt het veel erger dan het daadwerkelijk is.

Het is zeker waar dat veel slechte dingen gebeuren in de Islamitische wereld, ik vind het goed als men daarover praat, zolang men objectief blijft. Dat doet Ezra niet naar mijn mening.
pi_180371752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

In dit topic wordt dat ook al meermaals vermeld, waarbij er ook geregeld bronnen zijn aangeleverd. Dus waarom heb je er niet eerder op gereageerd of werkt mijn gebruikersnaam weer als een rode lap voor de ogen?
In #201 vraag ik elfletterig hetzelfde.

En nee, een handvol linkjes posten is bij lange na geen valide onderbouwing van 'het merendeel van islamofobische incidenten is verzonnen'. Dat weet jij ook best.

Maar vooruit .. laat ik het je dan vragen, ipv er meteen een verwijt van maken ..

Waarom roep je dat het merendeel verzonnen is, terwijl dat toch echt niet op te maken is uit een handjevol afzonderlijke gevallen? Waarom die framing, terwijl je er geen hard bewijs voor hebt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_180371825
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:15 schreef probeer het volgende:

[..]

In #201 vraag ik elfletterig hetzelfde.

En nee, een handvol linkjes posten is bij lange na geen valide onderbouwing van 'het merendeel van islamofobische incidenten is verzonnen'. Dat weet jij ook best.
Verzonnen? Zodra er een islamofobisch incident is wordt dat ziekelijk uitgemeten in de media, het staat op voorpagina's en hoeveel van die berichten de laatste jaren bleken te kloppen? Jij weet net zo goed als mij dat er veel van die incidenten gelogen zijn, dat is geen onderbuik meer. Maar dit is de tactiek die mensen zoals jou spelen keer op keer, meteen roepen voor bronnen wetende dat niemand een lijstje heeft bijgehouden en de persoon die geen zin heeft om het internet af te struinen naar al die bronnen is dan meteen een leugenaar of racist. Ik heb te vaak bronnen geleverd na soortgelijke opmerkingen, en keer op keer waren de critici dan opeens verdwenen in een topic om anderen zien terug te komen die begonnen te schuimbekken over andere "details".

Ik lever geen bron meer aan, die onderbuik van mij heeft al meer dan 20 jaar gelijk en dat zal nu niet veel anders zijn. Zolang het registreren van bepaalde zaken, zoals afkomst etc. verboden zijn kunnen mensen zoals jou zich blijven verschuilen achter de opmerking "bron?".
pi_180371847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 10:36 schreef MrRatio het volgende:

[..]

[..]

We dwalen af, Ezra constateert dat er best wel veel berichten te vinden zijn van valse aangiften door moslims in het kader van "islamofobia". Dat kan ik alleen maar met hem eens zijn.

https://vladtepesblog.com(...)one-by-someone-else/
Deze meneer bijvoorbeeld, claimt dat anderen de deur hebben ingetrapt van zijn moskee. De veiligheidscamera's lieten zien dat hijzelf intrapte. In dit geval viel hij door de mand vanwege de veiligheidscamera's, maar wat als die er niet gehangen hadden? Dan was hij nu nog aan het klagen over islamofobie.
Er wordt hier zelfs beweerd dat het merendeel van die aangiften vals is. Want och och och, ze hebben al zo vaak een bron gepost van een valse aangifte. Dus kan het niet anders dan dat het merendeel vals is.
"Pools are perfect for holding water"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 10 juli 2018 @ 11:22:07 #208
74056 crew  ToT
pi_180371868
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Verzonnen? Zodra er een islamofobisch incident is wordt dat ziekelijk uitgemeten in de media, het staat op voorpagina's en hoeveel van die berichten de laatste jaren bleken te kloppen? Jij weet net zo goed als mij dat er veel van die incidenten gelogen zijn, dat is geen onderbuik meer. Maar dit is de tactiek die mensen zoals jou spelen keer op keer, meteen roepen voor bronnen wetende dat niemand een lijstje heeft bijgehouden en de persoon die geen zin heeft om het internet af te struinen naar al die bronnen is dan meteen een leugenaar of racist. Ik heb te vaak bronnen geleverd na soortgelijke opmerkingen, en keer op keer waren de critici dan opeens verdwenen in een topic om anderen zien terug te komen die begonnen te schuimbekken over andere "details".

Ik lever geen bron meer aan, die onderbuik van mij heeft al meer dan 20 jaar gelijk en dat zal nu niet veel anders zijn. Zolang het registreren van bepaalde zaken, zoals afkomst etc. verboden zijn kunnen mensen zoals jou zich blijven verschuilen achter de opmerking "bron?".
Vanaf nu gewoon een archiefje aanmaken met bookmarks. :) Heb ik ook een tijdje gedaan maar dan krijg je weer het verwijt dat je moslims blijkbaar wel intens moet haten als je alle bronnen zo makkelijk bij de hand hebt! _O-
Je kunt deze discussies gewoon niet winnen. :N
pi_180371886
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Verzonnen? Zodra er een islamofobisch incident is wordt dat ziekelijk uitgemeten in de media, het staat op voorpagina's en hoeveel van die berichten de laatste jaren bleken te kloppen? Jij weet net zo goed als mij dat er veel van die incidenten gelogen zijn, dat is geen onderbuik meer. Maar dit is de tactiek die mensen zoals jou spelen keer op keer, meteen roepen voor bronnen wetende dat niemand een lijstje heeft bijgehouden en de persoon die geen zin heeft om het internet af te struinen naar al die bronnen is dan meteen een leugenaar of racist. Ik heb te vaak bronnen geleverd na soortgelijke opmerkingen, en keer op keer waren de critici dan opeens verdwenen in een topic om anderen zien terug te komen die begonnen te schuimbekken over andere "details".

Ik lever geen bron meer aan, die onderbuik van mij heeft al meer dan 20 jaar gelijk en dat zal nu niet veel anders zijn. Zolang het registreren van bepaalde zaken, zoals afkomst etc. verboden zijn kunnen mensen zoals jou zich blijven verschuilen achter de opmerking "bron?".
Er zijn gevallen die verzonnen zijn ja. Zul je mij niet horen ontkennen. Maar volgens jou is dat het merendeel. Maar daar heb je geen onderbouwing voor, buiten wat losse gevallen.

Dus je lult maar weer wat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180371893
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Vanaf nu gewoon een archiefje aanmaken met bookmarks. :) Heb ik ook een tijdje gedaan maar dan krijg je weer het verwijt dat je moslims blijkbaar wel intens moet haten als je alle bronnen zo makkelijk bij de hand hebt! _O-
Je kunt deze discussies gewoon niet winnen. :N
Wat ben je toch zielig. Knuffel nodig?
"Pools are perfect for holding water"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 10 juli 2018 @ 11:24:55 #211
74056 crew  ToT
pi_180371914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat ben je toch zielig. Knuffel nodig?
:') Echt, gast....
pi_180371921
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Vanaf nu gewoon een archiefje aanmaken met bookmarks. :) Heb ik ook een tijdje gedaan maar dan krijg je weer het verwijt dat je moslims blijkbaar wel intens moet haten als je alle bronnen zo makkelijk bij de hand hebt! _O-
Je kunt deze discussies gewoon niet winnen. :N
Wat ik mij afvraag is waarom ze nooit bronnen vragen voor de beweringen van o.a. Judith Sarengeti (of hoe schrijf je dat) met haar "er zitten geen IS strijders tussen de vluchtelingenstromen" of misschien eens een bron vragen over al die zogenaamde apothekers die nog geen woord kunnen schrijven. Nee zodra iets in het idealistische straatje past dan is er geen kritiek, alleen de mensen die keer op keer het tegendeel bewijzen die moeten zich maar blijven bewijzen. De hypocrisie van een bepaalde kliek hier :r en lever je bronnen aan dat is er natuurlijk weer gezeur over de bron om ze zelf van een amateur wordpress site gemaakt door ene Ali of Sterre te zien linken.
pi_180371944
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:24 schreef ToT het volgende:

[..]

:') Echt, gast....
Dude .. kom op zeg. Zelfs als je een uitgebreide lijst bij zou houden van alle valse aangiften van islamofobische misdaden, kan dat op zichzelf nooit bewijs zijn van de stelling 'het merendeel van de aangiften is vals'. Dat zal je dan moeten vergelijken met het aantal terechte aangiften (die je waarschijnlijk niet bijhoudt).

Dit weet zelfs een kind.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180371958
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Vanaf nu gewoon een archiefje aanmaken met bookmarks. :) Heb ik ook een tijdje gedaan maar dan krijg je weer het verwijt dat je moslims blijkbaar wel intens moet haten als je alle bronnen zo makkelijk bij de hand hebt! _O-
Je kunt deze discussies gewoon niet winnen. :N
Ga ik ook doen goed idee, maar dan met racistische aanvallen en aanslagen door tattas
pi_180371959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat ik mij afvraag is waarom ze nooit bronnen vragen voor de beweringen van o.a. Judith Sarengeti (of hoe schrijf je dat) met haar "er zitten geen IS strijders tussen de vluchtelingenstromen" of misschien eens een bron vragen over al die zogenaamde opothekers die nog geen woord kunnen schrijven. Nee zodra iets in het idealistische straatje past dan is er geen kritiek, alleen de mensen die keer op keer het tegendeel bewijzen die moeten zich maar blijven bewijzen. De hypocrisie van een bepaalde kliek hier :r en lever je bronnen aan dat is er natuurlijk weer gezeur over de bron om ze zelf van een amateur wordpress site gemaakt door ene Ali of Sterre te zien linken.
Nou, speciaal voor jou dan ... Die trut lulde uit haar nek, en dat wist iedereen die ook maar een beetje logisch nadacht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180371960
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:23 schreef probeer het volgende:

[..]

Er zijn gevallen die verzonnen zijn ja. Zul je mij niet horen ontkennen. Maar volgens jou is dat het merendeel. Maar daar heb je geen onderbouwing voor, buiten wat losse gevallen.

Dus je lult maar weer wat.
Het is voorpagina nieuws zodra een moslima of moslim wordt bejegend in Nederland. Racisme doet het erg goed in bepaalde kringen, de kringen die de media beheersen. Dus wat we in de media horen is de minderheid, wat achteraf keer op keer gelogen blijkt te zijn en de overgrote meerderheid van de incidenten die halen het nieuws totaal niet waarin moslims dus wel degelijk racistisch worden bejegend in Nederland? Want zo is het natuurlijk moeilijk bronnen zoeken, van de berichten de laatste jaren blijkt de overgrote meerderheid gelogen.
pi_180372012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het is voorpagina nieuws zodra een moslima of moslim wordt bejegend in Nederland. Racisme doet het erg goed in bepaalde kringen, de kringen die de media beheersen. Dus wat we in de media horen is de minderheid, wat achteraf keer op keer gelogen blijkt te zijn en de overgrote meerderheid van de incidenten die halen het nieuws totaal niet waarin moslims dus wel degelijk racistisch worden bejegend in Nederland? Want zo is het natuurlijk moeilijk bronnen zoeken, van de berichten de laatste jaren blijkt de overgrote meerderheid gelogen.
Dus je logica is nu 'als het merendeel van de gevallen die in het nieuws komen verzonnen is (waar je buiten wat losse linkjes ook nog geen bewijs voor hebt geleverd) dan moet het merendeel van alle gevallen ook wel verzonnen zijn'?

Nog steeds geen bewijs, maar iig al een stukje genuanceerder.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180372198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:31 schreef probeer het volgende:
Dus je logica is nu 'als het merendeel van de gevallen die in het nieuws komen verzonnen is (waar je buiten wat losse linkjes ook nog geen bewijs voor hebt geleverd) dan moet het merendeel van alle gevallen wel verzonnen zijn'?

Nog steeds geen bewijs, maar iig al een stukje genuanceerder.
Niet echt, mijn eerste punt is dat het racistisch bejegenen van een moslim hier altijd het nieuws haalt. Zelfs een aanval in België is hier in Nederland voorpagina nieuws. In bepaalde kringen doet dat nieuws het gewoon goed, ze kunnen dan met het vingertje wijzen. Die kringen domineren ook veelal de media. Nu ga ik niet roepen dat 100% de media haalt, maar ik ga er vanuit dat zaken zoals "domme hoofddoek" etc. niet de media halen. Dat is maar goed ook, want ik denk dat ik alleen al 500 pagina's in een extra editie kon vol krijgen met de haat vanuit bepaalde krijgen naar autochtone Nederlanders.

Punt twee is dat van die zaken die de media halen veelal gelogen blijkt te zijn, zoals recent nog het verhaal van de jongedame die mishandeld was door 2 blanke blonde jongens. De moslima in de bus wat werd uitgescholden, en verrek ik heb een persoonlijke ervaring waarbij een Marokkaanse man mij op 7 jarige leeftijd sloeg waarna mijn vader ingreep en die man een paar ferme tikken verkocht. Bijkomend moesten we ook de stad uit vluchten voor een week en werden we bedreigd zoals die juwelier nu in België en eigenlijk iedereen wel die eens een aanvaring heeft gehad met bepaald volk. Maar dat is een andere discussie. om een lang verhaal kort te maken uiteindelijk bleef die Marokkaanse man liegen, sprak opeens geen woord Nederlands meer, keek mij moeder niet aan tijdens de gesprekken en overal waren er opeens Marokkaanse getuigen, waarvan er zich 2 zelfs in Marokko bevonden tijdens de actie. Ook nog eens een mishandeling meegemaakt in België waarbij enkele doorgedraaide Marokkanen op mijn schoonbroer begonnen in te slaan zonder enige reden. En de eindconclusie van dat verhaal, waar ik ook enkele tikken kreeg, was dat het het woord van die Marokkanen was tegen die van ons. Tel daarbij al die andere verhalen op, al die andere ervaringen op over in Europa, een uurtje "blik op de weg" en zelfs de opmerking "ik zweer" wat veelal in grappige discussies gebruikt wordt en dan kan je geen andere conclusie trekken dat bepaalde mensen wel erg vaak liegen.

Ban of geen ban, door persoonlijke ervaringen en door zonder oogkleppen op te leven is mij allang duidelijk dat bepaalde bevolkingsgroepen liegen totdat ze erbij neervallen. Daarmee wil ik niet iedereen in die groep over één kam scheren, maar het is wel een probleem wat niet uit de duim zuig en ik denk dat velen die soortgelijke ervaringen hebben dit kunnen bevestigen. Maar ik ben voorstander om dat eens goed te registreren, om de leugens of de criminaliteit uit bepaalde groepen te registreren, maar dat mag dan weer niet want dat is racisme.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 11:48:11 #219
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_180372252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat ik mij afvraag is waarom ze nooit bronnen vragen voor de beweringen van o.a. Judith Sarengeti (of hoe schrijf je dat) met haar "er zitten geen IS strijders tussen de vluchtelingenstromen" of misschien eens een bron vragen over al die zogenaamde apothekers die nog geen woord kunnen schrijven. Nee zodra iets in het idealistische straatje past dan is er geen kritiek, alleen de mensen die keer op keer het tegendeel bewijzen die moeten zich maar blijven bewijzen. De hypocrisie van een bepaalde kliek hier :r en lever je bronnen aan dat is er natuurlijk weer gezeur over de bron om ze zelf van een amateur wordpress site gemaakt door ene Ali of Sterre te zien linken.
Het wordt tijd voor een Like-button op Fok!

Just two weeks ago, an alleged hate crime fell apart after a 22-year-old Muslim man admitted he had "exaggerated" an assault in a Durham, Ontario park restroom. Canadian police dropped charges against a 57-year-old man whom the Muslim man claimed had shouted anti-Muslim epithets and punched him in the face.

"We could have charged him with obstructing police or mischief and he was cautioned for those two offences," a police official told the Toronto Sun. But the faker escaped without punishment. Dit moet eens afgelopen zijn. Als je een valse aangifte doet krijg je of een schadevergoeding of geen enkele straf.

In late August, Indiana State University professor Azhar Hussain received one year’s probation for fabricating anti-Muslim threats and an assault. He pleaded guilty to misdemeanor charges of obstruction for justice and harassment after lying to cops this spring about being attacked and sending anti-Muslim hate mails to the school.

"Based upon the investigation, it is our belief that Hussain was trying to gain sympathy by becoming a victim of anti-Muslim threats, which he had created himself," the campus police chief concluded.

In June, a small fire at a Des Moines, Iowa, mosque generated national headlines — until a young Muslim woman was arrested for starting it.

"Security cameras in the mosque showed a woman, later identified as Aisha Ismail, 22, pouring lighter fluid on the carpet and then starting the fire," police reported. "It doesn’t appear that she was trying to burn the place down," the local chief said. "It seems like she was trying to make a statement." Zonder veiligheidscamera's zou dit nog steeds bekend staanals islamofobie.

In Houston, a "suspicious" fire at a Houston mosque in 2015 turned out to have been set by one of the center’s own worshipers who prayed there five times a day for five years. The unindicted terror-funding co-conspirators at CAIR-Houston had clamored for law enforcement authorities to "investigate a possible bias motive for this fire" due to "the recent spike in hate incidents targeting mosques nationwide."

That same year, New Yorker Kashif Parvaiz was convicted of murdering his wife in front of his child after police debunked his cover story of being attacked by a group of bigots who called the family "terrorists."

For every rare and bona fide act of "Islamophobia" in North America, there are multiple acts of Islamo-faux-bia ginned up to stir attention, milk public compassion and generate unfounded fear.

It’s bad enough when the Islamo-faux-bists operate any other time of year. It’s downright disgusting when they exploit the true horrors of 9/11 to hype their delusions of systemic post-9/12 oppression and collective victimhood.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  dinsdag 10 juli 2018 @ 11:52:34 #220
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_180372352
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_180375908
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 09:26 schreef ABombali het volgende:

[..]

In Nederland? Heb je daar bronnen voor?
500 gevallen eerwraak en dat zijn alleen de officiële meldingen. Dan hebben we het nog niet over zaken als vrouwenbesnijdenis, uithuwelijken en andere fantastische hobby's van de moslims.
pi_180378342
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

500 gevallen eerwraak en dat zijn alleen de officiële meldingen. Dan hebben we het nog niet over zaken als vrouwenbesnijdenis, uithuwelijken en andere fantastische hobby's van de moslims.
Dus je hebt geen bronnen... Zeg het dan gewoon
pi_180378601
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:05 schreef ABombali het volgende:

[..]

Dus je hebt geen bronnen... Zeg het dan gewoon
Oh voor die 500 gevallen eerwraak heb ik voldoende bronnen hoor. Op mobiel vind ik het overigens een gedoe om dat te gaan copy-pasten. Google het zelf maar.

Daar staan 158 gevallen van niet-moslims naar moslims tegenover.
pi_180378724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:18 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Oh voor die 500 gevallen eerwraak heb ik voldoende bronnen hoor. Op mobiel vind ik het overigens een gedoe om dat te gaan copy-pasten. Google het zelf maar.

Daar staan 158 gevallen van niet-moslims naar moslims tegenover.
Bronnen over jouw bewering die je maakte
  dinsdag 10 juli 2018 @ 17:44:11 #225
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_180379121
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:14 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Er staat dat de onderzoekers verdergaan met het onderzoek om de twee personen te vinden die worden verdacht van het toetakelen van de jonge moslima. De twee jongeren die vrijdag zijn aangehouden en zijn vrijgelaten hebben er blijkbaar niets mee te maken.

Link: http://www.lanouvellegaze(...)-raciste-se-poursuit
Goh, zagen we niet aankomen hé.
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')