abonnement Unibet Coolblue
pi_180222117
quote:
Greenpeace test beveiliging Franse kerncentrale met Superman-drone

Greenpeace heeft dinsdag een als Superman verklede drone laten neerstorten bij een Franse kerncentrale. Met de actie wil de organisatie aantonen dat de kerncentrale bij Lyon vrij gemakkelijk aan te vallen is. Niet veel later vloog er ook een normale drone van de milieuorganisatie door de no-flyzone.


bron: https://www.nu.nl/240439/video/greenpeace-test-beveiliging-franse-kerncentrale-met-superman-drone.html
Er is vaak wel kritiek op Greenpeace maar hier tonen ze toch wel aan dat kerncentrales onvoldoende beveiligd zijn tegen terroristen en andere kwaadwillenden.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:03:28 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180222153
Goede actie wel dit
Ik ben inmiddels overleden
pi_180222189
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er is vaak wel kritiek op Greenpeace maar hier tonen ze toch wel aan dat kerncentrales onvoldoende beveiligd zijn tegen terroristen en andere kwaadwillenden.
Beetje jammer dat ze dat doen door zelf de terrorist uit te hangen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Spellchecker dinsdag 3 juli 2018 @ 22:06:07 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180222253
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Beetje jammer dat ze dat doen door zelf de terrorist uit te hangen.
pi_180222269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Beetje jammer dat ze dat doen door zelf de terrorist uit te hangen.
Het is niet schadelijk, wel effectief om aan te tonen dat je 2 drones probleemloos door de no-fly zone krijgt.

Wees blij dat ze het aantonen, het hadden ook echte terroristen kunnen zijn met een paar drones volgeladen met zware explosieven.
pi_180222985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is niet schadelijk, wel effectief om aan te tonen dat je 2 drones probleemloos door de no-fly zone krijgt.

Wees blij dat ze het aantonen, het hadden ook echte terroristen kunnen zijn met een paar drones volgeladen met zware explosieven.
Ik vind de boodschap prima, maar erger me steeds vaker aan de manier waarop de boodschap gebracht schijnt te moeten worden.

Het betrof de kernafvalopslag en die is specifiek ontworpen om natuurrampen en ongelukken te weerstaan. Nou weet ik niet hoe dik de wanden zijn (en ik neem aan dat dat geen vrije informatie is), maar ik vraag me af of je daar 1-2-3 een gat ik weet te krijgen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180223165
Domme actie, ze zouden een Fukushima moeten forceren. Central afkoppelen van het net, dmv opblazen van een hoogspanningsmast. Onklaar maken van de dieselaggregaten en een indien nog nodig een stop van de reactor forceren.

Meer en langer ellende, dan een drone of bom ooit kan uitvoeren.
.
pi_180223190
Kernafval-opslag in gevaar brengen :') (even ongeacht hoe diep/dik beschermd)

Go Greenpeace :')

"kernafval is gevaarlijk"
-"met jullie in buurt zeker"
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:36:20 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180223264
Oppakken en half jaar in de bak die gasten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 3 juli 2018 @ 22:37:41 #10
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180223306
Ze konden ook aan tonen in de no-fly zone te kunnen vliegen door er gewoon te blijven vliegen, ipv te crashen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180223620
Ik heb liever dat greenpeace zo doet dan een echte terroristen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_180223747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oppakken en half jaar in de bak die gasten.
De groep die vorig jaar een onsuccesvolle poging deed om bij een kernreactor in te breken, is in februari veroordeeld tot een boete van ¤20.000, een te betalen schadevergoeding van ¤50.000, vijf maanden voorwaardelijke celstraf voor zeven van de negen deelnemers, twee maanden celstraf voor twee 'veelplegers' (wordt in Frankrijk veelal omgezet naar werkstraf)

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 04-07-2018 00:15:28 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180223771
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:33 schreef Fer het volgende:
Domme actie, ze zouden een Fukushima moeten forceren. Central afkoppelen van het net, dmv opblazen van een hoogspanningsmast. Onklaar maken van de dieselaggregaten en een indien nog nodig een stop van de reactor forceren.

Meer en langer ellende, dan een drone of bom ooit kan uitvoeren.
?
Jij wil graag een ramp zien gebeuren?

Verder is het natuurlijk van groot belang dat een kerncentrale voldoende beveiligd is. Echter is kernenergie wel schone energie die voldoende aanwezig is.
pi_180223947
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

Echter is kernenergie wel schone energie die voldoende aanwezig is.
Daarover zijn ze het bij Greenpeace niet met je eens.

Maar kernenergie is wel stukken betrouwbaarder dan wind- of zonne-energie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180223999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Daarover zijn ze het bij Greenpeace niet met je eens.

Maar kernenergie is wel stukken betrouwbaarder dan wind- of zonne-energie.
Greenpeace bestaat dan ook vooral uit van die overblijfmoeders die eens iets op feesboek hebben gelezen.
pi_180224671
Greenpeace doet het even voor, nu begrijpen zelfs de lowbudget terroristen hoe kwetsbaar we zijn. Slim hoor.
-nee-
pi_180226533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
Er is vaak wel kritiek op Greenpeace maar hier tonen ze toch wel aan dat kerncentrales onvoldoende beveiligd zijn tegen terroristen en andere kwaadwillenden.
:') |:(
Ja, wat hadden ze dan verwacht ?
Dat er luchtafweergeschut en automatische wapens op de wachttorens staan ofzo ?
pi_180226634
Bedankt greenpeace. Gooi anders ook even een instructie om explosieven te fabriceren online. Prutsers.
pi_180228526
Zoals gewoonlijk wordt de boodschapper verketterd zodat we niets hoeven met het probleem van dienst. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 4 juli 2018 @ 05:47:46 #20
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180228566
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 00:14 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

:') |:(
Ja, wat hadden ze dan verwacht ?
Dat er luchtafweergeschut en automatische wapens op de wachttorens staan ofzo ?
Op zijn minst zou ik toch sterke stoorzenders verwachten die het signaal voor remote control verstoren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180228852
Ik begrijp dat Greenpeace wil dat deze centrales door gas of kolencentrales vervangen worden?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180228865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 22:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is niet schadelijk, wel effectief om aan te tonen dat je 2 drones probleemloos door de no-fly zone krijgt.

Wees blij dat ze het aantonen, het hadden ook echte terroristen kunnen zijn met een paar drones volgeladen met zware explosieven.
Dat kan ook de Arena in Amsterdam, het Binnenhof in Den Haag, of één van de petrochemische bedrijven in Rotterdam overkomen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_180228878
Sommige mensen krijgen een rode waas voor hun ogen als ze het woord Greenpeace lezen.
Met extra vezels!
pi_180228886
drone richt geen schaDE aan op zoiets.
Do what you love, love what you do!
pi_180228893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 06:41 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat kan ook de Arena in Amsterdam, het Binnenhof in Den Haag, of één van de petrochemische bedrijven in Rotterdam overkomen.
Wat veel meer schade en doden veroorzaakt dan een bom ter grootte van een drone ergens willekeurig boven of op een kerncentrale af laten gaan.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')