abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:31:48 #176
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180209632
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:30 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Okeoke

ik vind klaasweetalles gewoon een debiel da's alles
Je staat niet bepaald alleen daarin
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:10:45 #177
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_180210247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 05:35 schreef klaasweetalles het volgende:
onverdiend

ik vond de jappaners gewoon beter

technische heel sterk rond de zestien van de tegenstander

kijken heel goed met hun ogen en spelen tactische sterk

alleen fysiek in de lengte kwamen ze tekort....
Mja, heb je een andere wedstrijd gezien, Sterkste Jap was voor mij Kawashima (keeper), samen met de paal voorkwam hij.
Maar uiteraard kunnen alle ploegen in de 8ste finales wel voetballen.

Belgen moeten beter verdedigen anders is het wel einde tornooi tegen Brasillië
pi_180212587
Tegen Brazilië op de counter spelen.
pi_180214230
He Jongens, wie laatst lacht.... Best lacht

Zielige mensen die Belgenhaters :')

Respect voor NL'rs die voor ùbelgië supporteren _O_
pi_180214921
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:

Respect voor NL'rs die voor ùbelgië supporteren _O_
Graag gedaan. Ik kijk niet zo vaak naar voetbal, maar gisteren keek ik naar deze wedstrijd en ik zat op het op het puntje van mijn stoel. Ik viel figuurlijk ook van mijn stoel af. Het was heel mooi om België terug te zien komen en ik denk dat onze zuiderburen een fantastische avond hebben gehad.

Ik vind het jammer dat Sporza Nederlandse IP-adressen blokkeert, want ik had graag het Belgische commentaar gehoord. Wel heel sneu voor Japan en ik kan bijna niet geloven dat ze dit echt uit handen hebben gegeven, alsof de wedstrijd een toneelstuk was om een tragedie op te voeren.

Ik ga vrijdag zeker weer kijken en hopen dat België van Brazilië wint.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 17:59:58 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180215680
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
He Jongens, wie laatst lacht.... Best lacht

Zielige mensen die Belgenhaters :')

Respect voor NL'rs die voor ùbelgië supporteren _O_
Die zijn er genoeg hoor
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 18:18:34 #182
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180216015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 17:35 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ik kijk niet zo vaak naar voetbal, maar gisteren keek ik naar deze wedstrijd en ik zat op het op het puntje van mijn stoel. Ik viel figuurlijk ook van mijn stoel af. Het was heel mooi om België terug te zien komen en ik denk dat onze zuiderburen een fantastische avond hebben gehad.

Ik vind het jammer dat Sporza Nederlandse IP-adressen blokkeert, want ik had graag het Belgische commentaar gehoord. Wel heel sneu voor Japan en ik kan bijna niet geloven dat ze dit echt uit handen hebben gegeven, alsof de wedstrijd een toneelstuk was om een tragedie op te voeren.

Ik ga vrijdag zeker weer kijken en hopen dat België van Brazilië wint.
Zonde inderdaad. De NOS doet precies hetzelfde en da's ook jammer want wou graag online kijken via Nederland omdat ik niet graag Belgisch commentaar heb bij een wedstrijd van de Belgen
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180218003
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 18:18 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Zonde inderdaad. De NOS doet precies hetzelfde en da's ook jammer want wou graag online kijken via Nederland omdat ik niet graag Belgisch commentaar heb bij een wedstrijd van de Belgen
De studio van de NOS zei vooraf nog dat België makkelijk van Japan zou winnen en de wedstrijd daarom niet zo interessant zou zijn. De commentator leefde met beide ploegen mee, maar gaf af en toe ook wel kritiek: sprak van "paniekvoetbal" bij de Belgen na 2-0 en merkte op dat het doelpunt van Vertonghen waarschijnlijk niet zo bedoeld was. Net als sommige Belgische media merkte de commentator ook op dat de Belgen geholpen werden door hun lengte.

Het lijkt mij dat de Belgische commentator een stuk emotioneler was en een paar keer geschreeuwd heeft van frustratie en blijdschap, waarom had je liever Nederlands commentaar gehoord?
pi_180226140
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:02 schreef Drieklank het volgende:

[..]

De studio van de NOS zei vooraf nog dat België makkelijk van Japan zou winnen en de wedstrijd daarom niet zo interessant zou zijn. De commentator leefde met beide ploegen mee, maar gaf af en toe ook wel kritiek: sprak van "paniekvoetbal" bij de Belgen na 2-0 en merkte op dat het doelpunt van Vertonghen waarschijnlijk niet zo bedoeld was. Net als sommige Belgische media merkte de commentator ook op dat de Belgen geholpen werden door hun lengte.

Het lijkt mij dat de Belgische commentator een stuk emotioneler was en een paar keer geschreeuwd heeft van frustratie en blijdschap, waarom had je liever Nederlands commentaar gehoord?
Dat valt vies tegen: http://www.dumpert.nl/mediabase/7466905/2feebd11
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')