abonnement Unibet Coolblue
pi_180183685
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:49 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Een toets maken op de middelbare school terwijl het snot uit je neus loopt
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:22 schreef Sanddr het volgende:
Dus ik loop net lekker in de stralende zon naar de bus om naar het werk te gaan, niks aan het handje.
Verzonnen topics....
pi_180183713
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

[..]

Verzonnen topics....
Hoezo?
pi_180183817
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:22 schreef Sanddr het volgende:
Dus ik loop net lekker in de stralende zon naar de bus om naar het werk te gaan, niks aan het handje. Van de luttele tijd die ik vandaag buiten zal besteden moet ik natuurlijk wel genieten toch?

Terwijl ik nog eenmaal mijn neus ophaal om de frisse buitenlucht te inhaleren, zie ik plotseling iets waar ik allerminst blij van word. Kennelijk vindt de gemeente het namelijk een goed plan om met dit weer de (gortdroge) berm te gaan maaien. Wel godverdomme. In de lucht hangt een stof- en pollenwolk, alsof grootmoeders net haar slipje heeft uitgetrokken. MIJN HOOIKOORTS, WAT DOE JE?! :'(

Het gevolg van dit alles is dat ik nu zit te snotteren op mijn werk, terwijl ik mijn hooikoortspillen thuis heb laten liggen. :(

Klacht: gemeente die met dit weer de berm gaat maaien en mij het leven zuur maakt. Kunnen ze dat niet lekker doen als het regent of als ik vrij ben?
Terechte klacht!
pi_180184305
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:38 schreef Werkman het volgende:
Neem die kuttabletten de volgende keer dan gewoon mee in plaats de orde van de dag te verstoren met dat tere zieltjesgedoe.
Van die vreselijke dingen waar je zo duf van wordt als een konijn? Dan maar even snotteren...
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
pi_180187189
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:52 schreef Onaniem het volgende:

[..]

Van die vreselijke dingen waar je zo duf van wordt als een konijn? Dan maar even snotteren...
Ik neem aan dat je het over cetirizine hebt? Hoor wel vaker dat mensen er duf van worden, maar dat heb ik zelf echt nog nooit gemerkt. Topspul. ^O^
pi_180351975
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:45 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over cetirizine hebt? Hoor wel vaker dat mensen er duf van worden, maar dat heb ik zelf echt nog nooit gemerkt. Topspul. ^O^
Ik kan daar dus niet tegen helaas. Het werkt wel, alleen zijn er (voor mij) te veel bijwerkingen
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:47:08 #32
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_180369240
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
TS was niet ready. :').
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')