abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 juli 2018 @ 10:20:00 #26
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_180158122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:16 schreef bambino het volgende:
Ja dat is nog een optie. Kans bestaat dat je een lul krijgt die graag in het midden zit natuurlijk, maar de kans is groter dat niemand die stoel boekt.
En ik kan precies zien dan de vlucht van voor wordt ingedeeld. Achterin is bijna alles nog selecteerbaar, voorin bijna niks.

Dus als ik de achterste rij (en dan 2 naar voren om niet bij de wc te zitten) a/c d/f boek dan is de kans groot dat er niemand bij komt.

Ga ik nog ff over denken
Waar je nog wel rekening mee moet houden, is dat achterin het toestel de stoelen bij online inchecken of vooraf vaak gratis te selecteren zijn en voorin niet altijd.
Hoewel men inderdaad het vliegtuig van voor naar achteren vult en je dus achterin een wat grotere kans hebt om een lege stoel te treffen vanuit die gedachte, zullen betaalde stoelen voorin ook vrij blijven, en dan moet het vliegtuig wel een hele lage bezettingsgraad hebben wil je daar achterin ook van mee kunnen profiteren.

Het beste moment om te bepalen of een stoel de goede keus is, is op het moment dat de check-in bijna gesloten is. Als ik dan zie dat achterin (meerdere) rijen vrij zijn zal ik, ondanks dat ik voorin een plek heb, toch snel kiezen voor een vrije rij, zeker op Schengen vluchten en ik na de vlucht geen paspoortcontrole heb. (Is er wel een paspoortcontrole zit ik liever voorin, want ik weet dat bij een landing van 19.28 op de Polderbaan ik dan in de 19.48 trein kan zitten, zit je achterin dan wordt dat dus minimaal de 20.18 trein.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_180158504
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:20 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Waar je nog wel rekening mee moet houden, is dat achterin het toestel de stoelen bij online inchecken of vooraf vaak gratis te selecteren zijn en voorin niet altijd.
Hoewel men inderdaad het vliegtuig van voor naar achteren vult en je dus achterin een wat grotere kans hebt om een lege stoel te treffen vanuit die gedachte, zullen betaalde stoelen voorin ook vrij blijven, en dan moet het vliegtuig wel een hele lage bezettingsgraad hebben wil je daar achterin ook van mee kunnen profiteren.

Het beste moment om te bepalen of een stoel de goede keus is, is op het moment dat de check-in bijna gesloten is. Als ik dan zie dat achterin (meerdere) rijen vrij zijn zal ik, ondanks dat ik voorin een plek heb, toch snel kiezen voor een vrije rij, zeker op Schengen vluchten en ik na de vlucht geen paspoortcontrole heb. (Is er wel een paspoortcontrole zit ik liever voorin, want ik weet dat bij een landing van 19.28 op de Polderbaan ik dan in de 19.48 trein kan zitten, zit je achterin dan wordt dat dus minimaal de 20.18 trein.
Alle stoelen zijn vooraf in te checken. Alleen de extra legroom zijn duurder.
Via icelandair zie je gewoon een mapje van het vliegtuig, welke stoelen ik nu al heb, en welke stoelen vrij zijn.

Op de heen vlucht AMS-Reykjavik zitten we nu op rij 14. Dat zijn maar 2 stoelen, dus zit er niemand bij.
Terugreis dat stuk zelfde verhaal, maar dan rij 10 (voorst mogelijke rij met zijn 2en)

Die 2 zijn dus prima en had ik al veranderd. De vooraf gegeven stoelen waren rij 10 heen en 9 terug, maar dan bij een 3-zit. Dus zit er 100% iemand bij je.

Reykjavik - Dallas en terug, heb ik nog niet veranderd.
Dat is op dit moment:



De kans wordt dus groot dat ik de heen vlucht ergens achterin boek.
Het maakt namelijk geen donder uit dat ik als laatste uit de vlucht kom in Dallas zelf.
Ik ben namelijk zo door de douane en moet dan lang wachten op de koffers, omdat ik Amerikaans paspoort heb. Die rijen zijn nooit lang en ik ben op het moment van controle met een seconde of 30 er door heen.
Mijn vriendin moet wel gecontroleerd worden, maar mag met mij door de US poortjes. Foto, vinger afdruk, ESTA check etc. Maar dan ben ik alsnog met zijn 2en sneller door de poortjes dan de rest van de vlucht. En tegen de tijd dat de bagage er is, is de rest van de vlucht ook door de poortjes (dus je wint eigenlijk niks, behalve dat je niet in een rij hoeft te staan).

Terug van Dallas, wil ik liever voor in. Mocht om welke reden dan ook de vlucht vertraagd zijn, dan wordt de overstap wat krap. We komen 5:10 aan en vliegen naar AMS om 7:40. Dus 2,5 uur is meer dan voldoende. Maar met vliegen weet je het nooit zeker.

Dus misschien is het idd slimmer om te wachten tot een week voor het vliegen ofzo, en dan kijken wat er nog vrij is.

Is er niks meer vrij, dan zitten we waar we zitten.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')