quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:39 schreef Faux. het volgende:
Hoe is het raam comfortabeler dan het gangpad? Ik zou altijd voor gangpad kiezen in ieder geval.
Twijfel, ik kies normaal ook voor gangpad. Maar voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen. Al is gangpad weer chill omdat je ook wel eens je benen wil strekken en naar wc wil zonder complicaties.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gangpad. Altijd.
Kans bestaat overigens dat je alsnog omgeboekt wordt Dus verheug je niet te veel.
Vlieg meestal comfort, raamquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Voor werk gewoon business uit onderhandelen bij je werkgever.
Gaat toch niet vluchten van gemiddeld 9 uur in economy uitzitten.
Ik kan sowieso amper slapen in een vliegtuig, dus dat voordeel valt af voor mij Het voordeel van uit het raam kunnen kijken is alleen leuk de vijf minuten dat je aan het landen bent. Ga je daar negen uur beenstrekken voor opgeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Twijfel, ik kies normaal ook voor gangpad. Maar voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen. Al is gangpad weer chill omdat je ook wel eens je benen wil strekken en naar wc wil zonder complicaties.
In dat geval gangpad. Is niet veel anders dan economy met iets meer beenruimte. Bij Business zou ik raam overwegen omdat je al voldoende beenruimte hebt meestal.quote:
"wilt u allemaal zitten blijven" iedereen staat al in het gangpapquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:57 schreef qltel het volgende:
Raam.
Geen last van 90% van je medepassagiers die er zo snel mogelijk uit willen, daarom tijdens de landing al opstaan en daarna nog een half uur in het gangpad staan te wachten. En daarbij heb je, zoals al eerder opgemerkt, aan het raam iets om tegenaan te leunen.
Precies. Diverse voordelen dus, zeker voor degenen met een sterke blaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef Apekoek het volgende:
voordeel van raam is dat je tegen aan kan leunen om te slapen en wanneer je slaapt loopt er ook niemand voor je langs en je kan lekker uit het raam turen wanneer je gaat landen
Moet je helemaal aankomen bij een luchthaven met een bus. Iedereen staat op, wacht een kwartier met tas in de hand, loopt naar buiten, stapt in een bus, qltel staat als laatste op, pakt zijn tas, stapt als laatste in dezelfde bus en staat daardoor bij de deur en stapt er dus als eerste weer uit, voor al die sukkels die als eerste op moesten staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
"wilt u allemaal zitten blijven" iedereen staat al in het gangpap
Intercontinentaal altijd gangpad kiezen, continentaal maakt me niet zoveel uit.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Waar zitten tijdens lange vlucht?
Je hebt gestemd op: Gangpad
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:45 schreef Blue_note het volgende:
Sowieso mag ik hopen dat je business of first mag vliegen met een reisduur van +8 uur.
Gangpad kun je gaan pissen als de rest slaapt, je benen even strekken in het gangpad. En probeer sowieso in economy plus the komen. Businessclass is vaak amper nog mogelijk voor normale werknemers.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:41 schreef Tinkepink het volgende:
Gangpad. Altijd.
Kans bestaat overigens dat je alsnog omgeboekt wordt Dus verheug je niet te veel.
Bijna nergens kan dat meer, tenzij je in de board zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:45 schreef Blue_note het volgende:
Sowieso mag ik hopen dat je business of first mag vliegen met een reisduur van +8 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |