abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2018 @ 16:10:46 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180212810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 16:04 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Omdat hij ernstig psychiatrisch ziek is. Letterlijk. Dus inderdaad, wat hij dnekt en zegt is niet echt altijd te vertrouwen, ookal meent hij het zelf 100%.

Keep Walking is serieus ziek en dat maakt eea nogal lastig. Echt een andere situatie dan bij de meeste topics.
Kijk, ik ben idd ernstig ziek. CoolGuy heeft niet de intelligentie of empathie om dat te begrijpen.

Maar toch is alles wat ik hier zei gewoon waarheid hoor, dat mag je geloven Spanky. Hoe het op dit moment met me gaat is gewoon goed. Ik functioneer goed en heb goede perspectieven.
Op dit moment dan.

Ook over die xtc, dat was gewoon een incident. Toen ik deze topic maakte had ik last van de afterdip. En ik troll sowieso vaak op fok, op overdrijf dingen. En ik heb weleens topics gemaakt tijdens een manie of depressie die misschien niet zo verstandig was. Soms zeg ik omwille van mijn klachten domme of onverstandige dingen.

Maar in het algemeen ben ik een goed persoon.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_180212934
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 16:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, ik ben idd ernstig ziek. CoolGuy heeft niet de intelligentie of empathie om dat te begrijpen.

Maar toch is alles wat ik hier zei gewoon waarheid hoor, dat mag je geloven Spanky. Hoe het op dit moment met me gaat is gewoon goed. Ik functioneer goed en heb goede perspectieven.
Op dit moment dan.

Ook over die xtc, dat was gewoon een incident. Toen ik deze topic maakte had ik last van de afterdip. En ik troll sowieso vaak op fok, op overdrijf dingen. En ik heb weleens topics gemaakt tijdens een manie of depressie die misschien niet zo verstandig was. Soms zeg ik omwille van mijn klachten domme of onverstandige dingen.

Maar in het algemeen ben ik een goed persoon.
Ik geloof je wel hoor. Maar eerlijk is eerlijk, wij kunnen vanaf hier echt niet zien hoe het met je gaat. En Schizofrenie is wel een serieus dingetje.

Dat is verder niet erg. maar als je wel in een slechte periode zit, dan weet jij ook wel dat je je eigen hersenen niet kunt vertrouwen. Ook dat kunnen wij moeilijk zien. Er zijn genoeg voorbeelden van schizofrene mensen die zelf ook vinden dat het heel goed gaat, maar waarbij het tegendeel waar is.

Nogmaals. Dan nog geloof ik dat je eerlijk bent en ik heb geen reden aan te nemen dat je een slecht persoon bent. Ik heb wel reden om aan te nemen dat je af en toe niet helemaal recht in het leven staat met schizofrenie en drugsgebruik. En ik hoop dat het goed met je gaat overigens. Want het is ronduit klote om met een stel hersenen opgescheept te zitten die je nog minder kunt vertrouwen dan een gewoon stel...
Whatever...
pi_180212980
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 16:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen bij mijn volgende afspraak. Ik heb een nieuwe casemanager.
^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')