abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juni 2018 @ 14:12:16 #126
194233 Friday12
Originele kloon
pi_180034856
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Even een reactie:

Ik heb weinig toppings genomen omdat ik daar niet zoveel van hou. Zoals tomaat en augurk. Ik hou van de pure hamburger. En die was trouwens uitstekend.

Even over de patat:
Het was zo'n enorme voorraad dat ik er drie dagen van heb gegeten. Ze zijn aardig gekruid en de volgende morgen had ik een droge mond, elke keer. Dat is een teken dat er knoflook in zit.
Heerlijke patat hoor!
3 dagen eten van al gefrituurde patat? :o
pi_180034879
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

3 dagen eten van al gefrituurde patat? :o
Zonde om weg te gooien. Ik gooi nooit iets weg.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 25 juni 2018 @ 14:19:24 #128
194233 Friday12
Originele kloon
pi_180034970
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Zonde om weg te gooien. Ik gooi nooit iets weg.
Ik hou ook niet van om dingen weg te gooien maar 3 dagen oude patat is toch iets dat ik niet ga eten :P

Maarja ieder zijn ding toch :)

Verder ooit 1 keer Five Guys gegeten in NY en dat was een van de betere fastfood toko's
pi_180035186
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:19 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik hou ook niet van om dingen weg te gooien maar 3 dagen oude patat is toch iets dat ik niet ga eten :P

Maarja ieder zijn ding toch :)

Verder ooit 1 keer Five Guys gegeten in NY en dat was een van de betere fastfood toko's
Ik eet zelfs oud brood, maar ja, ik ben ook armoedig.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180035197
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Zonde om weg te gooien. Ik gooi nooit iets weg.
Hoe warm je dat dan op?

Lijkt me heel smerig.
  maandag 25 juni 2018 @ 14:39:32 #131
194233 Friday12
Originele kloon
pi_180035377
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:29 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik eet zelfs oud brood, maar ja, ik ben ook armoedig.
Dat vind ik dan niet zo erg :@ doe ik zelf ook
pi_180035415
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe warm je dat dan op?

Lijkt me heel smerig.
Gewoon in de oven. Als je geen geld hebt, moet je wat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180037377
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:46 schreef Sigaartje het volgende:
Ik was in Rotterdam en ze spraken gewoon Nederlands.
Alleen die pinda's snap ik niet. (Je betaalt er indirect wel voor)

Maar dat is alles met Five Guys. Gratis toppings en een enorme lading aan patat. Daar betaal je voor. Die gratis toppings zal iemand moeten betalen en Five Guys lijkt me geen Leger des Heils.
Het kan zijn dat je 50 cent voor extra toppings bij Burger King betaalt, maar ja, een XXL heb je wel voor een kleine 6 euro. Daar gaat trouwens wel een enorme kwak saus overheen, die haal ik altijd weg.
Ja en als je gewoon een eenvoudige burger wilt betaal je nog 9,50 dat vind ik wat te gek.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180037479
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:46 schreef Sigaartje het volgende:
Ik was in Rotterdam en ze spraken gewoon Nederlands.
Alleen die pinda's snap ik niet. (Je betaalt er indirect wel voor)

Maar dat is alles met Five Guys. Gratis toppings en een enorme lading aan patat. Daar betaal je voor. Die gratis toppings zal iemand moeten betalen en Five Guys lijkt me geen Leger des Heils.
Het kan zijn dat je 50 cent voor extra toppings bij Burger King betaalt, maar ja, een XXL heb je wel voor een kleine 6 euro. Daar gaat trouwens wel een enorme kwak saus overheen, die haal ik altijd weg.
Van die gratis topping had je nog een week kunnen eten. Zeker in combinatie met die pinda’s.

:+
pi_180037874
Fastfood kwaliteit voor eetcafe/hipsterhamburgertent prijzen, mij zien ze daar niet meer.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_180037890
In het vervolg wordt het Unox.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180037957
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:53 schreef Sigaartje het volgende:
In het vervolg wordt het Unox.
Dat is ook lekker ja. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180038022
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 19:08 schreef Phone8 het volgende:

[..]

Of je kent Five Guys totaal niet. Five Guys werkt altijd met verse friet. Ze maken het altijd zelf, in de vestiging. Er liggen zakken aardappelen en aan de muur hangt een bord waar op staat waar de aardappelen vandaan komen. Bijvoorbeeld Lelystad. Toen ik in NYC was kwamen de aardappelen bijvoorbeeld ook uit Nederland.

Wat betreft het vlees; dat is een mix uit diverse stukken rund vlees, bijvoorbeeld hals lappen en een stuk vlees waar je biefstuk of entrecote van kan snijden. Dit wordt vers gemalen, en er wordt nimmer gebruik gemaakt van vriezers. Dwz dat alle patties vers zijn. Wat vaak bij andere burger aanbieders niet het geval is.

Het kleffe broodje zoals mensen het omschrijven is een brioche bun. Ik snap mensen niet die een hamburger eten op een hard broodje. Dat hoort niet en is moeilijk te eten. Bijvoorbeeld een burger van 25cm hoog met 2 uien en een pattie van 3 of 4 centimeter dik, dat smaakt niet.

Maar aan het eind van de rit is het maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Ik ben fan van five guys omdat ik de smaak gewoon super vind.

Qua kruiden? Op of in een hamburger hoort alleen een beetje verse gemalen peper en zee zout. Niks meer niks minder.
Ik ken ze ook niet, maar de reviews nodigen mij niet uit om het eens te proberen. Moet er ook nog eens voor reizen, dus hoop ik dat het goed is.

Wat je nu doet is wat redenen opsommen (vers gemalen, vers gemaakt), waarom het lekker moet zijn. Maar waar ik steeds op wacht is iemand die een SMAAKBELEVING opschrijft. Die ontbreekt en iedere review, wat mij de conclusie doet trekken, dat de proever weinig verfijnde smaakpupillen heeft, of dat de smaakbeleving gewoon ontbreekt.
.
pi_180041062
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 13:36 schreef Sigaartje het volgende:
Even een reactie:

Ik heb weinig toppings genomen omdat ik daar niet zoveel van hou. Zoals tomaat en augurk. Ik hou van de pure hamburger. En die was trouwens uitstekend.

Even over de patat:
Het was zo'n enorme voorraad dat ik er drie dagen van heb gegeten. Ze zijn aardig gekruid en de volgende morgen had ik een droge mond, elke keer. Dat is een teken dat er knoflook in zit.
Heerlijke patat hoor!
knoflookPOEDER bedoel je...en dank voor de tip, daar zal ik dus zeker weg blijven.

Verder snap ik je verhaal over de toppings, al zou ik gezien het concept van die tent daar dan dus zeker weggebleven zijn. Ik ga in een restaurant ook niet een kom soep eten als ik weet dat ik daar dan toch voor een driegangen menu moet betalen.

Al met al niet erg aantrekkelijk. Daarnaast heeft Utrecht intussen gelukkig 4 Meneer Smakers waar de burgers meer dan perfect zijn.

Neemt niet weg dat het altijd leuk is om te zien hoe eea er uit ziet op een andere plek, daarvoor dus hartelijk dank
pi_180041435
Ik ben 1x in die Rotterdam Alexandrium geweest en vond het tegenvallen. Maar ik werd niet gehinderd door enige kennis over wat het precies was, dus wellicht waren mijn verwachtingen iets te hoog...
Voor wat foto's, kijk hier
  maandag 25 juni 2018 @ 20:19:44 #141
16715 Mylene
*schatje*
pi_180043235
Jammer dat Bram Ladage er niet meer zit, in dat gebouw van Five Guys en TGI Fridays in Utrecht, zijn ze nu verhuist naar Leidsche Rijn, erg jammer, Manneken Pis vind ik niet lekker.
pi_180054921
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:03 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik ken ze ook niet, maar de reviews nodigen mij niet uit om het eens te proberen. Moet er ook nog eens voor reizen, dus hoop ik dat het goed is.

Wat je nu doet is wat redenen opsommen (vers gemalen, vers gemaakt), waarom het lekker moet zijn. Maar waar ik steeds op wacht is iemand die een SMAAKBELEVING opschrijft. Die ontbreekt en iedere review, wat mij de conclusie doet trekken, dat de proever weinig verfijnde smaakpupillen heeft, of dat de smaakbeleving gewoon ontbreekt.
Dit zijn mijn bevindingen. De patat is erg lekker, vraag altijd om weinig zout. De burger met de combinatie van gesmolten kaas en Crispy bacon, en de kwaliteit en smaak van de patties die dun zijn en beetje Crispy vind ik gewoon lekker. Het vlees is een ware traktatie omdat je gewoon proeft dat er kwaliteit in zit, goede stukken vlees gebruikt zijn en vers is.

Maar goed; jij ben van mening dat het toch tegen zal vallen. Misschien in de presentatie wat minder maar de smaak en kwaliteit is gewoon goed. En ja, dat is mijn mening :)
pi_180055930
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Mylene het volgende:
Jammer dat Bram Ladage er niet meer zit, in dat gebouw van Five Guys en TGI Fridays in Utrecht, zijn ze nu verhuist naar Leidsche Rijn, erg jammer, Manneken Pis vind ik niet lekker.
Ja die is wel lekker. :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180056020
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Mylene het volgende:
Jammer dat Bram Ladage er niet meer zit, in dat gebouw van Five Guys en TGI Fridays in Utrecht, zijn ze nu verhuist naar Leidsche Rijn, erg jammer, Manneken Pis vind ik niet lekker.
LR is er blij mee. :P
pi_180070788
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 19:21 schreef realAIVD het volgende:
Daarnaast heeft Utrecht intussen gelukkig 4 Meneer Smakers waar de burgers meer dan perfect zijn.
_O_ _O_

Daar krijg je ook een hele berg ambachtelijk (aandoende) friet, gratis saus en een grote hamburger voor minder geld. En de hamburgers zijn er iig qua uiterlijk lichtjaren van Five Guys verwijderd. En de smaak is zoals realAIVD zegt.

En nee ik heb er geen aandelen.
pi_180070917
Had vanavond een burger bij La Place (in de Jumbo LR).
4,95 euro.

Het vlees was een 6,5. Beetje standaard. Niet bijzonder, niet slecht. De opmaak van de burger maakte het een 7. Het krokant gegrilde broodje een 7+.
Maar kreeg me daar toch een lading gegrilde groente en patat bij. Het was een hele maaltijd.

En gratis fruit water onbeperkt. Goede WiFi.
Five Guys zit er tegenover.

Tja. Wat wordt mijn keuze de volgende keer..lastig.
  woensdag 27 juni 2018 @ 16:03:16 #147
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180081056
Ik was 4 jaar geleden in New York en toen betaalde ik zo'n 15 dollar voor een burger, friet en drankje. Hoewel New York duur is was het toen ook relatief duur voor fast food. Maar in Nederland iets meer als ik de prijzen zie.

Maar ik vond Five Guys nogal tegenvallen. Zeker in vergelijking met Shake Shack! Topburgers! Was er best vaak geweest en was een tikkeltje goedkoper dan Five Guys.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 27 juni 2018 @ 16:04:37 #148
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180081086
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:41 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Gewoon in de oven. Als je geen geld hebt, moet je wat.
Als je geen geld hebt ga je geen 13,50 aan een maaltijd spenderen. Doe je dat wel heb je meteen de reden te pakken waarom je geen geld hebt.
And so is the past
pi_180086213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 16:03 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik was 4 jaar geleden in New York en toen betaalde ik zo'n 15 dollar voor een burger, friet en drankje. Hoewel New York duur is was het toen ook relatief duur voor fast food. Maar in Nederland iets meer als ik de prijzen zie.

Maar ik vond Five Guys nogal tegenvallen. Zeker in vergelijking met Shake Shack! Topburgers! Was er best vaak geweest en was een tikkeltje goedkoper dan Five Guys.
Shake Shack is inderdaad goed. Maar ook al zou shake Shack naar Nederland komen gaan de mensen klagen dat het broodje te zacht is. Ik vond het lekker! Beter dan die droge meuk wat je hier krijgt bij menig restaurant dat een burger serveert.
pi_180095478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:41 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb besteld:
Een cheeseburger met pikante saus en gebakken uitjes.
Patat, 5 guys style. Medium hoeveelheid.

De bill: 14 euro.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wait whut. Peanutbutter bacon shake. Nou moet ik naar Five Guys.


[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2018 04:00:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')