abonnement Unibet Coolblue
  Intelligentste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 13:28:51 #201
222817 Recce
pi_179894050
Astronaut Mark Kelly vindt het idee van een Space Force geen goed idee:

ShuttleCDRKelly twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 05:14:49 This is a dumb idea. The Air Force does this already. That is their job. What’s next, we move submarines to the 7th branch and call it the “under-the-sea force?” https://t.co/S1urOuJBe6 reageer retweet
Hij brengt Trump nog op ideeën zo. :o
pi_179894072
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je loopt achter. Geen ISmoslim, dus nu is het eigen schuld dikke bult voor de linksdraaiende gutmenschenslactoffers.
Ik geloof er niks van dat het geen moslim is want ik heb nog helemaal geen foto's van de dader gezien. Zal wel weer een diabetesverhaal van gemaakt worden.
pi_179894117
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:27 schreef Recce het volgende:

[..]

Fox News host Laura Ingraham on Monday described the child detention facilities housing immigrant youth as “essentially summer camps.” |:(

Seth Abramson had een hele thread op Twitter over hoe het juridisch totaal abnormaal is kinderen van ouders te scheiden. De Republikeinen willen mensen doen geloven dat het separeren nou eenmaal het gevolg is van het overtreden van de wet, maar zo werkt het normaal niet.

SethAbramson twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 01:38:45 (THREAD) Donald Trump and Secretary Nielsen are LYING about how our justice system works to justify tearing impoverished kids from their parents at the border. In this thread, a longtime criminal attorney explains how the system REALLY works. I hope you'll read and retweet this. https://t.co/HpKinNiGpT reageer retweet
Het interesseert Trump en de zijnen geen fuck. Als er maar niemand zegt dat hij kleine handen heeft, vindt hij het verder prima.
pi_179894155
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:28 schreef Recce het volgende:
Astronaut Mark Kelly vindt het idee van een Space Force geen goed idee:

ShuttleCDRKelly twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 05:14:49 This is a dumb idea. The Air Force does this already. That is their job. What’s next, we move submarines to the 7th branch and call it the “under-the-sea force?” https://t.co/S1urOuJBe6 reageer retweet
Hij brengt Trump nog op ideeën zo. :o
"General Spongebob, I would be honoured if you'll lead the Under-the-Sea-Force. General? Where's General Spongebob?"
  Intelligentste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:08 #205
222817 Recce
pi_179894212
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het interesseert Trump en de zijnen geen fuck. Als er maar niemand zegt dat hij kleine handen heeft, vindt hij het verder prima.
Uiteindelijk moet een redelijk deel van de Republikeinse kiezers toch gek worden? Die kunnen dit toch niet meer rechtbreien in hun hoofd? Volgens mij ontstaat er zo ruimte voor een onafhankelijke presidentskandidaat die gematigd conservatief is.
  Intelligentste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:45 #206
222817 Recce
pi_179894231
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"General Spongebob, I would be honoured if you'll lead the Under-the-Sea-Force. General? Where's General Spongebob?"
_O-
  Intelligentste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 13:40:29 #207
222817 Recce
pi_179894271
Hmm, RBR met Honda in zee. Geen totale verrassing natuurlijk, maar wel een behoorlijke gok. Waarschijnlijk hebben ze met STR genoeg inzicht in de prestaties om de gok te nemen. Zou Renault nog wel een betrouwbare partner zijn voor de rest van het seizoen? Die gaan natuurlijk niet echt meer hun best doen voor RBR.
pi_179894401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:38 schreef Recce het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet een redelijk deel van de Republikeinse kiezers toch gek worden? Die kunnen dit toch niet meer rechtbreien in hun hoofd? Volgens mij ontstaat er zo ruimte voor een onafhankelijke presidentskandidaat die gematigd conservatief is.
Als leugens maar lang genoeg herhaald worden, worden ze waarheid. Dit hele verhaal over kinderen in kooien? "Obama's schuld, Democrats kunnen het stoppen maar willen dat niet." Klaar. Schoon geweten.

In Nederland werkt het ook zo hoor. Niemand die er nog op reageert als Buma, Rutte, Dijckhoff de mensen van 'We are here' nu gewoon weer omschrijft als uitgeprocedeerd terwijl het vooral om ongedocumenteerden gaat. Uitgeprocedeerd is de waarheid geworden.
pi_179894513
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:40 schreef Recce het volgende:
Hmm, RBR met Honda in zee. Geen totale verrassing natuurlijk, maar wel een behoorlijke gok. Waarschijnlijk hebben ze met STR genoeg inzicht in de prestaties om de gok te nemen.
Geloof me nou maar in wat ik al die tijd al zegt. Red Bull heeft nog één doel in de Formule 1, met Max de jongste wereldkampioen worden. Daarna koopt Honda de boel en blijven zij nog een tijdje aan als sponsor.
quote:
Zou Renault nog wel een betrouwbare partner zijn voor de rest van het seizoen? Die gaan natuurlijk niet echt meer hun best doen voor RBR.
Gelukkig voor RBR zijn de regels aangescherpt dit seizoen en moet de klantenmotor gelijk zijn aan die van het fabrieksteam. Als ze er op een andere manier de kantjes er vanaf gaan lopen, kunnen ze bij Renault verwachten dat RBR ze door de modder zullen trekken. Daar zullen ze ook wel voor waken.
  Intelligentste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 13:53:13 #210
222817 Recce
pi_179894565
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als leugens maar lang genoeg herhaald worden, worden ze waarheid. Dit hele verhaal over kinderen in kooien? "Obama's schuld, Democrats kunnen het stoppen maar willen dat niet." Klaar. Schoon geweten.

In Nederland werkt het ook zo hoor. Niemand die er nog op reageert als Buma, Rutte, Dijckhoff de mensen van 'We are here' nu gewoon weer omschrijft als uitgeprocedeerd terwijl het vooral om ongedocumenteerden gaat. Uitgeprocedeerd is de waarheid geworden.
Maar er is toch wel een deel dat niet alleen Fox News kijkt? De zwevende kiezer zal zo toch niet snel meer op de Republikeinen stemmen, zou je denken. Maar goed, waarschijnlijk spelen allerlei irrationele zaken een rol waardoor mensen een keuze op de Republikeinse partij toch weten goed te praten in hun hoofd.
pi_179894608
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:53 schreef Recce het volgende:

[..]

Maar er is toch wel een deel dat niet alleen Fox News kijkt? De zwevende kiezer zal zo toch niet snel meer op de Republikeinen stemmen, zou je denken. Maar goed, waarschijnlijk spelen allerlei irrationele zaken een rol waardoor mensen een keuze op de Republikeinse partij toch weten goed te praten in hun hoofd.
Als Hillary weer de tegenkandidaat zou zijn wordt Trump zo herkozen. Twijfel ik niet aan.
  Intelligentste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 13:57:17 #212
222817 Recce
pi_179894661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Geloof me nou maar in wat ik al die tijd al zegt. Red Bull heeft nog één doel in de Formule 1, met Max de jongste wereldkampioen worden. Daarna koopt Honda de boel en blijven zij nog een tijdje aan als sponsor.
Ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden, maar misschien word ik verrast.

quote:
Gelukkig voor RBR zijn de regels aangescherpt dit seizoen en moet de klantenmotor gelijk zijn aan die van het fabrieksteam. Als ze er op een andere manier de kantjes er vanaf gaan lopen, kunnen ze bij Renault verwachten dat RBR ze door de modder zullen trekken. Daar zullen ze ook wel voor waken.
Ik verwacht nog wel wat gezeur van RBR richting Renault. Het blijft natuurlijk het pijnpunt van de auto.
  Intelligentste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 13:58:55 #213
222817 Recce
pi_179894688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als Hillary weer de tegenkandidaat zou zijn wordt Trump zo herkozen. Twijfel ik niet aan.
Neuh, ik ook niet echt, maar met een andere kandidaat zou je hopen dat het anders loopt.

Ik ga rennen. :W
  dinsdag 19 juni 2018 @ 13:59:54 #214
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_179894712
Democraten, de Verenigde Naties (VN) en talloze bekendheden hebben felle kritiek geuit op de nieuwe praktijken van de Amerikaanse overheid. Ook onder anderen Melania Trump, de vrouw van de president, en de voormalige First Lady Laura Bush hebben het nieuwe beleid bekritiseerd.

Bush maakte een vergelijking met de preventieve detentiekampen voor Amerikanen van Japanse afkomst tijdens de Tweede Wereldoorlog. Dit wordt door historici beschouwd als een van de zwartste bladzijden uit de recente Amerikaanse geschiedenis.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_179894748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:57 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden, maar misschien word ik verrast.
Het zou dan volgend jaar moeten gebeuren, geloof ik. Dan moet Honda, hoewel ze goed bezig zijn, grote stappen maken.
quote:
[..]

Ik verwacht nog wel wat gezeur van RBR richting Renault. Het blijft natuurlijk het pijnpunt van de auto.
Kun je nagaan hoe goed Adrian Newey is. Dat voordeel gaat trouwens wel grotendeels wegvallen met de nieuwe aero-regels.
pi_179894763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:58 schreef Recce het volgende:

[..]

Neuh, ik ook niet echt, maar met een andere kandidaat zou je hopen dat het anders loopt.

Ik ga rennen. :W
Succes :W
pi_179894786
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:59 schreef mazaru het volgende:
Democraten, de Verenigde Naties (VN) en talloze bekendheden hebben felle kritiek geuit op de nieuwe praktijken van de Amerikaanse overheid. Ook onder anderen Melania Trump, de vrouw van de president, en de voormalige First Lady Laura Bush hebben het nieuwe beleid bekritiseerd.

Bush maakte een vergelijking met de preventieve detentiekampen voor Amerikanen van Japanse afkomst tijdens de Tweede Wereldoorlog. Dit wordt door historici beschouwd als een van de zwartste bladzijden uit de recente Amerikaanse geschiedenis.
"Obama did it. Democrats can change this but they don't want to. I have huge hands."
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:05:11 #218
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_179894821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Obama did it. Democrats can change this but they don't want to. I have huge hands."
_O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 19 juni 2018 @ 18:20:57 #219
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_179900607
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_179900864
Senegal is vanaf nu mijn favoriete team van dit WK
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_179900903
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:28 schreef pullup het volgende:
Senegal is vanaf nu mijn favoriete team van dit WK
In ieder geval zijn ze de makers van het grappigste doelpunt.
pi_179900974
De Polen zijn woedend. Die gaan na afloop de kleedkamer verbouwen. Stucwerk, nieuwe tegels, luxe sanitair en zo.
pi_179900978
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
De Polen zijn woedend. Die gaan na afloop de kleedkamer verbouwen. Stucwerk, nieuwe tegels, luxe sanitair en zo.
_O- handig
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_179901021
Het stiekem op de voetjes van de tegenstander gaan staan is dit wk ook weer naar een nieuw niveau getild
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_179901125
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:34 schreef pullup het volgende:
Het stiekem op de voetjes van de tegenstander gaan staan is dit wk ook weer naar een nieuw niveau getild
Ik word echt helemaal gek van Frank Snoecks. De fantasie van die man 8)7 Ik dacht serieus dat die ene Pool een Nouri-tje deed. "Roerloos ligt hij op de grond, de verzorging moet er snel bij komen want ze hebben in zijn ogen gezien dat het niet goed is." 20 seconden later trekt de beste man een sprintje terug naar eigen helft :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')