abonnement Unibet Coolblue
pi_179804068
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:01 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

ik heb in een kinderhuis gezeten, daar was er op gezette tijden eten een snack. Niemand mocht zelf pakken
Dat is ook wel een beetje en andere situatie. En daarbij, Adriaan is een volwassen vent. Als die een appel wil eten is het belachelijk dat hij bij iedereen langs moet.

Het is niet alsof hij een ander zijn deel opeet, wat sommige anderen met bijv de chocola wel deden.
pi_179804069
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
Is de vijver weer bijgevuld?
geen idee .. klots het water tegen de keien??
*O* *O* *O*
  vrijdag 15 juni 2018 @ 15:03:35 #28
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_179804075
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:59 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik hoefde thuis nooit iedereen bij langs om te vragen als ik wat te eten wilde hoor.
Dat is zo, maar bij mijn thuis wil ik ook niet de boel achter slot en grendel moeten zetten omdat er eentje de boel leeg zit te schransen.......
pi_179804077
Bepaalde mensen daar zijn gewoon zwaar aan het egotrippen.
pi_179804084
Adrian...
laat je niet gek maken gozert
vreet als je trek hebt *O* *O* *O*
pi_179804090
Mike interesseert het geen reet maar anderen wel.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179804091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:03 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dat is zo, maar bij mijn thuis wil ik ook niet de boel achter slot en grendel moeten zetten omdat er eentje de boel leeg zit te schransen.......
maar hij schranst niet? Hij pakt netjes zijn deel, wanneer hij er zin in heeft. Ondertussen zie ik anderen hele chocoladerepen opvreten alleen.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 15:04:50 #33
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_179804092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

geen idee .. klots het water tegen de keien??
*O* *O* *O*
Ja , maar het heeft natuurlijk ook geregend gisteren... Dus een mooi excuus om stiekem de kraan even open te zetten
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_179804103
Ik wil de matrassen
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179804108
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef chufi het volgende:

[..]

Ja , maar het heeft natuurlijk ook geregend gisteren... Dus een mooi excuus om stiekem de kraan even open te zetten
paar drupjes ....
kwam er maar flink regen
wei schreeuwt om water ...in Vaagh :Y
utliekzuidspain wal .. :{
pi_179804143
En daarbij, iedereen doet dingen zonder overleg. John besteld toiletten, Mike matrassen.
  vrijdag 15 juni 2018 @ 15:09:28 #37
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_179804158
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

maar hij schranst niet? Hij pakt netjes zijn deel, wanneer hij er zin in heeft. Ondertussen zie ik anderen hele chocoladerepen opvreten alleen.
Waren na de boodschappen bewoners al voor hem aan het pakken??
Hij die zegt met heel weinig te kunnen doen pakt toch wel heel gauw....hij spreekt zichzelf zo tegen....nu weer dat hij geen vervangers hoeft voor vlees of vis of wat dan ook. Waarom vraagt hij niet om groente......
pi_179804170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:08 schreef Soulraven het volgende:
En daarbij, iedereen doet dingen zonder overleg. John besteld toiletten, Mike matrassen.
Je hebt er gelijk in, maar die dingen zijn wel voor het welzijn van de hele groep, dat de sfeer vooruit gaat e.d., niet specifiek voor henzelf, want Mike ligt bijvoorbeeld in een hangmat :)
pi_179804172
gisteren was adriaan van plan er niks meer over te zeggen en nu moest hij er weerrrrr iets over zeggen, zucht
pi_179804173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:09 schreef zodeju het volgende:

[..]

Waren na de boodschappen bewoners al voor hem aan het pakken??
Hij die zegt met heel weinig te kunnen doen pakt toch wel heel gauw....hij spreekt zichzelf zo tegen....nu weer dat hij geen vervangers hoeft voor vlees of vis of wat dan ook. Waarom vraagt hij niet om groente......
Ja denk je dat hij zelf om shit gaat vragen met dit soort gezeik? En ja. Sanne was er als eerste al bij en jatte een fles water. Brendon had gister een choco reep op zak waar hij alleen van aan het eten was. Jessie en Mike smeerden brood voor iedereen maar ff dubbel voor zichzelf. Iedereen doet wel wat voor zichzelf.
pi_179804175
“The creatures outside looked from plant to man, and from man to plant, and from plant to man again; but already it was impossible to say which was which.”

― George Orwell, Vegan Farm
pi_179804183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:10 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

Je hebt er gelijk in, maar die dingen zijn wel voor het welzijn van de hele groep, dat de sfeer vooruit gaat e.d., niet specifiek voor henzelf, want Mike ligt bijvoorbeeld in een hangmat :)
maar het word niet besproken. Een Adriaan zegt ook, heb liever eten dan een matras. ze kopen wat ze zelf van belang vinden ipv wat de hele groep wil.
pi_179804186
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:09 schreef zodeju het volgende:

[..]

Waren na de boodschappen bewoners al voor hem aan het pakken??
Hij die zegt met heel weinig te kunnen doen pakt toch wel heel gauw....hij spreekt zichzelf zo tegen....nu weer dat hij geen vervangers hoeft voor vlees of vis of wat dan ook. Waarom vraagt hij niet om groente......
ik heb m'n twijfels bij het vegan zijn van Adriaan.... hij heeft het nooit over vleesvervangers, sojaproducten e.d. die we in Utopia 1 wel constant voorbij hoorden komen,
pi_179804191
Leipe shit ouwe
pi_179804198
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
Is de vijver weer bijgevuld?
Ja. Vannacht had iemand een mooi cap geplaatst. Bijgevuld dus.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_179804202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:11 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

ik heb m'n twijfels bij het vegan zijn van Adriaan.... hij heeft het nooit over vleesvervangers, sojaproducten e.d. die we in Utopia 1 wel constant voorbij hoorden komen,
Je hoeft als vegan ook niet perse vleesvervangers he. Met de juiste dingen als bonen ed. Kom je heel ver.
pi_179804229
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:12 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je hoeft als vegan ook niet perse vleesvervangers he. Met de juiste dingen als bonen ed. Kom je heel ver.
Oke, maar aanvullende vitamines, andere producten...... ik weet het niet met Adriaan, heb er een 'apart' gevoel bij......
(maar nogmaals, het kan ook zijn omdat we het jarenlang anders hebben gehoord en gezien)
pi_179804235
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:10 schreef Ranah het volgende:
gisteren was adriaan van plan er niks meer over te zeggen en nu moest hij er weerrrrr iets over zeggen, zucht
Mike ging naar Adriaan toe ..
omdat Juf Krissie er zo nodig iets over gong zeggen
ze wilde geen naam noemen maar,...

achterlijk gezeik.. om appel
beschamend gewoon
pi_179804246
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:11 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ja denk je dat hij zelf om shit gaat vragen met dit soort gezeik? En ja. Sanne was er als eerste al bij en jatte een fles water. Brendon had gister een choco reep op zak waar hij alleen van aan het eten was. Jessie en Mike smeerden brood voor iedereen maar ff dubbel voor zichzelf. Iedereen doet wel wat voor zichzelf.
brendan heeft zijn hele kist vol liggen met repen die hijzelf heeft meegenomen, waar de anderen hun eten op de grote hoop hadden gegooid heeft hij dat niet gedaan.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_179804250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 15:14 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

Oke, maar aanvullende vitamines, andere producten...... ik weet het niet met Adriaan, heb er een 'apart' gevoel bij......
(maar nogmaals, het kan ook zijn omdat we het jarenlang anders hebben gehoord en gezien)
Nee is wel logisch, als hij nu om allemaal specifieke shit voor zichzelf ging vragen kreeg hij nog meer gezeik over zich heen. Die jongen kan ik hun ogen niks goed doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')