abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:29:24 #51
53151 T42
Pinball Wizard
pi_179783792
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:35 schreef Iambella het volgende:
De man waar ik op dit moment t bed mee deel. Krijgt alleen zin in sex als ik hem pijn zou doen door in zijn ballen te trappen. Ik ben zelf een heel verlegen persoon. En heb geen ervaring hiermee. Ik zou het wel graag willen doen voor hem om hem ook te plezieren. Maar dat ik het niet durf is een hele erge turn off voor hem. Zelf hou ik er wel van als iemand mij pijn doet. Door op mijn billen te slaan bijvoorbeeld. Hoe kom ik over deze angst heen. Want het staat mij echt heel erg in de weg. Met alle nieuwe dingen proberen. Want ik wil het wel graag.
mijn vriendin heeft wel iets ervaring niet bij mij maar bij klanten
<a href="http://memecrunch.com/meme/BDGZ/taalnazi-tim/image.png">Klik hier</a> bij spelfouten in mijn post.
pi_183213459
Een vriend van mij heeft me gevraagd of ik hem in zijn ballen wil trappen. Nu ben ik helemaal nieuw in dit topic. Ergens vind ik het lastig, maar lijkt het mij ook wel weer leuk.
RaspberryPies heeft volgens mij als enige ervaring in dit topic. Was jij nooit bang dat je je vriend het ziekenhuis in trapte? of misschien is dit ooit gebeurd. Ik ben namelijk bang dat dat gebeurd. #weetnietwatikmoetdoen
pi_183213722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:58 schreef LonnekeV het volgende:
Een vriend van mij heeft me gevraagd of ik hem in zijn ballen wil trappen. Nu ben ik helemaal nieuw in dit topic. Ergens vind ik het lastig, maar lijkt het mij ook wel weer leuk.
RaspberryPies heeft volgens mij als enige ervaring in dit topic. Was jij nooit bang dat je je vriend het ziekenhuis in trapte? of misschien is dit ooit gebeurd. Ik ben namelijk bang dat dat gebeurd. #weetnietwatikmoetdoen
"Een vriend" niks seksueel?
  zondag 18 november 2018 @ 09:02:53 #54
53151 T42
Pinball Wizard
pi_183218011
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:35 schreef Iambella het volgende:
De man waar ik op dit moment t bed mee deel. Krijgt alleen zin in sex als ik hem pijn zou doen door in zijn ballen te trappen. Ik ben zelf een heel verlegen persoon. En heb geen ervaring hiermee. Ik zou het wel graag willen doen voor hem om hem ook te plezieren. Maar dat ik het niet durf is een hele erge turn off voor hem. Zelf hou ik er wel van als iemand mij pijn doet. Door op mijn billen te slaan bijvoorbeeld. Hoe kom ik over deze angst heen. Want het staat mij echt heel erg in de weg. Met alle nieuwe dingen proberen. Want ik wil het wel graag.
Je mar wel avondje mee met ons dan durf je meer. Ik schop mijn vriendin graag ook tussen de benen.
<a href="http://memecrunch.com/meme/BDGZ/taalnazi-tim/image.png">Klik hier</a> bij spelfouten in mijn post.
  zondag 18 november 2018 @ 09:38:46 #55
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183218376
:r

Ik heb daar wel eens wat van gezien, dat kan gewoon niet gezond zijn. Ik bedoel als er iets erger is dan hersenbeschadiging krijgen dan is dat het wel.
Man of Steal.
  zondag 18 november 2018 @ 09:39:24 #56
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183218385
Wel een makkelijke fetish, gewoon op straat met je benen wijd staan en erge dingen tegen vrouwen zeggen.
Man of Steal.
pi_183281679
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

"Een vriend" niks seksueel?
Niet dat ik weet, na gisteren denk ik ook niet dat hij daaraan denkt. Nadat ik me in had gehouden stond hij erop dat ik een paar keer vol uit zou halen. Na de 2e keer lag hij een kwartier in de foetushouding :9 })
pi_183287090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:51 schreef LonnekeV het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, na gisteren denk ik ook niet dat hij daaraan denkt. Nadat ik me in had gehouden stond hij erop dat ik een paar keer vol uit zou halen. Na de 2e keer lag hij een kwartier in de foetushouding :9 })
Geloof er geen drol van, dit is super seksueel allemaal.
  woensdag 21 november 2018 @ 17:01:48 #59
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183287129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:40 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het altijd wel geil als ik met een priem in m'n nier word gestoken. Zo heeft iedereen wel wat
Moest lachen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')