abonnement Unibet Coolblue
pi_179820560
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:11 schreef Tomodachi het volgende:

[..]

Dat is toch niet relevant voor dit topic.
Som eens op?

Wat heb je nu eigenlijk gedaan allemaal?
Je was in Australie en UK?

Als ik het allemaal even goed begrijp nl.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 09:43:46 #177
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179820666
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:14 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Een kennis van iemand in een rolstoel had een lekker wijf. Er is nog zo'n miniman zonder benen ofzo die rondreist en die heeft een ook lekker wijf. Hun zitten niet op fok! denk ik
  Moderator zaterdag 16 juni 2018 @ 09:51:23 #178
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179820732
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:30 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Je bent helemaal nog nooit wezen stappen zei je laatst in R&P. Tevens heb je je vakantie naar Sunny Beach geannuleerd nadat mensen aangaven dat dit niet de juiste plek is voor een 27 jarige...

Dat heeft ie een paar jaar geleden ook beweerd. Toen was er ook iets waardoor hij zogenaamd niet op vakantie kon :')
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:11:22 #179
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179820915
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 09:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij hebt toch die asian aan de haak geslagen?
Klopt maar waar ik op doel is dat als je meer gefocused op zoek gaat naar een partner (of gewoon gezelschap) dit beter werkt dan maar alles en iedereen proberen te scoren.

Mijn Nederlandse ex is nu bijvoorbeeld arts.

Een Canadese die ik in Australie ontmoette was manager bij een bank.

En mijn hudige vriendin gaat haar master doen in Australie (ze komt uit HongKong.

Ik zou bijvoorbeeld niet snel op date gaan met iemand die enkel op de bank Candycrush zit te spelen en de hele dag zeurt over hoe lastig het is om aan fatsoenlijk werk te komen. Terwijl ze 10 uur per week in de Bristol werkt en hiervan natuurlijk kapot moe is :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Maikuuul op 16-06-2018 10:45:03 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 16 juni 2018 @ 10:37:42 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179821188
Een afkorting gebruiken voor affectie tonen in het openbaar. TS is een kansloze rukker waar nooit meer iets van terecht gaat komen ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179821666
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:37 schreef Molo het volgende:
Een afkorting gebruiken voor affectie tonen in het openbaar. TS is een kansloze rukker waar nooit meer iets van terecht gaat komen ^O^
haha lekker subtiel :')
Do what you love, love what you do!
pi_179821785
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:11 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Klopt maar waar ik op doel is dat als je meer gefocused op zoek gaat naar een partner (of gewoon gezelschap) dit beter werkt dan maar alles en iedereen proberen te scoren.

Mijn Nederlandse ex is nu bijvoorbeeld arts.

Een Canadese die ik in Australie ontmoette was manager bij een bank.

En mijn hudige vriendin gaat haar master doen in Australie (ze komt uit HongKong.

Ik zou bijvoorbeeld niet snel op date gaan met iemand die enkel op de bank Candycrush zit te spelen en de hele dag zeurt over hoe lastig het is om aan fatsoenlijk werk te komen. Terwijl ze 10 uur per week in de Bristol werkt en hiervan natuurlijk kapot moe is :')
Hoe/waar ontmoet?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:40:29 #183
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179821982
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:22 schreef Tomodachi het volgende:

[..]

Hoe/waar ontmoet?
Tijdens mijn wereldreis heb ik de meeste dames ontmoet via Tinder maar ook wel eens dames op straat aangesproken tijdens joggen bijvoorbeeld (nee geen hoeren :'). Maar ook op pad gaan met locals of mensen van je hostel.

Ook werkt Couchsurfing hangouts goed als je in een andere stad bent. Je kan zo zien wie er in de buurt een kopje koffie wil drinken

In Nederland via werk, uitgaan, of vrienden van vrienden.

Hoe? Door in gesprek te gaan, ik denk altijd: als die ander mij niet interressant vind is dat niet mijn probleem.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 16 juni 2018 @ 11:43:44 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179822034
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Tijdens mijn wereldreis heb ik de meeste dames ontmoet via Tinder maar ook wel eens dames op straat aangesproken tijdens joggen bijvoorbeeld (nee geen hoeren :'). Maar ook op pad gaan met locals of mensen van je hostel.

Ook werkt Couchsurfing hangouts goed als je in een andere stad bent. Je kan zo zien wie er in de buurt een kopje koffie wil drinken

In Nederland via werk, uitgaan, of vrienden van vrienden.

Hoe? Door in gesprek te gaan, ik denk altijd: als die ander mij niet interressant vind is dat niet mijn probleem.
Jij hebt gewoon een spontaan leip hoofd, dat snap ik wel, dat nodigt uit toch gewoon kletsen. En van het één komt het ander

TS zal wel een deezertje creepy rukboy zijn waar iedere vrouw onbewust al 200 meter afstand van houdt door zijn uitstraling
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179822238
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 11:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een spontaan leip hoofd, dat snap ik wel, dat nodigt uit toch gewoon kletsen. En van het één komt het ander

TS zal wel een deezertje creepy rukboy zijn waar iedere vrouw onbewust al 200 meter afstand van houdt door zijn uitstraling
ghehe nouja het staat in KLB dus ok :)
moest er wel om lachen eigenlijk, dam'n Tis wel hard hoor hoe je reageerd lol
Maar ok. euhm aan TS is er genoeg tips gegeven ook in R&P


hahaha :')
echt

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 16-06-2018 12:16:22 ]
Do what you love, love what you do!
pi_179841987
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 08:11 schreef Tomodachi het volgende:

[..]

Dat is toch niet relevant voor dit topic.
Ahaaa!
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_179843692
Ik denk dat iedereen een vriendin kan krijgen. Natuurlijk is er een groep die het lastiger heeft, maar dan is het nog steeds niet onmogelijk.

De vraag is alleen heb jij zin om er moeite voor te doen of geef je het bij voorbaat al op.
pi_179843771
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:40 schreef CaVaBien het volgende:
Ik denk dat iedereen een vriendin kan krijgen. Natuurlijk is er een groep die het lastiger heeft, maar dan is het nog steeds niet onmogelijk.

De vraag is alleen heb jij zin om er moeite voor te doen of geef je het bij voorbaat al op.
Nee, het is gewoon het makkelijkst om gewoon te wachten tot er op een dag de deurbel gaat en er een lekker wijf voor de deur staat en bij je op je zolderkamer gaat zitten en niet meer weggaat! :Y
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_179844367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:56 schreef hardcoregek het volgende:
https://incels.me/

Misschien is dit wel een mooi forum voor je. Veel gelijkgestemden!
Daar even wat topics gelezen. Wat een ziek volk op dat forum. Die sporen echt niet.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_179844376
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:44 schreef Acryl het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon het makkelijkst om gewoon te wachten tot er op een dag de deurbel gaat en er een lekker wijf voor de deur staat en bij je op je zolderkamer gaat zitten en niet meer weggaat! :Y
Zolderkamer FTW.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_179846105
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 11:16 schreef steelhead het volgende:

[..]

Daar even wat topics gelezen. Wat een ziek volk op dat forum. Die sporen echt niet.
Inderdaad, vol idioten die Elliot Rodger als een held zien. :r
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_179848814
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:05 schreef Acryl het volgende:

[..]

Inderdaad, vol idioten die Elliot Rodger als een held zien. :r
Inderdaad, het meest zielige clubje dat er is. Volcel daarentegen is het juiste pad.
  Moderator zondag 17 juni 2018 @ 15:53:43 #193
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179849436
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:24 schreef Stichting_NoFap het volgende:

[..]

Inderdaad, het meest zielige clubje dat er is. Volcel daarentegen is het juiste pad.
:')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179862639
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 10:37 schreef Molo het volgende:
Een afkorting gebruiken voor affectie tonen in het openbaar. TS is een kansloze rukker waar nooit meer iets van terecht gaat komen ^O^
Ach, dit staat sinds gisteren op de tijdlijn van een Social media netwerk van een vrouwelijke kennis van me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- over kansloze rukker gesproken :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Mojo.jojo op 18-06-2018 01:11:00 ]
pi_179863481
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:40 schreef CaVaBien het volgende:
Ik denk dat iedereen een vriendin kan krijgen. Natuurlijk is er een groep die het lastiger heeft, maar dan is het nog steeds niet onmogelijk.

De vraag is alleen heb jij zin om er moeite voor te doen of geef je het bij voorbaat al op.
Ja wel eens denk. voor sommige is het moeilijker nl.
En TS kan best een vriendinnetje vinden, maar ok zoals ik het lees enzo gaat dat zo niet lukken.
Tips genoeg enzo. maar ok vindt dan ook weer niet dat we hem keihard moeten aanvallen hee ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179864165
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:')
Volcel, voluntary + celibacy. https://nl.wikipedia.org/wiki/Celibaat
  maandag 18 juni 2018 @ 04:56:45 #197
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179864217
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2018 09:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dit natuurlijk, die houding van 'het is oneerlijk en ik ben zo zielig!' is weerzinwekkend.
Uiteraard. Als er dan eens een leuke vrouw voorbij komt, voelt die zich niet geliefd, maar een voorwerp waar iemand recht op zou hebben, en niet bijzonder, maar het object van een wanhoopsdaad. "Ik kon niemand krijgen dus neem ik met jou genoegen."
Dat ligt allemaal veel te ver weg van "jij bent voor mij de leukste vrouw ter wereld".
  maandag 18 juni 2018 @ 05:21:13 #198
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179864253
quote:
5s.gif Op maandag 11 juni 2018 15:52 schreef Mojo.jojo het volgende:
Wat zou het voor jou betekenen als je wel een vriendin hebt dan?
Een vriendin zal waarschijnlijk een soort bewijs zijn dat er iemand wel van hem houdt. Want het werkelijke probleem is natuurlijk dat mensen als TS niet van zichzelf houden. Ze hebben hun "handicap" niet geaccepteerd en dat is een van de dingen die in de weg staan om van zichzelf te kunnen houden, om zichzelf te accepteren zoals ze zijn en vanuit dat gevoel positief over zichzelf te kunnen denken. Daardoor lukt het ook niet zich positief in de relatiemarkt te zetten: "ik heb niks te bieden".
Ja, logisch, als jij het niet eens voor elkaar krijgt om een positieve levenshouding te hebben en jezelf een leuke/knappe/zorgzame/vrolijke/grappige/intelligente/handige/opgeruimde/behulpzame kerel te vinden (een eigenschap is genoeg), dan heb je inderdaad niets om een relatie in te laten kiemen.

De oplossing is niet tóch interesse van vrouwen als bewijs dat je "iets" aantrekkelijks hebt, maar je houding veranderen. Duizenden zelfhulpboeken op de markt, cursussen worden overal aangeboden, psychiaters willen helpen, maar als je niet wilt veranderen dan gaat dat ook niet lukken. En díe houding is precies wat je onaantrekkelijk maakt: niet alleen heb je een partner niks te bieden, je bent niet eens bereid daar moeite voor te doen.
Als er één ding is dat mensen aantrekkelijk maakt, is dat ze moeite voor je doen. Dat de man als een ridder die draak van zelfhaat te lijf gaat en zo de prinses voor zich wint. Geen prinses gaat een draak verslaan voor een ridder die daar zelf geen zin in heeft, maar dat is wat incels van een relatie vragen.

Dus zoek een goede psychiater die je bijstaat aan jezelf te werken. Geen smoesjes over waarom niet: dat soort uitvluchten gaan je in een relatie ook niet helpen.
pi_179864271
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 05:21 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Een vriendin zal waarschijnlijk een soort bewijs zijn dat er iemand wel van hem houdt. Want het werkelijke probleem is natuurlijk dat mensen als TS niet van zichzelf houden. Ze hebben hun "handicap" niet geaccepteerd en dat is een van de dingen die in de weg staan om van zichzelf te kunnen houden, om zichzelf te accepteren zoals ze zijn en vanuit dat gevoel positief over zichzelf te kunnen denken. Daardoor lukt het ook niet zich positief in de relatiemarkt te zetten: "ik heb niks te bieden".
Ja, logisch, als jij het niet eens voor elkaar krijgt om een positieve levenshouding te hebben en jezelf een leuke/knappe/zorgzame/vrolijke/grappige/intelligente/handige/opgeruimde/behulpzame kerel te vinden (een eigenschap is genoeg), dan heb je inderdaad niets om een relatie in te laten kiemen.

De oplossing is niet tóch interesse van vrouwen als bewijs dat je "iets" aantrekkelijks hebt, maar je houding veranderen. Duizenden zelfhulpboeken op de markt, cursussen worden overal aangeboden, psychiaters willen helpen, maar als je niet wilt veranderen dan gaat dat ook niet lukken. En díe houding is precies wat je onaantrekkelijk maakt: niet alleen heb je een partner niks te bieden, je bent niet eens bereid daar moeite voor te doen.
Als er één ding is dat mensen aantrekkelijk maakt, is dat ze moeite voor je doen. Dat de man als een ridder die draak van zelfhaat te lijf gaat en zo de prinses voor zich wint. Geen prinses gaat een draak verslaan voor een ridder die daar zelf geen zin in heeft, maar dat is wat incels van een relatie vragen.

Dus zoek een goede psychiater die je bijstaat aan jezelf te werken. Geen smoesjes over waarom niet: dat soort uitvluchten gaan je in een relatie ook niet helpen.
Duizendmaal dit.
Je moet het jezelf waard vinden. Het is echt niet zo dat een vriendin magischerwijs alles oplost voor je.
Als je moeite voor een ander wilt doen, zul je eerst moeite voor jezelf moeten doen. Haast geen vrouw (of man) wilt een partner die niet voor zichzelf kan zorgen of de boel niet voor elkaar heeft.
  maandag 18 juni 2018 @ 05:48:44 #200
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179864275
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 22:31 schreef Joppiez het volgende:
Ik als 27 jarige man ben gelukkig al paar jaar voorzien maar ik moet wel zeggen dat het voor mannen tegenwoordig echt rete moeilijk is iemand te vinden.

Het komt er simpelweg op neer dat een vrouw welke er fatsoenlijk uitziet of bezet is of de keuze heeft uit verschillende mannen. Je hebt dus sowieso of pech of altijd concurrentie.
Gelul. Het enige dat nu anders is, is dat je op social media heel veel onbereikbare, bloedmooie vrouwen ziet (vaak gefotoshopt ook nog).
Vroeger moest je het gewoon doen met de vrouwen die bij je op school had gezeten, of je buurmeisjes. Daarbij speelde uiterlijk maar een beperkte rol: belangrijker was dat je het goed met elkaar kon vinden, en dat het "een goede partij" was, dus iemand uit een familie die geen gedoe kende.
Het doel was immers een leven lang bij elkaar blijven, samen kinderen krijgen en zorgen dat je de schaapjes op het droge had, niet laten zien hoe geslaagd je was door selfies met je pin-up vriendin te plaatsen.
De oplossing is om de normen van "ziet er fatsoenlijk uit" terug te schroeven naar iets dat realistisch is, want niet iedere leuke vrouw is een fotomodel. En besteed ook eens aandacht aan het karakter, want het is op een blaadje te geven dat die strakke chick van 23 er over 10 jaar heel anders uitziet - maar haar persoonlijkheid zal niet veranderen. Bij veel relaties tegenwoordig zie je dat wanneer het uiterlijk is versleten pas de aandacht voor het innerlijk komt, en dan wordt ze alsnog gedumpt als dat niet bevalt, terwijl als je innerlijk bij je aanvankelijke keuze meeneemt ze je niet zal teleurstellen als het mooi eraf is.

Als de gemiddelde Nederlandse vrouw maatje 44 heeft, en de jonge vrouwen maat 38/40, dan moet je je niet blindstaren op de maatjes 34 en SX die je hoofdzakelijk in de modebladen ziet. Vergelijk het met zo'n sixpack: veel modellen hebben het, de gemiddelde man niet, het is een schoonheidsideaal, maar het is rete-ongezond als je er een hebt.
Leuk voor een fapje maar als je een relatie wilt nogal dom om je daartoe te beperken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')