abonnement Unibet Coolblue
pi_179636986
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:45 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik kan me van mezelf in ieder geval geen enkel geval bedenken waarin ik met zoveel opzet gevaarlijk heb gereden als wanneer men met alcohol achter t stuur kruipt. Zou me niks verbazen als voor de andere 'moraalridders' in dit topic hetzelfde geldt.
Ik snap je punt, maar trek de oorzaken van gevaarlijk weggedrag eens wat breder. Zonder goed zicht rijden (geen bril), vermoeid gaan rijden, met stress of agressie gaan rijden, onbekwaamheid, slechte banden/remmen, met 8 schreeuwende kinderen achterin gaan rijden. Allemaal factoren waarmee men net zo goed nog alsnog opzettelijk achter t stuur kruipt en het net zo onverantwoord is te gaan rijden.

Maar we zitten met zwetende samengeklamde vuistjes achter de pc omdat t woord 'drank' valt. :')
pi_179637014
quote:
16s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik zal TS niet bashen want daar is WGR inderdaad niet voor, maar ik heb nooit zo met de levens van anderen gespeeld door met mijn zatte harses achter het stuur te kruipen. :{w
Ik ook niet, maar wel onverantwoord te moe na 1200 km rijden.
pi_179637017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:52 schreef Baso95 het volgende:

[..]

Vorige keren was het zoals meerdere mensen wel eens gedaan hebben, net iets teveel en dan gaan rijden (niet dat ik dat goedkeur). Mocht ik idd bericht krijgen verwacht ik ook wat jij zegt.
En daar hoef je natuurlijk geen spijt van te hebben. :|W Spijt kwam pas toen je gepakt werd, dat kan je niet ontkennen. Ik garandeer je dat je dat over een tijdje weer 'vergeten' bent en weer in je oude patroon valt, maar ik laat je graag nog even in jezelf geloven. Je komt er zelf nog wel achter. Dit is namelijk de standaard reactie die ik heel vaak zie, en het loopt vrijwel altijd hetzelfde af. :Y
pi_179637053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:47 schreef VleesLollie het volgende:

[..]

Ik heb echt wel eens met 3 glazen bier op auto gereden om chinees te halen ofzo, dat zal ik niet ontkennen.... Dat is iets anders dan anderhalve fles wijn en speciaal bier naar binnen lurken.... never nooit niet dat ik het dan nog in mijn kop zou halen om naar de supermarkt te gaan.
Heb je een punt. Had het ook niet in mijn kop moeten halen. Heb er gewoon ziekelijk veel spijt van. Ik woon ver van mijn werk af, ben verantwoordelijk van mijn auto om langs klanten te gaan. En dan nog baal ik niet het meest van het feit dat ik mijn rijbewijs kwijt ben maar van het feit wat ik heb kunnen veroorzaken.
This is me
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:58:52 #105
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637083
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

En daar hoef je natuurlijk geen spijt van te hebben. :|W Spijt kwam pas toen je gepakt werd, dat kan je niet ontkennen. Ik garandeer je dat je dat over een tijdje weer 'vergeten' bent en weer in je oude patroon valt, maar ik laat je graag nog even in jezelf geloven. Je komt er zelf nog wel achter. Dit is namelijk de standaard reactie die ik heel vaak zie, en het loopt vrijwel altijd hetzelfde af. :Y
Blablabla.
Je punt is duidelijk.
Nog iets fatsoenlijks toe te voegen? Allemaal niets te maken met de daadwerkelijke vraag van TS.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637149
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Blablabla.
Je punt is duidelijk.
Nog iets fatsoenlijks toe te voegen? Allemaal niets te maken met de daadwerkelijke vraag van TS.
TS reageert op mijn bericht en daar reageer ik dan vervolgens weer op. Zo werkt dat in een gesprek. :Z

Jouw reactie daar op voegt niets toe, maar ik ben blij dat mijn punt duidelijk is.
pi_179637159
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

En daar hoef je natuurlijk geen spijt van te hebben. :|W Spijt kwam pas toen je gepakt werd, dat kan je niet ontkennen. Ik garandeer je dat je dat over een tijdje weer 'vergeten' bent en weer in je oude patroon valt, maar ik laat je graag nog even in jezelf geloven. Je komt er zelf nog wel achter. Dit is namelijk de standaard reactie die ik heel vaak zie, en het loopt vrijwel altijd hetzelfde af. :Y
Gaat niet meer gebeuren ;)
This is me
pi_179637162
TS heb je ook nog eens gesproken met de agenten die alles hebben afgehandeld op het bureau of alleen de agent die je heeft aangehouden?

Edit: heeft je advocaat je verteld dat je altijd een bewijs moet meekrijgen wanneer je rijbewijs (fysiek) is ingevorderd?
pi_179637211
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

En daar hoef je natuurlijk geen spijt van te hebben. :|W Spijt kwam pas toen je gepakt werd, dat kan je niet ontkennen. Ik garandeer je dat je dat over een tijdje weer 'vergeten' bent en weer in je oude patroon valt, maar ik laat je graag nog even in jezelf geloven. Je komt er zelf nog wel achter. Dit is namelijk de standaard reactie die ik heel vaak zie, en het loopt vrijwel altijd hetzelfde af. :Y
Jij bent zo te horen ook de braafste van de klas. Nog nooit te hard gereden zeker? Ik krijg ook pas spijt toen een boete van 300+ euro op de mat viel omdat ik ergens opzettelijk veel te hard had gereden. Wat jij aangeeft is standaard menselijk gedrag. Spijt krijg je pas als je met de consequenties wordt geconfronteerd.

De straffen voor drankrijden zijn gelukkig vrij fors maar daar staat tegenover dat de pakkans marginaal is. TS is 1 van de 100 die wel is gepakt.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:11:29 #110
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637299
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

TS reageert op mijn bericht en daar reageer ik dan vervolgens weer op. Zo werkt dat in een gesprek. :Z

Jouw reactie daar op voegt niets toe, maar ik ben blij dat mijn punt duidelijk is.
Ik lees 10x dat TS het niet meer zal doen, en nog boor je erop door.
Sad gewoon.

@TS: Geen slapende honden wakker maken ;-)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637309
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef Justinn het volgende:

[..]

Jij bent zo te horen ook de braafste van de klas.
Nog nooit te hard gereden zeker? Ik krijg ook pas spijt toen een boete van 300+ euro op de mat viel omdat ik ergens opzettelijk veel te hard had gereden. Wat jij aangeeft is standaard menselijk gedrag. Spijt krijg je pas als je met de consequenties wordt geconfronteerd.

De straffen voor drankrijden zijn gelukkig vrij fors maar daar staat tegenover dat de pakkans marginaal is. TS is 1 van de 100 die wel is gepakt.
Dan verschillen wij daarover van mening. Bij mij werkt dat niet zo.
Wat mijn rijgedrag daar verder mee te maken heeft ontgaat mij. Ik kan namelijk ook gewoon op mijn rijgedrag worden aangesproken (en ga dan niet "maar jullie doen zelf vast ook foute dingen" huilen).
pi_179637376
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:12 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dan verschillen wij daarover van mening. Bij mij werkt dat niet zo.
Wat mijn rijgedrag daar verder mee te maken heeft ontgaat mij. Ik kan namelijk ook gewoon op mijn rijgedrag worden aangesproken (en ga dan niet "maar jullie doen zelf vast ook foute dingen" huilen).
Ts geeft meerdere keren aan dat t allemaal terecht en spijt heeft en tóch ga je hem alsnog de les lezen. Huilen over dat t fout is doe je in deze zelf.
pi_179637393
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:03 schreef Physsic het volgende:
TS heb je ook nog eens gesproken met de agenten die alles hebben afgehandeld op het bureau of alleen de agent die je heeft aangehouden?

Edit: heeft je advocaat je verteld dat je altijd een bewijs moet meekrijgen wanneer je rijbewijs (fysiek) is ingevorderd?
Hey Physsic, bedankt voor je bericht. Ik heb maandag naar het algemene politienummer gebeld, zij hebben gezocht op mijn naam, postcode, adres etc. maar niks te vinden. Zelfs ook maar niks van een aanhouding noem maar op. Volgens hun was mijn naam schoon. Zij hebben mij vervolgens doorverbonden met de het plaatselijke politiebureau waar ik de blaastest heb afgelegd. Zij konden ook helemaal niks vinden in hun systeem van mij. Agent die ik aan de telefoon had vroeg toen aan de collega die mij aangehouden heeft wat de status is. Die mompelde iets van 'ja volgens mij opgestuurd maar ben druk'. Gister (dinsdag) hetzelfde gedaan, idem dito. Niks te vinden.

Dat heeft mijn advocaat mij verteld. Wat ik in principe kan doen is aangifte doen van het kwijt zijn van mijn rijbewijs. Maar wil het wel eerlijk doen door 10 dagen af te wachten, mocht het uiteindelijk zo zijn dat het allemaal wel is doorgegeven werkt dat zwaar tegen me bij de rechter.
This is me
pi_179637435
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik lees 10x dat TS het niet meer zal doen, en nog boor je erop door.
Sad gewoon.

@TS: Geen slapende honden wakker maken ;-)
Ik wijs TS er alleen op dat wat hij zegt over spijt hebben niet klopt.

Dat ze het niet meer zullen doen, zeggen ze vrijwel allemaal (behalve degene die al meteen aangeven het toch weer te gaan doen). Hoewel ze het op dat moment ongetwijfeld echt menen, gaat een groot deel na enige tijd toch weer de fout in, dus daar hecht ik niet veel waarde meer aan. Al hoop ik natuurlijk wel dat TS zich aan zijn woord zal houden, het is een begin.

Ik heb dat niet 10x gelezen, want heb niet het hele topic doorgelezen voordat ik reageerde.
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:20:47 #115
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637455
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik wijs TS er alleen op dat wat hij zegt over spijt hebben niet klopt.

Dat ze het niet meer zullen doen, zeggen ze vrijwel allemaal (behalve degene die al meteen aangeven het toch weer te gaan doen). Hoewel ze het op dat moment ongetwijfeld echt menen, gaat een groot deel na enige tijd toch weer de fout in, dus daar hecht ik niet veel waarde meer aan. Al hoop ik natuurlijk wel dat TS zich aan zijn woord zal houden, het is een begin.

Ik heb dat niet 10x gelezen, want heb niet het hele topic doorgelezen voordat ik reageerde.
1x is voldoende.
Rest niet gelezen, want je snapt het blijkbaar niet.
Je valt continu in herhaling.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637458
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef Justinn het volgende:

[..]

Ts geeft meerdere keren aan dat t allemaal terecht en spijt heeft en tóch ga je hem alsnog de les lezen. Huilen over dat t fout is doe je in deze zelf.
Ik geloof ook wel dat TS spijt heeft, dat ontken ik nergens. TS huilt inderdaad niet dat hij er op wordt aangesproken, anderen daarentegen hebben er kennelijk wel moeite mee. :')
pi_179637465
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

1x is voldoende.
Rest niet gelezen, want je snapt het blijkbaar niet.
Je valt continu in herhaling.
Dat heb ik ook één keer gedaan, nadat TS het ontkende.

Als je de rest niet gelezen hebt kan je niet weten dat ik het niet snap en in herhaling val. _O-
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:22:47 #118
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637476
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat heb ik ook één keer gedaan, nadat TS het ontkende.

Als je de rest niet gelezen hebt kan je niet weten dat ik het niet snap en in herhaling val. _O-
Misschien eerst lezen dan voor je dingen gaat herhalen.
Rest hoefde ik niet te lezen, omdat je 1e zin meteen een herhaling was _O- :W
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:16 schreef Baso95 het volgende:

[..]

Hey Physsic, bedankt voor je bericht. Ik heb maandag naar het algemene politienummer gebeld, zij hebben gezocht op mijn naam, postcode, adres etc. maar niks te vinden. Zelfs ook maar niks van een aanhouding noem maar op. Volgens hun was mijn naam schoon. Zij hebben mij vervolgens doorverbonden met de het plaatselijke politiebureau waar ik de blaastest heb afgelegd. Zij konden ook helemaal niks vinden in hun systeem van mij. Agent die ik aan de telefoon had vroeg toen aan de collega die mij aangehouden heeft wat de status is. Die mompelde iets van 'ja volgens mij opgestuurd maar ben druk'. Gister (dinsdag) hetzelfde gedaan, idem dito. Niks te vinden.
Oei, dus met dat telefoontje zou het kunnen dat je slapende honden (de betrokken agent) hebt wakkergemaakt? Heb je gevraagd of het enige tijd kan duren voordat dit allemaal in het systeem verwerkt is? Dat zou eigenlijk niet moeten, maar wie weet..
quote:
Dat heeft mijn advocaat mij verteld. Wat ik in principe kan doen is aangifte doen van het kwijt zijn van mijn rijbewijs. Maar wil het wel eerlijk doen door 10 dagen af te wachten, mocht het uiteindelijk zo zijn dat het allemaal wel is doorgegeven werkt dat zwaar tegen me bij de rechter.
Ja, daar wilde ik je inderdaad op wijzen. Dat gebeurt vaker wanneer iemand geen bewijs heeft meegekregen dat zijn rijbewijs is ingenomen. Het kan echter zijn dat zo'n bewijs tegenwoordig niet meer afgegeven hoeft te worden, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Als er bij de politie ook niets bekend is, dan zou dat moeten lukken.

Je kan over 10 dagen nog eens het CVOM bellen om te vragen of zij je rijbewijs hebben, maar dat is misschien wel een risico.

Het is wel vervelend dat je nu even geen rijbewijs hebt. Rij je wel nog gewoon auto nu?
pi_179637546
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:22 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Misschien eerst lezen dan voor je dingen gaat herhalen.
Rest hoefde ik niet te lezen, omdat je 1e zin meteen een herhaling was _O- :W
Thanks ssjgoku, fijn dat je me begrijpt betreft spijt hebben. Ik praat ook echt niks goed en heb oprecht spijt. Ik wil iedereen hier zelfs op de hoogte houden van hoe het nu verder gaat en hoe ik laat zien dat ik niet in herhaling val.

Ik ben geen alcoholist, heb in het verleden wel veel gedronken maar dat was een jeugd trekje, doet bijna iedereen die studeert. Daarna echt tijden niet of laat ik dan zeggen amper. Ik sportte veel en daar hoort alcohol niet bij. Afgelopen zondag gewoon veel, echt heel veel, dat gebeurd niet vaak. En ja, toen de achterlijke beslissing gemaakt om te gaan rijden waar ik terecht voor gepakt ben, dat was het risico dat ik toen nam (waar ik achteraf echt mega ziek van ben).
This is me
pi_179637581
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:22 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Misschien eerst lezen dan voor je dingen gaat herhalen.
Rest hoefde ik niet te lezen, omdat je 1e zin meteen een herhaling was _O- :W
De eerste zin was helemaal geen herhaling in mijn berichten richting jou. :?
pi_179637590
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oei, dus met dat telefoontje zou het kunnen dat je slapende honden (de betrokken agent) hebt wakkergemaakt? Heb je gevraagd of het enige tijd kan duren voordat dit allemaal in het systeem verwerkt is? Dat zou eigenlijk niet moeten, maar wie weet..

[..]

Ja, daar wilde ik je inderdaad op wijzen. Dat gebeurt vaker wanneer iemand geen bewijs heeft meegekregen dat zijn rijbewijs is ingenomen. Het kan echter zijn dat zo'n bewijs tegenwoordig niet meer afgegeven hoeft te worden, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Als er bij de politie ook niets bekend is, dan zou dat moeten lukken.

Je kan over 10 dagen nog eens het CVOM bellen om te vragen of zij je rijbewijs hebben, maar dat is misschien wel een risico.

Het is wel vervelend dat je nu even geen rijbewijs hebt. Rij je wel nog gewoon auto nu?
Dat zou inderdaad kunnen dat ik slapende honden heb wakker gemaakt. Vandaar dat ik dinsdag nog een keer heb gebeld naar het algemene nummer. Kreeg toen iemand anders aan de telefoon, die zei weer dat er niks te vinden was. Toen wilde hij mij doorverbinden maar heb ik niet gedaan.

Dat klopt helemaal wat je zegt. Eigenlijk is het belachelijk dat zoiets kan gebeuren want wat ik gedaan heb is gewoon misselijk.

Dat is vervelend maar inderdaad de consequentie die ik moet accepteren. Nee ik rijd zeker geen auto, ga dat risico niet nemen. Moet fietsen, m'n vriendin is goed over de zeik dus die wilt me niet brengen en halen (ergens zelfs begrijpelijk)
This is me
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:30:35 #123
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179637593
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

De eerste zin was helemaal geen herhaling in mijn berichten richting jou. :?
Laat maar, je snapt het echt niet.
@TS: Laat je ons weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179637608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:34 schreef Baso95 het volgende:

[..]

schrik niet, 1000 ug/l.
Kan helemaal niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179637629
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:30 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Laat maar, je snapt het echt niet.
@TS: Laat je ons weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd.
Doe ik ssjgoku! Hou jullie daarna ook wel op de hoogte betreft mijn inschrijving bij die kliniek voor alcoholverslaving hoe dat gaat. Heb me daar ingeschreven omdat het gewoon niet goed is dat ik zondag heb besloten om te gaan rijden, wil daar wel wat aan gedaan hebben.
This is me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')