abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_7547812
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7547845
pi_7547858
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:09 schreef Youssef het volgende:

ehh niks te zeggen over FF?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7547968
jahoor ben maar weer eens megonnen met FF5(SNES) aangezien ik de goede engelse patch gevonden hej hejjik de emulator maar weer eens aangezet

of is FF5 te oud om over te praten , ik vinnut iig de leukste met die 25 verschillende job classes (volgensmij):)

pi_7548035
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

of is FF5 te oud om over te praten , ik vinnut iig de leukste met die 25 verschillende job classes (volgensmij):)


Tuurlijk niet ,elke FF is welkom
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7548058
oke dan , ik haddum al eens uitgespeeld , maar nu ben ik ut opnieuw aan het doen , aangezien het mij nog niet gelukt is om de mime jobclass in de gezonken toren te vinden binnen de tijd
pi_7548289
en ik wil het dit x ook uitspelen met de meest moeilijke/onmogelijke combinaties (dancer/blue mage Bard/ninja , Elementalist /Caller en Black mage / Time mage) of als ik de mime gemastered heb hebbik dat niet eens nodig omdat ie alle mogenlijke attacks kan sketchen
pi_7548598
quote:
Quelques jours après la présentation de Final Fantasy CC lors du V-Jump Festival, c'est au tour de Final Fantasy XII de faire la une de l'actulité. En effet, le magazine japonais Dorigama dévoile dans ses pages quelques artworks de ce futur jeu qui s'annonce à première vue assez futuriste. Prévu pour l'année 2003 au Japon celui-ci sera supervisé par Jun Akiyama épaulé lui même par Akihiko Yoshida (Designer des personnages et des cartes) ainsi que de Hideo Minaba (Art Direction).

Egalement selon le magazine, une connection pourrait voir le jour entre FFXII et Final Fantasy Tactics Advance sur GBA. On peut donc imaginer une sortie probable de Final Fantasy XII sur Nintendo GameCube, car nous voyons mal une connection entre la PS2/GBA étant donné la concurrence, et certains conflits entre Nintendo et Sony, mais tout cela n'a pas encore été confirmé.

Plus amples informations et images verront très certainement le jour prochainement.


Wie kan mij hier meer over vertellen?

FF 12 naar de cube????????

pi_7550942
quote:
Op donderdag 26 december 2002 16:31 schreef silenzer het volgende:

[..]

Wie kan mij hier meer over vertellen?

FF 12 naar de cube????????



*Zoekt tolk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7551642
er staat dat FF 12 ook naar de GBA komt, en dat er een connectie tussen de hand held en de console zou zijn (trainen van characters I guess) maar dat deze NIET tussen een GBA en PS2 zou kunnen bestaan (omdat nintendo dit nooit zou toe laten)

Hierdoor suggereert dat stuk tekst dat FF12 naar de Cube zou komen ook. In navolging van FF Tactics op de GBA en FF CC op de GC

pi_7553424
ah nee he moek een cube aanschaffen...
weet iemand wat luck doet in je stats?
pi_7554194
Luck helpt je bij het vinden van xtra voorwerpen op overwonnen vijanden. Het helpt je bij kansspelen en je komt sneller voorwerpen tegen

je hebt meer geluk bij een hogere luck

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7554218
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:50 schreef Mastermaus het volgende:
ah nee he moek een cube aanschaffen...
weet iemand wat luck doet in je stats?
Reken er maar op dat ie iig op PS2 komt want ze zijn er al mee bezig.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7554675
FFXII


Square released a teaser poster of Final Fantasy XII in the Japanese magazine Dorimaga. Square has also announced the producers of the game:

*Jun Akiyama will be the production supervisor-FFVII
*Akihiko Yoshida will be the character design and 3D map design-Final Fantasy Tactics, Vagrant Story
*Hideo Minaba will be the art director-FF Tactics, FFIX

In addition, Yasumi Matsuno commented on the battle system. He didn't say much except that new elements of the gameplay system of Final Fantasy Tactics Advance will be incorporated into Final Fantasy XII. Matsuno also says that he encouraged players to experience Final Fantasy Tactics Advance for themselves as a prelude of things to come in Square's RPG series.

Square is also recruiting new development team members to work on Final Fantasy XII. The company recently issued several print advertisements in Japan soliciting the help of 3D artists.

In other news, Square announced the number of registered user for Final Fantasy XI has reached 200,000

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 27 december 2002 @ 07:58:08 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7558704
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFXII

[afbeelding]

[afbeelding]


Square released a teaser poster of Final Fantasy XII in the Japanese magazine Dorimaga. Square has also announced the producers of the game:

*Jun Akiyama will be the production supervisor-FFVII
*Akihiko Yoshida will be the character design and 3D map design-Final Fantasy Tactics, Vagrant Story
*Hideo Minaba will be the art director-FF Tactics, FFIX

In addition, Yasumi Matsuno commented on the battle system. He didn't say much except that new elements of the gameplay system of Final Fantasy Tactics Advance will be incorporated into Final Fantasy XII. Matsuno also says that he encouraged players to experience Final Fantasy Tactics Advance for themselves as a prelude of things to come in Square's RPG series.

Square is also recruiting new development team members to work on Final Fantasy XII. The company recently issued several print advertisements in Japan soliciting the help of 3D artists.

In other news, Square announced the number of registered user for Final Fantasy XI has reached 200,000


OMG Wat een cool nieuws en wat een cool artwork
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7558955
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 07:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

OMG Wat een cool nieuws en wat een cool artwork


Yup
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 27 december 2002 @ 11:04:11 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7559588
Ik wil trouwens als Kingsdom Hearts uit is, FFX weer eens goed gaan spelen en dan ook nog eens met boek. Dan heb ik dan ook echt zin in. Het was een heerlijke tijd toen ik FFX speelde. Het verhaal en Yuna waren mijn dagelijkse bezigheid.

Ander woorden,........heb zin in FFX !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7560374
Ik ga binnekort maar eens die secrets doen.
Heb opeens erg zin in FFX-2 ,vooral om Yuna
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 27 december 2002 @ 12:53:59 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7561062
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 12:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga binnekort maar eens die secrets doen.
Heb opeens erg zin in FFX-2 ,vooral om Yuna
Ja,....maar dat duurt nog zo lang. FFX hebben wij beiden thuis liggen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7575695
hehe ik wou dat ook doen, ff-x weer gamen, maar ik was al bezig met ff7
ik had ook eigenlijk liever gehad dat Tetsuya Nomura de character design deed, deze dude had ze ook voor FF7, 8 en 10 gedaan en die vond ik eigenlijk ook leuker dan ff9 eerlijk gezegt, en het verhaal/sfeer eromheen was ook iets leuker (kwil niet zeggen dat ff9 een slecht spel was natuurlijk)
anyhoo ik wil iig geen sphere grid hebben om te levelen, dat sucked

en thx voor the info over luck

  zaterdag 28 december 2002 @ 11:17:08 #21
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_7577283
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 02:52 schreef Mastermaus het volgende:
hehe ik wou dat ook doen, ff-x weer gamen, maar ik was al bezig met ff7
ik had ook eigenlijk liever gehad dat Tetsuya Nomura de character design deed, deze dude had ze ook voor FF7, 8 en 10 gedaan en die vond ik eigenlijk ook leuker dan ff9 eerlijk gezegt, en het verhaal/sfeer eromheen was ook iets leuker (kwil niet zeggen dat ff9 een slecht spel was natuurlijk)
anyhoo ik wil iig geen sphere grid hebben om te levelen, dat sucked

en thx voor the info over luck


/offtopic
JEnova getuige hahaha toppie
/offtopic

/ontopic

Ik moet zeggen dat ik ok niet zo gek was van het spheregrid. Het was op zich wel leuk voor 1 spel maar ik hoop niet dat ze het voortaan in alle FF (of andsere RPGs) zullen gebruiken.

edit:typo ik had het niet gezien

[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 28-12-2002 11:27]

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  zaterdag 28 december 2002 @ 11:23:35 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7577344
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 11:17 schreef nikanoru het volgende:

[..]

/offtopic
Janova getuige hahaha toppie
/offtopic

/ontopic

Ik moet zeggen dat ik ok niet zo gek was van het spheregrid. Het was op zich wel leuk voor 1 spel maar ik hoop niet dat ze het voortaan in alle FF (of andsere RPGs) zullen gebruiken.


Natuurlijk niet vriend. Square bedenkt voor elk spel andere mogelijkheden. Spheregrid komt misschien alleen in FFX-2 terug en dan compleet aangepast trouwens.

En het is Jenova

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 28 december 2002 @ 11:29:32 #23
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_7577391
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 11:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Natuurlijk niet vriend. Square bedenkt voor elk spel andere mogelijkheden. Spheregrid komt misschien alleen in FFX-2 terug en dan compleet aangepast trouwens.

En het is Jenova


Zo´n zorgen maak ik me ook niet want het is en blijft een topspel met of zonder sphere grid.

Hoe kon ik het nou verkeerd schrijven . Ik heb het over het hoofd gezien zeg ik je!

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  zaterdag 28 december 2002 @ 14:08:55 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7579326
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 11:29 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Hoe kon ik het nou verkeerd schrijven . Ik heb het over het hoofd gezien zeg ik je!


Ik geloof je Niemand vergeet zoiets idd. Het verhaal van FFVII heerst !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 28 december 2002 @ 14:17:59 #25
37510 Jenova
Was I Created This Way Too?
pi_7579520
Jenova idd
[i]"Because you are...a puppet." [br]"Only to be reborn as a 'God' to rule over every soul. Behold that mural. The Ultimate Destructive Magic...Meteor."[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')