abonnement Unibet Coolblue
pi_6670992
Deel 1: Algemeen Final Fantasy topic
quote:
Final Fantasy VII-2

Gamers.com is reporting that Square may decide to do a sequel to one of their most popular role-playing games, Final Fantasy VII.

Hot on the heels of the formal announcement of Final Fantasy X-2, Japanese site Quiter is reporting that series' producer Yoshinori Kitase mentioned a possible sequel to the series' most popular installment, Final Fantasy VII, in the upcoming issue of Japan's number one game magazine, Famitsu.

According to Quiter, in an interview in the mag, Kitase says that he would like to make a continuation to FFVII -- and lots of other people do, too, including character designer Tetsuya Nomura (who recently debuted as a director in his own right with Square's immensely popular Kingdom Hearts.) Kitase goes on to say that since there are so many ardent fans of the game, they don't want to make a bad game. Consequently, concrete plans and a schedule for the game have not been decided upon.


"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6671231
Nou...hier heb ik maar 1 ding op te zeggen.....w000000000ttttttttttttt !!! geweldig nieuws...het beste nieuws van de maand tot nu toe..lol.

Eru out.

pi_6671256
Als dit waar is ben ik wel benieuwd of de remake van FF-VII wel doorgaat.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 7 november 2002 @ 10:08:19 #4
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6671687
*coma mode*

W...aa.......n..z.......inni....g !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 7 november 2002 @ 10:30:01 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6671925
Dit vond ik ook:

WANT, want...in het aankomende nummer van de Japanse Famitsu gamingbijbel, heeft producer Yoshinori Kitase laten vallen dat een remake van de alom geprezen Final Fantasy VII best wel eens mogelijk zou zijn. Het schijnt namelijk dat behalve Kitase-san een hoop andere crewmembers binnen Square wel iets voelen voor een FFVII doorstart, waaronder character designer Tetsuya Nomura (die pasgeleden nog in de regisseursstoel debuteerde voor Kingdom Hearts).

Probleem is dat aangezien er een flinke fanbase is van de zevende Final Fantasy, ze geen slechte game willen maken door het project te rushen. Dientengevolge zijn er dus nog geen concrete plannen gemaakt of een releasedatum geprikt voor een eventuele FFVII-2. Aan de andere kant, die plannen waren er vorig jaar ook niet voor FFX-2.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6674842
20-jarige man in ziekenhuis opgenomen met onbekende redenen
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 7 november 2002 @ 13:38:44 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6674954
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
20-jarige man in ziekenhuis opgenomen met onbekende redenen
Flipaanval ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6675193
Eerlijk gezegd zie ik een 2de deel NIET zitten...
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 7 november 2002 @ 15:27:23 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6677374
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik een 2de deel NIET zitten...
This geen deel 2 maar een remake !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6686474
Zullen we Aeris misschien weer levend terugzien??
pi_6686532
Een remake van FFVII zou geweldig zijn, maar een sequel zou ik absoluut niet willen zien.
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_6687225
quote:
Op donderdag 7 november 2002 22:50 schreef Ketel_1 het volgende:
Een remake van FFVII zou geweldig zijn, maar een sequel zou ik absoluut niet willen zien.
Precies.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 8 november 2002 @ 10:19:02 #13
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6691969
quote:
Op donderdag 7 november 2002 22:50 schreef Ketel_1 het volgende:
Een remake van FFVII zou geweldig zijn, maar een sequel zou ik absoluut niet willen zien.
Want dan zou het FF7 niet meer zijn.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  vrijdag 8 november 2002 @ 11:02:49 #14
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6692634
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 10:19 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Want dan zou het FF7 niet meer zijn.


Nee,....FFVII-2

Er komt geen sequel heren en dames. Een beetje vertrouwen in Square please. Als je de artikel leest zie je dat Square heel voorzichtig omgaat met hun beste FF deel. Vertrouw ze nou maar !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6700350
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 11:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee,....FFVII-2

Er komt geen sequel heren en dames. Een beetje vertrouwen in Square please. Als je de artikel leest zie je dat Square heel voorzichtig omgaat met hun beste FF deel. Vertrouw ze nou maar !


Ik hoop wel dat er in een eventuele remake wel wat extra dingetjes zitten (nieuwe steden/dorpen, iets nieuws met chocobo's ofzo).
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_6700481
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:37 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat er in een eventuele remake wel wat extra dingetjes zitten (nieuwe steden/dorpen, iets nieuws met chocobo's ofzo).


Die Chocobo's in VII rulen ,allemaal verschillende kleuren
Enige wat voor mij verbeterd kan worden is:
-Betere gun sfx
-Ipv lego mannetjes de caracters gebruiken die in de battles voorkomen.Dat geeft een serieuzer draai aan het spel.
-En misschien alle FMV's opnieuw geschreven maar wel met dezelfde inhoud.FFX kwaliteit filmpjes.
Nieuwe steden ofzo zou wel leuk zijn maar gewoon niet passen.
Verder niks
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:54:19 #17
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6700682
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:37 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat er in een eventuele remake wel wat extra dingetjes zitten (nieuwe steden/dorpen, iets nieuws met chocobo's ofzo).


Zowiezo alle graphics upgraden (moet niet moeilijk zijn, ik bedoel ik denk wel dat ze alle modellen etc. nog wel hebben)
En het liefste zie ik een stuk of 100 nieuwe Weapons erbij en dat ze allemaal bijna niet te verslaan zijn. En meer filmpjes natuurlijk en nog een geheim karakter. etc. etc. Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan denk ik.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_6700897
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:54 schreef nikanoru het volgende:
En het liefste zie ik een stuk of 100 nieuwe Weapons erbij en dat ze allemaal bijna niet te verslaan zijn.
Whaaaa?!?
Heeft iemand uberhaubt Ruby en Emerald kunnen verslaan?!?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:13:26 #19
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6701099
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Whaaaa?!?
Heeft iemand uberhaubt Ruby en Emerald kunnen verslaan?!?


Emerald zonder ''onderwater materia'' en Ruby met 1 keer een knights of the round gebruikt te hebben
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_6701576
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:54 schreef nikanoru het volgende:

[..]
En meer filmpjes natuurlijk en nog een geheim karakter. etc. etc. Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan denk ik.


Nee nee, geen nieuw karakter... dan hangt-ie er een beetje bij omdat z'n achtergrond enzo niet echt uitvoerig uitgelegd kan worden. Hetzelfde had ik al een beetje met Yuffie en die gast met die gun (sorry, naam kwijt ).
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_6701698
Even over FF7, weet er iemand misschien een site met echt elk item en materia dat er maar in het spel zit, en waar je het kunt vinden? Ik had ook eens zo'n guide uit de EGM2 maar die ben ik kwijt.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_6701933
Geen nieuwe caracters etc.
Nieuwe gfx zie ik ook niet zitten ,haalt miscchien de sfeer weg.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_6702097
Weten jullie trouwens wat voor dag het is?
Het is precies 5 jaar geleden dat FFVII uitkwam!
Voor Cloud is 5 jaar geleden ook een betekenis...

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 8 november 2002 @ 18:48:59 #24
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6702495
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 18:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Weten jullie trouwens wat voor dag het is?
Het is precies 5 jaar geleden dat FFVII uitkwam!
Voor Cloud is 5 jaar geleden ook een betekenis...

[afbeelding]


Mooie reden voor een toast. Santé!
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_6728621
quote:
Reports out of Japan say that Final Fantasy series producer Yoshinori Kitase has told Famitsu magazine that Square is considering a direct sequel to Final Fantasy VII. Kitase said that many employees at Square want to make this game, including character designer Tetsuya Nomura.

He also said that since FFVII has so many devoted fans, they don't want to make a subpar game, so no final decision about the game's development has been made yet. According to Japanese gaming site Quiter, the interview is set to appear in the upcoming issue of Famitsu.


"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')