abonnement Unibet Coolblue
pi_179409479
Vanaf 8:46:
https://www.rtl.nl/video/caf54037-31b1-3927-b645-4aea3bfd2cb5/
En daar gaan we dan, de eerste stap word gezet tot postmodernisme zoals ook in vele andere landen gebeurt is.
Waarschijnlijk ben ik niet volledig juist in de volgorde maar ik zal mijn best doen! :Y

Eerst komen ze met het verhaal dat er geen verschil is tussen mannen en vrouwen, dat het een sociale constructie is. Meer info: Hier.
Vervolgens komen ze met andere geslachten zoals te zien is in de vorige link en willen ze erkenning omdat er volgens hun transgender oppressie en zelfs genocide is doordat ze niet erkend worden in de maatschappij. Meer info link: Hier.
Toegeven hieraan zet de slachtoffercultuur in beweging omdat de erkenning als schuldbekentenis word gezien in plaats van een gebaar van mededogen, waarbij dan het argument komt dat er meer onzichtbare systematische oneerlijkheden zijn in de maatschappij wat rechtgezet moet worden (verschillen tussen relatieve werkeloosheid/inkomen/hoge posities/afgestudeerden/onderwijs tussen rassen en geslacht).

Dat is op zich nog maar het begin met als doel uiteindelijk waarschijnlijk uitkomstengelijkheid (Marxisme) of erger en fragmentarisering van de samenleving in groepsidentiteit politiek.

De motivatie achter mijn bericht hier is geïnspireerd uit dit (ik ben zelf niet actief op social media) en ik raad ieder ook aan dat advies te volgen, zelfs als je het niet met mij eens bent.
Eventuele gewenste aanvullingen zal ik overwegen toe te voegen op verzoek.
  Moderator zaterdag 26 mei 2018 @ 22:29:13 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179409642
Erger dan Marxisme? Nou, nou, dat is wel heeeeel erg!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_179409698
een vrouw en man is verschillend emotioneel fysiek

dat politiek corectheid begint al met de eerste stap en zin van mij hoeft het niet meer,,,,
pi_179409945
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
Erger dan Marxisme? Nou, nou, dat is wel heeeeel erg!
Ach, weet ik veel wat het eindstation is en hoe erg dat zou zijn, ik wilde niet speculeren.
pi_179410314
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:38 schreef vraagjes het volgende:

[..]

Ach, weet ik veel wat het eindstation is en hoe erg dat zou zijn, ik wilde niet speculeren.
Het eindstation is het afschaffen van de man. Want vrouwen kunnen zich prima voortplanten zonder mannen via technieken als cloning.

Veel mannen nemen hierop al een voorschot door zich zoveel mogelijk als vrouw te gedragen. Die types vind je met name bij GroenLinks en D'66. Biologisch gezien zijn dat nog net mannen, maar verder zijn ze volledig gefeminiseerd in hun gedragingen en uitingen.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 22:57:54 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_179410537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:50 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Het eindstation is het afschaffen van de man. Want vrouwen kunnen zich prima voortplanten zonder mannen via technieken als cloning.

Veel mannen nemen hierop al een voorschot door zich zoveel mogelijk als vrouw te gedragen. Die types vind je met name bij GroenLinks en D'66. Biologisch gezien zijn dat nog net mannen, maar verder zijn ze volledig gefeminiseerd in hun gedragingen en uitingen.
Oh mijn god

Zo kan je toch niet echt zijn
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zaterdag 26 mei 2018 @ 23:15:14 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179411020
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Oh mijn god

Zo kan je toch niet echt zijn
Oh jawel maar gelukkig is de kans dat deze jongens zich voortplanten gering :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_179412622
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:50 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Het eindstation is het afschaffen van de man. Want vrouwen kunnen zich prima voortplanten zonder mannen via technieken als cloning.

Veel mannen nemen hierop al een voorschot door zich zoveel mogelijk als vrouw te gedragen. Die types vind je met name bij GroenLinks en D'66. Biologisch gezien zijn dat nog net mannen, maar verder zijn ze volledig gefeminiseerd in hun gedragingen en uitingen.
Dat lijkt me niet het doel, hoewel seksrobots en kunstmatige placenta's wel de verhoudingen op scherp zetten.

Mannen hebben een hogere variantie in intelligentie (dus meer genieën maar ook meer geretardeerden) dan vrouwen waardoor mannen nodig zijn voor technologische vooruitgang, wat me essentieel lijkt voor het voortbestaan van de mens.
Bovendien zijn uit statistieken gebleken dat mannen als vader belangrijk zijn voor de opvoeding, wat waarschijnlijk komt door het verschil in temperament wat er vaak wel is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')