Ik heb inmiddels een bericht terug. Er was geen voorraad meer en verwacht wordt dat deze verscheept wordt tussen Jul 27 - Jul 30. Je hebt tevens een cancel ticket aangemaakt. Ben je nog bereid te wachten of moeten we je order annuleren?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 02:46 schreef VdBorght het volgende:
Kan je even kijken naar order 18071300951017415021 en waarom het zo lang duurt vooralleer deze verzonden word?
Bedankt nog!quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De kleur Rose-Gold is inderdaad uitverkocht. Het lijkt er nog op dat deze terugkomt, maar de verwachting is wel dat dit nog vele weken zal duren... De Gitup Git 2 pro is ook uitverkocht en komt helaas helemaal niet meer terug in ons assortiment.
Hierbij de link naar de YI II International Version WiFi 4K Sports Action Camera.
Vervelend om te horen dat ze je telefoon niet kunnen maken. We doen ons best natuurlijk en het is zeker niet zo dat we dat altijd zeggen. Dan zouden we beter geen reparatiecentrum hebben. Ik ga het doorgeven of ze jouw telefoon terug willen sturen naar jou. Hopelijk gaat dit lukken. Ik verwacht dat je hier snel een ticket over ontvangt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 09:28 schreef nagent het volgende:
Beste support.
Ik heb mijn telefoon terug gestuurd ter reparatie. Na 2 maanden bleek dat telefoon niet te repareren was. Dit zeggen ze volgens mij altijd. Ik kon een gedeelte terugkrijgen onder garantie volgens bekende berekening, maar nu verdommen ze het om mijn niet te repareren telefoon terug te sturen.
Ik wil deze heel graag terug, want ik denk dat ik het nog wel gerepareerd krijg, maar ik heb echt het idee dat ik opgelicht word hier. Kun je iets voor me betekenen?
- Orderdatum_ Jan 09, 2018
- Product: Bluboo S1
- Ordernummer: W1801080528406871
- Probleem: reparatie-item niet terug krijgen.
- Ticket T18050104531
Top, ik hoor het dan nog wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:46 schreef Gearbest het volgende:
Vervelend om te horen dat ze je telefoon niet kunnen maken. We doen ons best natuurlijk en het is zeker niet zo dat we dat altijd zeggen. Dan zouden we beter geen reparatiecentrum hebben. Ik ga het doorgeven of ze jouw telefoon terug willen sturen naar jou. Hopelijk gaat dit lukken. Ik verwacht dat je hier snel een ticket over ontvangt.
Ik kan nu niemand meer bereiken op dit tijdstip en dus ook niks meer aan veranderen helaas.. Best kans als je bestelling nog niet verzonden is deze te annuleren door zelf een ticket te maken op de website. Hierdoor wordt je bestelling tegengehouden en indien mogelijk nog geannuleerd kan worden. Dan beste opnieuw bestellen door middel van onze linken en EU Priority Line te kiezen, zodat je zekerheid hebt.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:59 schreef nagent het volgende:
[..]
Top, ik hoor het dan nog wel.
Kun je ook even checken of ik met mijn nieuwe bestelling nog iets kan doen om douane kosten te vermijden?
Order No: 18072600993308379642
Order date: Jul 26, 2018 15:37:37 PM
Payment: WALLET,PAYPAL
Invoice: Do not need Invoice
Deliveries: EU Express
China Warehouse Order No: 18072600993308379642 2018-07-26 15:37:37
V126 Type-C to HDMI / VGA / USB3.0 / 3.5mm Audio / Type-C Converter Hub
Qty 1
$18.34
7175 7 inch Universal Android 6.0 Car Player Auto Audio Stereo Multimedia
Size
Qty 1
$119.99
SpedCrd USB 2.0 Micro SD / TF Card Reader
Size
Qty 1
$1.49
Add-on item
MIXZA 2 in 1 OTG USB 2.0 to Micro-USB Converter
Color Black
Size
Qty 1
$1.99
Add-on item
Item Sub-total $141.81
GB Points Discount $5.54
Promotion $3.30
Grand Total $132.97
Jij kan daar niks aan doen, maar dat is toch van de gekke?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:31 schreef Gearbest het volgende:
Voor je andere order kan ik er helaas niet voor zorgen dat deze terug gestuurd kan worden naar jou toe. Ze geven aan dat deze al weg is....
Als de telefoon al weg is kan ik deze niet meer terughalen . Ik heb wel al een verzoek ingediend om deze terug te halen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:53 schreef nagent het volgende:
[..]
Jij kan daar niks aan doen, maar dat is toch van de gekke?
Ze gooien gewoon mijn telefoon weg, zonder mijn toestemming. Als ik hem terugstuur voor reparatie, verandert de telefoon toch niet van eigenaar?
Daarnaast is tegen mij gelogen over het feit dat ze geen vervangend toestel meer op voorraad hebben, want je kan hem zelfs nu nog gewoon kopen.
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html?wid=1817324
Welke stappen kan ik nog ondernemen om óf volledige restitutie te krijgen óf een nieuw vervangend toestel óf mijn oude defecte toestel terug te krijgen?
Door dit soort dingen vertrouw ik shoppen in China niet meer.
edit:
Ik heb middels het openstaande ticket gevraagd waarom ze mijn toestel niet kunnen terugsturen en ik wacht weer geduldig af.
Het feit dat ze me middels store-credit de helft van de aanschaf vergoeden, doet niets af aan het feit dat ze mij mijn kapotte eigendom dienen terug te sturen volgens mij.
Anders zou het zomaar kunnen dat ze de telefoon stiekem wel gemaakt hebben, mij afschepen met de helft van mijn aankoopbedrag en vervolgens het toestel weer aan iemand anders voor de volle mep verkopen. Lucratief businessmodel
Goedemiddag,quote:Op zaterdag 28 juli 2018 11:59 schreef lowo56 het volgende:
Geen klacht over een niet aangekomen pakketje of zo maar een algemene vraag.
Waarom geeft de online support van Gearbest nooit ( maar dan ook echt nooit ) een goed antwoord op een gestelde vraag? Lijkt wel alsof ze maar 1 woord lezen en dan van een papiertje een algemeen antwoord overnemen.
Ik stelde een toch wel duidelijke vraag dacht ik, namelijk deze: "Does it work with Xiaomi Mi TV Box 3 ?" bij dit artikel: https://www.gearbest.com/(...)992.html?wid=1433363 ( = Xiaomi USB3.0 to RJ45 Ethernet Adapter Converter / USB Hub - WHITE )
Antwoord support: "Standard USB3.0 port, high compatibility with different laptops, plug and play, no driver is required ( Windows 8 / 8.1 / 10, Mac OS 10.9 and above )."
Daar kan ik dus helemaal niks mee
Ticket T18050104531quote:
Vreemde gang van zaken, wat nergens beschreven staat volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 11:34 schreef Gearbest het volgende:
Deze defecte toestellen worden weggegooid of terug naar de producent gestuurd voor verder onderzoek. Daarna worden ze daar vernietigd.
Bedankt voor je eerlijke antwoord.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Tja dat blijft een lastige en ook wel een hekelpuntje. Waarschijnlijk weten ze het antwoord niet en proberen ze op deze manier toch een antwoord te geven. Daar heb je dan natuurlijk niks aan.
Om eerlijk te zijn weet ik het antwoord ook niet op je vraag. Ik verwacht eigenlijk dat het wel lukt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Mocht het dan toch niet lukken dan word ik daarop aangekeken.
Nee dat snap ik wel. Hopelijk kunnen ze je daar wel meer duidelijkheid geven. Blijft wel een lastige vraagquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:09 schreef lowo56 het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijke antwoord.
Ik probeer gewoon deze vraag ook aan de concollega's van Gearbest voor te leggen. Misschien krijg ik bij Banggood of Geekbuying wel een helder antwoord en ga dan kijken waar hij het goedkoopst is en daar bestellen ( mocht het dus wel kunnen anders niet natuurlijk )
Dankjewel dan ga ik dat doorgeven van het ticketnummer. Ik probeer tevens een dat toestel te regelen voor jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:51 schreef nagent het volgende:
[..]
Ticket T18050104531
[..]
Vreemde gang van zaken, wat nergens beschreven staat volgens mij.
Als ik mijn auto bij de garage breng voor een kapotte koplamp, dan gooien ze hem toch ook niet weg als zij hem niet kunnen repareren?
Ik zou niet akkoord gaan met de helft van het aankoopbedrag. Dan rij ik liever nog even rond met een kapotte lamp.
Een vervangend exemplaar zou zeker een goede optie zijn. Hij is nog steeds in de flash sale.
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647663.html?wid=1817324
Wel apart dat de ticketbehandelaar dan aangeeft dat er geen vervangende exemplaren meer zijn.
In ieder geval bedankt voor je inzet tot dusverre.
Wachten is geen probleem. Het lijkt mij de beste oplossing.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:42 schreef Gearbest het volgende:
Het toestel is inderdaad in de flash sale, maar er staat ook bij "Ship between: Aug 28 - Sep 01". Dat zou betekenen dat je nog een maand zou moeten wachten voordat het verzonden gaat worden.
Ik ga het proberen te regelen in ieder geval.quote:Op zondag 29 juli 2018 19:54 schreef nagent het volgende:
[..]
Wachten is geen probleem. Het lijkt mij de beste oplossing.
Dat de auto-analogie een beetje scheef is, snap ik. Maar ik had het toestel denk ik niet terug gestuurd, als ik wist dat ik dit kon verwachten. Ik ben zelf vrij technisch en denk dat ik het toestel wel had kunnen repareren, gezien de diagnose die ik gesteld had, maar ik wilde de garantie niet teniet doen door er aan te gaan prutsen.
Als blijkt dat free-repair garantie inhoudt, dat je altijd je toestel kwijt bent en dat ze standaard een cashbackpercentage willen onderhandelen, omdat dat voor Gearbest soms blijkbaar goedkoper is dan repareren en terugsturen, lijkt me dat handig dat ook ergens in de voorwaarden/procedure op te nemen.
In ieder geval wacht ik het geduldig af :-)
Kun je nog regelen dat ik een vervangend toestel krijg wanneer deze beschikbaar komt?quote:This item is not in stock now.
We expect to ship between Aug 29 - Sep 02.
You can buy the item when it is available.
We have refunded 95 USD on your GB wallet on Jul 26.
This is the best solution we can provide.
There is no extra compensation.
Thank you for your support.
Best Regards
Senior Customer Service Agent
http://www.gearbest.com/
Je bent wel al akkoord gegaan met de store credit? Ik dacht namelijk dat je daarmee niet akkoord was gegaan.quote:Op maandag 30 juli 2018 09:21 schreef nagent het volgende:
Beste Gearbest. Nu krijg ik weer dit antwoord:
[..]
Kun je nog regelen dat ik een vervangend toestel krijg wanneer deze beschikbaar komt?
De storecredit kunnen ze weer terugnemen dan.
Op voorwaarde/in de veronderstelling dat ik mijn oude toestel terug zou krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:01 schreef Gearbest het volgende:
Je bent wel al akkoord gegaan met de store credit? Ik dacht namelijk dat je daarmee niet akkoord was gegaan.
Dat maakt het wel weer een stuk lastiger. Ik ga er weer achteraan.
Oke dan weet ik dat. Ik ga kijken wat ik nog kan doen.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:57 schreef nagent het volgende:
[..]
Op voorwaarde/in de veronderstelling dat ik mijn oude toestel terug zou krijgen.
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2018 10:55 schreef Loevie het volgende:
Hoi Gearbest,
Vanuit T.net forum hier naar toe gestuurd om te bevestigen of ik met onderstaande link kan bestellen zonder in de problemen te komen.
https://www.gearbest.com/(...)349303&lkid=12886141
Ik zie bij verzendopties: "EU priority Line ¤0.00 10-18 business days" Is dit de optie die moet kiezen?
Bedankt. Moet ik zelf nog reageren op het ticket?quote:Op maandag 30 juli 2018 11:28 schreef Gearbest het volgende:
Oke dan weet ik dat. Ik ga kijken wat ik nog kan doen.
Ik heb deze doorgegeven. Echter krijg ik nu de melding dat het pakketje wel in een DPD pick -up point zou moeten liggen. Blijkbaar is er weer een status update gekomen vandaag. Zou je daar nog eens langs willen gaan ter controle? Mocht het niet zo zijn dan ga ik ermee verder. Al vrees ik wel dat je een tijdje moet wachten voordat over kan worden gegaan op een resend.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 06:42 schreef Kit72 het volgende:
Orderdatum: 10-7-2018
- Product: Smartmi Smart Toilet Seat
- Ordernummer: 18071200920315263210
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5402329046 - dpd 15505402329046
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: pakket niet aanwezig bij dpd parcel shop
- Voorkeur: Resend of Refund? Resent
Goede morgen Support,
Probleem doet zich voor dat mijn pakket is afgeleverd door DPD bij een parcel shop. Alleen bij het ophalen hebben zij mijn pakket niet kunnen vinden. Ik heb ook contact gehad met DPD maar konden niks voor mij betekenen, dan alleen aan te geven dat de verzender bij hun een onderzoek kan aanvragen.
Ik heb ook contact gehad met jullie via een ticket. Maar helaas kom ik ook niet verder dan:
" Dear ,
We are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration of not receiving the item.
As we explained earlier on the shipping company's website the parcel has been delivered. In this case, the package was shipped to the correct address as provided by you during the checkout and we shipped it to you in good faith.
Unfortunately these kinds of losses are beyond our control.
We regret to inform you that there is no compensation in such case. The shipping agent is responsible for this loss.
Once again we apologize for any inconvenience caused.
Best Regards
Lachina
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com"
Zou u mij verder kunnen helpen? Ik heb 200 euro betaald, ook met verzend verzekering, maar heb gevoel dat het niet goed komt.
Alvast bedankt
Beste van wel, maar ben zelf nog in afwachting op goed antwoord. Het loopt allemaal moeilijk, omdat support blijft aangeven dat je de refund geaccepteerd hebt. Ik ben er nog wel mee bezig in ieder gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:16 schreef nagent het volgende:
[..]
Bedankt. Moet ik zelf nog reageren op het ticket?
->quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:48 schreef Gearbest het volgende:
Beste van wel, maar ben zelf nog in afwachting op goed antwoord. Het loopt allemaal moeilijk, omdat support blijft aangeven dat je de refund geaccepteerd hebt. Ik ben er nog wel mee bezig in ieder geval
Had geen zin om er een heel verhaal van te maken. Frustrerend best.quote:Dear X,
Please take your 95USD storecredit back and send me a replacement phone once it is available.
I was under the impression I would get my phone back as laid out in the terms, but unfortunately you lost it, so I think I deserve a replacement phone or full refund.
Thank you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |