abonnement Unibet Coolblue
pi_179247195
Ik ben in de war;

Sinds december heb ik contact met een man die ik via tinder heb ontmoet. Na de laatste date vroeg ik hem wanneer we elkaar weer zouden zien. Hier reageerde hij met -geen idee- op, maar wilde nog wel appen. Na hem 2 weken niet gezien te hebben en er ook geen vooruitzicht op een volgende was ondanks mijn toenadering, zei ik hem dat ik het contact wilde verbreken omdat het niet was wat ik zocht. Vertelde hem dat ik zag dat zijn interesse verminderd was. Ik zoek geen scharrel, dit wist hij ook heel goed voor wij gingen daten.

Hij wilde het contact niet verbreken. Zei dat hij mij wel leuk vond en vroeg mij toen pas wanneer hij mij kon zien. Hij zou over 2 dagen op werkreis gaan. Gisteren vroeg hij of ik nog boos was. Ik je boeit me te weinig om er boos op te worden. Hij vond het jammer dat ik zo tegen me hem deed. Ik zei daarna niks meer.

Vond hem echt leuk, maar hij doet zo tegenstrijdig. Zei voor zijn reis dat hij mij nog vaker wilde zien en het contact absoluut niet wilde verbreken en nu doet hij zo en wil hij toch niet afspreken ? Ben altijd duidelijk en oprecht over mijn bedoelingen naar hem toe geweest. Ik vind niet dat ik hem redenen of ingang heb gegeven om zo vaag te doen. Waarom zou een man zo doen?

[ Bericht 21% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:34:05 ]
pi_179247222
Getrouwde man.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179247234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Getrouwde man.
Hij is niet getrouwd
pi_179247236
Hij wil je gewoon neuken, geen relatie
pi_179247266
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:17 schreef CarltonBanks het volgende:
Hij wil je gewoon neuken, geen relatie
Nou gelukkig is dat niet gebeurd. Verklaart nog steeds niet waarom hij dan niet instemde om het contact te stoppen toen ik weer zei geen scharrel te willen. Het was niet dat ik wanhopig en niet kritisch over onze omgang was.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ddream op 18-05-2018 19:24:51 ]
pi_179247268
Hij heeft een gezin, wil alleen een avontuurtje.
Stel hem een paar kritische vragen..
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179247280
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:17 schreef Ddream het volgende:

[..]

Hij is niet getrouwd
Hoe weet je dat?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179247282
Ben je dik?
pi_179247294
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:19 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Ben in zijn huis geweest. Hij is zeker weten niet getrouwd
pi_179247304
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:19 schreef hoechst het volgende:
Ben je dik?
Slank. Zou hij me misschien lelijk vinden en daarom zo doen?
pi_179247327
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:20 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ben in zijn huis geweest. Hij is zeker weten niet getrouwd
Oh, ok.
(Ik vond het echt zo’n typisch standaard verhaal)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179247354
Hij heeft het wel over een vriendin.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179247395
Klinkt gezellig van beide kanten. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179247409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:23 schreef Sigaartje het volgende:
Hij heeft het wel over een vriendin.
Volgens hem gewoon een vriendin. Hij zei wel dat hij vrijgezel is
  vrijdag 18 mei 2018 @ 19:26:10 #15
476709 Ik2
Gradueel
pi_179247420
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:21 schreef Ddream het volgende:

[..]

Slank. Zou hij me misschien lelijk vinden en daarom zo doen?
Ja.
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_179247431
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt gezellig van beide kanten. :')
Hij lokt mij uit
  vrijdag 18 mei 2018 @ 19:27:42 #17
476709 Ik2
Gradueel
pi_179247445
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:27 schreef Ddream het volgende:

[..]

Hij lokt mij uit
Jij laat je uitlokken.
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_179247484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:27 schreef Ik2 het volgende:

[..]

Jij laat je uitlokken.
Ik kon niet stoicijns blijven onder zijn vernederingen
Voelde echt klote om toen pas tot inzicht te komen dat je in de maling bent genomen. Voelde me zo dom. Hij gaf mij het idee me leuk te vinden en dan zo doen. Twee keer sprak ik hem erop aan en toch bleef hij ontkennen en zelfs liegen dat hij me echt wel leuk vond en weer wilde zien
  vrijdag 18 mei 2018 @ 19:33:48 #19
476709 Ik2
Gradueel
pi_179247543
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:30 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik kon niet stoicijns blijven onder zijn vernederingen
Voelde echt klote om toen pas tot inzicht te komen dat je in de maling bent genomen. Voelde me zo dom. Hij gaf mij het idee me leuk te vinden en dan zo doen. Twee keer sprak ik hem erop aan en toch bleef hij ontkennen en zelfs liegen dat hij me echt wel leuk vond en weer wilde zien
Je hoeft je niet dom te voelen, je kunt trots zijn op jezelf. Hij is de zwakkeling.
Trek het je niet aan. Blijf eerlijk!
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_179247584
Hoe oud ben je? Ik ben nog vrij
Moeten zij weten
pi_179247768
Het komt voor alsof er meer aan de hand is bij hem, maar je verhaal biedt te weinig duidelijkheid om daar iets over te kunnen zeggen.

Denk aan:

- Hij heeft een ander ontmoet
- Hij vindt jou niet zo interessant (meer)
- Je bent geen prioriteit (meer) voor hem

Hoe dan ook klinkt het niet goed. Vraag het hem op de man af, maar verwacht er niks van.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 19:53:52 #22
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_179247840
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe oud ben je? Ik ben nog vrij
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_179247873
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:49 schreef Lápiz het volgende:
Het komt voor alsof er meer aan de hand is bij hem, maar je verhaal biedt te weinig duidelijkheid om daar iets over te kunnen zeggen.

Denk aan:

- Hij heeft een ander ontmoet
- Hij vindt jou niet zo interessant (meer)
- Je bent geen prioriteit (meer) voor hem

Hoe dan ook klinkt het niet goed. Vraag het hem op de man af, maar verwacht er niks van.
De keren dat ik het hem rechtstreeks vroeg, kreeg ik reacties als: je denkt teveel na en dat hij er niet bij denkt of dat hij me wel leuk vindt en leuk contact wil houden etc. Is erg moeilijk om hem te peilen zo vind ik
pi_179247884
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:27 schreef Ddream het volgende:

[..]

Hij lokt mij uit
*probeer m'n lachen in te houden*
Hoe oud ben je, 12?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179247914
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

*probeer m'n lachen in te houden*
Hoe oud ben je, 12?
Je kunt toch aan mijn OP zien dat ik normaal op hemreageer?
pi_179247938
Hij houdt je aan het lijntje. Hij is niet geïnteresseerd om met je verder te gaan. Maar hij wil het contact niet helemáál verbreken dus waarschijnlijk houdt hij je achter de hand. Iets is beter dan niets toch? Als hij niet getrouwd is is ie vast en zeker met anderen aan het daten.

Geen tijd verdoen met dit soort mannen. Als hij geïnteresseerd in je was zou hij zeker met je af willen spreken.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:04:43 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179247968
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:56 schreef Ddream het volgende:

[..]

De keren dat ik het hem rechtstreeks vroeg, kreeg ik reacties als: je denkt teveel na en dat hij er niet bij denkt of dat hij me wel leuk vindt en leuk contact wil houden etc. Is erg moeilijk om hem te peilen zo vind ik
Je denkt te veel na = ik heb geen zin om antwoord te geven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179248052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:01 schreef Kemestry het volgende:
Hij houdt je aan het lijntje. Hij is niet geïnteresseerd om met je verder te gaan. Maar hij wil het contact niet helemáál verbreken dus waarschijnlijk houdt hij je achter de hand. Iets is beter dan niets toch? Als hij niet getrouwd is is ie vast en zeker met anderen aan het daten.

Geen tijd verdoen met dit soort mannen. Als hij geïnteresseerd in je was zou hij zeker met je af willen spreken.
Dat hij me aan het lijntje wil houden, zie ik wel in. Alleen snap ik niet wat hij nog met mij doet als hij inderdaad met anderen date die hij sowieso interessanter vindt. Wat moet hij nog met mij dan? Hij ziet mij nauwelijks. Kon hij net zo goed mee instemmen om het contact te stoppen toen ik het aankaartte
pi_179248060
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je denkt te veel na = ik heb geen zin om antwoord te geven.
Of dat hij volkomen lak aan mij heeft
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 20:12:33 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179248089
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:10 schreef Ddream het volgende:

[..]

Dat hij me aan het lijntje wil houden, zie ik wel in. Alleen snap ik niet wat hij nog met mij doet als hij inderdaad met anderen date die hij sowieso interessanter vindt. Wat moet hij nog met mij dan? Hij ziet mij nauwelijks. Kon hij net zo goed mee instemmen om het contact te stoppen toen ik het aankaartte
Backup pussy.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179248115
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Backup pussy.
Dat hij seks met me kan krijgen zonder relatie is uitgesloten. Dit weet hij. Dit zei ik hem ook heel duidelijk de laatste date. Dus waarom dan back up pussy? Wat bedoel je
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:19:59 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179248199
Dubbel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:21:02 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179248217
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:10 schreef Ddream het volgende:

[..]

Of dat hij volkomen lak aan mij heeft
Dat mogelijk ook. Maar eerder: je stelt lastige vragen en daar heb ik geen zin in want ik wil niets serieus met je.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 20:23:09 #34
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179248245
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:14 schreef Ddream het volgende:

[..]

Dat hij seks met me kan krijgen zonder relatie is uitgesloten. Dit weet hij. Dit zei ik hem ook heel duidelijk de laatste date. Dus waarom dan back up pussy? Wat bedoel je
Dat is wat je zegt ja. Maar tegelijkertijd ben je aanhankelijk en wil je overduidelijk niet opgeven. Voor hem vertaald zich dat naar dat er toch een mogelijkheid op pussy in zit.

Maar je gedraagt je als een kind van 12. Doe dat eens niet. Of je bent klaar met hem, of niet. Jij bent het duidelijk niet. Hij weet dat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179248299
Gewoon doei en blokkeer en opgelost
pi_179248317
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is wat je zegt ja. Maar tegelijkertijd ben je aanhankelijk en wil je overduidelijk niet opgeven. Voor hem vertaald zich dat naar dat er toch een mogelijkheid op pussy in zit.

Maar je gedraagt je als een kind van 12. Doe dat eens niet. Of je bent klaar met hem, of niet. Jij bent het duidelijk niet. Hij weet dat.
Inderdaad en jammer dat hij zo misbruik maakte van het feit dat ik hem zo leuk vond. Hij is inmiddels wel geblokkeerd hoor. Al een dag. Als ik er klaar mee ben, ben ik er ook echt klaar mee. Maar toch ben ik wel gekrenkt, het doet toch wel pijn. Snap wel dat hij me als back up hield, maar stop t contact uit respect voor de wensen vd ander. Hij heeft zoveel keus uit andere vrouwen die wel snel zijn behoeftes zouden willen vervullen
pi_179248335
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat mogelijk ook. Maar eerder: je stelt lastige vragen en daar heb ik geen zin in want ik wil niets serieus met je.
Idd. Voel me echt zo n domkopf dat ik zoveel energie in hem stak. Sneu gewoon. Hij zou er wel flink lol in hebben gehad
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 20:36:10 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179248435
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:27 schreef Ddream het volgende:

[..]

Inderdaad en jammer dat hij zo misbruik maakte van het feit dat ik hem zo leuk vond. Hij is inmiddels wel geblokkeerd hoor. Al een dag. Als ik er klaar mee ben, ben ik er ook echt klaar mee. Maar toch ben ik wel gekrenkt, het doet toch wel pijn. Snap wel dat hij me als back up hield, maar stop t contact uit respect voor de wensen vd ander. Hij heeft zoveel keus uit andere vrouwen die wel snel zijn behoeftes zouden willen vervullen
Jij liet misbruik van je maken want je was maar al te gretig. Je kunt hem dit niet alleen aanrekenen. Iets waar jij klaar mee bent kap je af en dat deed je niet dus je bent hier ook schuldig aan.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:37:22 #39
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179248456
Simpel, deze man hield jouw aan het lijntje omdat hij misschien nog een kans zag om je op een later tijdstip in zijn roulatie te verwerken.

Hij heeft dus waarschijnlijk meerder vrouwen waar hij seks mee heeft, zoals jouw post ook al aangeeft en wil jouw op reserve laten staan tot het punt dat hij een plekje vrij heeft.

Contact verbreken en doorgaan, hij heeft totaal geen interesse in je.
pi_179248588
Lekker blokkeren en niet meer mee praten, je bent gewoon een extraatje waar hij mee appt als hij zich verveelt of als zijn ego even gestreeld moet worden.

Hoe en waarom hij zo doet maakt niet eens uit, maar dat het nergens heen gaat is wel flink duidelijk, het zou me inderdaad ook niet verbazen als hij gewoon een vriendin heeft (of meerdere scharrels)
pi_179248600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef LordHorusNL het volgende:
Simpel, deze man hield jouw aan het lijntje omdat hij misschien nog een kans zag om je op een later tijdstip in zijn roulatie te verwerken.

Hij heeft dus waarschijnlijk meerder vrouwen waar hij seks mee heeft, zoals jouw post ook al aangeeft en wil jouw op reserve laten staan tot het punt dat hij een plekje vrij heeft.

Contact verbreken en doorgaan, hij heeft totaal geen interesse in je.
Dit dus!
pi_179248621
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:27 schreef Ddream het volgende:

[..]

Inderdaad en jammer dat hij zo misbruik maakte van het feit dat ik hem zo leuk vond. Hij is inmiddels wel geblokkeerd hoor. Al een dag. Als ik er klaar mee ben, ben ik er ook echt klaar mee. Maar toch ben ik wel gekrenkt, het doet toch wel pijn. Snap wel dat hij me als back up hield, maar stop t contact uit respect voor de wensen vd ander. Hij heeft zoveel keus uit andere vrouwen die wel snel zijn behoeftes zouden willen vervullen
Waarom zou hij het contact moeten stoppen uit respect voor jou? Zo’n type man gaat dat niet doen. Uit respect voor jezelf moet je dit soort dingen gelijk afkappen als het nergens heen gaat.
pi_179248657
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:21 schreef Ddream het volgende:

[..]

Slank. Zou hij me misschien lelijk vinden en daarom zo doen?
Nee dat is het niet hoor..
Ik denk eerder dat je te onzeker bent?
pi_179248672
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:37 schreef LordHorusNL het volgende:
Simpel, deze man hield jouw aan het lijntje omdat hij misschien nog een kans zag om je op een later tijdstip in zijn roulatie te verwerken.

Hij heeft dus waarschijnlijk meerder vrouwen waar hij seks mee heeft, zoals jouw post ook al aangeeft en wil jouw op reserve laten staan tot het punt dat hij een plekje vrij heeft.

Contact verbreken en doorgaan, hij heeft totaal geen interesse in je.
Ik had gedurende het contact het gevoel van dat ik inderdaad steeds in zijn drukke schema werd gepropt, maar dit gevoel wuifde ik weg als onzekerheid van mijn kant.

Toen ik hem vroeg naar zijn laatste keer dat hij seks had (ja, ik ben direct) zei hij dat het 3 maanden geleden was met een oud-collega. Ik geloofde hem. Dus mogelijk is dat hij toen loog?

Maar hoe werkt dat bij een man. Waarom dan nog contact willen houden als je geen totaal geen interesse hebt in de vrouw? Als ik totaal geen interesse in een man heb, voel ik zelfs de behoefte niet om hem als back up te houden

[ Bericht 0% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:32:40 ]
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:50:31 #45
123170 alors
zlata1234
pi_179248694
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:49 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik had gedurende het contact sluimerend het gevoel van dat ik inderdaad steeds in zijn drukke schema werd gepropt, maar dit gevoel wuifde ik weg als onzekerheid van mijn kant.

Toen ik hem vroeg naar zijn laatste keer dat hij seks had (ja, ik ben direct) zei hij dat het 3 maanden geleden was met een oud-collega. Ik geloofde hem. Dus mogelijk is dat hij toen loog?

Maar hoe werkt dat bij een man. Waarom dan nog contact willen houden als je geen totaal geen interesse hebt in de vrouw? Als ik totaal geen interesse in een man heb, voel ik zelfs de behoefte niet om hem als back up te houden
Omdat je een handige back up bent als hij seks wil. Zo denken vrouwen niet, maar mannen wel.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 20:53:16 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179248737
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:49 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik had gedurende het contact sluimerend het gevoel van dat ik inderdaad steeds in zijn drukke schema werd gepropt, maar dit gevoel wuifde ik weg als onzekerheid van mijn kant.

Toen ik hem vroeg naar zijn laatste keer dat hij seks had (ja, ik ben direct) zei hij dat het 3 maanden geleden was met een oud-collega. Ik geloofde hem. Dus mogelijk is dat hij toen loog?

Maar hoe werkt dat bij een man. Waarom dan nog contact willen houden als je geen totaal geen interesse hebt in de vrouw? Als ik totaal geen interesse in een man heb, voel ik zelfs de behoefte niet om hem als back up te houden
Maar een man wel als er een kleine kans op pussy is. Je kunt deze vraag nog 100x stellen, maar dit is wat het is, of je het daar nou mee eens bent of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179248772
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:44 schreef Miss-X het volgende:
Lekker blokkeren en niet meer mee praten, je bent gewoon een extraatje waar hij mee appt als hij zich verveelt of als zijn ego even gestreeld moet worden.

Hoe en waarom hij zo doet maakt niet eens uit, maar dat het nergens heen gaat is wel flink duidelijk, het zou me inderdaad ook niet verbazen als hij gewoon een vriendin heeft (of meerdere scharrels)
Eens dat het egostreling zou kunnen zijn. Maar toen ik de OP schreef, vroeg ik me steeds af of ik nou niet fout zat/dingen verkeerd heb gezien/overdreven reageerdr etc. Daar ben ik altijd het meeste bang voor. Dus dat ik degene ben die onrechtvaardig is geweest.

Hij zei soms tegen me dat ik onzeker deed, moeilijk deed of teveel nadacht. Daarom zocht ik de schuld vaak bij mezelf en probeerde relaxed tegen hem te doen. Hij heeft ons laatste gesprek ook geëindigd met: jammer dat je zo tegen me doet. Ik schreef daarom mijn verhaal neer om meerdere visies over deze situatie te lezen
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:56:00 #48
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179248794
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:49 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik had gedurende het contact sluimerend het gevoel van dat ik inderdaad steeds in zijn drukke schema werd gepropt, maar dit gevoel wuifde ik weg als onzekerheid van mijn kant.

Toen ik hem vroeg naar zijn laatste keer dat hij seks had (ja, ik ben direct) zei hij dat het 3 maanden geleden was met een oud-collega. Ik geloofde hem. Dus mogelijk is dat hij toen loog?

Maar hoe werkt dat bij een man. Waarom dan nog contact willen houden als je geen totaal geen interesse hebt in de vrouw? Als ik totaal geen interesse in een man heb, voel ik zelfs de behoefte niet om hem als back up te houden
Dit heeft niets met mannen te maken, je bent gewoon gevallen voor een bepaald type man die waarschijnlijk alleen op seks uit is.

Leer ze te herkennen zou ik zeggen.

Zulke mannen en vrouwen houden gewoon contact voor validatie en de optie om op een later tijdstip nog eens in je broekje te kruipen, is niets mis mee natuurlijk maar hij moet er wel eerlijk over zijn tegenover jouw.
pi_179248796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:50 schreef alors het volgende:

[..]

Omdat je een handige back up bent als hij seks wil. Zo denken vrouwen niet, maar mannen wel.
Hij heeft geen seks met mij gehad, omdat ik heb geweigerd en gezegd dat ik dat alleen in een relatie wil. Dan kon hij me daarvoor niet als back up hebben bewaard
pi_179248833
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:54 schreef Ddream het volgende:

[..]

Eens dat het egostreling zou kunnen zijn. Maar toen ik de OP schreef, vroeg ik me steeds af of ik nou niet fout zat/dingen verkeerd heb gezien/overdreven reageerdr etc. Daar ben ik altijd het meeste bang voor. Dus dat ik degene ben die onrechtvaardig is geweest.

Hij zei soms tegen me dat ik onzeker deed, moeilijk deed of teveel nadacht. Daarom zocht ik de schuld vaak bij mezelf en probeerde relaxed tegen hem te doen. Hij heeft ons laatste gesprek ook geëindigd met: jammer dat je zo tegen me doet. Ik schreef daarom mijn verhaal neer om meerdere visies over deze situatie te lezen
Juist dat soort reacties (van hem) zijn best typisch voor iemand die spelletjes speelt. Heel goed dat je hem hebt geblokkeerd. Dit ligt echt niet aan jou, hij was op iets makkelijks uit, wat jij hem niet gaf :)
pi_179248860
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:56 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Dit heeft niets met mannen te maken, je bent gewoon gevallen voor een bepaald type man die waarschijnlijk alleen op seks uit is.

Leer ze te herkennen zou ik zeggen.

Zulke mannen en vrouwen houden gewoon contact voor validatie en de optie om op een later tijdstip nog eens in je broekje te kruipen, is niets mis mee natuurlijk maar hij moet er wel eerlijk over zijn tegenover jouw.
Dit is nou juist wat mij heeft geraakt. Hij is hierover nooit eerlijk geweest en heeft zelfs gezegd dat hij wel openstaat voor een relatie. Ik ben er nu wel van overtuigd dat ik voor hem goed genoeg was voor seks, niks anders. Hoe kun je zo harteloos zijn. Snap het niet. Zo een player is erg moeilijk te herkennen
  vrijdag 18 mei 2018 @ 21:03:08 #52
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179248915
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:56 schreef Ddream het volgende:

[..]

Hij heeft geen seks met mij gehad, omdat ik heb geweigerd en gezegd dat ik dat alleen in een relatie wil. Dan kon hij me daarvoor niet als back up hebben bewaard
Als hij genoeg opties heeft verliest hij niets door afgewezen te worden voor seks door jouw, maar over een aantal maanden als je bijvoorbeeld minder sterk in je schoenen staat kan hij de deal misschien sluiten.

Zo denkt hij.

Als een man je echt leuk vindt doet hij alles om je te kunnen zien!
pi_179248931
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:58 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Juist dat soort reacties (van hem) zijn best typisch voor iemand die spelletjes speelt. Heel goed dat je hem hebt geblokkeerd. Dit ligt echt niet aan jou, hij was op iets makkelijks uit, wat jij hem niet gaf :)
Raar dat hij toch contact hield, aangezien hij zoveel andere opties heeft.

[ Bericht 17% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:39:57 ]
pi_179248943
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:00 schreef Ddream het volgende:

[..]

Dit is nou juist wat mij heeft geraakt. Hij is hierover nooit eerlijk geweest en heeft zelfs gezegd dat hij wel openstaat voor een relatie. Ik ben er nu wel van overtuigd dat ik voor hem goed genoeg was voor seks, niks anders. Hoe kun je zo harteloos zijn. Snap het niet. Zo een player is erg moeilijk te herkennen
Nou sorry hoor, maar jouw verhaal is een uit duizenden. Ik hoop dat ik het fout heb, maar ik denk zelfs dat hij een vriendin heeft die hij dus nu voor de gek houdt.
I hope I’m wrong.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179249016
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:04 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar jouw verhaal is een uit duizenden. Ik hoop dat ik het fout heb, maar ik denk zelfs dat hij een vriendin heeft die hij dus nu voor de gek houdt.
I hope I’m wrong.
Hij had geen vriendin. Dat weet ik heel zeker.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:40:29 ]
pi_179249071
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:04 schreef Ddream het volgende:

[..]

Als je bij een persoon steeds verward voelt, kan je ervan uitgaan dat die persoon je opzettelijk aan het mindfucken is. Daarom was ik constant verward na een ontmoeting of communicatie met hem.

Raar dat hij toch contact hield, aangezien hij zoveel andere opties heeft. Laat mij dan? Nu heb ik er toch een rare nasmaak van gekregen. We hadden het veel vriendelijker weken terug kunnen afsluiten. Had afgesloten met dat ik hem een lul vond die dacht mij te kunnen playen en dat ik hem nooit meer wilde zien. Nasty opmerking van me. Vind het niet passen bij mij. Had ik hem maar genegeerd. Maar kan het niet meer terugdraaien
Ik begrijp het ook wel, gelukkig was je er op tijd achter wat type het was. Veel meisjes vallen er wel voor en hebben achteraf nog veel meer spijt.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 21:18:34 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179249182
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:54 schreef Ddream het volgende:

[..]

Eens dat het egostreling zou kunnen zijn. Maar toen ik de OP schreef, vroeg ik me steeds af of ik nou niet fout zat/dingen verkeerd heb gezien/overdreven reageerdr etc. Daar ben ik altijd het meeste bang voor. Dus dat ik degene ben die onrechtvaardig is geweest.

Hij zei soms tegen me dat ik onzeker deed, moeilijk deed of teveel nadacht. Daarom zocht ik de schuld vaak bij mezelf en probeerde relaxed tegen hem te doen. Hij heeft ons laatste gesprek ook geëindigd met: jammer dat je zo tegen me doet. Ik schreef daarom mijn verhaal neer om meerdere visies over deze situatie te lezen
Natuurlijk vindt hij het jammer dat je zo tegen hem doet. Hij is zijn speeltje kwijt en dat vindt hij jammer. Het is gewoon een lul.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179249212
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:12 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook wel, gelukkig was je er op tijd achter wat type het was. Veel meisjes vallen er wel voor en hebben achteraf nog veel meer spijt.
Als ik intiem met hem was geweest, had ik me nu gebruikt gevoeld. Gelukkig ben ik erg voorzichtig. Daarom vind ik dat meiden eerst veel dates moeten hebben met een man en dat hij zich moet bewijzen voordat ze met hem intiem wordt. Liefde van een man kan je toch niet winnen door snel seks mee te hebben
pi_179249270
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Natuurlijk vindt hij het jammer dat je zo tegen hem doet. Hij is zijn speeltje kwijt en dat vindt hij jammer. Het is gewoon een lul.
Ik was zelfs nog bezorgd dat ik misschien zijn gevoelens had gekwetst toen hij zei dat hij het jammer vond dat ik zo deed
pi_179249308
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:23 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik was zelfs nog bezorgd dat ik misschien zijn gevoelens had gekwetst toen hij zei dat hij het jammer vond dat ik zo deed
Ook dat soort reacties hoort bij dat soort spelletjes ;)
pi_179249758
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ook dat soort reacties hoort bij dat soort spelletjes ;)
Altijd van jezelf (intuitie) uitgaan. Mijn intuitie had het al veel eerder zien aankomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:40:48 ]
pi_179252218
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:17 schreef Ddream het volgende:

[..]

Hij is niet getrouwd
Grote kans dat hij met meerder vrouwen date en hij zijn aandacht verdeelt. Waarbij de beste optie de meeste aandacht krijgt.

Het is daten op tinder. Met alle respect, maar daar hoort geen exclusiviteit bij.
pi_179252295
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:00 schreef Ddream het volgende:

[..]

Dit is nou juist wat mij heeft geraakt. Hij is hierover nooit eerlijk geweest en heeft zelfs gezegd dat hij wel openstaat voor een relatie. Ik ben er nu wel van overtuigd dat ik voor hem goed genoeg was voor seks, niks anders. Hoe kun je zo harteloos zijn. Snap het niet. Zo een player is erg moeilijk te herkennen
De volgende keer herken je het beter. Het is een les en het beste leer je daarvan.

En betrek het vooral niet op jezelf.
pi_179252378
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Grote kans dat hij met meerder vrouwen date en hij zijn aandacht verdeelt. Waarbij de beste optie de meeste aandacht krijgt.

Het is daten op tinder. Met alle respect, maar daar hoort geen exclusiviteit bij.
Ik merk inderdaad dat mannen die ik via tinder ken hun tijd onder veel vrouwen lijken te verdelen en opeens tevoorschijn komen als ze ff aandacht nodig hebben. Zijn die mannen nou zo verschillend van mannen die je irl zou ontmoeten? Verzamelplek voor losers ofzo. Mijn ervaring is dat als ik een man zonder tussenkomst van een app ontmoet veel betrouwbaarder zijn. Ik heb hele slechte ervaringen met tinder tot nu toe
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:05:42 #65
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179253043
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:45 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik merk inderdaad dat mannen die ik via tinder ken hun tijd onder veel vrouwen lijken te verdelen en opeens tevoorschijn komen als ze ff aandacht nodig hebben. Zijn die mannen nou zo verschillend van mannen die je irl zou ontmoeten? Verzamelplek voor losers ofzo. Mijn ervaring is dat als ik een man zonder tussenkomst van een app ontmoet veel betrouwbaarder zijn. Ik heb hele slechte ervaringen met tinder tot nu toe
Het antwoord wat je zoekt staat in je eigen vraag.

Mensen "vooral vrouwen want daar is de app op gericht" gebruiken Tinder om losse contacten te zoeken voor seks.

Als je een relatie zoekt zou ik gewoon ergens anders kijken ;)
pi_179253362
Waarschijnlijk ben je saai.
pi_179253515
Iedereen weet hier natuurlijk precies wat de man denkt. Lees de berichtgeschiedenis nog eens...

Gisteren vroeg hij of ik nog boos was. Ik: nee was niet boos hoor.
Hij: ow, mooi zo.
Ik: waarom opeens deze vraag?
Hij: was gewoon benieuwd
Hij: maar ik vind je nog wel lief hoor.
Ik: jij was ook soms lief.(beetje grappend)
Hij: dus je wilt me nu nooit meer zien?
Ik: wilde je afspreken dan?

Ik vind dit behoorlijk passief-agressief van jouw kant. Met je "jij was soms ook lief", en later "wilde je afspreken dan?"
Als iemand met wie ik een paar dates heb gehad op die toon tegen me praat ben ik er ook klaar mee, hoor. Ook hoe je over hem praat in dit topic laat bij mij al alle alarmbellen afgaan.
Op een behoorlijk neerbuigend toontje over hem praten terwijl ik juist vind dat (voor zover voor ons te zien is aan de berichten tussen jullie die je hier neerzet) jij behoorlijk onvriendelijk tegen hem doet.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:32:06 #68
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179253860
Kap met appen en bel elkaar eens, zodat je ook de toon hoort waarop iets wordt medegedeeld. Beter nog in facetime zodat je tevens het non-verbale meekrijgt.
pi_179253996
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:45 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik merk inderdaad dat mannen die ik via tinder ken hun tijd onder veel vrouwen lijken te verdelen en opeens tevoorschijn komen als ze ff aandacht nodig hebben. Zijn die mannen nou zo verschillend van mannen die je irl zou ontmoeten? Verzamelplek voor losers ofzo. Mijn ervaring is dat als ik een man zonder tussenkomst van een app ontmoet veel betrouwbaarder zijn. Ik heb hele slechte ervaringen met tinder tot nu toe
Ook op tinder tref je mannen die echt naar een relatie op zoek zijn, maar het is gewoon een beetje net als een klein kind rond laten lopen in een snoepwinkel.

Tinder is vooral een app voor seks. Niets mis mee als dat is wat je zoekt. Maar als je een relatie zoekt zijn er betere opties.
pi_179254897
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Iedereen weet hier natuurlijk precies wat de man denkt. Lees de berichtgeschiedenis nog eens...

Gisteren vroeg hij of ik nog boos was. Ik: nee was niet boos hoor.
Hij: ow, mooi zo.
Ik: waarom opeens deze vraag?
Hij: was gewoon benieuwd
Hij: maar ik vind je nog wel lief hoor.
Ik: jij was ook soms lief.(beetje grappend)
Hij: dus je wilt me nu nooit meer zien?
Ik: wilde je afspreken dan?

Ik vind dit behoorlijk passief-agressief van jouw kant. Met je "jij was soms ook lief", en later "wilde je afspreken dan?"
Als iemand met wie ik een paar dates heb gehad op die toon tegen me praat ben ik er ook klaar mee, hoor. Ook hoe je over hem praat in dit topic laat bij mij al alle alarmbellen afgaan.
Op een behoorlijk neerbuigend toontje over hem praten terwijl ik juist vind dat (voor zover voor ons te zien is aan de berichten tussen jullie die je hier neerzet) jij behoorlijk onvriendelijk tegen hem doet.
Snap best goed wat je bedoelt hier, maar als een man je meerdere weken laat wachten dan snap ik het toontje wel (hoewel ik ook van mening ben dat je dan de eer aan jezelf houdt en geen contact meer zoekt)
pi_179255100
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:18 schreef Ddream het volgende:

[..]

Nou gelukkig is dat niet gebeurd. Verklaart nog steeds niet waarom hij dan niet instemde om het contact te stoppen toen ik weer zei geen scharrel te willen. Het was niet dat ik wanhopig en niet kritisch over onze omgang was.
Dat heb je zelf al beantwoord in je berichten naar hem.
pi_179256742
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Iedereen weet hier natuurlijk precies wat de man denkt. Lees de berichtgeschiedenis nog eens...

Gisteren vroeg hij of ik nog boos was. Ik: nee was niet boos hoor.
Hij: ow, mooi zo.
Ik: waarom opeens deze vraag?
Hij: was gewoon benieuwd
Hij: maar ik vind je nog wel lief hoor.
Ik: jij was ook soms lief.(beetje grappend)
Hij: dus je wilt me nu nooit meer zien?
Ik: wilde je afspreken dan?

Ik vind dit behoorlijk passief-agressief van jouw kant. Met je "jij was soms ook lief", en later "wilde je afspreken dan?"
Als iemand met wie ik een paar dates heb gehad op die toon tegen me praat ben ik er ook klaar mee, hoor. Ook hoe je over hem praat in dit topic laat bij mij al alle alarmbellen afgaan.
Op een behoorlijk neerbuigend toontje over hem praten terwijl ik juist vind dat (voor zover voor ons te zien is aan de berichten tussen jullie die je hier neerzet) jij behoorlijk onvriendelijk tegen hem doet.
Ik denk dat hij ook niet zou afspreken als ik het laatste gesprek vriendelijker was geweest. Was hem ook aan het uittesten met wil je afspreken dan? Want ik wist dat hij het gewoon vroeg "wil je mij nooit meer zien dan" om mij uit de tent te lokken. Het was niet oprecht. Daar word ik bij voorbaat al niet goed van.
pi_179256773
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook op tinder tref je mannen die echt naar een relatie op zoek zijn, maar het is gewoon een beetje net als een klein kind rond laten lopen in een snoepwinkel.

Tinder is vooral een app voor seks. Niets mis mee als dat is wat je zoekt. Maar als je een relatie zoekt zijn er betere opties.
Ja. Gisteren om kwart over 11 in de avond kreeg ik opeens een app van een tindercontact aan wie ik 4 weken terug mijn nr heb gegeven of ik ff met vrienden langs wil komen in een bar. Terwijl we al 2 weken niet meer praten via app en we hebben elkaar nog niet eens ontmoet. Wat is dat voor een date. Wilde zeker seks zonder enige vorm van moeite doen. Dit gaat mij echt veel te ver.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:41:16 ]
  zaterdag 19 mei 2018 @ 08:31:18 #74
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179256897
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:12 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Snap best goed wat je bedoelt hier, maar als een man je meerdere weken laat wachten dan snap ik het toontje wel (hoewel ik ook van mening ben dat je dan de eer aan jezelf houdt en geen contact meer zoekt)
Er zit geen "toontje" aan een app bericht. Dat verzint iedereen er maar bij. Dat veroorzaakt misverstanden en daarom wordt doorgaans aangeraden (in allerlei situaties, ook zakelijk) om het telefonisch te doen of liever nog bij een ontmoeting.
pi_179256981
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:20 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ja. Gisteren om kwart over 11 in de avond kreeg ik opeens een app van een tindercontact aan wie ik 4 weken terug mijn nr heb gegeven of ik ff met vrienden (???) langs wil komen in een bar. Terwijl we al 2 weken niet meer praten via app en we hebben elkaar nog niet eens ontmoet. Wat is dat voor een date. Wilde zeker seks zonder enige vorm van moeite doen. Dit gaat mij echt veel te ver.
Je treft ook wel een beetje de wat lompere mannen heb ik zo het idee.
pi_179258424
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:20 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ja. Gisteren om kwart over 11 in de avond kreeg ik opeens een app van een tindercontact aan wie ik 4 weken terug mijn nr heb gegeven of ik ff met vrienden (???) langs wil komen in een bar. Terwijl we al 2 weken niet meer praten via app en we hebben elkaar nog niet eens ontmoet. Wat is dat voor een date. Wilde zeker seks zonder enige vorm van moeite doen. Dit gaat mij echt veel te ver.
Zeker 'lekker spontaan' volgens hem.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_179258531
Toen die andere gast reageerde met geen idee moest je hem blokken. Klinkt niet erg gewillig.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_179258646
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:15 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook niet zou afspreken als ik het laatste gesprek vriendelijker was geweest. Was hem ook aan het uittesten met wil je afspreken dan? Want ik wist dat hij het gewoon vroeg "wil je mij nooit meer zien dan" om mij uit de tent te lokken. Het was niet oprecht. Daar word ik bij voorbaat al niet goed van.
Ja, leuk. Dat uittesten is natuurlijk ook triest. En hoe is vragen of je hem nooit meer wil zien jou proberen uit de tent te lokken? Want dat uit de tent lokken is zeker wél gebeurd, maar of dat zijn bedoeling was?

Maar ook hoe je hier nu schrijft over die andere vent die je een bericht stuurt... Echt vriendelijk kom je niet echt over. Misschien dat je face to face heel anders overkomt, maar het lijkt me echt een ramp om met jou via berichtjes te praten. Je maakt jezelf wijs dat je precies de beweegredenen van de ander kent (en die zijn natuurlijk schofterig volgens jou) en je komt enorm koud en afstandelijk, zelfs arrogant over. Dan is het niet raar dat het contact stroef loopt.

Bellen is inderdaad een veel beter idee voor jou. Al helemaal als er tijdens een date wel een klik is geweest.

Stoppen met dat "uittesten". Gewoon oprecht zijn en anders het contact afkappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 10:44:30 ]
pi_179258712
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:20 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ja. Gisteren om kwart over 11 in de avond kreeg ik opeens een app van een tindercontact aan wie ik 4 weken terug mijn nr heb gegeven of ik ff met vrienden (???) langs wil komen in een bar. Terwijl we al 2 weken niet meer praten via app en we hebben elkaar nog niet eens ontmoet. Wat is dat voor een date. Wilde zeker seks zonder enige vorm van moeite doen. Dit gaat mij echt veel te ver.
Volgens mij ben je ook niet de duidelijkste in het verwoorden van hoe gesprekken gingen.

Zei hij werkelijk "wil je ff met vrienden in de bar labgskomen?" Dat is natuurlijk een beetje lomp, maar hoe je daaruit zijn hele intentie kan aflezen is mij een raadsel.

Of was het toch meer van: "Hee! Heb je misschien zin om met vrienden naar een bar te gaan?" Dat klinkt toch heel anders.
Misschien heeft hij het juist over vrienden meenemen omdat hij je duidelijk wil maken dat hij het gewoon leuk wil hebben en je niet gelijk hoeft te neuken. Weet jij veel...

Nee, je weet het inderdaad niet, maar verzint allerlei "slechte" intenties van de ander. En volgens mij ligt het ook voor een deel aan jouw schrijfstijl dat beide partijen nogal lomp overkomen.
pi_179258965
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:44 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Ja, leuk. Dat uittesten is natuurlijk ook triest. En hoe is vragen of je hem nooit meer wil zien jou proberen uit de tent te lokken? Want dat uit de tent lokken is zeker wél gebeurd, maar of dat zijn bedoeling was?

Maar ook hoe je hier nu schrijft over die andere vent die je een bericht stuurt... Echt vriendelijk kom je niet echt over. Misschien dat je face to face heel anders overkomt, maar het lijkt me echt een ramp om met jou via berichtjes te praten. Je maakt jezelf wijs dat je precies de beweegredenen van de ander kent (en die zijn natuurlijk schofterig volgens jou) en je komt enorm koud en afstandelijk, zelfs arrogant over. Dan is het niet raar dat het contact stroef loopt.

Bellen is inderdaad een veel beter idee voor jou. Al helemaal als er tijdens een date wel een klik is geweest.

Stoppen met dat "uittesten". Gewoon oprecht zijn en anders het contact afkappen.
Je zegt: hoe is vragen of je hem nooit meer wil zien jou proberen uit de tent te lokken?

Ik denk om te beoordelen of ik hem nog wil zonder de intentie of behoefte echt met mij te willen afspreken. Dit is toch inderdaad bewezen met zijn reactie van dat hij niet wil afspreken met me? Waarom zou hij het anders willen weten als het niet zijn bedoeling was om af te spreken? Ik wilde er niet gretig op antwoorden dat ik hem wilde zien om vervolgens afgewezen te worden.

En ik wil ook het liefst niet uittesten. Misschien mijn onkunde om op die manier ergens achter te willen komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:42:03 ]
pi_179259043
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:49 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ook niet de duidelijkste in het verwoorden van hoe gesprekken gingen.

Zei hij werkelijk "wil je ff met vrienden in de bar labgskomen?" Dat is natuurlijk een beetje lomp, maar hoe je daaruit zijn hele intentie kan aflezen is mij een raadsel.

Of was het toch meer van: "Hee! Heb je misschien zin om met vrienden naar een bar te gaan?" Dat klinkt toch heel anders.
Misschien heeft hij het juist over vrienden meenemen omdat hij je duidelijk wil maken dat hij het gewoon leuk wil hebben en je niet gelijk hoeft te neuken. Weet jij veel...

Nee, je weet het inderdaad niet, maar verzint allerlei "slechte" intenties van de ander. En volgens mij ligt het ook voor een deel aan jouw schrijfstijl dat beide partijen nogal lomp overkomen.
Zijn bericht was precies zo:
22:56. Hey! Just in case you go out tonight. I'm at Bar alone to celebrate my birthday.😭 (hij was 10 mei jarig) You can come over with friends.

Dit berichtje van hem is ook wel vaag toch? Ken hem niet eens in het echt en dan zo laat appen of ik langs wil komen, terwijl we al weken niet meer praten
pi_179260066
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:14 schreef Ddream het volgende:

[..]

Zijn bericht was precies zo:
22:56. Hey! Just in case you go out tonight. I'm at Bar alone to celebrate my birthday.😭 (hij was 10 mei jarig) You can come over with friends.

Dit berichtje van hem is ook wel vaag toch? Ken hem niet eens in het echt en dan zo laat appen of ik langs wil komen, terwijl we al weken niet meer praten
Hij kon het proberen toch?
pi_179260358
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij kon het proberen toch?
Zijn andere chick was zeker niet op komen dagen.
pi_179260454
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef Ddream het volgende:

[..]

Zijn andere chick was zeker niet op komen dagen.
Denk dat je het wat te serieus neemt allemaal.
pi_179260506
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat je het wat te serieus neemt allemaal.
Ja mag ik? Ik geef mijn nummer niet met de reden om zo behandeld te worden
pi_179260541
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ja mag ik? Ik geef mijn nummer niet met de reden om zo behandeld te worden
Dan moet je je nummer niet meer geven.

En hoe goed ken je ze? Gewoon blocken en dan next.
pi_179260606
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan moet je je nummer niet meer geven.

En hoe goed ken je ze? Gewoon blocken en dan next.
Ja hij kwam serieus over. En is alweer verwijderd hoor
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:46:59 #88
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_179260655
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:21 schreef Ddream het volgende:

[..]

Slank. Zou hij me misschien lelijk vinden en daarom zo doen?
Raar maar waar: Een echt lekker wijf zou ik, en ik denk de meeste mannen met mij, niet snel 'knapperd' noemen.
Het is gewoon over the top. Te try hard als de vrouw in kwestie zo knap is. Tevens weet ze toch al lang dat ze knap is.

Daarmee is niet gezegd dat jij lelijk bent. Beslist niet. Waarschijnlijk ben je gewoon leuk, maar val je in de niet categorie 'lekker wijf'.
En nee, dat is geen belediging. Ook niet elke vent is een hunk. Minder dan 10% is een hunk of een lekker wijf.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_179260812
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Raar maar waar: Een echt lekker wijf zou ik, en ik denk de meeste mannen met mij, niet snel 'knapperd' noemen.
Het is gewoon over the top. Te try hard als de vrouw in kwestie zo knap is. Tevens weet ze toch al lang dat ze knap is.

Daarmee is niet gezegd dat jij lelijk bent. Beslist niet. Waarschijnlijk ben je gewoon leuk, maar val je in de niet categorie 'lekker wijf'.
En nee, dat is geen belediging. Ook niet elke vent is een hunk. Minder dan 10% is een hunk of een lekker wijf.
Hoe zou je dan een lekker wijf noemen? Geloof best dat ik gewoon leuk ben hoor, niet per se lekker
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:58:52 #90
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_179260939
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:53 schreef Ddream het volgende:

[..]

Hoe zou je dan een lekker wijf noemen? Geloof best dat ik gewoon leuk ben hoor, niet per se lekker
I dunno. Bij een lekker wijf zeg ik meestal niet zo snel iets over haar uiterlijk.
Is ook niet nodig. De meeste lopen toch al over van zelfvertrouwen. Om niet te zeggen: kapsones.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_179261119
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:58 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

I dunno. Bij een lekker wijf zeg ik meestal niet zo snel iets over haar uiterlijk.
Is ook niet nodig. De meeste lopen toch al over van zelfvertrouwen. Om niet te zeggen: kapsones.
Ik ben wel onzeker, misschien zei hij het om me blij te maken. Ik zeg wel tegen hele knappe mannen dat ze knap zijn
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:09:18 #92
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_179261247
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:05 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ik ben wel onzeker, misschien zei hij het om me blij te maken. Ik zeg wel tegen hele knappe mannen dat ze knap zijn
Dat is wel de reden waarom ik het zeg: om je een goed gevoel te geven. Omdat ik je dat oprecht gun.

Alleen hier geef ik natuurlijk geheime informatie mee prijs :+
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_179261384
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is wel de reden waarom ik het zeg: om je een goed gevoel te geven. Omdat ik je dat oprecht gun.

Alleen hier geef ik natuurlijk geheime informatie mee prijs :+
Ben niet lelijk en ook niet de knapste.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ddream op 20-05-2018 13:43:25 ]
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:26:31 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179261762
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Ddream het volgende:

[..]

Ja mag ik? Ik geef mijn nummer niet met de reden om zo behandeld te worden
'Zo' behandeld te worden? Hoe precies? Dat je je nummer geeft en hij dan een berichtje stuurt of je naar een bar (met vrienden nog wel, nog niet eens 1 op 1) komt?

Ja, nee, stel je voor. Het lef! Ik weet het niet hoor, je maakt er allemaal heel veel van waarvan je niet weet of het waar is. Sure, het kán waar zijn, maar dat hij vraagt of je vrienden mee neemt is wat anders dan dat hij je 1 op 1 vraagt.

Doe eens rustig. Er is helemaal niks aan de hand, maar als je hier niet mee kunt omgaan dan is het hele relatiegebeuren niet echt iets voor je denk ik, want daar wordt je wel eens benaderd op een manier die jouw goedkeuring niet kan weg dragen.

Dan is het zoals Yasmin23 zegt 'gewoon blocken en next', maar niet hier zo'n enorm drama van maken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179264154
Waarom ben je hier nog zo mee bezig? Je hebt hem geblokkeerd, je wist dat het hem niet ging worden, lijkt me prima inschatting, maar had het daarbij gelaten en was verder gegaan met je leven.
pi_179264234
Nou het is volgens mij wel gewoon duidelijk dat hij je aan het lijntje heeft gehouden. Je hebt helemaal gelijk om gewoon een beetje duidelijkheid te eisen. Je hebt duidelijk aangegeven dat je niet uit bent op scharrels.
Maar laat je inderdaad niet gek maken door dit soort figuren. Die zijn alleen maar uit op zelfbevestiging en egostreling.
Natuurlijk is dit vervelend als iemand je weer probeert te gebruiken. Goed dat je goed je grenzen aangeeft en wat je wilt.
pi_179264257
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:51 schreef Struyaard het volgende:
Nou het is volgens mij wel gewoon duidelijk dat hij je aan het lijntje heeft gehouden. Je hebt helemaal gelijk om gewoon een beetje duidelijkheid te eisen. Je hebt duidelijk aangegeven dat je niet uit bent op scharrels.
Maar laat je inderdaad niet gek maken door dit soort figuren. Die zijn alleen maar uit op zelfbevestiging en egostreling.
Natuurlijk is dit vervelend als iemand je weer probeert te gebruiken. Goed dat je goed je grenzen aangeeft en wat je wilt.
De laatste perikelen vallen niet meer onder grenzen aangeven maar onder een soort rancune ofzo.
pi_179264291
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De laatste perikelen vallen niet meer onder grenzen aangeven maar onder een soort rancune ofzo.
Niet zo raar toch als je het gevoel hebt dat iemand je aan het lijntje houd?
Zou ik ook pissed van worden.
pi_179264477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:53 schreef Struyaard het volgende:

[..]

Niet zo raar toch als je het gevoel hebt dat iemand je aan het lijntje houd?
Zou ik ook pissed van worden.
Tja, maar doe er dan iets zinmigs mee. Dit levert alleen maar meer emoties en gezeik op omdat TS hem steeds weer ruimte geeft om op de oude voet door te gaan.
pi_179266359
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:14 schreef Ddream het volgende:

[..]

Zijn bericht was precies zo:
22:56. Hey! Just in case you go out tonight. I'm at Bar alone to celebrate my birthday.😭 (hij was 10 mei jarig) You can come over with friends.

Dit berichtje van hem is ook wel vaag toch? Ken hem niet eens in het echt en dan zo laat appen of ik langs wil komen, terwijl we al weken niet meer praten
Ik lees dat bericht heel anders. Hij zoekt gewoon wat gezelschap. Indien je zin hebt om uit te gaan kun je bij hem aanschuiven. En als je al vrienden bij je hebt is dat geen probleem.

Maar dat is natuurlijk ook maar mijn interpretatie.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 17:57:31 #101
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_179269176
Die vent uit de OP is gewoon een sukkel die zijn eigen ego wil laten strelen door bij jou bepaalde uitspraken te ontlokken.
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 19 mei 2018 @ 18:18:10 #102
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179269579
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 16:07 schreef lolnoob123 het volgende:

[..]

Ik lees dat bericht heel anders. Hij zoekt gewoon wat gezelschap. Indien je zin hebt om uit te gaan kun je bij hem aanschuiven. En als je al vrienden bij je hebt is dat geen probleem.

Maar dat is natuurlijk ook maar mijn interpretatie.
en heel toevallig ook de mijne ;)
  zaterdag 19 mei 2018 @ 18:18:41 #103
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179269586
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 17:57 schreef Luxuria het volgende:
Die vent uit de OP is gewoon een sukkel die zijn eigen ego wil laten strelen door bij jou bepaalde uitspraken te ontlokken.
En de starter van de OP een onzekere huppelkut die eens volwassen moet worden.
pi_179270037
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je treft ook wel een beetje de wat lompere mannen heb ik zo het idee.
Nee, ze geven geen fuck. Dan gaan ze met moeiteloze, directe opmerkingen strooien, want 'either way' kan het ze geen fuck schelen. Gratis, moeiteloze seks? Nice. Geen antwoord? Ook niet erg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')