abonnement Unibet Coolblue
pi_179230754
Hoe erg bepaalt je uiterlijk hoe jij sociaal behandeld wordt?

Hier een voorbeeld van een onderzoek dat gedaan is om het effect van uiterlijk op datingsucces in kaart te brengen
https://pdfs.semanticscho(...)73f2f988209c1bd4.pdf

Voor mensen die geen zin hebben om te lezen waar het over gaat. 376 vrouwen, 376 mannen, willekeurig gepaard om een date van 2 en een half uur te hebben samen. Voorafgaand aan de date werd iedereen door 4 verschillende onafhankelijke juryleden een uiterlijke aantrekkelijkheidsscore toegewezen.

Na de date moest iedereen een vragenlijst invullen over de date: Wat ze van de date vonden, of ze denken dat de date hen leuk vond, of ze nog eens wilden daten en of ze daarna nog op dates gegaan zijn.

Ook hebben alle deelnemers persoonlijkheidstesten afgenomen en werden hun middelbare school resultaten vergeleken + nog een extra intelligentietest afgenomen.

Conclusie?

quote:
De resultaten van onze persoonlijkheidstesten en onze intellegentie-peilingen blijken zeer inadequaat te zijn om te voorspellen hoe erg 2 datingpartners elkaar leuk zullen vinden.

De enige belangrijke voorspeller van datingsucces was fysieke aantrekkelijkheid.
Zo werden de deelnemers na de date gevraagd wat ze van hun datingpartner vonden op een schaal van 0 tot 10. 0= compleet niet leuk, 5 = geen mening, 10= compleet leuk. Resultaat?



Onder andere door onderzoeken als deze wordt aangetoond dat er een sterk verband is tussen jouw uiterlijk en hoe anderen jouw beoordelen en behandelen. Aantrekkelijkheid zijn schijnt een enorm voordeel te geven in sociale omgang met anderen.

Wat voor consequenties heeft dit voor de samenleving en de persoonlijke keuzes die mensen daarin maken met betrekking tot uiterlijk?
De effecten van uiterlijk in het achterhoofd houdende, is het zorgen maken om jouw uiterlijk dan niet belangrijker voor de levenskwaliteit van een mans dan op dit moment gedacht wordt?
Hoe kun je omgaan met het feit dat je lelijk of knap bent en daardoor uitzonderlijk door anderen behandeld wordt?

[ Bericht 2% gewijzigd door JaJammerJan op 17-05-2018 23:24:31 ]
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:13:41 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179230856
Wat is nou je doel met dit topic TS?

Om hier een nieuwe incel movement te beginnen? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_179231009
Inb4 arme jongen met Call of Duty-shirt...
Tails tell tales
pi_179231139
De vorige poging werd dichtgegooid, waardoor ik niet kon reageren op je. Ik hoop oprecht dat het eindelijk wat gaat resoneren bij jou:

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dus jij hebt het over een situatie waarin 2 mensen elkaar tegenkomen bijvoorbeeld op het werk, initieel elkaar nooit leuk gevonden hebben(want dat zou op uiterlijk wijzen), maar na verloop van tijd er wel een attractie groeit. En die initiële beoordeling van elkaars uiterlijk zou daar dan volgens jou geen rol in spelen.

[..]

Inderdaad. Zo'n onderzoek zou hartstikke interessant zijn, wel natuurlijk heel moeilijk om in voldoende aantallen uit te voeren en de data van te verzamelen.

Zolang er echter niet zo'n dergelijk onderzoek gedaan is, zullen we het echter met onderzoeken als die van mij moeten doen.
Jan, echt. Een onderzoek wat A meet zegt nimmer iets over X.

Hoeveel relaties heb jij gehad? En hoeveel daarvan zijn ontstaan op basis van die eerste beoordeling?

Ikzelf ben nooit een relatie aangegaan op basis daarvan. Zit nu zelf in een pril stadium met een bizar mooie meid, maar dat is echt niet waarom ik haar leuk begon te vinden. Ik zag wel direct dat ze lekker is, maar het is begonnen na een gesprek met haar toen ze even in een dipje zat. Vanaf dat moment is er een connectie ontstaan en ben ik haar anders gaan zien.

Of het echt een bestendige relatie wordt is vers twee, ze is objectief bezien veel te jong voor mij (het is dat ik een oud klasgenoot sprak die ook gescheiden is en nu een nog jongere vriendin heeft dat ik mijzelf daar overheen heb gezet) en ze wil geen moeder worden en/of zijn (ik heb twee jonge kinderen, dus dat gaat een dingetje worden). Maar het gaat even over dat moment dat je het pad gaat bewandelen naar wat een relatie kan worden. Die sla je echt niet in op basis van ‘hé, dat ziet er lekker uit!’.

En ik ben natuurlijk niet de standaard. Maar ik ben toch ook niet een hele rare uitzondering.
pi_179231157
Hadden we dit topic niet al gehad? :?
pi_179231176
Beetje open deuren intrappen dat onderzoek.

Natuurlijk worden mensen met een mooi uiterlijk anders behandeld. Een mooi uiterlijk wordt vaak geassocieerd met arrogantie. Wanneer een mooi persoon niet arrogant blijkt te zijn, zijn alle mensen (van lelijk tot mooi) enthousiast over een mooi persoon. Enthousiaster dan over een lelijk persoon met hetzelfde karakter.

Of ik zelf mooi ben, kan ik moeilijk beoordelen. Ik schijnt het wel te zijn hoor ik vaak van anderen, ik vind het zelf niet zo. Ben wel lang, wat uiteindelijk ook een uiterlijk kenmerk is. Merk dat dit me wel een voorkeursbehandeling geeft, zowel bij vrouwen als bij werkgevers als bij vrienden als bij familie.

Dat wil echter niet zeggen dat ik per se ook succesvoller ben in de liefde overigens dan kleine, lelijke(re) personen. Ik ben te verlegen, en heb vrienden die ik als lelijk kan beschouwen (een van hen noemt zichzelf zelfs zo) die 5 keer meer seks hebben dan ik.
pi_179231484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:26 schreef VEM2012 het volgende:
De vorige poging werd dichtgegooid, waardoor ik niet kon reageren op je. Ik hoop oprecht dat het eindelijk wat gaat resoneren bij jou:

[..]

Jan, echt. Een onderzoek wat A meet zegt nimmer iets over X.

Hoeveel relaties heb jij gehad? En hoeveel daarvan zijn ontstaan op basis van die eerste beoordeling?

Ikzelf ben nooit een relatie aangegaan op basis daarvan. Zit nu zelf in een pril stadium met een bizar mooie meid, maar dat is echt niet waarom ik haar leuk begon te vinden. Ik zag wel direct dat ze lekker is, maar het is begonnen na een gesprek met haar toen ze even in een dipje zat. Vanaf dat moment is er een connectie ontstaan en ben ik haar anders gaan zien.

Of het echt een bestendige relatie wordt is vers twee, ze is objectief bezien veel te jong voor mij (het is dat ik een oud klasgenoot sprak die ook gescheiden is en nu een nog jongere vriendin heeft dat ik mijzelf daar overheen heb gezet) en ze wil geen moeder worden en/of zijn (ik heb twee jonge kinderen, dus dat gaat een dingetje worden). Maar het gaat even over dat moment dat je het pad gaat bewandelen naar wat een relatie kan worden. Die sla je echt niet in op basis van ‘hé, dat ziet er lekker uit!’.

En ik ben natuurlijk niet de standaard. Maar ik ben toch ook niet een hele rare uitzondering.
Je zag dat ze bizar mooi was, maar de connectie ontstond pas na intiemer persoonlijk contact. En jij wilt zeggen dat het feit dat ze bizar mooi was, daar geen significante rol in gespeeld heeft? Dus als ze dik en rimpelig was, dan had je hetzelfde gedacht en gedaan? Of als het een omgebouwde man met een vrouwelijk karakter en persoonlijkheid geweest zou zijn? Uiterlijk deed er niet toe toch?

Ik begin steeds meer van mening te geraken dat de meeste mensen gewoon amper zelfreflectie hebben. Ik ben mij bewust van mijn oppervlakkigheid en dat ik anderen daardoor op een andere manier behandel. Een aantrekkelijke vrouw van mijn eigen leeftijd behandel ik anders dan een onaantrekkelijke vrouw van 2 maal mijn leeftijd. Bij de laatste overweeg ik bijvoorbeeld niet eens om een relatie te starten ook al zou ze zich gedragen als een 20-jarige en 'bij mij passen'. Die connectie zou er dus ook nooit komen.

Maar voor mensen die zich totaal nergens bewust van zijn, 'gebeurt het gewoon'. En 'pasten wij gewoon goed bij elkaar'. En toevallig paste je persoonlijkheid niet bij die onaantrekkelijke vrouw op je werk die je nooit echt goed hebt leren kennen. _O-
pi_179231570
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:44 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Je zag dat ze bizar mooi was, maar de connectie ontstond pas na intiemer persoonlijk contact. En jij wilt zeggen dat het feit dat ze bizar mooi was, daar geen significante rol in gespeeld heeft? Dus als ze dik en rimpelig was, dan had je hetzelfde gedacht en gedaan? Of als het een omgebouwde man met een vrouwelijk karakter en persoonlijkheid geweest zou zijn? Uiterlijk deed er niet toe toch?

Ik begin steeds meer van mening te geraken dat de meeste mensen gewoon amper zelfreflectie hebben. Ik ben mij bewust van mijn oppervlakkigheid en dat ik anderen daardoor op een andere manier behandel. Een aantrekkelijke vrouw van mijn eigen leeftijd behandel ik anders dan een onaantrekkelijke vrouw van 2 maal mijn leeftijd. Bij de laatste overweeg ik bijvoorbeeld niet eens om een relatie te starten ook al zou ze zich gedragen als een 20-jarige en 'bij mij passen'. Die connectie zou er dus ook nooit komen.

Maar voor mensen die zich totaal nergens bewust van zijn, 'gebeurt het gewoon'. En 'pasten wij gewoon goed bij elkaar'. En toevallig paste je persoonlijkheid niet bij die onaantrekkelijke vrouw op je werk die je nooit echt goed hebt leren kennen. _O-
Mijn hemel! Eerder vandaag wees ik je er nog op hoe bloedirrirant het is dat jij ook nadat jou al 100 keer is uitgelegd dat niemand claimt dat uiterlijk geen rol speelt, terug blijft komen op die stelling die niemand inneemt.

Je wil het gewoon niet begrijpen.
pi_179231902
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn hemel! Eerder vandaag wees ik je er nog op hoe bloedirrirant het is dat jij ook nadat jou al 100 keer is uitgelegd dat niemand claimt dat uiterlijk geen rol speelt, terug blijft komen op die stelling die niemand inneemt.

Je wil het gewoon niet begrijpen.
quote:
Heel veel relaties ontstaan nu juist in situaties waarin mensen elkaar onder natuurlijke omstandigheden leren kennen. De relatie is dan niet tot stand gekomen vanwege het uiterlijk (dat zag je immers direct al), maar juist doordat je iemand hebt leren kennen (innerlijk dus).
Hier zeg je dat die relaties niet tot stand komen vanwege het uiterlijk. Maar nu neig je weer te zeggen dat als het uiterlijk onaantrekkelijk geweest was, er geen relatie tot stand gekomen zou zijn. Maar dat de conclusie daarvan is dat uiterlijk een rol speelt, maar niet bepalend is tot het tot stand komen van een relatie ? 8)7

Je maakt het zelf verwarrend en onbegrijpelijk door jezelf op deze manier tegen te spreken.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 00:52:37 #10
394352 zaktak
Laat maar.
pi_179232433
Tuurlijk, je loopt toch liever naast een lekker leuk wijf dan naast een smerig leuk wijf?

Knappe mensen hebben hier gewoon geluk mee en krijgen dingen eerder voor elkaar dan lelijke mensen, niet eerlijk maar wel waar. Het knappe meisje dat hulp nodig heeft wordt aan alle kanten geholpen terwijl het lelijke dikkertje door niemand wordt aangekeken.
  Beste debater 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 01:00:50 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179232503
:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179232865
Toch wel mooi dat zelfs in een onderzoek uit 1966 mannen en vrouwen daarin gelijk zijn. Maar misschien wel goed om het een en ander te relativeren. Bevindingen uit vervolgstudies wijzen naar een grotere rol van de mate waarin de aantrekkelijkheid van partners overeen komen als het gaat om hoe de relatie zich verder ontwikkeld (White, 1980). Dus minder aantrekkelijke vrouwen lijken op lange termijn te kiezen voor evenzeer minder aantrekkelijke partners, en zo ook voor de mannen.

Daarnaast zijn er nog andere studies die kanttekeningen plaatsen en de boel nogal nuanceren: "It can be inferred from these experiments that physical attraction alone does not work alone in winning a date, but is simply one facet of overall attractiveness (Shanteau, 1979)."

En, een voordeeltje voor de mannen: "Research supports the idea that both genders value physical attractiveness to a certain degree (especially within short-term contexts), but males may have more incentive for pursuing a woman they perceive as beautiful, even for the long-term (Eastwick, 2008)."

En tenslotte, ook hoopgevend voor de minder aantrekkelijke mannen en vrouwen onder ons: "(...) people today may be at least attempting to explore other avenues for choosing the best mate, and that they are becoming more aware of how ineffective partner selection is when based off of physical attraction.(Hadjistavropoulos, 1994)."

Allemaal te vinden in: https://sites.google.com/site/msbrittanyhardy/research-and-interests/the-importance-of-physical-attraction-in-dating-behavior
pi_179232961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 00:11 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[..]

Hier zeg je dat die relaties niet tot stand komen vanwege het uiterlijk. Maar nu neig je weer te zeggen dat als het uiterlijk onaantrekkelijk geweest was, er geen relatie tot stand gekomen zou zijn. Maar dat de conclusie daarvan is dat uiterlijk een rol speelt, maar niet bepalend is tot het tot stand komen van een relatie ? 8)7

Je maakt het zelf verwarrend en onbegrijpelijk door jezelf op deze manier tegen te spreken.
Wat begrijp je niet?

Ja uiterlijk is voor veel mensen belangrijk bij een relatie. Hoe belangrijk dit is, verschilt van persoon tot persoon. Zo zijn er mensen waarvoor uiterlijk het allerbelangrijkste is bij het verkrijgen van een relatie, maar ook mensen die het uiterlijk totaal niet belangrijk vinden bij het verkrijgen van een relatie. Het gros van de mensen zit daar ergens tussenin.

Wat VEM2012 beschrijft is dat: ja zijn partner ziet er goed uit, maar dat is niet de reden geweest om er een relatie mee te krijgen, maar juist andere aspecten. Wanneer ze hondslelijk was geweest in zijn perceptie, was het van hem uit waarschijnlijk geen relatie geworden omdat aan de randvoorwaarde: Ik moet haar aantrekkelijk vinden, niet wordt voldaan.

Het is niet zo dat je bij ieder persoon die knap is denkt: daar wil ik een relatie mee. Maar het is wel een factor die mee speelt. Sommigen hechten hier meer waarde aan dan anderen. Het is dus onzin om te stellen dat het allesbepalend is. Ik ben zelf echt niet de knapste, heb hier ook weleens negatieve opmerkingen over gehad, maar dat zijn vaak mensen waar ik echt niks van hoef te hebben. Ja zij zijn knapper dan ik, maar wat hebben ze verder?

Daarnaast heb ik echt prachtige meiden gedate en ben nu met iemand samen die obv uiterlijk niet eens bij de bovenste helft van mijn datepool hoort. Ik voel me echter veel meer tot haar aangetrokken dan tot alle voorgaande dames omdat ze iets heeft wat me triggert. Dus pleur aub even op met te stellen dat uiterlijk oh zo belangrijk is.

Het speelt een rol, net zoals: intelligentie, humor, empathie, verzorging, hoffelijkheid, normen en waarden, sociale status, etc. een rol spelen bij het bepalen of je iemand leuk genoeg vind om een relatie mee te krijgen. Ook voor al deze aspecten geldt weer dat iedereen naar iets anders op zoek is en dat iedereen bepaalde aspecten belangrijker vind dan anderen.

Dat jij je zo focust op uiterlijk, laat alleen maar zien hoe belangrijk JIJ dat vind. En ja de knappe vrouwen die net zo denken als jij zitten niet te wachten op een lelijke vent en de knappe vrouwen die andere dingen belangrijk vinden hoeven geen vent die enkel bezig is met hoe aantrekkelijk zijn vrouw is.

Maar je zult op een of andere manier dit verhaal wel weer als onzin af doen en het op zo'n manier proberen te verdraaien dat jij in je eigen kop toch gelijk krijgt. Heb bij jou een beetje het idee dat je vind dat jij wel een lekker wijf moet kunnen krijgen, maar dat die lelijke dikke troela niks verdient want daar krijg jij hem niet van om hoog.
pi_179232990
Ik vind het ook allemaal maar moeilijkdoenerij hoor TS.
Als je zelf echt wetenschappelijk onderzoek wilt doen is het wel interessant, maar in de dagelijkse gang van zaken is het zo klaar als een klontje. Aantrekkelijkheid en knapheid loont. Zo simpel is het.

Wij hebben geen/weinig oer-instincten. Waar in het dierenrijk 1 van de partners de ander uitkiest op gespierdheid/vruchtbaarheid/alfa status/gezondheid, kijken wij als mensen er anders naar.

Er is wetenschappelijk bewezen dat wij onze eerste selectie op voortplanting niet maken met onze ogen, maar met onze neus. Onze hersnenen maken binnen een paar seconden al de keuze in welke mate wij de ander aantrekkelijk vinden.

Qua relatiemateriaal is het voor mij vrij simpel. Ik heb een fantastisch mooie verloofde. Zijn er knappere vrouwen? Ongetwijfeld. Maar de kans dat ze en knapper zijn en qua persoonlijkheid zo goed bij mij passen is nihil. Naast aantrekkelijkheid (en geur) vind ik persoonlijkheid, humor en interesses belangrijk.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 04:22:00 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179233260
Jammer dat dat topic over nice guys dicht is toen ik je reactie op mijn post las. Maar ik wil toch even kwijt dat je een verknipt wereldbeeld hebt en dat je enige talent is dat je je maar een zielige slachtoffer blijft voelen.

Succes ermee.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 05:55:57 #16
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_179234151
Nu zelfs de grootste lamlul dankzij de Nederlandse verzorgingsstaat kunstmatig in leven wordt gehouden met subsidies en andere gekkigheid, stel ik voor dat de focus van ons sociale beleid verlegd wordt naar o.a. een herverdeling van fysieke schoonheid, met als argument dat dit -- inderdaad -- eveneens voor een groot deel je uiteindelijke levensgeluk bepaalt :{.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_179234200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 00:11 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]


[..]

Hier zeg je dat die relaties niet tot stand komen vanwege het uiterlijk. Maar nu neig je weer te zeggen dat als het uiterlijk onaantrekkelijk geweest was, er geen relatie tot stand gekomen zou zijn. Maar dat de conclusie daarvan is dat uiterlijk een rol speelt, maar niet bepalend is tot het tot stand komen van een relatie ? 8)7

Je maakt het zelf verwarrend en onbegrijpelijk door jezelf op deze manier tegen te spreken.
Je wil het gewoon niet begrijpen. Ook goed.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 06:53:07 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179234239
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 04:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Jammer dat dat topic over nice guys dicht is toen ik je reactie op mijn post las. Maar ik wil toch even kwijt dat je een verknipt wereldbeeld hebt en dat je enige talent is dat je je maar een zielige slachtoffer blijft voelen.

Succes ermee.
Hij heeft wel een verkeerd wereldbeeld, maar sommige dingen die hij zegt is gewoon waar. Het maakt hem niet populair of sympathiek, maar soms zijn zijn uitspraken gebaseerd op feiten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 07:10:49 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179234337
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 06:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij heeft wel een verkeerd wereldbeeld, maar sommige dingen die hij zegt is gewoon waar. Het maakt hem niet populair of sympathiek, maar soms zijn zijn uitspraken gebaseerd op feiten.
Zoals?
pi_179234436
Dit soort obsessies zijn nooit aantrekkelijk.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 07:22:14 #21
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179234442
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Dit soort obsessies zijn nooit aantrekkelijk.
Een goede proef voor TS is of hij zichzelf zou daten met die persoonlijkheid.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 07:37:14 #22
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_179234631
Je OP wijst alleen aan dat vrouwen mannen net zo streng beoordelen dan andersom. Mannen zijn niet een stuk zieliger dan vrouwen.

quote:
Een aantrekkelijke vrouw van mijn eigen leeftijd behandel ik anders dan een onaantrekkelijke vrouw van 2 maal mijn leeftijd.
Ik mag hopen dat je dr ander behandeld ja, dat je een beetje respect hebt enzo.
Maar als het nu omgedraaid was? Als de vrouw van 2 maal je leeftijd heel aantrekkelijk zou zijn, wat zou je dan doen?

Maar goed, zoals ik in het ander topic al zei; wat bereik je ermee als iedereen zegt, jij hebt gelijk! Ben je dan klaar met je geneuzel?
Je hebt gelijk. Je bent lelijk en zielig. Alle vrouwen zijn kuthoeren!
Opgelost. slotje. :W
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_179234634
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Een goede proef voor TS is of hij zichzelf zou daten met die persoonlijkheid.
Hoorde laatst een interview met iemand die een documentaire gemaakt had over incels. Wat me op zich wel hoop gaf was dat ze zei dat toch een aantal wel geschrokken was toen ze zichzelf terugzagen en terughoorden, en veranderingen hadden aangebracht in hun gedrag daarna. Dus wie weet :P
  vrijdag 18 mei 2018 @ 07:47:32 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179234678
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zoals?
Wat hij nu bijvoorbeeld zegt. Uiterlijk is heel belangrijk.

Uiteraard komt hij heel gefrustreerd en bitter over, maar hij heeft gewoon gelijk.

In de andere topic schetste hij een situatie over als creep gevonden worden door vrouwen. Hij verwoorde het grof en ongenuanceerd, maar hij had gewoon gelijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 07:50:10 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179234693
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hoorde laatst een interview met iemand die een documentaire gemaakt had over incels. Wat me op zich wel hoop gaf was dat ze zei dat toch een aantal wel geschrokken was toen ze zichzelf terugzagen en terughoorden, en veranderingen hadden aangebracht in hun gedrag daarna. Dus wie weet :P
Nu ben ik wel benieuwd naar die documentaire. :D Naam en/of link?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')