abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:23:21 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_179214406
Enige Mindfuckje waar ik nog bang voor ben is Rienk die stemrecht krijgt. van plaats mag wisselen naar keuze iemand weg mag schoppen en zelf doorgaan...

( Verrék, zou nog leuk kunnen worden ook nog }:| )
pi_179214412
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Enige Mindfuckje waar ik nog bang voor ben is Rienk die stemrecht krijgt. van plaats mag wisselen naar keuze iemand weg mag schoppen en zelf doorgaan...

( Verrék, zou nog leuk kunnen worden ook nog }:| )


8)7 :N
Get a grip.
pi_179214414
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Enige Mindfuckje waar ik nog bang voor ben is Rienk die stemrecht krijgt. van plaats mag wisselen naar keuze iemand weg mag schoppen en zelf doorgaan...

( Verrék, zou nog leuk kunnen worden ook nog }:| )
Behalve als hij dan de plaats van Ivan of Mehmet in zou nemen.
pi_179214417
ivan speelt vals haalt zijn neus op en slik het door :R
pi_179214423
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:18 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Als de rest van de groep alerter was geweest, hadden ze Fay weken geleden al naar huis gestuurd. Hetzelfde geldt voor Bas. Dom van ze, want nu is er geen houden meer aan.
Die tweeling met hun emotionele chantage telkens, janken, janken en janken..En zij waren het die roddelen tot kunst verheven hebben, zij en hun pimps zijn begonnen, al vroeg in het stemgedrag, om stemafspraken te maken. Om onder de radar te blijven daarmee, beschuldigden ze toen anderen daarvan..Mensen ter verantwoording roepen, met zijn tweeën in het offensief gaan...Mensen een schuldgevoel aanpraten..Dat is wel degelijk van invloed geweest op de situatie van nu..
Het is zo geraffineerd geweest, dat ze eigenlijk dan ook moeten winnen, maar dan op slechts één stem, wel zo eerlijk
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:25:57 #131
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_179214431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:24 schreef Verida het volgende:

[..]

Behalve als hij dan de plaats van Ivan of Mehmet in zou nemen.
Jahh.. wél eentje uit de club van 4, liefst Reums en een ½Kweeling
pi_179214441
waarom mensen zeiken over de twins 6 stemmen
linda ivan en memmet hadden er 9
blij dat linda weg is :B :B
pi_179214442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:14 schreef magnaal het volgende:
GM..
Vannacht vroeg ik me af, wat ergert me nu het meest aan het Utopia van nu?
Uiteraard de hypocrisie van de mensen, er zijn mensen weggestemd omdat ze het spel zouden spelen, en/of zouden roddelen, of te zeurderig of niet werken...Ik hoef de namen er niet bij te noemen.
En er blijft een stel over die nu niet bepaald al die gedragskenmerken niet hebben...Roddelen, zeuren, het spel spelen, luieren lijkt ze met de paplepel ingegoten...Werken alleen voor zichzelf, niet voor de groep er wordt meer gehangen en geroddeld, over en over again, dan wie ook deed.
Het zal me een worst zijn, wie er nu nog uit gaat of zelfs kans maakt om te winnen.
Maar de onrechtvaardigheid zit hem in deze en dat is al vanaf het begin..
De tweeling, die hadden nooit beiden een stem moeten hebben..Zoals die samen opereren..dat is onrechtvaardigheid, zeker nu op het einde
Het is jammer dat lvan Fay er die keer in heeft gehouden , en dat is nu hun pech geworden 4 man sterk , en je bijna weet wie er met de poet vandoor gaat.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_179214447
Gezellig, doodse stilte _O-
Get a grip.
pi_179214461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:27 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Gezellig, doodse stilte _O-
Nu lijkt het net of Bas echt werkt...
pi_179214476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:24 schreef Verida het volgende:

[..]

Behalve als hij dan de plaats van Ivan of Mehmet in zou nemen.
Ik denk dat Rienk idd nog een cruciale rol gaat spelen
pi_179214480
Maakt toch niets meer uit wie er wint,rampzalige rls,zo snel mogelijk vergeten ,wat mij betreft.
pi_179214493
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:30 schreef lonneberga het volgende:
Maakt toch niets meer uit wie er wint,rampzalige rls,zo snel mogelijk vergeten ,wat mij betreft.
Juist dat dus ^O^
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:32:39 #139
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_179214507
Stream 5. Regie achterover leunend. beentjes op de mengtafel breed lachend richting Einde ;)
pi_179214509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:25 schreef magnaal het volgende:

[..]

Die tweeling met hun emotionele chantage telkens, janken, janken en janken..En zij waren het die roddelen tot kunst verheven hebben, zij en hun pimps zijn begonnen, al vroeg in het stemgedrag, om stemafspraken te maken. Om onder de radar te blijven daarmee, beschuldigden ze toen anderen daarvan..Mensen ter verantwoording roepen, met zijn tweeën in het offensief gaan...Mensen een schuldgevoel aanpraten..Dat is wel degelijk van invloed geweest op de situatie van nu..
Het is zo geraffineerd geweest, dat ze eigenlijk dan ook moeten winnen, maar dan op slechts één stem, wel zo eerlijk
Dat doet de Tweeling inderdaad allemaal, ik snap dus niet dat de rest dit niet zag aankomen. Dat zag een blinde toch aankomen? Ze hebben het allemaal een beetje laten gebeuren. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Rienk, waarom stuurt niemand hem weg?
Get a grip.
pi_179214522
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:30 schreef lonneberga het volgende:
Maakt toch niets meer uit wie er wint,rampzalige rls,zo snel mogelijk vergeten ,wat mij betreft.
Vier jaar door de drain gespoeld...Dat is niet alleen erg voor de bewoners van toen en nu. Maar vooral ook voor de kijkers en de streamers.. Wat zullen mensen zich schamen, dat ze zich op internet zo hebben laten gaan, voor een luchtballon...Ze moeten zich ook schamen...
pi_179214544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
Stream 5. Regie achterover leunend. beentjes op de mengtafel breed lachend richting Einde ;)
_O-
Get a grip.
pi_179214575
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:32 schreef Is-It-Heaven het volgende:

[..]

Dat doet de Tweeling inderdaad allemaal, ik snap dus niet dat de rest dit niet zag aankomen. Dat zag een blinde toch aankomen? Ze hebben het allemaal een beetje laten gebeuren. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Rienk, waarom stuurt niemand hem weg?
Ik vind Rienk niet eens meer storend
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:39:02 #144
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_179214584
Ken in mijn omgeving niemand die naar Utopia kijkt, of ze willen er niet voor uitkomen dat kan ook.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_179214587
Ik denk ook als de bewoners filmpjes van hun zelf terug gaan zien als ze weer thuis zijn dat ze zich zullen schamen.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_179214591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:14 schreef magnaal het volgende:
GM..
Vannacht vroeg ik me af, wat ergert me nu het meest aan het Utopia van nu?
Uiteraard de hypocrisie van de mensen, er zijn mensen weggestemd omdat ze het spel zouden spelen, en/of zouden roddelen, of te zeurderig of niet werken...Ik hoef de namen er niet bij te noemen.
En er blijft een stel over die nu niet bepaald al die gedragskenmerken niet hebben...Roddelen, zeuren, het spel spelen, luieren lijkt ze met de paplepel ingegoten...Werken alleen voor zichzelf, niet voor de groep er wordt meer gehangen en geroddeld, over en over again, dan wie ook deed.
Het zal me een worst zijn, wie er nu nog uit gaat of zelfs kans maakt om te winnen.
Maar de onrechtvaardigheid zit hem in deze en dat is al vanaf het begin..
De tweeling, die hadden nooit beiden een stem moeten hebben..Zoals die samen opereren..dat is onrechtvaardigheid, zeker nu op het einde
Klopt als 1 persoon erin is als 1 persoon stemmen is als 1 persoon eruit
pi_179214605
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:28 schreef magnaal het volgende:

[..]

Nu lijkt het net of Bas echt werkt...
Zal wel zitten te gamen,die voert toch ook echt geen flikker uit daar....#gauwnaarhuis :r
pi_179214607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:39 schreef Poezewoes het volgende:
Ken in mijn omgeving niemand die naar Utopia kijkt, of ze willen er niet voor uitkomen dat kan ook.
GM Poez , ik denk ook al je altijd heb gekeken , dat je dit niet aan iedereen verteld 😋
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_179214614
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:38 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik vind Rienk niet eens meer storend
:D ik vind hem zo vreselijk nutteloos rondhangen. En daarbij vind ik hem onuitstaanbaar vervelend.
Get a grip.
pi_179214615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:39 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Klopt als 1 persoon erin is als 1 persoon stemmen is als 1 persoon eruit
Nou precies, hoe het zo ontstaan is? Ik ga er van uit, dat het mindfuck van de regie is geweest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')