abonnement Unibet Coolblue
pi_179000228
Hey! Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest even mijn ei kwijt. Online leek mij wel het fijnst.

Ik ben momenteel bijna 24 en heb eigenlijk al sinds mijn 18de last van het feit dat ik me veel verveel en daarom uit verveling thuis maar ga gamen of mezelf vermaken ipv leuke dingen met anderen doen. Hierdoor voel ik me best eenzaam. Ik heb 4 jaar gestudeerd en ben ook al afgestudeerd. Hier ook veel mensen ontmoet maar altijd hadden ze het te druk met hun eigen dingen of zagen ze me niet zitten omdat ik misschien te desperate overkwam. Wel een aantal leuke borrels en momenten gehad maar dat was erg incidenteel. Verder ook nooit echt een relatie gehad. Ik woon ook nog thuis, misschien dat dat er ook voor zorgt dat ik in deze situatie blijf. Ik ben erg sociaal en vind het niet moeilijk om gesprekken aan te gaan. Ik doe mezelf wel altijd voor als iemand die het perfecte leven leidt, terwijl dit niet zo voelt.

Het mooie is dat ik op reis nergens last van heb en altijd heel snel vrienden maak. Ik ben twee keer voor langere periodes (langer dan twee maanden) alleen in het buitenland geweest en had altijd daar vrienden om me heen waarmee ik het goed kon vinden en elke dag wel wat leuks deed. Wat ik eigenlijk mis thuis is dat ik geen vriendengroep heb waarmee ik leuk kan gaan stappen, bbq'en, naar een festival gaan of terassje pakken.