abonnement Unibet Coolblue
pi_178629063
Dus: bij deze *O*

Het idee.
Een maandelijkse award voor 'beste lemming van de lemming van de maand’, met een speciale banner in het topic, en vermelding in een centraal topic ‘beste lemming van de lemming’ oid. Uit de 12 beste lemmingen van de lemmingen kan dan in het nieuwe jaar de beste lemming van het jaar gekozen worden *O*

Manier van kiezen.
Dit is mijn eerste opzet, hier kan over gediscussieerd worden natuurlijk, maar:
1. Topics kunnen door zowel users alsook crew genomineerd worden
2. Er zal op de award gestemd worden door vogeltjesdans. Dit om te voorkomen dat het een populariteitsverkiezing wordt (en de user met de meeste crew-vrienden er telkens mee vandoor gaat)
3. Verzonnen topics krijgen uiteraard (mits overduidelijk verzonnen) voorrang.

Wat vraag ik aan jullie?

We hebben een banner nodig. Als inspiratie, de banner van ONZ voor ontopic-topics
[ afbeelding ]

Ik vraag aan iedereen met genoeg creativiteit om een banner te ontwerpen

Vervolgens zal in een speciaal verkiezingstopicde meest populaire banner gekozen worden, en deze zal voor dit initiatief gebruikt worden *O*

Jouw kunstwerkje kan dus een plek krijgen in de KLB-hall of fame, wie wil dat nu niet?

Feedback? Ideeën? Ik hoor het graag
paypal.me/taaladvies
  Moderator donderdag 19 april 2018 @ 21:24:12 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178629112
Goede lemming weer vogeltjesdans
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 19 april 2018 @ 21:25:27 #3
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_178629144
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_178629338
Goed idee als de verkiezing een ban voor de rest van de auteurs van de genomineerde lemmings van lemmings inhoudt. Dit om te voorkomen dat deze verkiezing het openen van slechte lemmings van lemmings stimuleert. Daarnaast moet iedere maand iemand anders de beste lemming van de lemming kiezen en deze persoon mag vervolgens 12 maanden niet posten. Goed idee weer!
pi_178630144
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:24 schreef Plompzakker het volgende:
Goede lemming weer vogeltjesdans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')