abonnement Unibet Coolblue
pi_178594161
Ik moet voor privé zaken naar Avignon vanuit Vietnam voor notabene 4 dagen. Vliegticket geboekt naar Parijs met Air France om daarna de TGV te pakken naar Avignon. Wat wil het toeval nou: TGV gaat staken op de dag (vrijdag) dat ik land en alle treinen (2) zitten volgeboekt uiteraard. Meer treinen rijden niet. Zaterdag ook maar 1 en die is natuurlijk ook volgeboekt.

Dinsdag vlieg ik terug naar Vietnam en wat wil het toeval nou! AIR FRANCE heeft stakingen aangekondigd op 23 en 24 april. De dag dat ik terug vlieg. Een dag van te voren krijg ik te horen of mijn vlucht doorgaat, terwijl ik een belangrijke afspraak heb de 26ste in Vietnam.

Waarom boek je dan geen vlucht naar Marseille zou je denken? Nou dat is een goede optie, maar Air France heeft zijn prijzen omhoog gegooid en een enkeltje naar Marseille kost circa 350 euro. Belachelijk. Waarom geen flixbus? Een reis van 9 uur na een vlucht van 13 uur is verschrikkelijk

Nu ben ik voor 4 dagen in Frankrijk waarvan ik 2 dagen aan het reizen ben en dus doodmoe zal zijn en ik nog steeds geen idee heb hoe ik efficiënt in Avignon kan komen

Klacht: Reizen is kut, Frankrijk is kut, stakingen zijn kut, marktwerking is kut en je hierdoor ellendig voelen is nog kutter :(

Anti klacht: Het weer is wel aangenaam in de Provence
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 09:46:54 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178594247
Met het volle verstand naar frankrijk gaan en vervolgens klagen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178594530
verkapt: kijk mij eens een globetrotter zijn post.
pi_178594598
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:00 schreef Handleiding het volgende:
verkapt: kijk mij eens een globetrotter zijn post.
Zit daar voor werk tijdelijk. Het globetrotterleven is niet aan mij besteed, vandaar ook de klacht dat reizen kut is
pi_178594636
Word je de nieuwe antipaus?
  woensdag 18 april 2018 @ 11:54:40 #6
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_178596759
Het is 'malaise'.
Verder verkapt kijk mij eens een zakenyup zijn topic.
pi_178596805
Terechte klacht. Frankrijk :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178599180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:54 schreef Mieron het volgende:
Het is 'malaise'.
Verder verkapt kijk mij eens een zakenyup zijn topic.
Malaise, mayonaise, francois malaisse, typo. Er staat overigens "privé zaken" Verder doe ik helemaal geen zaken en ben ik immer loonslaaf. Dus zink gij ouwe Zeeuw en neem je bijdehante suggestieve comments mee.
pi_178599291
Extra klacht: klantenservice Air France. En dan de EU op sleeptouw willen nemen als Frankrijk zijnde. Dat ze hun eigen land eerst eens laten functioneren. Kut franken :(
  woensdag 18 april 2018 @ 14:59:27 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_178600454
neem gewoon de autobus naar vietnam
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_178617098
quote:
8s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:43 schreef Strell het volgende:

Ik moet voor privé zaken naar Avignon vanuit Vietnam voor notabene 4 dagen. Vliegticket geboekt naar Parijs met Air France om daarna de TGV te pakken naar Avignon. Wat wil het toeval nou: TGV gaat staken op de dag (vrijdag) dat ik land en alle treinen (2) zitten volgeboekt uiteraard. Meer treinen rijden niet. Zaterdag ook maar 1 en die is natuurlijk ook volgeboekt.



Dinsdag vlieg ik terug naar Vietnam en wat wil het toeval nou! AIR FRANCE heeft stakingen aangekondigd op 23 en 24 april. De dag dat ik terug vlieg. Een dag van te voren krijg ik te horen of mijn vlucht doorgaat, terwijl ik een belangrijke afspraak heb de 26ste in Vietnam.

Waarom boek je dan geen vlucht naar Marseille zou je denken? Nou dat is een goede optie, maar Air France heeft zijn prijzen omhoog gegooid en een enkeltje naar Marseille kost circa 350 euro. Belachelijk. Waarom geen flixbus? Een reis van 9 uur na een vlucht van 13 uur is verschrikkelijk

Nu ben ik voor 4 dagen in Frankrijk waarvan ik 2 dagen aan het reizen ben en dus doodmoe zal zijn en ik nog steeds geen idee heb hoe ik efficiënt in Avignon kan komen

Klacht: Reizen is kut, Frankrijk is kut, stakingen zijn kut, marktwerking is kut en je hierdoor ellendig voelen is nog kutter :(

Anti klacht: Het weer is wel aangenaam in de Provence
Je somt alleen maar je problemen op. Waarom denk je niet oplossingsgericht en wel: cancel je reis naar Frankrijk en geef de redenen op en iedereen met een beetje gezond verstand zal dit begrijpen en heus wel een andere afspraak met je willen maken.

Daarnaast heb je wel 1 voordeel: Je afspraak of wat dan ook in Vietnam, zal je gewoon op tijd en in alle rust kunnen nakomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')