abonnement Unibet Coolblue
pi_178565864
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 22:10 schreef Carlos93 het volgende:
Op de eerste plaats hadden ze dat natuurlijk al helemaal niet van je moeten vragen. Als ze dat willen, zouden ze moeten dokken. En anders gewoon op de eerste werkdag.
Denk dus dat er geen schade is. En als dat er wel is, zou je er niet eens meer moeten willen werken.
Als TS hier al zo van over de flos gaat kan ik me ook nog voorstellen dat hij zelf heeft aangeboden om in eigen tijd, voor ingaan van het contract, al wat ‘voorwerk’ te doen. Wat ook prima in door de baas betaalde tijd had gekund. Dat heet namelijk inwerken.

Die laptop staat nu bij je thuis TS en jij bent nog niet in dienst. Is dat ding wel verzekerd? Daar zou ik me drukker om maken dan over een gemiste afspraak.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178565982
Ik snap de hele fuss niet. Zowel aan de TS kant als die van de anderen.

Een nieuwe baan is spannend en je hebt een foutje gemaakt, so what? Het is nota bene in je eigen tijd. Ik zou het niet erg vinden, sterker nog, ik zou er denk ik wel om kunnen lachen. Ook over de stress van TS trouwens.

Maak je niet druk, van de andere kant ook, wat een mierengeneuk zeg. Mijn medewerkers hoeven van mij echt niet te verwachten dat ik over zoiets moeilijk doe. Foutjes zijn er om gemaakt te worden.
Whatever...
pi_178568104
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 21:02 schreef Harwich het volgende:

[..]

was eigen initiatief en voorstel, maar dat doet er verder niet toe.. afspraken zijn afspraken toch?
Ja, en soms gaat er iets mis. Ik heb eens een sollicitatiegesprek gemist omdat die later in mijn agenda stond. Gebeld, nieuwe afspraak gemaakt, ze wilden me nog steeds hebben. :)
pi_178568150
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 21:02 schreef Harwich het volgende:

[..]

was eigen initiatief en voorstel, maar dat doet er verder niet toe.. afspraken zijn afspraken toch?
Afspraken zijn afspraken. Inderdaad. Waarom kom jij je afspraken niet na?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178568204
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 22:21 schreef Spanky78 het volgende:
Ik snap de hele fuss niet. Zowel aan de TS kant als die van de anderen.

Een nieuwe baan is spannend en je hebt een foutje gemaakt, so what? Het is nota bene in je eigen tijd. Ik zou het niet erg vinden, sterker nog, ik zou er denk ik wel om kunnen lachen. Ook over de stress van TS trouwens.

Maak je niet druk, van de andere kant ook, wat een mierengeneuk zeg. Mijn medewerkers hoeven van mij echt niet te verwachten dat ik over zoiets moeilijk doe. Foutjes zijn er om gemaakt te worden.
dit inderdaad, fouten maken is over het algemeen niet erg. Hoe je om gaat met de fout echter wel...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 07:30:48 #31
269689 crew  Viv
pi_178569923
Door de titel in combinatie met de eerste alinea dacht ik dat de OP ermee zou eindigen dat de laptop inmiddels al gejat of kapot zou zijn. :D Maak je niet druk joh!
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:23:35 #32
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_178570371
Ik ben een keer drie uur te laat op een sollicitatiegesprek gekomen. Toch aangenomen :Y en met veel plezier nog jaren daar gewerkt.

Kan gebeuren, en als je gewoon een normale vent bent, niks aan de hand.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_178571342
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 19:13 schreef Harwich het volgende:
Ik ga starten met een nieuwe baan waar ik onwijs veel zin in heb.
afgesproken dat ik mijn laptop zou ophalen en de boel alvast te installeren zodat ik gelijk goed voorbereid kan gaan starten.

Nu had ik in mijn agenda staan dat ik de laptop morgen zou komen halen, maar kreeg een bericht met de vraag waar ik bleef.

Natuurlijk schrok ik een hoedje en zei hem dat ik dacht dat het morgen was. Uiteindelijk wel vanmiddag gekomen.

Achteraf bleek het idd om vandaag te gaan.

Ik kan mij wel voor mijn kop slaan dat dit is gebeurd, vooral als je de intentie hebt om goed de startblokken in te gaan.

Waait dit over, of heb ik nu bepaalde schade opgelopen die waarschijnlijk pas ná maanden goed werk weer herstelt kan worden?

Als je verder je werk goed uitvoert en gaat sociaal op de werkvloer prima met collega's om en past in de groep of het systeem zal het wel allemaal loslopen. Je hebt nu je excuses aangeboden en je kunt gelopen zaken toch niet meer terugdraaien. Zaak om er nu vol voor te gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door noodgang op 17-04-2018 13:23:08 ]
pi_178571452
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 22:21 schreef Spanky78 het volgende:
Ik snap de hele fuss niet. Zowel aan de TS kant als die van de anderen.

Een nieuwe baan is spannend en je hebt een foutje gemaakt, so what? Het is nota bene in je eigen tijd. Ik zou het niet erg vinden, sterker nog, ik zou er denk ik wel om kunnen lachen. Ook over de stress van TS trouwens.

Maak je niet druk, van de andere kant ook, wat een mierengeneuk zeg. Mijn medewerkers hoeven van mij echt niet te verwachten dat ik over zoiets moeilijk doe. Foutjes zijn er om gemaakt te worden.
Ik snap het wel. Een eerste werkdag of afspraak is altijd de moeilijkste. Maar het is inderdaad geen reden om je druk te maken. Fouten maakt iedereen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:13:59 #35
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178571876
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:23 schreef Hallmark het volgende:
Ik ben een keer drie uur te laat op een sollicitatiegesprek gekomen. Toch aangenomen :Y en met veel plezier nog jaren daar gewerkt.

Kan gebeuren, en als je gewoon een normale vent bent, niks aan de hand.
Waaaaaat. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_178589742
Als we het hebben over dure fouten maken, past deze actie op de eerste werkdag er wel bij. Daarbij vergeleken stelt wat te laat komen op een afspraak weinig voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')