Voor die app heb ik een smartfoon of tablet nodig, komop wat heb ik aan die app zonder foon?quote:
Ja maar dat is gewoon een platform. Volgens mij mis ik je punt een beetje.quote:Op maandag 16 april 2018 16:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor die app heb ik een smartfoon of tablet nodig, komop wat heb ik aan die app zonder foon?
Tevens denk ik dat ING dan met die app gelijk in mijn foon kan kijken weten die dadelijk ook nog meer over mij als dat ikzelf weten doe.quote:Op maandag 16 april 2018 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon een platform. Volgens mij mis ik je punt een beetje.
Welnee.quote:Op maandag 16 april 2018 16:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tevens denk ik dat ING dan met die app gelijk in mijn foon kan kijken weten die dadelijk ook nog meer over mij als dat ikzelf weten doe.
Ja juist bewijs het mij maar, ik ben niet snel over te halen hoor, wifi heb ik ook uitstaan, nogmaals die kunnen mij eens drie maal de poekel van onder naar boven!quote:
Ik gebruik de app niet.quote:Op maandag 16 april 2018 08:07 schreef velden het volgende:
Na ruim 30 jaar gaat ING afscheid nemen van de TAN-code. Mobiel bevestigen met de app wordt de standaard. Hoe dat werkt? Vanuit het internetbankieren stapt u zo over naar de app en bevestigt u uw betaling. Met uw zelf gekozen mobiele pincode of met uw vingerafdruk.
Hoe zit dat met andere banken?
Wat vinden jullie van deze ...ontwikkeling?
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 16 april 2018 16:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja juist bewijs het mij maar, ik ben niet snel over te halen hoor, wifi heb ik ook uitstaan, nogmaals die kunnen mij eens drie maal de poekel van onder naar boven!
Met een tampon ook kan ik mee zwemmen kan ik mee fietsen kan ik alles mee!quote:Op maandag 16 april 2018 15:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Toch is het zo, met de mobiele app kan je bijna alles al doen.
Heb je nu ook al niet meer.quote:Op maandag 16 april 2018 16:13 schreef john2406 het volgende:
Als ik niet oppas heb ik dadelijk nog niks meer te zeggen over ons vermogen!
Heb nu al niks te zeggen, vertellen, dat beetje wat ik nog heb laat ik mij niet nemen.
Als ik zeg ik strijk stofzuig of wis de stof, is er niemand die mij weerhouden doet.quote:
Mijn ouders hebben indertijd heel hip een mobiele telefoon gekocht voor die TAN-codes, een aanbieding toen in verband met die codes. Telefoon is nog steeds in gebruik en daarom hebben ze geen smartphone om de app op te draaienquote:Op maandag 16 april 2018 09:18 schreef velden het volgende:
[..]
tancode kan je ook op een simpel klaptelefoontje die geen apps heeft e.d. doen
een app moet op een smartphone
Ja, dat dus. Nou wil ik ze best mijn oude telefoon geven (via de wifi in huis hebben ze geen simcard nodig), maar iets zegt me dat de ING-app niet werkt op een oude telefoon met een oude Android-versie in verband met veiligheidsupdates.quote:Op maandag 16 april 2018 14:34 schreef Vallon het volgende:
Hoe doe je dat ING bankieren straks wanneer je geen mobiele telefoon hebt ? Ze zijn nu gewend aan die TAN codes die braaf naast het scherm worden opgeplakt.
Of moeten we oude mensen gaan verplichten dat ze ook een GSM moeten gaan gebruiken, opladen en kwijtraken etc.etc. Ik voorzie dat veel oudere mensen niet meer in staat zijn, zichzelf daar op aan te passen. Mijn 'ouders' (ca. 80jr) hebben één GSM telefoon die in het handschoenenvakje ligt met zo'n mooie Grote Rode Knop voor het geval dat ze ergens vast komen te staan op hun (zeer) sporadische buitenritjes. Ze een smartphone geven, durf ik niet eens over na te denken.
Men kan dan wel blaten over vooruitgang maar vastgeroeste mensen dwingen hun werkwijze te veranderen, heeft daar weinig mee te maken. Bij de Rabo maken ze trouwens gebruik van de senioren service zodat ze dat camera ding niet hoeven te gebruiken (tamelijk lastig wanneer je geen vaste hand meer hebt of die kleine cijfers niet kunt aflezen).
Die Android telefoon gaat bij ons niet werken, moet je 's proberen wanneer je je handen niet meer stil kunt houden. Security is iets wat ik thuis al helemaal heb opgegeven, anders wordt ik om het uur gebeld met de vraag wat de code ook al weer was.quote:Op maandag 16 april 2018 20:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Nou wil ik ze best mijn oude telefoon geven (via de wifi in huis hebben ze geen simcard nodig), maar iets zegt me dat de ING-app niet werkt op een oude telefoon met een oude Android-versie in verband met veiligheidsupdates.
Het was altijd gratis het pasje zelfs was gratis, dus aub, hoe zeg ik het netjes..quote:Op maandag 16 april 2018 22:09 schreef Postbus100 het volgende:
Geld. Kost ontzettend veel om zoiets voor een paar klanten in stand te houden, denk ik.
Mee eens wel. Natuurlijk mag elk bedrijf zelf bepalen hoe ze hun diensten aan wil bieden, maar iets essentieels als bankieren moet toegankelijk blijven op de bestaande manieren voor mensen die dat zo willen gebruiken.quote:Op maandag 16 april 2018 22:22 schreef Vallon het volgende:
Dat het geld kost snap ik maar niet dat je alleen daarvoor je bestaande klanten zo tegenwerkt.
Kan mij zelfs voorstellen dat je dit onderling met alle banken regelt zodat iedereen dezelfde (on)kosten heeft.
Nu schijnen er voor "schrijnende" gevallen - per bank - wat mogelijkheden te zijn om het "systeem" te omzeilen waarbij trots van de ouwelui nog een grote drempel is.
Ik vind het verdorie je plicht om je bankdiensten aan te blijven bieden waar je "dank zij" vroeger zo rijk mee bent geworden. Daarbij, zo vaak wordt je als bank ook weer niet lastig gevallen met alle automatische incasso's etc.etc.
Ik word ws ook zo oud dat ik een gegeven vertrouwen uit het verleden zie als betaling van het heden. Wanneer je je klanten alleen nog gaat zien als flappentapper is er wat mis met je waarbij ik mij realiseer dat de wereld knetter aan het worden is.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 06:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer mijn girobetaalkaarten terug.
Welnee, dat valt best mee, maar schrapen waar je schrapen kunt, alle kleine beetjes helpen, het loon van je topmannen kost al duur genoeg.quote:Op maandag 16 april 2018 22:09 schreef Postbus100 het volgende:
Geld. Kost ontzettend veel om zoiets voor een paar klanten in stand te houden, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |