abonnement Unibet Coolblue
pi_178416193
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 18:56 schreef madam-april het volgende:
Maar goed ot: je kunt tijdens het zoenen eens proberen je hand tussen haar benen te laten glijden en kijken hoe ze daarop reageert. Duwt ze je hand weg of merk je dat ze een beetje verstijft, gelijk stoppen. Sowieso als je ook maar enige twijfel hebt of ze het wel fijn vindt, stoppen en aan haar vragen of ze het fijn vindt.
Eeh, daar zitten nog wel wat zones tussen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178416259
Het is jouw taak haar steeds zo geil te maken dat ze een (1) volgende stap met je wil nemen. En dat merk je dan echt wel.

En zeker in die fase is niets ontremmender (en dus geiler) dan echt vertrouwen in iemand te hebben. Geef haar dus gewoon reden je te vertrouwen. Wees een goed vriendje. Wees er voor haar. En wind haar op. Haar dus, niet jezelf.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178416546
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:41 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Heb ik zojuist gedaan.
Nee.je stelde een vraag
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 9 april 2018 @ 22:56:19 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178417465
Gewoon overleggen met haar? Zonder haar onder druk te zetten? Ik zou niet tijdens het zoenen spontaan je hand tussen haar benen stoppen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_178419205
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 22:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee.je stelde een vraag
Een retorische.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_178421134
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:06 schreef jigggy het volgende:
Was ik nog maar als ts dat alles nog gigantisch spannend en nieuw is,ik mis die tijd, succes ts en geniet ervan zolang het duurt
Jigggy held
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')