abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178472435
Ik denk dat je die gedachte maar snel moet laten varen want ze hebben de laatste tijd ook 'gewone' downloaders die dachten dat ze "vrij" waren aangepakt.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_178473331
Vroeger, toen er nog geen SJW's waren op het internet.
pi_178478256
quote:
8s.gif Op maandag 9 april 2018 14:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
Vroeger kon je nog op TMF chat gezellig chatten en ongevraagd priv, bij dames gaan. Ook hadden wij vroeger, Superdudes en Sugarbabes.

Waar je berichtjes deed versturen, of ze jou profiel ook met een 10 wilde beoordelen. Waarna je vervolgens in de top 10, van je eigen provincie stond.

En als je iets wilde weten: bezocht je een of ander forum, met allerlei mensen die zelfbenoemd expert zijn. Om uiteindelijk uren, in een zinloze discussie verzeild te raken.

Maar tegenwoordig: gaat alles via vage apps, zoals Snapchat en Instagram. Waar ik natuurlijk de ballen van snap.

Uiteraard mis ik ook MSM: iedere avond lekker chatten, tot je een ons woog :D

En op FOK! natuurlijk, deelnemen aan vele discussies die achteraf gezien zinloos blijken :P

Klacht: vroeger was internet beter, toen kon je tenminste nog anoniem zijn. Nu moet je op Feestboek tig groepen zoeken, als je ergens over wilt praten.

Subklacht: nog geen alternatief voor Facebook gevonden!
msm
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_178479016
ja ik mis de ouwe internet tijd.

fok was nog normaal in plaats zijk mensen.

tweakers was nog tweaken en hacken van je cpu.
nu is niks anders dan klaag forum geworden met mensen die niks anders staat te klagen op mensen die minder pc kennis bezitten.

ja ik mis het.
mensen die internet echt door een bepaalde soort mensen gebruikt.
nu gebruik jan met de pet en denk dat het zijn wereld is.
bassie is gek
pi_178553059
de-digitale-stad-belangrijk-erfgoed-voor-amsterdam-8-638.jpg?cb=1485176734

Digitale stad Amsterdam en natuurlijk massaal gebruik van:

netscape-communicator-complete-screenshot.jpg
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')