abonnement Unibet Coolblue
pi_178399165
Niet helemaal het doelpubliek, maar ik probeer het toch! :)

Het gaat hier om een tweetal dubbel 15" sub/low kasten, elk 600W RMS op 8 ohm. Zonder originele speakers (die zijn vermoedelijk allang geleden vervangen), er zitten onbekende chinese speakers in, alleen de basis specs (300W RMS per stuk, samen 8 Ohm) zijn bekend. Klinken overigens prima, komt genoeg power uit deze kastjes. Het betreft hier passieve subs die actief gefilterd moeten worden; er zal dus een aparte versterker met crossover voor deze kasten moeten worden gebruikt.

De kasten zijn zo'n 50 kg per stuk en hebben een standaard K&M formaat flens bovenop voor een tussenpaal. Achterop 2 plastic glijstrips en onderin in het midden 1 Speakon aansluiting (speakers zijn op 1+/- aangesloten).

De boxen zijn met een formaat van plusminus 100(h)x50(b)x54(d) mooi compact om in zaaltjes te gebruiken waar ruimte een issue is. Doordat het frontloaded basreflex 15" woofers zijn klinken ze strak en direct, zonder dat de complete buurt er direct hinder van ondervind.

Worden om wille van gewicht NIET verzonden!



De speakers zijn hier in Stedum te beluisteren of eventueel in (stad) Groningen af te halen.

Vraagprijs: ¤250 voor beide kasten :)
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
  maandag 9 april 2018 @ 17:08:25 #2
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_178409854
Dus eigenlijk verkoop je dus geen PA6000 speaker systeem?!

Deze zijn normaal 500 watt, en buiten dat om is het belangrijkste onderdeel vervangen door een 600 watt speaker van een onbekend merk. Dus onmogelijk om te zeggen of ze het zelfde presteren en wat de levensduur is?! En is de driver wel afgesteld op de interne filter?
Knap als je die kwijt raakt :)
pi_178411270
Tja wilde net vragen worden ze ook verstuurt?

Misschien een idee om een foto te maken van de magneet van de woofer.
Zo heus wel gegevens op staan .
Zodat even de gegevens gezocht kan worden
pi_178427464
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:08 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Dus eigenlijk verkoop je dus geen PA6000 speaker systeem?!

Deze zijn normaal 500 watt, en buiten dat om is het belangrijkste onderdeel vervangen door een 600 watt speaker van een onbekend merk. Dus onmogelijk om te zeggen of ze het zelfde presteren en wat de levensduur is?! En is de driver wel afgesteld op de interne filter?
Knap als je die kwijt raakt :)
Ik heb ze vorig jaar zelf overgenomen van een dame die ze als laag kasten gebruikte voor een zangsetje, zij heeft de kasten "laten reviseren". De speakers zijn ongefilterd, dus ook daar geen issue ;)

Het zijn toch echt wel PA6000 kasten, zij het met andere speakers :) Jamo's uit de jaren 90 met de originele softfoam speakers ga jij niet meer vinden, die zijn allemaal allang al vergaan. Overigens is hier de prijs ook naar; als het dure beyma's waren die hier in hingen dan gingen ze samen ook niet weg voor ¤250.

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 18:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja wilde net vragen worden ze ook verstuurt?
Grapjas ;)

quote:
Misschien een idee om een foto te maken van de magneet van de woofer.
Zo heus wel gegevens op staan .
Zodat even de gegevens gezocht kan worden
Neen, de enige bedrukking op de speakers zelf is de rating; 300W @ 4Ohm. Zelfs geen productiecode oid. Ik vermoed dat er voorheen wel een sticker op de magneet heeft gezeten, maar nu in ieder geval niets meer.
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_178486729
Kick!
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_178615734
En weer een kickje!
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_178697135
Prijsverlaging naar ¤200 :)
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_178709133
Kick!
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_185221831
Zowaar verkocht :D
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
  Moderator zondag 24 februari 2019 @ 21:55:52 #10
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_185224076
Check :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')