abonnement Unibet Coolblue
pi_178742605
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:48 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

-
Presteert buiten verwachting slecht? Welke verwachting? jouw verwachting? Waarin presteren ze slecht dan? Is hun product opeens niet goed meer? Of vind je de munt niet genoeg waard?
Fundamentals havent changed.

[ Bericht 7% gewijzigd door Zith op 25-04-2018 23:07:05 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178742697
-knip-

[ Bericht 97% gewijzigd door Zith op 25-04-2018 23:07:18 ]
pi_178742717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:53 schreef noobcrypto het volgende:
-knip-
Iedereen weet dat VEN max 12$ EOY gaat zijn.

[ Bericht 15% gewijzigd door Zith op 25-04-2018 23:07:37 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178743076
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Iedereen weet dat VEN max 12$ EOY gaat zijn.
Jij was toch van #teamminstens50dollaheoy?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 22:08:51 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178743092
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:32 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nogmaals, met velen anderen. Er is nog niets definitiefs.
Ik vind het wel mooi dat iemand die "Seal zit op één uur rijden van NXP" als argument gebruikt om een partnership de hemel in te prijzen de BMW / Vechain afkraakt.

Dat is echt het enige wat ik kan toevoegen hieraan.

Als je geen vertrouwen hebt in VeChain is het jammer, moet je gewoon je geld ergens anders insteken, niks mis mee toch.
pi_178743231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:08 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het wel mooi dat iemand die "Seal zit op één uur rijden van NXP" als argument gebruikt om een partnership de hemel in te prijzen
_O-
pi_178743281
snap sws niet hoe 2 broers kunnen gaan concurreren met het dev team van vechain

nu hebben ze er dacht ik 40 en er worden in totaal 100 devs aangenomen in 2018

dus sinds 1 januari elke drie dagen een nieuwe dev erbij zeg maar _O-

sws een van de grootste en sterkste teams in crypto

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 22:15:57 ]
pi_178743979
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi dat iemand die "Seal zit op één uur rijden van NXP" als argument gebruikt om een partnership de hemel in te prijzen de BMW / Vechain afkraakt.

Dat is echt het enige wat ik kan toevoegen hieraan.

Als je geen vertrouwen hebt in VeChain is het jammer, moet je gewoon je geld ergens anders insteken, niks mis mee toch.
NXP is dan ook een echte partnership.. er is een zeer gunstig tarief, en ze maken zelfs custom chips voor SEAL in geval van diverse usercases.
Ik heb zeker vertrouwen in Vechain, ik zeg nergens dat ik dat niet doe. Al aantal posts gedaan trouwens, en er is markt voor allen.
Dat killer gedoe wat maar een grap, in crypto is niks een killer :)
Zou het waarderen als me niets in de "mond" gelegd wordt, heb zeker vertrouwen in Vechain, maar ben net zo kritisch als jij dat bent op bv NXP, terwijl dat toch heel wat anders is dan iets waar elk bedrijf zich maar op kan inschrijven. Met HP is er ook al een "partnership". Dat zijn geen goedkope bedrijfjes.

Soon, komt er een nieuwe partnership, ga nog niks zeggen of iets, maar zodra het er is, post ik het, goed? :)

Verder, Vechain, top product. Dit gaat zeker moonen, en die fkin 12 eoy?
Ik denk meer. Het heeft zijn aanloop al gehad, als het nu nog wat dingen waar maakt, lambo voor jullie! ^O^
pi_178744144
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
snap sws niet hoe 2 broers kunnen gaan concurreren met het dev team van vechain

nu hebben ze er dacht ik 40 en er worden in totaal 100 devs aangenomen in 2018

dus sinds 1 januari elke drie dagen een nieuwe dev erbij zeg maar _O-

sws een van de grootste en sterkste teams in crypto
Jij post eigenlijk enkel maar bs, weet je dat.
Weinig sterke posten. Vechain is it all.
Zelf weten, kleine wereld waarin je zit tho.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 22:48:03 #260
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178744193
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:40 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

NXP is dan ook een echte partnership.. er is een zeer gunstig tarief, en ze maken zelfs custom chips voor SEAL in geval van diverse usercases.
Ik heb zeker vertrouwen in Vechain, ik zeg nergens dat ik dat niet doe. Al aantal posts gedaan trouwens, en er is markt voor allen.
Dat killer gedoe wat maar een grap, in crypto is niks een killer :)
Zou het waarderen als me niets in de "mond" gelegd wordt, heb zeker vertrouwen in Vechain, maar ben net zo kritisch als jij dat bent op bv NXP, terwijl dat toch heel wat anders is dan iets waar elk bedrijf zich maar op kan inschrijven. Met HP is er ook al een "partnership". Dat zijn geen goedkope bedrijfjes.

Soon, komt er een nieuwe partnership, ga nog niks zeggen of iets, maar zodra het er is, post ik het, goed? :)

Verder, Vechain, top product. Dit gaat zeker moonen, en die fkin 12 eoy?
Ik denk meer. Het heeft zijn aanloop al gehad, als het nu nog wat dingen waar maakt, lambo voor jullie! ^O^
Heb je posts van NXP of HP dat er partnerships zijn?
pi_178744220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb je posts van NXP of HP dat er partnerships zijn?
Zou ik moeten zoeken, verwacht wel twitter.
Het is een relatief nieuw product, en heb zelf de info allemaal van Telegram.
Ik verzin echt niets hoor.
Zal eens even googlen voor je
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 22:51:24 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178744282
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:49 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zou ik moeten zoeken, verwacht wel twitter.
Het is een relatief nieuw product, en heb zelf de info allemaal van Telegram.
Ik verzin echt niets hoor.
Zal eens even googlen voor je
Dat bedoel ik dus.

Je bent kritisch over VeChain, helemaal prima, echt totaal niks mis mee.

VeChain tweet dat ze een deal hebben met BMW en BMW tweet dat ze een deal hebben met VeChain. Dat geloof je niet of je twijfelt er in ieder geval aan.

Daarna kom je wel met "NXP en HP zijn partners van Seal, heeft op Telegram gestaan".

Snap je waar ik naar toe wil? Kritisch zijn is goed, ook als het op VeChain aankomt, maar je bent compleet willekeurig wanneer je kritisch bent en wanneer niet.
pi_178744350
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.

Je bent kritisch over VeChain, helemaal prima, echt totaal niks mis mee.

VeChain tweet dat ze een deal hebben met BMW en BMW tweet dat ze een deal hebben met VeChain. Dat geloof je niet of je twijfelt er in ieder geval aan.

Daarna kom je wel met "NXP en HP zijn partners van Seal, heeft op Telegram gestaan".

Snap je waar ik naar toe wil? Kritisch zijn is goed, ook als het op VeChain aankomt, maar je bent compleet willekeurig wanneer je kritisch bent en wanneer niet.
Nee hoor, same level als jullie :)
Wat is je punt verder? :D

Heb jij je verdiept in SEAL?
Ik wel in Vechain.

Weet eigenlijk het antwoord al.
Maar post vooral verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 22:55:30 ]
pi_178744374
NDA bruh, NDA!!
pi_178744399
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:55 schreef Rijpie het volgende:
NDA bruh, NDA!!
Hahaha. Laatste tweet, was een no confirm vanuit BMW USA Tweet :)
Feiten, harde feiten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 22:56:44 #266
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178744407
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:54 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee hoor, same level als jullie :)
Wat is je punt verder? :D

Heb jij je verdiept in SEAL?
Ik wel in Vechain.
Ok, je geeft hiermee dus toe dat je gewoon kinderachtig aan het doen bent en gewoon aan het schoppen bent, omdat mensen kritisch zijn over SEAL? Duidelijk. Hoef ik er verder ook geen moeite meer in te steken.

Ja, ik heb mij verdiept in SEAL. Ik zie meer potentie in VEN, WTC, AMBRO, TFD en WABI op dit moment. Kan later veranderen.
pi_178744444
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok, je geeft hiermee dus toe dat je gewoon kinderachtig aan het doen bent en gewoon aan het schoppen bent, omdat mensen kritisch zijn over SEAL? Duidelijk. Hoef ik er verder ook geen moeite meer in te steken.

Ja, ik heb mij verdiept in SEAL. Ik zie meer potentie in VEN, WTC, AMBRO, TFD en WABI op dit moment. Kan later veranderen.
Als je je verdiept had, had je alles wel gelezen in Telegram. :)
Ik post feiten, niets kinderachtig aan, maar ow jeej, kritiek op VEN. Triest gewoon. :')
pi_178744464
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok, je geeft hiermee dus toe dat je gewoon kinderachtig aan het doen bent en gewoon aan het schoppen bent, omdat mensen kritisch zijn over SEAL? Duidelijk. Hoef ik er verder ook geen moeite meer in te steken.

Ja, ik heb mij verdiept in SEAL. Ik zie meer potentie in VEN, WTC, AMBRO, TFD en WABI op dit moment. Kan later veranderen.
Denk dat ie gast het goed bedoeld.
Vakman pur sang
pi_178744482
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Denk dat ie gast het goed bedoeld.
Is ook zo.
Gewoon op same level kritiek als hun geven op alles wat anderen posten.
Maar dit is VEN snap je. Gaan ze dingen verdraaien, naar kinderachtig enzo.
Diep en diep triest gewoon, echt waar.
pi_178744492
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hahaha. Laatste tweet, was een no confirm vanuit BMW USA Tweet :)
Feiten, harde feiten.
Ik bedoel ook van beide kanten, Seal mag waarschijnlijk ook nog niets zeggen...

Verder serieus, er zou toch wel iets bekend worden tijdens de Beijing Motor Show?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 23:00:54 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178744510
Telegram gebruiken als bron is echt zelfde niveau als Facebook als bron hebben, sorry hoor. Meen je dat nou echt?

Als ik VeChain Telegram als bron zou gebruiken dan zou ik ondertussen al een villa op Mars moeten hebben en is iedereen en z'n moeder al een partner van VeChain. Man man man ....

Nogmaals, kritiek hebben is ok, kinderachtig doen omdat je eigen bag kritisch wordt bekeken is gewoon, nou ja, kinderachtig. Verder laat ik je gewoon met rust nu en alle niet inhoudelijke posts gaan de prullenbak in vanaf nu. Ook die van mijzelf.
pi_178744543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:00 schreef Kyran het volgende:
Telegram gebruiken als bron is echt zelfde niveau als Facebook als bron hebben, sorry hoor. Meen je dat nou echt?

Als ik VeChain Telegram als bron zou gebruiken dan zou ik ondertussen al een villa op Mars moeten hebben en is iedereen en z'n moeder al een partner van VeChain. Man man man ....

Nogmaals, kritiek hebben is ok, kinderachtig doen omdat je eigen bag kritisch wordt bekeken is gewoon, nou ja, kinderachtig. Verder laat ik je gewoon met rust nu en alle niet inhoudelijke posts gaan de prullenbak in vanaf nu. Ook die van mijzelf.
Er waren pictures met grote HP gasten en al dude.
Maar ga vooral je gang, met je Vechain shill en denken dat het heilig is.
Waar is BMW announcement wat zou komen?
Nergens he.
Ik post asap als er een echte partnership is, en niet een waar iedereen en alles izch op kan inschrijven.
Vechain heeft totdat BMW public toegeeft iets te hebben, 0. Niente. Nada.

Edit: Feit.

Zou het ook waarderen nogmaals dat je geen aannames doet. Met kinderachtig dit dat.
Jullie brengen kritiek Ik breng het ook.
Kan ertegen, of stop met zo'n onzin te posten. (Dat is pas kinderachtig, en mod zijn ook nog)
Thanks.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2018 23:04:49 ]
pi_178744551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:00 schreef Kyran het volgende:
Telegram gebruiken als bron is echt zelfde niveau als Facebook als bron hebben, sorry hoor. Meen je dat nou echt?

Als ik VeChain Telegram als bron zou gebruiken dan zou ik ondertussen al een villa op Mars moeten hebben en is iedereen en z'n moeder al een partner van VeChain. Man man man ....

Nogmaals, kritiek hebben is ok, kinderachtig doen omdat je eigen bag kritisch wordt bekeken is gewoon, nou ja, kinderachtig. Verder laat ik je gewoon met rust nu en alle niet inhoudelijke posts gaan de prullenbak in vanaf nu. Ook die van mijzelf.
Laat die gast nou.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 23:03:54 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178744583
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:00 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Ik bedoel ook van beide kanten, Seal mag waarschijnlijk ook nog niets zeggen...

Verder serieus, er zou toch wel iets bekend worden tijdens de Beijing Motor Show?
Heb het ergens gelezen, maar geen idee waar en geen idee of het een officieel bron was. Ik ga even zoeken voor je.

Laatste tweet van BMW was trouwens deze:
BMWUSA twitterde op dinsdag 20-03-2018 om 18:41:54 @steve_stapleton @vechainofficial VeChain is participating in the BMW Startup Garage programme. As a Venture Client, the BMW Group becomes a customer of the start-up at a time when the product, technology or service is not yet ready for the market. reageer retweet
Lees "BMW Group BECOMES a customer of the start-up".

The start-up = VECHAIN, dus BWM geeft hier gewoon aan een betalende klant te zijn van VeChain. Wat wil je nog meer? Zij betalen VeChain om een product te bouwen. Mocht het naar hun eisen en wensen zijn dan gaan zij het grootschalig gebruiken. Zo niet, dan is VeChain een stukje rijker, zowel in fiat als in ervaring. Win, win situatie naar mijn mening :)
pi_178744634
*knip* ben klaar met je getroll, doe je maar ergens anders (had hierboven al gewaarschuwd dat alles wat niet inhoudelijk is weg gaat vanaf nu).

[ Bericht 70% gewijzigd door Evenstar op 25-04-2018 23:09:51 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 23:05:46 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178744645
Seal betaalt nxp
BMW betaalt vechain

Net photoplay jatog

Zoek de verschillen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178744662
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:05 schreef fathank het volgende:
Seal betaalt nxp
BMW betaalt vechain

Net photoplay jatog

Zoek de verschillen
NXP betaald eigl SEAL, als je eens wist wat er voor chips gemaakt worden. :)
pi_178744702
*knip*

[ Bericht 97% gewijzigd door Evenstar op 25-04-2018 23:08:35 ]
pi_178744733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb het ergens gelezen, maar geen idee waar en geen idee of het een officieel bron was. Ik ga even zoeken voor je.

Laatste tweet van BMW was trouwens deze:
BMWUSA twitterde op dinsdag 20-03-2018 om 18:41:54 @steve_stapleton @vechainofficial VeChain is participating in the BMW Startup Garage programme. As a Venture Client, the BMW Group becomes a customer of the start-up at a time when the product, technology or service is not yet ready for the market. reageer retweet
Lees "BMW Group BECOMES a customer of the start-up".

The start-up = VECHAIN, dus BWM geeft hier gewoon aan een betalende klant te zijn van VeChain. Wat wil je nog meer? Zij betalen VeChain om een product te bouwen. Mocht het naar hun eisen en wensen zijn dan gaan zij het grootschalig gebruiken. Zo niet, dan is VeChain een stukje rijker, zowel in fiat als in ervaring. Win, win situatie naar mijn mening :)
Zeker, dit is ook de tweet die Vechain op de website linkt bij Partners en is sowieso goed nieuws, ik doel meer op het Harvard interview van Sunny, volgens mij heeft hij daar gezegd dat er tijdens een grote autoshow eind April een announcement zou komen, van BMW danwel van Vechain
pi_178744784
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Evenstar op 25-04-2018 23:12:21 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 23:12:07 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178744797
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:09 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Zeker, dit is ook de tweet die Vechain op de website linkt bij Partners en is sowieso goed nieuws, ik doel meer op het Harvard interview van Sunny, volgens mij heeft hij daar gezegd dat er tijdens een grote autoshow eind April een announcement zou komen, van BMW danwel van Vechain
Ja, die probeer ik te vinden, maar enige wat ik tegenkom is alleen maar van random mensen die dat beweren. Nergens iets officieels. Dit soort dingen gaan een eigen leven leiden en dan daalt de prijs als er niks komt :P terwijl er nooit een officiële bevestiging is geweest dat er iets zou komen volgens mij.
  woensdag 25 april 2018 @ 23:14:35 #282
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178744862
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:09 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Zeker, dit is ook de tweet die Vechain op de website linkt bij Partners en is sowieso goed nieuws, ik doel meer op het Harvard interview van Sunny, volgens mij heeft hij daar gezegd dat er tijdens een grote autoshow eind April een announcement zou komen, van BMW danwel van Vechain
Nee dat is een beetje uit zijn verband getrokken. Hij heeft daar aangegeven dat er vooral dan nog niks verwacht moet worden qua aankondiging maar dat het wel een erg mooi moment zou zijn om iets aan te kondigen.

Maar iedereen heeft blijkbaar wat goud zaad in zn ogen en leest "OMG BMW GAAT DAN AANKONDIGEN DAT BLBABLABLA..."

Hoop gehype en dan komt de teleurstelling als dat niet komt ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 23:17:41 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178744945
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nee dat is een beetje uit zijn verband getrokken. Hij heeft daar aangegeven dat er vooral dan nog niks verwacht moet worden qua aankondiging maar dat het wel een erg mooi moment zou zijn om iets aan te kondigen.

Maar iedereen heeft blijkbaar wat goud zaad in zn ogen en leest "OMG BMW GAAT DAN AANKONDIGEN DAT BLBABLABLA..."

Hoop gehype en dan komt de teleurstelling als dat niet komt ;)
Dit bedoel ik dus :)
pi_178744950
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nee dat is een beetje uit zijn verband getrokken. Hij heeft daar aangegeven dat er vooral dan nog niks verwacht moet worden qua aankondiging maar dat het wel een erg mooi moment zou zijn om iets aan te kondigen.

Maar iedereen heeft blijkbaar wat goud zaad in zn ogen en leest "OMG BMW GAAT DAN AANKONDIGEN DAT BLBABLABLA..."

Hoop gehype en dan komt de teleurstelling als dat niet komt ;)
Ah so, maar dan is het wel een beetje verkeerde woordkeuze van Sunny, dit lokt uiteraard zulke reacties uit...
pi_178744958
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:17 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Ah so, maar dan is het wel een beetje verkeerde woordkeuze van Sunny, dit lokt uiteraard zulke reacties uit...
Klopt ook wat je aangeeft.
Er zijn dingen hier gewoon niet nagekomen helaas, maar wie weet wat toekomst brengt. :)
pi_178745006
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:18 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Klopt ook wat je aangeeft.
Er zijn dingen hier gewoon niet nagekomen helaas, maar wie weet wat toekomst brengt. :)
Als hij niets officieels heeft medegedeeld kan er toch ook niets nagekomen worden :?
pi_178745032
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:20 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Als hij niets officieels heeft medegedeeld kan er toch ook niets nagekomen worden :?
Die announcement, zou er zijn, als ik hier iedereen moet geloven.
Heb er zelfs op gewacht, maar niets gezien. :)
  woensdag 25 april 2018 @ 23:23:32 #288
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178745079
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:17 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Ah so, maar dan is het wel een beetje verkeerde woordkeuze van Sunny, dit lokt uiteraard zulke reacties uit...
Nouja dat loopt ook wel los. Als iemand vraagt of BMW daar wat gaat aankondigen en je zegt dat ze niks moeten verwachten maar dat het een mooi moment zou zijn dan vind ik dat een vrij duidelijk antwoord waarin hij laat doorschemeren dat de mensen op termijn wel wat kunnen verwachten. Maar in crypto wil iedereen gisteren rijk zijn en snappen ze niet dat een ontwikkeling van een product wat op grote schaal gebruikt kan worden wel jaren kan duren.



Maar crypto blijft een apart iets en mensen zoeken overal wat achter plus verhalen die een eigen leven gaan leiden.
  woensdag 25 april 2018 @ 23:24:46 #289
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178745109
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:21 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Die announcement, zou er zijn, als ik hier iedereen moet geloven.
Heb er zelfs op gewacht, maar niets gezien. :)
Dus nu gebruik je Fok als bron ;)
pi_178745129
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dus nu gebruik je Fok als bron ;)
Haha, klopt.
ik ga ervanuit, vanwege hun eigen kritiek, dat ze zelf zeer goede bronnen hebben snap je.
Guess what... I was wrong :D
En dan worden ze nog boos ook nog! :D
  woensdag 25 april 2018 @ 23:29:02 #291
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178745216
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 23:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Haha, klopt.
ik ga ervanuit, vanwege hun eigen kritiek, dat ze zelf zeer goede bronnen hebben snap je.
Guess what... I was wrong :D
En dan worden ze nog boos ook nog! :D
Nouja ik lees in veel topics hier en op Reddit mee en als er 1 project is waarin ik zie dat de volgers over het algemeen goed ingelezen zijn is het deze wel.

Maar er wordt wel vaak met gestrekt been ingegaan als er ongegrond commentaar komt (wat ik ook wel snap) het blijft internet he ;)

Ik heb hier dan ook niet gezien dat die aankondiging er bijvoorbeeld zou komen. Alleen speculaties dat het mooi zou zijn als er iets zou komen.

Maarja iedereen zijn eigen manier van onderzoek doen. Ben prima benieuwd naar je Seal dus als je in dat topic nou eens wat legit nieuws post over de lopende projecten en bijbehorende partnerships zal ik me zeker inlezen.
pi_178748615
Kan niet wachten tot BMW met hun announcement komt

Ben benieuwd met wat voor 'kritiek' de 'kritische' mensen daarna zullen Komen

Iets zegt mij weer dat bmw gebeuren, dat het een veel te gehyped en Klein project is ofzo _O-

Waare het niet dat de 'kritische' onjuist research doen en zelf te veel bepaalde specupatie hypen en Dan teleurgesteld Worden dat er niks gebeurt

Vind het wel interessant hoe delusional mensen kunnen zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2018 06:58:45 ]
pi_178748618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 06:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan niet wachten tot BMW met hun announcement komt

Ben benieuwd wat voor 'kritiek' de 'kritische' mensen daarna zullen Komen

Iets zegt mij weer dat bmw gebeuren, dat het een veel te gehyped en Klein project is ofzo _O-

Waare het niet dat de 'kritische' onjuist research doen en zelf te veel bepaalde specupatie hypen en Dan teleurgesteld Worden dat er niks gebeurt

Vind het wel interessant hoe delusional mensen kunnen zijn
Is er iets van een datum bekend?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178748688
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 06:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is er iets van een datum bekend?
nee

2-3 maanden vanaf 31 maart
  donderdag 26 april 2018 @ 08:27:46 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178748994
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nee

2-3 maanden vanaf 31 maart
Dat zou rond de launch van het mainnet zijn dus.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178750159
quote:
3s.gif Op donderdag 26 april 2018 08:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat zou rond de launch van het mainnet zijn dus.
Is er al een datum voor de lunch van het mainnet?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2018 @ 10:22:20 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178750184
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is er al een datum voor de lunch van het mainnet?
Staat naar mijn weten nog steeds op eind juni. Geen datum genoemd.
  donderdag 26 april 2018 @ 10:24:08 #298
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178750216
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is er al een datum voor de lunch van het mainnet?
I'll have them for breakfast :7
pi_178750332
Nog 64!Dagen (Max) en dan Thor for breakfast!

https://kryptocal.com/event/6249/vechain-ven-mainnet-launch
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2018 @ 10:38:35 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178750395
Lijkt me wel leuk, lunchmeeting met Sunny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')