abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178339872
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Jolien en Herbert ook nog bij elkaar😂😂. Volgens mij is er iets mis met haar. Ik vind het wel zielig. Ze is een lief meisje.

Ik ga er van uit dat ze nog bij elkaar zijn btw. Ik kan het mis hebben
Ja die zijn nog bij elkaar. Ik vind haar een type dat bij haar vriend blijft ook al slaat ie haar. Erg sneu ja.
pi_178339948
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

bekend van dames in de dop en echte meisjes in de jungle
momenteel ook te zien in de slechtste chauffeur vips
VIPS :') Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg.. Dat ze zo iemand regelen voor het programma.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Die Annelien is ook ijskoud of niet. Niet echt persoonlijkheid of emotie te zien bij haar :P
Wat een ijskoningin. Ik moet zeggen dat ik vorig seizoen wel gelachen heb om haar omdat ze slechte beelden moest laten zien aan 1 van de dames (ik dacht Jolien) die in tranen uitbarste en vervolgens zag je een sneaky lach van Annelien in haar gezicht.. zo empatisch :)
pi_178341872
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 07:01 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg zijn die Maxime een lekker ding vinden, maar dat haar houding/persoonlijkheid 't niet doet. Cherish en Maxime zijn beiden niet dik, maar hebben gewoon het figuur van een zak zout. Geen mooie volle peer of zandloper. Verder zijn er genoeg superslanke verleidsters die ook amper game hebben.
Klopt, beiden hebben geen mooi figuur, Maxime zeker niet. Cherish kan het nog compenseren met haar babbel, daar kun je volgens mij best een gezellige stapavond mee hebben, maar verder zou ik daar ook niet op vallen.
Dan heb je nog de verleidsters à la Zwanetta, Yana, Yasmin, Laetitia, die allemaal wel iets geils maar ook iets fakes hebben. Tja, dat moet je maar willen...
Chloe is wel knap maar ook héél naïef, Denise te opdringerig (tenminste, als je je op de eerste avond zo gedraagt :') ), Billy heeft een mooie kont maar meer ook niet, en Inge is qua uiterlijk redelijk "normaal" maar die praat / stookt meer dan dat ze verleidt.
Nou, tot zover mijn vleeschkeuring :+ ... Als ik het zo teruglees snap ik Jeremy eigenlijk wel een beetje dat hij het daar allemaal maar niks vindt. _O-

Gister niks gezien. Heeft iemand een cap van Rosanna bij TI Talk? Schijnt idd dat daar een en ander aan gesleuteld en opgeblazen is. :') :N Eigenlijk wel jammer, wat het maakt haar echt lelijk.

En dat Herbert en Jolien nog bij elkaar zijn... Tja, ik kijk er niet van op. :') Sneu voor haar maja je zou ook voor jezelf kunnen kiezen ipv hem de baas laten spelen (als het nog steeds zo zou gaan zoals vorig jaar).
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 6 april 2018 @ 11:01:42 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178342495
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 08:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tja, een appelfiguur dus.
Dat is EEN figuur ja.
Maar dan verder die kont zit niks van appel in. Echt een plat mannenkontje van 12.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_178342618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Die Annelien is ook ijskoud of niet. Niet echt persoonlijkheid of emotie te zien bij haar :P
https://www.vijf.be/video(...)rstoort-het-kampvuur
pi_178342699
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 08:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja die zijn nog bij elkaar. Ik vind haar een type dat bij haar vriend blijft ook al slaat ie haar. Erg sneu ja.
Dat denk ik ook. Wel een mooi meisje. Mooier eigenlijk dan alle verleidsters van dit jaar bij elkaar.
  vrijdag 6 april 2018 @ 11:16:31 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178342754
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Wel een mooi meisje. Mooier eigenlijk dan alle verleidsters van dit jaar bij elkaar.
Haar domheid maakt haar lelijk, vind ik.
Maar dat vind ik al snel :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_178342785
quote:
:D

Die Annelien is zo te horen ook gewoon een West-Vlaamse, gelukkig spreekt ze ""gewoon Vlaams" als ze het programma presenteert.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178342873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

:D

Die Annelien is zo te horen ook gewoon een West-Vlaamse, gelukkig spreekt ze ""gewoon Vlaams" als ze het programma presenteert.
'Snap je?'
pi_178342946
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 10:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Klopt, beiden hebben geen mooi figuur, Maxime zeker niet. Cherish kan het nog compenseren met haar babbel, daar kun je volgens mij best een gezellige stapavond mee hebben, maar verder zou ik daar ook niet op vallen.
Dan heb je nog de verleidsters à la Zwanetta, Yana, Yasmin, Laetitia, die allemaal wel iets geils maar ook iets fakes hebben. Tja, dat moet je maar willen...
Chloe is wel knap maar ook héél naïef, Denise te opdringerig (tenminste, als je je op de eerste avond zo gedraagt :') ), Billy heeft een mooie kont maar meer ook niet, en Inge is qua uiterlijk redelijk "normaal" maar die praat / stookt meer dan dat ze verleidt.
Nou, tot zover mijn vleeschkeuring :+ ... Als ik het zo teruglees snap ik Jeremy eigenlijk wel een beetje dat hij het daar allemaal maar niks vindt. _O-

Gister niks gezien. Heeft iemand een cap van Rosanna bij TI Talk? Schijnt idd dat daar een en ander aan gesleuteld en opgeblazen is. :') :N Eigenlijk wel jammer, wat het maakt haar echt lelijk.

En dat Herbert en Jolien nog bij elkaar zijn... Tja, ik kijk er niet van op. :') Sneu voor haar maja je zou ook voor jezelf kunnen kiezen ipv hem de baas laten spelen (als het nog steeds zo zou gaan zoals vorig jaar).
Ik vind die Cherish wel erg vol van zichzelf, terwijl ze eruit ziet alsof zo'n dame van de schietkraam op de kermis. Zonder figuur dan.

Billy heeft ook een raar figuur. Lijkt net alsof haar benen veel te lang zijn en haar bovenlichaak veel te kort. Lelijke tattoos ook en vervelend ook denk ik. Dat gezeik van haar constant over Jeremy.

Ik zou voor Yasmine gaan denk ik. Chloe vind ik echt te dom en haar smaak qua kerels is geen pré (en past ook wel bij haar). Al zou geen van die dames een bedreiging zijn voor iets wat je een relatie zou kunnen noemen.
pi_178342953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:22 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

'Snap je?'
Sowieso.
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:09:48 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178343715
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind die Cherish wel erg vol van zichzelf, terwijl ze eruit ziet alsof zo'n dame van de schietkraam op de kermis. Zonder figuur dan.

Billy heeft ook een raar figuur. Lijkt net alsof haar benen veel te lang zijn en haar bovenlichaak veel te kort. Lelijke tattoos ook en vervelend ook denk ik. Dat gezeik van haar constant over Jeremy.

Ik zou voor Yasmine gaan denk ik. Chloe vind ik echt te dom en haar smaak qua kerels is geen pré (en past ook wel bij haar). Al zou geen van die dames een bedreiging zijn voor iets wat je een relatie zou kunnen noemen.
Ik vind die Yasmine dan weer een hele rare scheve rotkop hebben :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_178343766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die Yasmine dan weer een hele rare scheve rotkop hebben :{
Dat was die meid waar Kevin mee danste en Cloë jaloers op was toch?
Die vond ik zooo nep om te zien. :r
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:14:07 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_178343782
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat was die meid waar Kevin mee danste en Cloë jaloers op was toch?
Die vond ik zooo nep om te zien. :r
Ja volgens mij wel ja :Y
Zou bijna een Kardashian kunnen zijn (en dat vind ik GEEN compliment).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_178343803
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel ja :Y
Zou bijna een Kardashian kunnen zijn (en dat vind ik GEEN compliment).

Daar deed ze mij ook aan denken.
Of van die Geordie Shore meiden. :Y Inderdaad geen compliment. :X
pi_178343998
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die Yasmine dan weer een hele rare scheve rotkop hebben :{
Toen ik voor TI het allereerste promo filmpje van de verleidsters zag, was dat ook mijn eerste gedachte toen ik die zag ja :D dat er iig iets aan haar hoofd "verbouwd" was _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178344041
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die Yasmine dan weer een hele rare scheve rotkop hebben :{
Het zegt wel meer over de andere dames dan over Yasmine, maar een rotkop vind ik haar zeker niet hebben.

Yana is weg, maar zo fake als wat. Al heeft haar manier van praten wel wat.
Cherish vind ik helemaal niks. Qua body is het echt vies het gebrek aan kont, kop lijkt net een omgebouwde kerel en ze is zo vol van zichzelf.
Maxime vind ik ook drie keer niks. Geen mooi gezicht en het figuur van een zak aardappelen.
Zwanette komt over alsof ze de hele dag heeft zitten blowen.
Laetitia is niet echt mijn type, hele tijd dat onnodige en overdreven Engels praten ook.
Dat geldt ook voor Inge. Als die begint te praten, dan is ie ook spontaan slap denk ik.
Billy's lichaam zit raar in elkaar qua proporties. Lijkt me ook een vervelende tante.
pi_178344983
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zegt wel meer over de andere dames dan over Yasmine, maar een rotkop vind ik haar zeker niet hebben.

Yana is weg, maar zo fake als wat. Al heeft haar manier van praten wel wat.
Cherish vind ik helemaal niks. Qua body is het echt vies het gebrek aan kont, kop lijkt net een omgebouwde kerel en ze is zo vol van zichzelf.
Maxime vind ik ook drie keer niks. Geen mooi gezicht en het figuur van een zak aardappelen.
Zwanette komt over alsof ze de hele dag heeft zitten blowen.
Laetitia is niet echt mijn type, hele tijd dat onnodige en overdreven Engels praten ook.
Dat geldt ook voor Inge. Als die begint te praten, dan is ie ook spontaan slap denk ik.
Billy's lichaam zit raar in elkaar qua proporties. Lijkt me ook een vervelende tante.
pi_178345099
Die dame op die foto zou ik gruwelijk hard doen. Stuk mooier dan alles op dat eiland.
pi_178345256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 13:34 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik mis de puntige knieën ;)

Wekelijkse Temptation tweets: ^O^
https://www.thebestsocial(...)n-temptation-island/
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 6 april 2018 @ 14:05:59 #121
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178345420
SOONY
pi_178345960
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2018 14:05 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is echt mijn favoriet tot nu toe :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2018 14:29:44 ]
pi_178346005
Yasmine ken ik wat oppervlakkig,verbaast me nog altijd dat ze geen jongens versiert heeft. Ze werkt bij een club in de buurt en in de VIP daar heeft ze al verschillende jongens zichtbaar liggen afrijden. Dat waren wel van die cliché steroïdenspuiters met zonnenbankkleurtje in hartje winter. In het dagelijkse leven lijkt ze 16-18 overigens.
pi_178346668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 14:31 schreef Googke het volgende:
Yasmine ken ik wat oppervlakkig,verbaast me nog altijd dat ze geen jongens versiert heeft. Ze werkt bij een club in de buurt en in de VIP daar heeft ze al verschillende jongens zichtbaar liggen afrijden. Dat waren wel van die cliché steroïdenspuiters met zonnenbankkleurtje in hartje winter. In het dagelijkse leven lijkt ze 16-18 overigens.
Welke club is dat? :X
  vrijdag 6 april 2018 @ 14:57:05 #125
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_178346736
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2018 14:29 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Hij is echt mijn favoriet tot nu toe :D
Die gast heeft nauwelijks iets gedaan man :')
Alleen maar in een hoekje staan en wegkijken.
Op de laatste aflevering dan ineens na.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')