abonnement Unibet Coolblue
pi_178267180
Bestaan er LED's die dimmen voor bochtenverlichting?
Of toch maar een halogeen "xenon-look"?
  dinsdag 3 april 2018 @ 07:55:13 #2
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_178271732
Bochtenverlichting is nep. Je moet allang de bocht hebben moeten zien om je stuuruitslag te bepalen. Een ledje of halogeentje in je mistlampen gaat daar niet echt mee helpen.

Opel en Citroën hebben meesturende koplampen gehad, dat werkt pas goed ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 3 april 2018 @ 10:05:08 #3
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178272978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 07:55 schreef lipje het volgende:
Bochtenverlichting is nep. Je moet allang de bocht hebben moeten zien om je stuuruitslag te bepalen. Een ledje of halogeentje in je mistlampen gaat daar niet echt mee helpen.

Opel en Citroën hebben meesturende koplampen gehad, dat werkt pas goed ^O^
Ford heeft dat nog steeds. BMW geloof ik ook tegenwoordig
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:56:30 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178277227
En MB.. Niet nemen, koplampunits kosten 800¤ per stuk, en hoe meer er beweegt in zo'n ding, hoe sneller het stuk gaat.

@ TS; mensen die LED's in een halogeenarmatuur zetten, zouden ze tot hun nek moeten ingraven met een LEDspot voor hun neus. Zelfde geldt voor xenon in een niet-daarvoor-geschikt armatuur trouwens.
Wil je LEDjes? Ruil je auto in en koop er eentje met fabrieksaf LED, die zijn al irritant genoeg.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:02:36 #5
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_178281646
Ken je de Phillips Lumileds, SD? Die zijn nogsteeds achterlijk fel maar daarbij heb je wel de beste kans op een fatsoenlijk lichtbeeld.
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_178281703
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
En MB.. Niet nemen, koplampunits kosten 800¤ per stuk, en hoe meer er beweegt in zo'n ding, hoe sneller het stuk gaat.

@ TS; mensen die LED's in een halogeenarmatuur zetten, zouden ze tot hun nek moeten ingraven met een LEDspot voor hun neus. Zelfde geldt voor xenon in een niet-daarvoor-geschikt armatuur trouwens.
Wil je LEDjes? Ruil je auto in en koop er eentje met fabrieksaf LED, die zijn al irritant genoeg.
Mijn auto met lenzen heeft een prima lichtbeeld met lumiled.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_178284926
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mijn auto met lenzen heeft een prima lichtbeeld met lumiled.
Het probleem is dat iedereen dat denkt.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:47:19 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178284937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:02 schreef -Richard- het volgende:
Ken je de Phillips Lumileds, SD? Die zijn nogsteeds achterlijk fel maar daarbij heb je wel de beste kans op een fatsoenlijk lichtbeeld.
'De beste kans op..' dat klinkt niet echt bemoedigend voor de mensen om je heen eh O-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mijn auto met lenzen heeft een prima lichtbeeld met lumiled.
Ik neem aan dat je dan projector lenzen bedoelt? daar kun je idd veel meer mee.. ik doel op LED of xenon in een 100% halogeen lichtunit.. dus gewoon spiegel/reflector en lampglas..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178285448
Die Lumiled halogeen vervanger heeft de LEDjes op dezelfde podsitie als de gloeidraadjes van de halogeen lampen. Heb ik ergens gelezen. Zelf geen ervaring mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')