Ja, dat is maar een klein dingetje als de Falcon 9 de Dragon lanceert. Normaal zit de nosecone helemaal om de satelliet, maar de capsule heeft zo'n aerodynamische vorm dat je er alleen een kleine nosecone op hoeft te zetten.quote:
Nah, die stopt vanzelf wel.quote:Op maandag 2 april 2018 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze houden nu een beetje in omdat er een Tesla van rechts komt.
Oh ja, helemaal vergeten dat het Tweede Paasdag was. Volgend jaar maar weer! Ik denk dat Lyza, mootie en Joezi daar wel waren.quote:Op maandag 2 april 2018 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je vandaag nog iets leuks op de meubelboulevard gekocht?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de zelfrijdende auto momenteel scoort op aantal incidenten afgemeten aan het aantal gereden km's tov de normale door de mens gereden auto.quote:Op maandag 2 april 2018 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, dat was wel een lullig ongeluk met die Tesla. Ben benieuwd wat de oorzaak was.
Ze scoren wel beter dan de mens, maar dat komt voornamelijk doordat de autopilot vooral op makkelijke stukken als snelwegen gebruikt wordt. Mensen gaan daar fouten maken door saaiheid, computers niet. In stadsverkeer hebben zelfrijdende auto's het wel moeilijk, maar daar worden fouten opgevangen door mensen op dit moment. Het punt waarop zelfrijdende auto's veiliger zijn dan mensen ligt niet zo heel ver in de toekomst, maar mensen zullen nooit accepteren dat zelfrijdende auto's aan de lopende band doden veroorzaken zoals mensen dat nu doen. Zelfrijdende auto's moeten dus vele malen veiliger worden voordat ze gemeengoed worden.quote:Op maandag 2 april 2018 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de zelfrijdende auto momenteel scoort op aantal incidenten afgemeten aan het aantal gereden km's tov de normale door de mens gereden auto.
Ja, ik realiseerde me wel dat dat van invloed op de cijfers zou zijn. Dat maakt het wat lastig vergelijken.quote:Op maandag 2 april 2018 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze scoren wel beter dan de mens, maar dat komt voornamelijk doordat de autopilot vooral op makkelijke stukken als snelwegen gebruikt wordt.
Dat is haast vergelijkbaar met hoe het met de introductie van de automobiel verliep.quote:Mensen gaan daar fouten maken door saaiheid, computers niet. In stadsverkeer hebben zelfrijdende auto's het wel moeilijk, maar daar worden fouten opgevangen door mensen op dit moment. Het punt waarop zelfrijdende auto's veiliger zijn dan mensen ligt niet zo heel ver in de toekomst, maar mensen zullen nooit accepteren dat zelfrijdende auto's aan de lopende band doden veroorzaken zoals mensen dat nu doen. Zelfrijdende auto's moeten dus vele malen veiliger worden voordat ze gemeengoed worden.
Mwah, dat uitgaansleven in Jeruzalem stelde weinig voor destijds. Een beetje rondhangen in Golgotha was nog niet eens zo'n slechte optie.quote:Op maandag 2 april 2018 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, een heel weekend opgeven voor een ander is ook best genereus, toch?
Er is ook verschil tussen auto's met een autopilot en echt zelfrijdende auto's. Google heeft auto's rondrijden die maar eens in de paar duizend kilometer een interventie door een mens nodig hebben en dat is inclusief veel stadsverkeer.quote:Op maandag 2 april 2018 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik realiseerde me wel dat dat van invloed op de cijfers zou zijn. Dat maakt het wat lastig vergelijken.
Het schijnt dat zo'n autopilot van Tesla er voor zorgt dat je minder vermoeid bent na een lange rit, maar dat gaat dan wel ten koste van de veiligheid, schat ik zo in. Als de auto in een moeilijke situatie opeens aangeeft dat je het zelf moet oplossen, ben je meestal wel te laat, lijkt me.quote:Het gevaar zit er momenteel ook in dat er van de bestuurder verlangd wordt dat hij niets doet maar wel blijft opletten om in te grijpen. Dat is gewoon teveel gevraagd, daar zijn we niet zo goed in.
Wel logisch dat-ie besloot even dood te gaan. Dat rondhangen lijkt me best zwaar.quote:Op maandag 2 april 2018 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat uitgaansleven in Jeruzalem stelde weinig voor destijds. Een beetje rondhangen in Golgotha was nog niet eens zo'n slechte optie.
Zeker als je al een uurtje niks hebt zitten te doen. Het lijkt me toch wel de bedoeling dat ook de chauffeur iets anders kan doen. Even de stoel draaien en de benen strekken.quote:Op maandag 2 april 2018 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is ook verschil tussen auto's met een autopilot en echt zelfrijdende auto's. Google heeft auto's rondrijden die maar eens in de paar duizend kilometer een interventie door een mens nodig hebben en dat is inclusief veel stadsverkeer.
[..]
Het schijnt dat zo'n autopilot van Tesla er voor zorgt dat je minder vermoeid bent na een lange rit, maar dat gaat dan wel ten koste van de veiligheid, schat ik zo in. Als de auto in een moeilijke situatie opeens aangeeft dat je het zelf moet oplossen, ben je meestal wel te laat, lijkt me.
Dat was gewoon z'n roes uitslapen.quote:Op maandag 2 april 2018 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel logisch dat-ie besloot even dood te gaan. Dat rondhangen lijkt me best zwaar.
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan reguleren en wanneer het acceptabel wordt dat er af en toe een ongeluk gebeurt waarbij de computer schuld heeft. Als dat laatste nooit acceptabel wordt, krijg je nooit autonome auto's.quote:Op maandag 2 april 2018 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker als je al een uurtje niks hebt zitten te doen. Het lijkt me toch wel de bedoeling dat ook de chauffeur iets anders kan doen. Even de stoel draaien en de benen strekken.
Misschien had-ie beter in de schaduw kunnen gaan hangen, dan was-ie niet dood gegaan.quote:Op maandag 2 april 2018 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was gewoon z'n roes uitslapen.
Intussen bij de autoliefhebbers: Alle drogredenen verzamelen!quote:Op maandag 2 april 2018 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan reguleren en wanneer het acceptabel wordt dat er af en toe een ongeluk gebeurt waarbij de computer schuld heeft. Als dat laatste nooit acceptabel wordt, krijg je nooit autonome auto's.
Haha, inderdaad. Een beetje zelf rondscheuren zit er over een tijd niet meer in, vermoed ik. Het aantal racecircuits zal wel wat toenemen dan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Intussen bij de autoliefhebbers: Alle drogredenen verzamelen!
Autorijden is al lang steeds minder leuk geworden met trajectcontroles, verkeersdrempels en die vervloekte minirotondes, maar uiteindelijk zal zelf rijden idd vooral een hobby worden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Een beetje zelf rondscheuren zit er over een tijd niet meer in, vermoed ik. Het aantal racecircuits zal wel wat toenemen dan.
Ga je zaken met hem doen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:04 schreef chufi het volgende:
Krijg ik in mn LinkedIn de melding dat ik Brian uit DGK misschien wel ken , net als 25 andere mensen uit mn netwerk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |