abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 april 2018 @ 15:30:59 #76
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178407982
quote:
99s.gif Op maandag 9 april 2018 13:22 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Ik ben hetero en ik vind het idee van taboe seks gewoon zo fout dat het opwindend is.

Al een keer eerder een MMV gedaan en het was fout - maar geil. Als man(nen) doe je het voor de vrouw. De gedachte alleen voor haar is zo geil dat dit opstapelt naar de man.

En er is niets mis mee om als hetero man zijnde je pik tegen een ander pik aan te wrijven in dezelfde gat of een dun laagje huid ertussen :P Het gaat toch om de plezier van de vrouw? Als zij geil wordt van twee pikken in haar mond, of sandwich, of al helemaal taboe - twee pikken die elkaar wrijven in haar vagina?

Mannen die dat er niet voor over hebben zijn dan best wel egoistisch, alhoewel het enorm klaarkomen van de vrouw ook best opwindend kan zijn. En al helemaal met het taboe van condoomloos (maar getest) penetraties en ejaculaties :P :Y
BS! als hetero zijnde wil je niet je pik tegen een andere pik wrijven in het zelfde gat. :') kom op zeg! maak dat een ander wijs alsjeblieft. :')

en ik als homo zijnde zou het nooit niet met een vrouw willen doen. ook niet als er een andere man bij is. ook niet met twee mannen erbij. zelfs al zou ik nog zo hard geneukt worden door een gespierde pik in mijn kont dan nog zou ik mijn (op dat moment) stijve piemel niet in een kut van een vrouw willen stoppen. gewoon omdat ik homo ben. tijdens de seks wil ik er gewoon geen vrouw bij hebben klaar.
dus daarom snap ik nog steeds niet zo goed waarom een hetero man er graag een andere man bij wilt hebben.
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 9 april 2018 @ 16:13:46 #77
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178408851
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 15:30 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

BS! als hetero zijnde wil je niet je pik tegen een andere pik wrijven in het zelfde gat. :') kom op zeg! maak dat een ander wijs alsjeblieft. :')

en ik als homo zijnde zou het nooit niet met een vrouw willen doen. ook niet als er een andere man bij is. ook niet met twee mannen erbij. zelfs al zou ik nog zo hard geneukt worden door een gespierde pik in mijn kont dan nog zou ik mijn (op dat moment) stijve piemel niet in een kut van een vrouw willen stoppen. gewoon omdat ik homo ben. tijdens de seks wil ik er gewoon geen vrouw bij hebben klaar.
dus daarom snap ik nog steeds niet zo goed waarom een hetero man er graag een andere man bij wilt hebben.
Lees het boek: Sperm Wars :P
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  maandag 9 april 2018 @ 17:19:21 #78
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178410130
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:13 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Lees het boek: Sperm Wars :P
Star Wars? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178410248
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 15:30 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

BS! als hetero zijnde wil je niet je pik tegen een andere pik wrijven in het zelfde gat. :') kom op zeg! maak dat een ander wijs alsjeblieft. :')

en ik als homo zijnde zou het nooit niet met een vrouw willen doen. ook niet als er een andere man bij is. ook niet met twee mannen erbij. zelfs al zou ik nog zo hard geneukt worden door een gespierde pik in mijn kont dan nog zou ik mijn (op dat moment) stijve piemel niet in een kut van een vrouw willen stoppen. gewoon omdat ik homo ben. tijdens de seks wil ik er gewoon geen vrouw bij hebben klaar.
dus daarom snap ik nog steeds niet zo goed waarom een hetero man er graag een andere man bij wilt hebben.
De opwinding is niet de andere man maar de vrouw en haar geilheid en overgave. De andere man wordt dan voor lief genomen. Niet alle mannen kunnen dat. Zo zijn er ook homo's die het wel met een vrouw zouden kunnen doen. Niet met liefde maar toch zou het ze lukken. Niet alle mensen denken blauw/rood. Er zijn genoeg paarstinten.
pi_178410756
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 17:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]

De andere man wordt dan voor lief genomen. Niet alle mannen kunnen dat.
Zeker waar kan ik je uit ervaring vertellen en ze hebben altijd smoesjes waarom het niet lukt.
  maandag 9 april 2018 @ 17:45:19 #81
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178410759
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 17:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]

De opwinding is niet de andere man maar de vrouw en haar geilheid en overgave. De andere man wordt dan voor lief genomen. Niet alle mannen kunnen dat. Zo zijn er ook homo's die het wel met een vrouw zouden kunnen doen. Niet met liefde maar toch zou het ze lukken. Niet alle mensen denken blauw/rood. Er zijn genoeg paarstinten.
ja maar waarom zou je als hetero man zijnde daar een andere man bij willen hebben. je kan toch ook gewoon genieten van een vrouw en haar geilheid zonder dat daar een andere man aan te pas moet komen?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178410787
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:45 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ja maar waarom zou je als hetero man zijnde daar een andere man bij willen hebben. je kan toch ook gewoon genieten van een vrouw en haar geilheid zonder dat daar een andere man aan te pas moet komen?
Omdat de vrouw dat wil en de ander het haar gunt.En/of de man vindt het geil.
  maandag 9 april 2018 @ 17:48:43 #83
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178410831
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 17:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Omdat de vrouw dat wil en de ander het haar gunt.
je maar blauwhoofd had het er net over dat zijn pik tegen een andere pik schuurde toen ze alle twee in hetzelfde gat zaten. ik bedoel.....dat wil je toch niet als hetero zijnde? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 9 april 2018 @ 18:02:21 #84
53151 T42
Pinball Wizard
pi_178411225
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:45 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ja maar waarom zou je als hetero man zijnde daar een andere man bij willen hebben. je kan toch ook gewoon genieten van een vrouw en haar geilheid zonder dat daar een andere man aan te pas moet komen?
Die gaan naar de Huishoudbeurs.
pi_178411259
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:48 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

je maar blauwhoofd had het er net over dat zijn pik tegen een andere pik schuurde toen ze alle twee in hetzelfde gat zaten. ik bedoel.....dat wil je toch niet als hetero zijnde? :')
Daarom heeft een vrouw 2 gaatjes :)
pi_178411308
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:48 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

je maar blauwhoofd had het er net over dat zijn pik tegen een andere pik schuurde toen ze alle twee in hetzelfde gat zaten. ik bedoel.....dat wil je toch niet als hetero zijnde? :')
Je bent gay man. Houd eens op te zeggen dat iemand dat als hetero zijnde dat niet zou willen. Iedereen heeft zn eigen seksuele voorkeuren en fantasieen. Laat dat lekker. Anders ga ik ook beginnen dat ik niet snap dat je als man zijnde je piemel in een andere man wilt steken, of andersom.
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 18:50:07 #87
441859 crew  Lenny77
pi_178412093
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 18:09 schreef GeileMaarten het volgende:

[..]

Je bent gay man. Houd eens op te zeggen dat iemand dat als hetero zijnde dat niet zou willen. Iedereen heeft zn eigen seksuele voorkeuren en fantasieen. Laat dat lekker. Anders ga ik ook beginnen dat ik niet snap dat je als man zijnde je piemel in een andere man wilt steken, of andersom.
Dit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')