abonnement Unibet Coolblue
pi_178053769
Ik speel een online voetbalspel, waarbij ik steeds vanaf het zelfde IP heb ingelogd

Door ruzie met de staff wil ik mijn gebruikersnaam en login doorgeven aan een vriend, die verder mijn account zal beheren.

Maar als de staff merkt dat er wordt ingelogd vanaf een ander IP, wordt de account gesloten.
Ik probeerde zelf eens om via een proxy service in te loggen, zoals deze https://hidester.com/proxy/

Maar met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord geraak ik niet ingelogd.

Kan het dat de website proxies blokkeert?

En geeft zo'n proxy je een ander IP of verbergt het gewoon je IP? Want als het me omleid naar bvb Bulgarije denk ik dat de account alsnog gesloten wordt
  zaterdag 24 maart 2018 @ 13:03:28 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178055457
Waarom zou je alleen een ip bN hebben e geen account ban?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178055751
Zelf een vpn opzetten en je vriend daarop laten inloggen
pi_178069635
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou je alleen een ip bN hebben e geen account ban?
Dit dus, daarnaast heeft een IP ban weinig nut omdat je tegenwoordig vrij makkelijk TOR of een VPN kunt gebruiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_178117976
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:16 schreef StevieW0nder het volgende:
Maar als de staff merkt dat er wordt ingelogd vanaf een ander IP, wordt de account gesloten.
Wat een rare regel, dus als je ISP je besluit een nieuw IP te geven (bij consumenten doorgaans bij nieuwe router of als je die te lang uit laat staan zodat de DHCP lease verloopt) of je logt even in als je bij iemand anders op bezoek bent of vanaf je telefoon o.i.d., dan mag je er niet meer in? :') IP-adressen veranderen voortdurend.
pi_178119777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 09:46 schreef Henno het volgende:

[..]

Wat een rare regel, dus als je ISP je besluit een nieuw IP te geven (bij consumenten doorgaans bij nieuwe router of als je die te lang uit laat staan zodat de DHCP lease verloopt) of je logt even in als je bij iemand anders op bezoek bent of vanaf je telefoon o.i.d., dan mag je er niet meer in? :') IP-adressen veranderen voortdurend.
Daarom zal er niet veel van het verhaal kloppen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178161458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 11:31 schreef ITrade het volgende:

[..]

Daarom zal er niet veel van het verhaal kloppen.
Mogelijk zijn de regels veranderd (het spel is 20 jaar oud) maar ik werd wel degelijk door de staff afgedreigd met "zodra we merken dat je een nieuwe account maakt gaan we opnieuw sluiten"

Ik weet van andere gebruikers dat die sluiting er kwam op basis van IP
pi_178162757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:23 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Mogelijk zijn de regels veranderd (het spel is 20 jaar oud) maar ik werd wel degelijk door de staff afgedreigd met "zodra we merken dat je een nieuwe account maakt gaan we opnieuw sluiten"

Ik weet van andere gebruikers dat die sluiting er kwam op basis van IP
Een double account is natuurlijk wel wat anders dan inloggen van een andere ip adress.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178163195
Nog steeds aan het mekkeren hierover!
Heeft niks met proxys te maken maar met je account.

Blijkbaar heeft de provider je account gekoppeld aan je IP adres.
Op zich een stupide aktie.

Begin nou toch wel nieuwsgierig te worden naar die ruzie? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')