abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 maart 2018 @ 08:30:31 #1
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_178051899
Er zijn genoeg manieren om een eenvoudige website in elkaar te draaien voor beginners. Ik adviseerde altijd Weebly. Je kunt daar gewoon een template kiezen, homepage aanmaken, tekst en plaatjes vakken toevoegen, navigatie aanpassen enzovoort. Dan hang je een domeinnaam er aan vast en klaar. Dit is ideaal voor mensen die zelfs Wordpress te ingewikkeld vinden.

En voor mij is het ook ideaal, want als een kennis me om advies vraagt dan kan ik een acountje aanmaken voor ze, en daarna kunnen ze het zelf uitzoeken. Ik ben er dan geen tijd meer aan kwijt.

Nadeel van die Amerikaanse sites is dat ze niet een eenvoudig webshop component bevatten. En als ze dat doen, zoals Squarespace, dan supporten ze geen iDeal.

Is er een Nederlandse variant van Weebly of Squarespace, die een simpele webshop bevat en ook iDeal ondersteunt?

Heb je er ervaring mee? Nadelen, voordelen? Kan een complete idioot hiermee aan de slag? Kan ik een domeinnaam bij TransIP er naar toe wijzen?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:36:59 #2
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_178142015
Kick? Anyone?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 10:15:00 #4
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_178208962
quote:
OK thanks. Dat ziet er inderdaad niet slecht uit!
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')