abonnement Unibet Coolblue
pi_177866547
Hoi, zoals TT luidt wil ik graag mijn KRK RP6 monitors aansluiten op mijn Onkyo TX-NR509 receiver.

Kan ik gewoon een rca kabel knippen en in de speakerslot doen? Mijn elektraboer zegt van niet, maar ik lees op het internet van wel?

Iemand idee?
pi_177866699
Kan je ze niet op de Line-out hangen met een fatsoenlijke RCA-kabel?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 17:29:24 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_177866832
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:13 schreef RoW_0 het volgende:
Hoi, zoals TT luidt wil ik graag mijn KRK RP6 monitors aansluiten op mijn Onkyo TX-NR509 receiver.

Kan ik gewoon een rca kabel knippen en in de speakerslot doen?
Als je snel van je speakers af wil moet je dan zeker doen...
quote:
Mijn elektraboer zegt van niet, maar ik lees op het internet van wel?
Tja, en nu lees je op het internet dat het niet kan. In elk geval dat het niet verstandig is om te doen.

Op de reciever die jij hebt heb je twee keuzes:
- je sluit ze aan als "zone2" speakers (maar dan kan je alleen analoge bronnen afspelen)
- je sluit ze aan als "pre-out rear", je zal dan wel alles als 5-channel stereo moeten afspelen wil je stereo geluid uit je monitors krijgen.
So we just called him Fred
pi_177866872
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:29 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Als je snel van je speakers af wil moet je dan zeker doen...

[..]

Tja, en nu lees je op het internet dat het niet kan. In elk geval dat het niet verstandig is om te doen.

Op de reciever die jij hebt heb je twee keuzes:
- je sluit ze aan als "zone2" speakers (maar dan kan je alleen analoge bronnen afspelen)
- je sluit ze aan als "pre-out rear", je zal dan wel alles als 5-channel stereo moeten afspelen wil je stereo geluid uit je monitors krijgen.
Helder. Ik ga er dan niets mee doen ✌🏼 Thanks pik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')