abonnement Unibet Coolblue
pi_177844951
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:37 schreef a_b het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond allemaal in de loods gingen slapen.
Gezellig met zn allen in de woonkamer.
:Y sleepover met spelletjes en drankjes
pi_177844954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:36 schreef yaello het volgende:

[..]

Ja maar bij binnenkomst moet er volgens Billy wel eerst een fles wijn op tafel staan, willen ze die niet, dan moet je hem meteen weghalen.
zakelijk :7
trukkedoos
heul veul Hoereca ervaring heeft ze
pi_177844969
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:38 schreef Prulke het volgende:

[..]

:Y sleepover met spelletjes en drankjes
Gezellig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177844984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tapa's Dame
we kijken gewoon al 4 jaar
4 jaar!!
.. .. welke idioten kijken al 4 jaar
man man man
koop een leven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :W hier nog zon idioot
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:39:55 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177844986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:37 schreef rowan634 het volgende:
batsie hoofd hospitality _O_
Met jeukende haardos minstens 3 keer per min. En een kriebel neus..

Ach Rob Geus is inmiddels door Linda ingepakt
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177845011
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

:D :W hier nog zon idioot
Struis zelf ook :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177845034
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Laatste filmpje van José.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_177845036
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Struis zelf ook :7
Ze heeft het dus over zichzelf, neem het haar niet kwalijk struisvogels hebben weinig verstand
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_177845053
Gos, ik dacht dat gisteren de aflevering was waarin het gedrag van Beau tov mannen aan de kaak werd gesteld. Maar vandaag is ronde twee zie ik.
pi_177845058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Ze heeft het dus over zichzelf, neem het haar niet kwalijk struisvogels hebben weinig verstand
Ik ook hoor ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177845059
Toch heb ik een paar uur niet gekeken, moest eten en hond uitlaten, maar billy is weer vrolijk?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_177845070
Bo, Romy
knuffeh
dinnetjes *;
het wrd een gezallige avond
met waain en hapjes
pi_177845088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:42 schreef Prulke het volgende:
Gos, ik dacht dat gisteren de aflevering was waarin het gedrag van Beau tov mannen aan de kaak werd gesteld. Maar vandaag is ronde twee zie ik.
Dat mag in een ander topic Topicreeks: De uitzending van maandag 6 januari: kickoff!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177845089
so hee, daar was billy als de kippen bij, bij die toastjes
pi_177845097
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ook hoor ;)
Ja wie heeft er wel veel verstand om naar utopia te kijken, hoe vaak zitten we wel niet te kijken naar een donker beeld of naar lampen 8)7
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_177845110
romy is druk maar ze heeft zin in het spelletje
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_177845114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Ja wie heeft er wel veel verstand om naar utopia te kijken, hoe vaak zitten we wel niet te kijken naar een donker beeld of naar lampen 8)7
Geen flauw idee.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177845123
Vlaai en Reums aan de Malibu
pi_177845125
Billy zit weer waar de hapjes zijn, neem ruim hoorde ik haar nog zeggen.
pi_177845129
ze mogen vrij drank pakken zegt romy , ja de regie denkt ook een beetje drank erin doet wonderen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_177845161
Ohhh die vloer in het atelier :D
pi_177845185
baldr doet ook even amicaal met mehmet, en lacht heel hard , maakt niet uit hoor dat mehmet op hem gestemd heeft
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_177845210
cemal wil elke avond een intelligentheids test doen om slimmer te worden
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:49:57 #199
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177845228
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:46 schreef eskil het volgende:
Billy zit weer waar de hapjes zijn, neem ruim hoorde ik haar nog zeggen.
Billy heeft niet mee gegeten met de pasta.. Daarentegen is ze zoals normaal daar bij de tapas=gasten van Madi en Linda aangeschoven en heeft daar gezellig lopen kleppen... onder het genot van een ditje en een datje.. Huahuahaua
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177845233
cemal, baldr mehtmet en ivan aan het lachen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')