abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 april 2018 @ 17:01:14 #241
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178471755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je hebt nog tijd om uit de ICO te stappen en je geld terug te krijgen.
"Put your money where your mouth is" ;)

RewardMob heeft iig een leuk product en klanten bij de launch, dat zie je bij 90% van de ICO's dan weer niet ;)
Het gaat mij niet zozeer om die Waves. Dat er problemen kunnen ontstaan is menselijk, maar dit zijn er diverse, waarbij ze tot het laatste moment hebben gewacht met de aankondiging dat ze het anders gaan doen. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:49 schreef Afwazig het volgende:
Het zou voor mij een red flag zijn als ze niet de mogelijkheid zouden bieden om de investering terug te krijgen. Nu heb ik meer het idee dat ze inzien dat ze het verkloot hebben en het beter willen doen.
Buiten de slechte verkoop van de ICO wisten ze al een tijdje van de overige problemen. Toch kozen ze ervoor om mensen op het laatste moment op de hoogte te brengen.

Al lossen ze het netjes op, het hele gebeuren blijft bijzonder onprofessioneel gepruts.
pi_178471797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:01 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer om die Waves. Dat er problemen kunnen ontstaan is menselijk, maar dit zijn er diverse, waarbij ze tot het laatste moment hebben gewacht met de aankondiging dat ze het anders gaan doen. :P

[..]

Buiten de slechte verkoop van de ICO wisten ze al een tijdje van de overige problemen. Toch kozen ze ervoor om mensen op het laatste moment op de hoogte te brengen.

Al lossen ze het netjes op, het hele gebeuren blijft bijzonder onprofessioneel gepruts.
En nu? Wat ga je doen?
pi_178471835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:54 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie het maar als een pre-ico ;)
Dit dus 😉
  donderdag 12 april 2018 @ 17:14:54 #244
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178471990
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En nu? Wat ga je doen?
Gemengde noten eten en alles omzetten naar BTC. :P Denk er al een tijdje over, inclusief alle shitcoins, plus Lisk en Waves. Aan de andere kant is het spelen in de DEX zo'n leuke hobby.

Uiteraard was ik zelf ook zo naïef als de pest en heb zat domme dingen gedaan. Het zal wel 50-50 worden.

CoffeeCoin was top trouwens! _O_
pi_178472042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik zit er zelf niet in, maar een tweede ICO is voor mij een absolute red flag. Het kan wegens omstandigheden wel voorkomen, als dat systeem daadwerkelijk zo ingewikkeld was dan zou dat een valide reden kunnen zijn en ze hebben de ICO gehouden tijdens een absolute bear market wat in principe ook een valide reden kan zijn.
Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat de mensen die hebben meegedaan aan de eerste ICO daar niet de dupe van worden, want feitelijk komt er hierdoor extra geld bij waardoor de beschikbare units nu met meer mensen moeten worden gedeeld, dus een significante bonus (misschien zelfs wel 100%+, 50% zou ik zelf te weinig vinden) is dan wel op zijn plaats. En i.p.v. het te presenteren als een min of meer geplande reorganisatie zouden ze er beter aan doen om er gewoon eerlijk voor uit te komen dat ze sommige dingen min of meer verkloot hebben en dat ze het sentiment op de markt niet mee hadden maar dat elk nadeel ook zijn voordeel heeft.
ze hebben zich compleet vergist in de canadese regelgeving ( ze wilden perse in canada blijven en hadden alles overlegt met de overheid en advocaten ) , en ja dat is ruk en gewoon niet handig geweest en de eerste ICO heeft ook echt weinig opgeleverd door een verwarrende "ticketsale" en niet al te beste marketing.

nu dus een reorganisatie en een nieuwe ICO met prof marketing en alleen voor rmob coins.

ze zijn vrij eerlijk en open over alles en geven mensen de optie voor een 100% refund.

diegene die blijven krijgen 50% bonus en exclusieve tournooien en nog wel meer in de toekomst wat wil je nog meer dan?
  donderdag 12 april 2018 @ 17:25:47 #246
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178472126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:19 schreef Predator38 het volgende:
diegene die blijven krijgen 50% bonus en exclusieve tournooien en nog wel meer in de toekomst wat wil je nog meer dan?
Gratis drank en een ferme snol.
pi_178472951
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:00 schreef hodlwave het volgende:
Coin burn en bonussen. _O-

Welk een stuitende naïviteit. Dat zijn zo langzamerhand standaard uitspraken bij 90% van de ICO's.
je bent wel erg zuur he, ben je een icoflipper? 😉😂😀
  donderdag 12 april 2018 @ 18:22:23 #248
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178473082
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:14 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je bent wel erg zuur he, ben je een icoflipper? 😉😂😀
Nee hoor, ik heb gewoon gelijk. Ze komen met een mooi verhaal, daar doe je aan mee en dan blijkt het feest nog zes tot acht weken te duren. Als ze eerder met de melding waren gekomen dat er diverse problemen waren, dan had ik er nog enigszins begrip voor gehad, maar ze hebben gewacht tot het laatste moment. Dan kan je met mooie oplossingen komen, maar dat is achteraf gedoe.

Jij noemt mij zuur omdat je een aantal van die mensen kent, dus waarschijnlijk kunnen ze bij jou wel een paar potjes breken. :7
pi_178473203
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:14 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Gemengde noten eten en alles omzetten naar BTC. :P Denk er al een tijdje over, inclusief alle shitcoins, plus Lisk en Waves. Aan de andere kant is het spelen in de DEX zo'n leuke hobby.

Uiteraard was ik zelf ook zo naïef als de pest en heb zat domme dingen gedaan. Het zal wel 50-50 worden.

CoffeeCoin was top trouwens! _O_
Dat is wel weer het andere uiterste, maar zelf word ik ook steeds kritischer en zodoende blijven er steeds minder projecten/coins over. Maar zoals ik het op dit moment zie, doe ik Waves en Lisk absoluut niet weg.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 12 april 2018 @ 18:46:10 #250
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178473539
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:30 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat is wel weer het andere uiterste, maar zelf word ik ook steeds kritischer en zodoende blijven er steeds minder projecten/coins over. Maar zoals ik het op dit moment zie, doe ik Waves en Lisk absoluut niet weg.
Dat uiterste komt door diverse uitspraken van de teams achter de betreffende coins. Met humor is niets mis, maar ik vind bijvoorbeeld die 1-april grap van Waves op Twitter nergens op lijken. Dat vind ik omdat er veel mensen op een bepaalde periode ingestapt zijn en het vanaf dat moment alleen maar zagen dalen. Dat kan vergezocht zijn, maar zo een organisatie hoort te allen tijden professioneel te blijven en zich verre van dergelijke geintjes te houden.

Een team als Waves merkt daar verder weinig van, omdat mensen juist veel inkopen als het 'laag' staat. Dat geldt voor de mensen die het 'te hoog' inkochten niet. Die balen.

Je weet dat je groot risico loopt als je in crypto stapt, maar dat neemt niet weg dat teams normaal horen te doen en voor zover mogelijk hun afspraken dienen na te komen. Het is ons geld wat erin zit. Zonder dat geld kunnen ze zelf niets.

Daarbij is het ook zo dat ik nog op winst had gestaan als ik het alleen bij BTC had gehouden en daar weet je van dat ze aan het ontwikkelen blijven en geen wazige beloften doen.

Ik heb het zelf stom aangepakt en ben er na al die maanden zeker van dat je het beste in BTC kan blijven hangen, voor zolang die dominantie aan blijft houden. Enige shitcoin uitschieters daargelaten. :D

Waves en Lisk komen heus wel flink hoger te staan, maar ook het Lisk team heeft wat steken laten vallen. Mijn vertrouwen begint gewoon in te zakken. Aan de andere kant snap ik ook best dat je soms wat jaren nodig hebt om flink uit te kunnen cashen.
pi_178473770
Wavesgo heeft hun payouts gedaan met de nieuwe mass transaction feature.

6760 transacties in 31 seconden en een max van 217 tx/s.

Dat zie ik geen enkele andere blockchain ze nadoen op dit moment :)

https://medium.com/@waves(...)-action-852b60d64d01
  donderdag 12 april 2018 @ 19:00:46 #252
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178473829
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
6760 transacties in 31 seconden
:o
  donderdag 12 april 2018 @ 19:22:46 #253
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178474278
Het product van waves is ook gewoon goed, maar er lijkt nu gewoon nog te weinig interesse vanuit de markt te zijn om waves te gebruiken. Ik denk dat de wereld nog niet echt klaar is voor dit product, maar als die interesse er wel komt dit ineens snel kan gaan.

Nadeel is wel dat het nog jaren kan duren. Ik doe mijn waves niet weg, maar realiseer me wel dat als ik ooit rijk wordt dit niet dankzij waves zal zijn. Dan had ik er net zo vroeg bij moeten zijn als magneetje.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 12 april 2018 @ 19:32:14 #254
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178474524
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Dan had ik er net zo vroeg bij moeten zijn als magneetje.
Het is mogelijk, de markt is nog piepjong. Moest er vorig jaar zo om lachen dat MaGNeT even boodschappen ging doen en bij thuiskomst bleek dat hij weer wat rijker was geworden in dat eventjes tijd. :D

Turtlenode zou het ook leuk kunnen gaan doen en zit wat in de lift. Coinhealth daarentegen lijkt een beetje grieperig te zijn.
  donderdag 12 april 2018 @ 19:35:00 #255
131603 Afwazig
Serious business
pi_178474589
Ik heb ook wat TN maar de usecase voor TN zie ik nog steeds niet echt behalve dan wat standaard dingen als services zoals die bot.
pi_178474705
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:35 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook wat TN maar de usecase voor TN zie ik nog steeds niet echt behalve dan wat standaard dingen als services zoals die bot.
Ik had er zo'n 600k gekocht voor onder de 28k wavelets, dus die heb ik gespreid boven de 70k wavelets verkocht, significante winst pakken wanneer je significante winst kan pakken.
Wel weer buy orders gezet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178474716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:35 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook wat TN maar de usecase voor TN zie ik nog steeds niet echt behalve dan wat standaard dingen als services zoals die bot.
Nja het heeft net zoveel usecase als bv. WavesNet, en WavesGO. En daarnaast nog een bot. Die jongen achter TN geeft best veel airdrops van dingen die hij binnen krijgt van zijn 20k WCT. Zo heeft hij bijvoorbeeld 100% van zijn liquid gedropt naar TN holders.

Prijs van TN is nu 0.0005 ofzo (met 100 mil supply) terwijl WavesNet op iets van 0.005 zit (50 mil supply). Ik denk dat er dus nog best wel wat rek ik kan zitten...
  donderdag 12 april 2018 @ 19:42:53 #258
131603 Afwazig
Serious business
pi_178474790
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik had er zo'n 600k gekocht voor onder de 28k wavelets, dus die heb ik gespreid boven de 70k wavelets verkocht, significante winst pakken wanneer je significante winst kan pakken.
Wel weer buy orders gezet.
Ik had 150k in de ico gekocht en de helft verkocht op 0.0006. Iets te vroeg dus, oeps! Heb gelukkig nog 75k dus.

HODL gewoon maar ik vind het wel bijzonder die stijging.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:06:45 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178487775
Volgens mij heb ik een BTC withdraw op de dex verneukt :X.

Dit is de transactie:
http://wavesexplorer.com/(...)219WgsUGEJ6xZw3iVLus

Attachment zou het wallet adress moeten zijn toch?

Edit: Toch niet. Transactie verschijnt zojuist op de bitcoin blockexplorer *O* :D

[ Bericht 36% gewijzigd door fathank op 13-04-2018 12:21:43 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178494590
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:06 schreef fathank het volgende:
Volgens mij heb ik een BTC withdraw op de dex verneukt :X.

Dit is de transactie:
http://wavesexplorer.com/(...)219WgsUGEJ6xZw3iVLus

Attachment zou het wallet adress moeten zijn toch?

Edit: Toch niet. Transactie verschijnt zojuist op de bitcoin blockexplorer *O* :D
Neen, er staat altijd één of ander nummer bij vermeld, ik denk het ordernummer van de gateway voor Coinomat o.i.d., ik heb er i.i.g. nog nooit problemen mee gehad.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:22:04 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_178495293
Gateway duurt een paar uur soms maar werkt prima.
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:39:43 #262
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178495626
Zo, alle losse troep weggedaan en omgezet naar Waves. De berichten op de site van Blackturtle-Turtlenodes waren me iets te wazig gisteren, dus ook gedumpt. Dat laatste leverde aardig op. :7
pi_178496345
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:39 schreef hodlwave het volgende:
Zo, alle losse troep weggedaan en omgezet naar Waves. De berichten op de site van Blackturtle-Turtlenodes waren me iets te wazig gisteren, dus ook gedumpt. Dat laatste leverde aardig op. :7
Ik keek net en zie dat het over een hardfork van Waves gaat? Als dat waar is, dan verkoop ik de circa 75k die ik over heb gehouden ook nog, want ik ben wel klaar met dat forken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178496863
Zo te zien, gaat het inderdaad om een hardfork.
Ik krijg hierbij een beetje hetzelfde idee als bij OCL, veel verschillende ideeën en wijzigen daardoor snel/vaak van koers, ook die gaan een eigen fork beginnen, wat ik eigenlijk vrij asociaal vind en van mij zou dat zelfs illegaal mogen worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 13 april 2018 @ 21:24:32 #265
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178497629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik keek net en zie dat het over een hardfork van Waves gaat?
Dat maakte ik er ook uit op. Vanaf heden geen ICO's meer voor mij.
  vrijdag 13 april 2018 @ 21:27:14 #266
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178497666
Gedoe een tijdje terug met de tokens van CoffeeCoin, wazige verhalen bij Blackturtle's Turtlenode en RewardMob zit me ook nog steeds niet lekker, dus ik kap ermee. Waves omzetten naar BTC en achterover leunen.
pi_178498445
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 21:27 schreef hodlwave het volgende:
Gedoe een tijdje terug met de tokens van CoffeeCoin, wazige verhalen bij Blackturtle's Turtlenode en RewardMob zit me ook nog steeds niet lekker, dus ik kap ermee. Waves omzetten naar BTC en achterover leunen.
Ik stap ook uit steeds meer projecten doordat ik mij stoor aan het amateurisme, maar dat ligt niet zozeer aan Waves, waarschijnlijk is ook Sasha het er volledig mee eens.

Ze hebben Waves Lab (http://waveslabs.com/) niet voor niets opgericht en doen ook niet voor niets dergelijke tweets de deur uit:

wavesplatform twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 13:35:37 Now most #tokensales are run by people who do not know exactly what they are doing, or who are tapping into the hype or even actively scamming. So you have to be cautious at every step: https://t.co/y0joqMz4DQ#Cryptocurrency #Blockchain #WavesPlatform #ICO #Investing $Waves https://t.co/w2j64MXzpJ reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 14 april 2018 @ 09:47:12 #268
131603 Afwazig
Serious business
pi_178504851
Heb gister even met die blackturtle over de fork gesproken maar hij forkt niet weg van Waves. Het is eerder in dienst van Waves om zo sneller dingen te kunnen devven en sneller Scala te leren.

Ik ben namelijk ook een beetje moe van forks.
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:31:00 #269
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178505550
Punt is dat ze er geen moeite mee hebben om vanuit het niets van het oorspronkelijke plan af te wijken en je maar af moet wachten of het positief is of niet. Dat geldt natuurlijk sowieso bij het investeren in crypto, maar het is mij te gecompliceerd, teveel wazige meldingen en dergelijke.

En zo is het gegaan bij iedere ICO waar ik instapte. Dat heeft niet beroerd uitgepakt, maar geeft geen fijn gevoel. Een beetje consistentie zou wel zo prettig zijn. Helaas is het tot nog toe een ongecontroleerde puinhoop.

Ze doen er beter aan om plannen verder uit te werken, zodat het duidelijk is waar ze voor staan en eens doen wat hun whitepaper zegt. Al dat gelul van er komen mooie dingen aan, koop je niets voor.

Het heeft inderdaad weinig met Waves zelf te maken. Dat is een goed product.
pi_178514056
Vanmorgen een (phishing) airdrop van fake Ripple ontvangen....

Token info via Wavesdesk:
quote:
BRKNG! #WavesPlatform will be celebrating its 2nd birthday on 11 of April! Goo open :| link weggejorist | Get Free 5,000 AKCHE (AKCHE) |
IK DENK DAT DIT EEN PHISHING AIRDROP IS!!!!
OPEN JE WAVESWALLET ALLEEN VIA DE WAVES CLIENT EN NIET VIA VAGE SITES!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')