abonnement Unibet Coolblue
pi_7500651
Vorige is vol.
NBA Season 2002-2003


Anywayz...
Ik vind het zielig hoe shaq zich nu gedraag.

Het lijkt alsof hij zich als een monster voelt. Elke keer als hij springt moet hij nog 2 mensen naar boven brengen omdat ze aan zijn schouders hangen. Dat lijkt me behoorlijk frustrerend. Hij lijkt meer een freakshow te zijn geworden. Ik vind ook dat hij redelijk rustig speelt, en niet meer zoooo dominant voorkomt zoals hij in de afgelopen jaren is geweest, let op:!! ik heb niet gezegd dat deze man niet een van de beste centers is.

Maar hij zegt niks, hij reageert niet eens, hij kijkt vaak boos en soms zegt hij "that's a fucking foul stevie" maar daar houdt het op. Hij gaat gewoon zeer emotieloos op de bank zitten. Ik mis die "energy".

Ik hoop dat hij nog de ouwe "Big Daddy" wordt, voor zover ik het kan zien heeft hij er weinig zin in.
Hij zegt ook zo weinig tegen de media.

Het wordt tijd om ff de touwtjes in handen te nemen, misschien is hij bang dat Kobe weer op de 2e plaats moet komen ? In dat opzicht wel terecht, want die man kan veel scoren en pasen maar hij heeft ook vaak bad shot selections, waardoor Phil ook best vaak boos wordt (ook te zien in zijn wedstrijd tegen 6'ers en Raptors).


Bring back the old Shaq .

[Dit bericht is gewijzigd door Choller op 24-12-2002 10:05]

...
  maandag 23 december 2002 @ 16:55:15 #2
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_7501398
quote:
Op maandag 23 december 2002 16:17 schreef Choller het volgende:
Vorige is vol.


Anywayz...
Ik vind het zielig hoe Shaq zich nu gedraag.

Het lijkt alsof hij zich als een monster voelt. Elke keer als hij springt moet hij nog 2 mensen naar boven brengen omdat ze aan zijn schouders hangen. Dat lijkt me behoorlijk frustrerend. Hij lijkt meer een freakshow te zijn geworden.


maar dit is toch niks nieuws onder de zon,is gewoon de ouwe Hack a Shaq methode om hem alleen maar vanaf de vrije worp lijn te laten scoren en dat had gisteren tegen de Raptors wel effect met maar 7 uit 18
quote:
Bring back the old Shaq .
McShaq moet eerst es ff een paar pondjes afvallen
heb je ook die spierballen van Kobe gezien,die heeft de hele zomer in het krachthonk doorgebracht
don't call to the bullpen
  maandag 23 december 2002 @ 21:31:39 #3
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7506682
het blijft de meest overschatte kutkwal in de NBA.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7515107
quote:
Op maandag 23 december 2002 16:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:

maar dit is toch niks nieuws onder de zon,is gewoon de ouwe Hack a Shaq methode om hem alleen maar vanaf de vrije worp lijn te laten scoren en dat had gisteren tegen de Raptors wel effect met maar 7 uit 18


Natuurlijk is het niks nieuws duhh.... Het is ook de manier hoe hij nu erop gereageerd. Vorig jaar was het (bijna helemaal) mis met hem en Brad Miller. Nu reageert hij helemaal niet. Alleen staren, en dat vind ik een beetje eng. We zien wel wat er komt.
quote:
McShaq moet eerst es ff een paar pondjes afvallen
heb je ook die spierballen van Kobe gezien,die heeft de hele zomer in het krachthonk doorgebracht
Dus ?
iig ik ga niet weer een Shaq/Kobe discussie van maken.
quote:
So, let's see exactly how Bryant began the game against New Jersey.

The very first time he touched the ball in the offensive zone, Bryant dribbled, dribbled, dribbled some more, then missed a jumper.

Bryant's second touch was a S/R with Shaq, which resulted in a nonshooting foul against the Nets' young center, Jason Collins.

Third touch -- taking and making a long jumper.

Fourth touch -- dribbling to the foul line, leaving his feet with the full intention of shooting, but failing to shake his defender, Bryant tossed an awkward (and harmless) pass back out to Horry.

Fifth touch -- a missed jumper.

Sixth touch -- more superfluous dribbling, then another aimless pass to the perimeter.


Seventh touch -- a missed shot.

Eighth touch -- a missed shot.

With 4:10 gone in the opening quarter, Shaq had only two touches -- none of them dispensed by Bryant -- and the Lakers trailed by six points. Even worse, the triangle offense had collapsed and Kid Kobe's selfishness had become contagious. There was Samaki Walker not waiting for Shaq to take advantage of a cross-pick set by Fox and hoisting an errant shot instead.


Bron.

Conclusie:

[Dit bericht is gewijzigd door Choller op 24-12-2002 12:20]

...
pi_7517825
Fuck, ik kan mijn conclusie niet erin zetten

Conclusie:

[disclaimer]Dit is niet een foutieve attempt om de topic te kicken[/disclaimer]

...
  woensdag 25 december 2002 @ 14:14:05 #6
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_7535014
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 08:16 schreef Choller het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niks nieuws duhh.... Het is ook de manier hoe hij nu erop gereageerd. Vorig jaar was het (bijna helemaal) mis met hem en Brad Miller.


Brad Miller is een asshole,die staan nu alweer op 4 Flagrant Fouls
quote:
Nu reageert hij helemaal niet. Alleen staren, en dat vind ik een beetje eng. We zien wel wat er komt.
verstandig van Shaq om niet te reageren,levert alleen maar Technical Fouls op
quote:
Dus ?
iig ik ga niet weer een Shaq/Kobe discussie van maken.
ja euh niks dus,viel me alleen op
quote:
Conclusie:
dat er vannacht een beladen duel op de rol staat tussen de Lakers en de Kings
don't call to the bullpen
  donderdag 26 december 2002 @ 13:07:58 #7
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_7546267
Shaq is niet alleen offensief, maar zeker ook DEFENSIEF minder dan de voorgaande jaren.

Lakers - Kings: leuke wedstrijd. Fijn dat de Kings hebben gewonnen!

Wat betreft de reactie van Shaq: hij kan zijn energie beter besteden aan goed spelen i.p.v. gefrustreerd rond te lopen.

Kobe? Bij afwezigheid van Shaq de enige die iets probeerde. Dat hij daarbij ook vaak geforceerd speelde is niet zo onlogisch. Het is echter niet slim om je ploeggenoten te beledigen zoals Kobe en Shaq deden.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_7558833
Mooie wedstrijd.

Nu zag je dat Shaq iets meeleefde, maar genoeg daarover.

Ik vond dat Kobe te veel ging forceren met zijn solo dribbels (vond Bill Walton blijkbaar ook).

Maar jah....ik ben zoiezo anti-lakers so maybe i'm biased.

...
  vrijdag 27 december 2002 @ 12:54:29 #9
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_7561067
anti-lakers het zal ook eens niet
en nu zeker allemaal fan van de mavericks
don't call to the bullpen
pi_7562449
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 12:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
anti-lakers het zal ook eens niet
en nu zeker allemaal fan van de mavericks
Hmm nee, geloof het of niet: NY Knicks.
Maar natuurlijk zal ik voor de Sac Kings of Dal Mavs (of wie dan ook) juichen wanneer/als ze tegen LAL spelen.

Ennuhh ik ben altijd anti-lake geweest hoor, lang voor de Kobe tijdperk.

...
  vrijdag 27 december 2002 @ 14:22:31 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7562630
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 12:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
anti-lakers het zal ook eens niet
en nu zeker allemaal fan van de mavericks
Washington Ole oleeee

en Paul Pierce eh...

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 27 december 2002 @ 14:26:59 #12
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7562701
Phoenix Suns.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 27 december 2002 @ 20:48:20 #13
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_7568755
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 12:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
anti-lakers het zal ook eens niet
en nu zeker allemaal fan van de mavericks
Nee, de Kings. En, maar dat ben ik al jaren, de Miami HEAT (Mourning).
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 29 december 2002 @ 18:02:20 #14
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_7601045
Ben niet fan van 1 bepaald team, maar Sacramento en Dallas laten leuk basketball zien en zijn nog hongerig, iets wat ik bij de Lakers helaas mis.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zondag 29 december 2002 @ 19:38:38 #15
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_7602783
quote:
Op zondag 29 december 2002 18:02 schreef Magicfrankie het volgende:
Ben niet fan van 1 bepaald team, maar Sacramento en Dallas laten leuk basketball zien en zijn nog hongerig, iets wat ik bij de Lakers helaas mis.
Ja, zoals de transition game van de Kings tegen de Spurs. De ene steal na de andere fast break. Met name Doug Christie was toen op dreef. De fast break met de pass behind the back was cool ... naar Keon Clark ... terug naar Christie ... weer naar Clark ... en BOOM!!! Slam dunk
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 30 december 2002 @ 14:19:22 #16
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_7616839
vannacht de Phoenix Suns in actie gezien tegen de Cleveland Cavalliers in een vrijwel lege Gund arena waar volgens NBA.COM wel 9410 toeschouwers zaten,die hadden zich dan wel goed versto-t want ik heb ze niet gezien
en nu snap ik ook waarom de Cavs helemaal onderaan staan in de NBA
wie 25 turnovers maakt wint nooit een wedstrijd


Zydrunas Ilgauskas ,leuke centre,staat in de belangstelling van de Raptors om samen met Darius Miles geruild te worden tegen Vince Carter
ging een week geleden al op de vuist met Paul Pierce en was gisteren ook weer goed voor een smerige actie,Ilgauskas tackelde in het 3e kwart Bo Outlaw onderuit ,de scheidsrechters zagen het jammergenoeg niet helmaal goed want dit was een echte flagrant foul

don't call to the bullpen
  maandag 30 december 2002 @ 14:26:32 #17
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7616977
Ik las dat Amare Stoudamire lekker balde ?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 30 december 2002 @ 14:34:54 #18
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_7617104
quote:
Op maandag 30 december 2002 14:26 schreef Reddiablo het volgende:
Ik las dat Amare Stoudamire lekker balde ?
dat deed Stoudamire zeker
hard op weg naar de titel van rookie of the year volgens de commentatoren,maar die waren dan ook van het Suns tv-network
don't call to the bullpen
  maandag 30 december 2002 @ 19:49:43 #19
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_7623675
quote:
Op maandag 30 december 2002 14:26 schreef Reddiablo het volgende:
Ik las dat Amare Stoudamire lekker balde ?
Dat schijnt 'ie al het hele seizoen te doen. Penny speelde ook lekker.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_7625940
quote:
Op maandag 30 december 2002 14:26 schreef Reddiablo het volgende:
Ik las dat Amare Stoudamire lekker balde ?
Stoudemire was waanzinnig bezig in de eerste helft, zowel aanvallend als verdedigend. Tyrone Hill, toch ook niet echt een mager mannetje, was absoluut niet tegen hem opgewassen.
Zeker 1 van de beste rookies dit seizoen, zoniet de beste.
Dajuan Wagner behoort ook tot de beteren, maar speelde een hele matige wedstrijd tegen Phoenix, veel turnovers.
En waarom John Lucas die Diop zo lang liet staan was mij een groot raadsel, wat een kluns zeg!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  dinsdag 31 december 2002 @ 02:04:08 #21
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7631830
Penny is weer op de weg terug.

Begint een interessant team te worden met Marion-Stoud-Marbury en Penny. Af en toe een uitschieter van een Gugliotta, een Jacobsen en een Outlaw en je hebt een team wat aardig ver in de playoffs gaat komen.

Als ze volgend jaar een echte center kunnen krijgen... Tsakalidis, Williams, Outlaw en Voskuhl zijn gewoon crap... dan voorspel ik mooie tijden voor the good old Suns

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7636588
Stoudemire is making headlines! Afgelopen nacht tegen de Timberwolves scoorde hij maar liefst 38 punten en pakte hij 14 rebounds. Tot nog toe had hij nooit meer dan 20 punten in een NBA wedstrijd gescoord, maar nu had hij er al 23 bij halftime.
En dat terwijl hij verdedigd werd door Kevin Garnett, toch geen misselijke verdediger!
Als hij zo doorgaat zal hij op zeer korte termijn elke wedstrijd waarin hij speelt domineren onder het bord. Hmm... makes me wonder.. zou hij Shaq kunnen stoppen?
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_7639990
oei... gisteren hebben de bucks met 107-110 van Dallas gewonnen....
Dan heeft 5 minuten gekregen, waarin hij 0 punten maakte, 1 rebound pakte, 1 turnover, en 5 persoonlijke fouten :S

dats dus nie zo goed van onze landgenoot...

sine your piddy on the runny kide
pi_7657232
5 fouten in 5 minuten, het lijkt mezelf wel...

Gister Washington-SA gekeken, voor mij niet echt aansprekende teams. Ik kijk niet zo vaak NBA, geen canal+, maar het viel me een beetje tegen. Vooral Jordan, die gast moet echt stoppen, met z'n ervaring kan ie jongens als Hughes en Brown wel beter maken, maar dat is dan ook het enige. Hij eist iets teveel op voor een 40-jarige.

Ik zie het liefst Houston (Francis, Mobley) en/of de Clippers spelen. Helaas komen die niet al te vaak op canal+...

I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 1 januari 2003 @ 22:51:27 #25
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_7657537
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 22:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
5 fouten in 5 minuten, het lijkt mezelf wel...

Gister Washington-SA gekeken, voor mij niet echt aansprekende teams. Ik kijk niet zo vaak NBA, geen canal+, maar het viel me een beetje tegen. Vooral Jordan, die gast moet echt stoppen, met z'n ervaring kan ie jongens als Hughes en Brown wel beter maken, maar dat is dan ook het enige. Hij eist iets teveel op voor een 40-jarige.

Ik zie het liefst Houston (Francis, Mobley) en/of de Clippers spelen. Helaas komen die niet al te vaak op canal+...


Ik vond het wel een leuke, spannende wedstrijd met soms bij vlagen een hele goede Jordan. Ook vind ik niet dat ie teveel opeist, hij geeft zijn mede spelers genoeg ruimte om zelf dingen te verzinnen. Ik heb vooral genoten van het spel van Tim Duncan (met een paar prachtige power dunks alsof er geen verdedeging stond) en Jerry Stackhouse die elke week beter lijkt te worden.

De Clippers zijn de afgelopen tijd genoeg op Canal+ geweest. Het wordt nu weer tijd voor de Nets,76-ers en The Rockets.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')