abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177385304
registreer om deze reclame te verbergen
Kan je vanavond even oefenen met een klein beetje uit de fles? Dan zou ik proberen schijt te hebben in het attractiepark, vaak zijn er best goede hoekjes/plekken te vinden waar het helemaal niet zo opvalt. Maar als het dan niet wil of baby heeft last van jouw spanning kan je alsnog een flesje proberen. Ik zou er geen leuke dag voor missen. Het is even een stap waar je doorheen moet, maar als je het eenmaal gedaan hebt wordt het ook gauw makkelijker.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_177385308
Dat kun jij alleen voor jezelf bepalen, Venco. Ik denk wel dat het goed is om te proberen over die drempel heen te stappen, omdat je anders je eigen wereld zo klein maakt. Er is niemand die je er op zal veroordelen, en als ze dat wel doen zijn ze het niet waard om je er druk over te maken. Borstvoeding is voeding, geen seksueel exhibitionisme.
disclaimer
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:32:47 #28
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_177385385
Gefeliciteerd en welkom OIT! Ik ben ook wel benieuwd naar de echte naam O-)

Venco: ik zou zeggen gaan en schijt hebben, maar je moet natuurlijk wel enigszins op je gemak zitten. Ik vind het zelf wel goed te doen in een hoekje/rand van een restaurant bijvoorbeeld. Doe er een grote hydrofiel omheen zodat ik niet met blote borst zit als ze weer eens los laat (dan zit ik al veel rustiger) en ook voor O is dat dan goed te doen (en die is snel afgeleid!).
pi_177385464
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 08:36 schreef Nanuke het volgende:
Dan maar even de auto aan de kant, hen laten huilen vond ik geen optie. :@
Vanzelfsprekend niet laten huilen nee, dat doe ik sowieso niet. :) Auto aan de kant was middenin de file wat lastig en meneer heeft tevreden op mijn vinger gesabbeld en viel weer in slaap toen het verkeer uiteindelijk weer wat doorreed. En zodra thuis natuurlijk meteen eten gegeven! :Y

Beterschap voor Dirkje en wat ontzettend lief, die reactie op het noemen van papa! O+
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_177385532
OiT, welkom jullie! *O*
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_177385571
Nolita, Kleintjes is wel erg stellig en 'streng' in veel dingen en ik denk dat het goed is om te leren van wat hij allemaal schrijft, maar ook om het te relativeren.

Als voeden op verzoek in jouw geval betekent dat ze 's avonds voor het laatst drinkt en ze groeit verder goed en komt alert over, dan is het goed, lijkt mij. Dan is het ook logisch dat de plasluier in de ochtend weinig voorstelt. Ik kan aan de hoeveelheid plas 's ochtends altijd merken of Y die nacht veel gedronken heeft of niet. Heeft ze 's ochtends dan wel een inhaalslag: dus dan wel veel drinken (en plassen)?

SQ, ik las nog over de relatiecrisis. Ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat jullie het tij kunnen keren. :* . Ik merk zelf dat het op relatiegebied nu met een tweede erbij ook echt een beetje bikkelen is. We zijn steeds meer een soort bedrijfje: er moet altijd van alles gebeuren, en er is altijd een kind dat aandacht/verzorging nodig heeft. Dan willen we zelf ook nog wat dingen (vriend: marathon lopen ik: schrijven) en dat moet je organiseren en elkaar daar ook de ruimte voor geven. De gezamenlijke google agenda wordt hier in ieder geval veel gebruikt. Ik kan wel accepteren dat het nu zo is. Maar ik hoop wel echt dat als Y wat groter is, we iets meer aan elkaar toekomen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_177385818
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:40 schreef Franny_G het volgende:

SQ, ik las nog over de relatiecrisis. Ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat jullie het tij kunnen keren. :* . Ik merk zelf dat het op relatiegebied nu met een tweede erbij ook echt een beetje bikkelen is. We zijn steeds meer een soort bedrijfje: er moet altijd van alles gebeuren, en er is altijd een kind dat aandacht/verzorging nodig heeft. Dan willen we zelf ook nog wat dingen (vriend: marathon lopen ik: schrijven) en dat moet je organiseren en elkaar daar ook de ruimte voor geven. De gezamenlijke google agenda wordt hier in ieder geval veel gebruikt. Ik kan wel accepteren dat het nu zo is. Maar ik hoop wel echt dat als Y wat groter is, we iets meer aan elkaar toekomen.
Ik heb er sterk het vertrouwen in dat we het tij kunnen (zullen!) keren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')