abonnement Unibet Coolblue
pi_177581237
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heb een tijdje een bovenbuurvrouw gehad die schoon aan de haak max 50 kilo moet hebben gewogen. Nog nooit zo'n luidruchtige hoer van een buur gehad. Alsof ze op houten klompen aan het tapdansen was.
en dan vertel je sap dat hij moet relaxen

doe maar rustig Ebru
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177583601
Buren hebben :')
pi_177583839
ff narcos s2 bingen
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:16:57 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177584165
quote:
Mag je daar wel een schotel aan de muur?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177584180
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Mag je daar wel een schotel aan de muur?
tv kijken :')

ik ben geen pleb
pi_177588813
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh je posts komen steeds meer alt-right-ig over.
Nouja groot deel van die club is net zo cringy. Lauren Southern, Mike Cernovich "based stick man" dat soort volk.

Alleen jammer dat die SJW crowd enorm veel macht heeft. YouTube is nu bijvoorbeeld ook hard aan het censureren, net als Twitter omdat er zogenaamd Russische bots zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sapstengel op 03-03-2018 22:33:06 ]
  zondag 4 maart 2018 @ 08:29:47 #232
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177593542
Complete Ultra Instinct _O_
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177595575
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nouja groot deel van die club is net zo cringy. Lauren Southern, Mike Cernovich "based stick man" dat soort volk.

Alleen jammer dat die SJW crowd enorm veel macht heeft. YouTube is nu bijvoorbeeld ook hard aan het censureren, net als Twitter omdat er zogenaamd Russische bots zijn.
En ik denk dat het met die "SJW invloed" wel meevalt en de boze blanke verveelde internetgebruiker een vijand zoekt. En je gelooft serieus niet dat die Russische trollfarms bestaan?
  Forum Admin zondag 4 maart 2018 @ 10:35:45 #234
58651 crew  murp
murp
pi_177595599
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 08:29 schreef Montelly het volgende:
Complete Ultra Instinct _O_
ik ken killer instinct :')
pi_177596139
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En ik denk dat het met die "SJW invloed" wel meevalt en de boze blanke verveelde internetgebruiker een vijand zoekt. En je gelooft serieus niet dat die Russische trollfarms bestaan?
Ja, want het zijn boze blanke verveelde internetgebruikers die ruimtes in universiteiten kapen en vervuilen :X en moordenaars er ook nog eens ruimte geven om haat ideologieën te prediken.

Tijdens mijn studieloopbaan waar ik actief was als lid van verscheidene commissies tussen leerlingen en leraren/directie is wel heel snel duidelijk geworden dat groepjes die vallen binnen SJW principes heel veel voorrang krijgen.

In m'n toelatingsbrief voor m'n opleiding stond zelfs dat als er een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep ook wilde deelnemen dat zij voorrang kregen.

In een vergadering van een commissie is er behandeld hoe een vrouw met allochtone achtergrond toch door te laten gaan ondanks haar belabberde prestaties.
4e jaar MBO ICT toets en ze wist niet hoe je in het BIOS menu moest komen, hebben ze toch een diploma gegeven.
Op het hbo hebben ze er toen nog alles aan gedaan haar te laten slagen, stond zelfs op de cover van de folder "vrouwen in de ICT". Het was dat er een leraar bij zat die heeft gezegd haar absoluut geen voldoende te kunnen geven, naast de leerlingen commissie, anders had ze daar ook nog een papiertje van gekregen.

Blijkt die trut ook nog fraude te hebben gepleegd met stufi :') mag ze ook terugbetalen.

Maar ik zie dus spoken klaarblijkelijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177596257
Gelijke kansen bestaan op dit moment nauwelijks.
pi_177596541
Doe het niet verkeerd en red me zelf zeer goed. Maar ageren op dat soort praktijken wegzetten als "een vijand zoeken" ben ik ook wel klaar mee.
Mag er toch wel wat van zeggen als dat soort personen met het zelfde papiertje als mij de wereld in worden gedrukt. Werk mezelf het schompes om fouten uit het verleden goed te maken, en zo'n trut krijgt het cadeau.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177596627
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, want het zijn boze blanke verveelde internetgebruikers die ruimtes in universiteiten kapen en vervuilen :X en moordenaars er ook nog eens ruimte geven om haat ideologieën te prediken.

Tijdens mijn studieloopbaan waar ik actief was als lid van verscheidene commissies tussen leerlingen en leraren/directie is wel heel snel duidelijk geworden dat groepjes die vallen binnen SJW principes heel veel voorrang krijgen.

In m'n toelatingsbrief voor m'n opleiding stond zelfs dat als er een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep ook wilde deelnemen dat zij voorrang kregen.

In een vergadering van een commissie is er behandeld hoe een vrouw met allochtone achtergrond toch door te laten gaan ondanks haar belabberde prestaties.
4e jaar MBO ICT toets en ze wist niet hoe je in het BIOS menu moest komen, hebben ze toch een diploma gegeven.
Op het hbo hebben ze er toen nog alles aan gedaan haar te laten slagen, stond zelfs op de cover van de folder "vrouwen in de ICT". Het was dat er een leraar bij zat die heeft gezegd haar absoluut geen voldoende te kunnen geven, naast de leerlingen commissie, anders had ze daar ook nog een papiertje van gekregen.

Blijkt die trut ook nog fraude te hebben gepleegd met stufi :') mag ze ook terugbetalen.

Maar ik zie dus spoken klaarblijkelijk.
Dus N=hoeveel precies, in dit geval? Want anekdotisch bewijs heb ik ook wel genoeg, waaruit het tegenovergestelde blijkt. Zullen we het even hebben over de door blanke mannen gedomineerde medische wereld, bijvoorbeeld? Waarbij voornamelijk telt hoeveel mensen je bij de roei- of hockeyvereniging kent?

Die hele SJW-beweging komt voort uit echokamers op het internet en tieners die zichzelf speciaal proberen te voelen. Vroeger was je gewoon gothic in je eentje, nu kun je met de hele wereld samenspannen tegen de boze man. Maar laten we in godsnaam niet doen alsof 'de andere kant' niet exact hetzelfde doet. Haatzaaierij en buitensluiting kent net zo'n harde groei, wmb.
pi_177596943
Niemand ontkent dat mannen vroeger een betere positie hadden, maar dat repareer je niet door nu andere een voorkeursbehandeling te geven.
pi_177596967
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:33 schreef Questular het volgende:
Niemand ontkent dat mannen vroeger een betere positie hadden, maar dat repareer je niet door nu andere een voorkeursbehandeling te geven.
En ik zeg dat het met die voorkeursbehandeling nu nog steeds wel meevalt.

Maar blijkbaar ben je direct een feministische lesbo als je dat zegt.
pi_177597086
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En ik zeg dat het met die voorkeursbehandeling nu nog steeds wel meevalt.

Maar blijkbaar ben je direct een feministische lesbo als je dat zegt.
Een afrikaan krijgt een scholarship bij HarvardDartmouth omdat 'ie een windmolen gemaakt heeft. Dat zie ik bij een blanke Nederlandse kind niet gebeuren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177597251
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Een afrikaan krijgt een scholarship bij Harvard omdat 'ie een windmolen gemaakt heeft. Dat zie ik bij een blanke Nederlandse kind niet gebeuren.
Sorry maar je komt met zo veel bullshit aanzetten dat ik niet denk dat een fatsoenlijke discussie echt optioneel is :')

Je hebt het over WIlliam Kamkwamba gok ik? Die heeft gestudeerd in aan het Dartmouth. Ik ken geen andere soortgelijke verhalen en google levert ook niets op. Maar jij vindt het dus raar dat een Afrikaanse jongere die een windmolen van huishoudartikelen heeft gemaakt een kans krijgt om te studeren? William heeft eerst in Afrika gestudeerd, dus het is ook niet zo dat hij meteen naar Harvard is getrokken.

Ondertussen hebben blanke Nederlanders gewoon alle TU's tot hun beschikking, waarvan een hoop óók scholarships krijgen. Deze vergelijking is zó, zó scheef dat ik er maar van uit ga dat je niet serieus was.
pi_177597277
Serieus, ik kan er niet over uit hoe krom die vergelijking wel niet is :D.

Hier, 5 seconden googlewerk als je zoekt op harvard nederland: http://www.dvhn.nl/gronin(...)arvard-22133400.html

2 a 3 per jaar.

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2018 11:51:01 ]
pi_177597306
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Kerel, het zijn maar futiele posts op een stervend forum. Je hoeft niet zo jaloers en bitchy te doen, relax.
:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177597346
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En ik zeg dat het met die voorkeursbehandeling nu nog steeds wel meevalt.

Maar blijkbaar ben je direct een feministische lesbo als je dat zegt.
Nee, hoor. Ik ben het met je eens.
pi_177597413
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En ik denk dat het met die "SJW invloed" wel meevalt en de boze blanke verveelde internetgebruiker een vijand zoekt. En je gelooft serieus niet dat die Russische trollfarms bestaan?
Er is gewoon een oorlog om informatie en die word veel verspreid via social media. En als eigenaar van zo'n bedrijf kun je natuurlijk goed je invloed uitoefenen. Zie bijvoorbeeld hoe Zuckerberg tegen Merkel zei dat hij wat ging doen aan antivluchteling posts. Of hoe Twitter medewerkers toegeven in een video dat ze filteren op keywords (Trump, Amerikaanse vlag, guns) om zo zogenaamd Russische bots te vinden die ze bannen. Of hoe Google de zoekresultaten manipuleert en zo bepaalde informatie verbergt. Al die tech bedrijven zitten ook in silicon valley in ultra liberal California, dus het is niet gek dat het allerlei mafkezen aantrekt.

De Russische trollfarms bestaan sowieso, kwam ook uit dat onderzoek van Mueller. Wat alleen ook werd gezegd is dat hun doel was groepen tegen elkaar opzetten en de Russen hebben blijkbaar ook anti Trump demonstraties georganiseerd. Dus iedereen die nu elkaar haat vanwege een Trump of Hillary vote laat zich eigenlijk beïnvloeden door Russische psyops.
pi_177597474
Als het over positieve discriminatie gaat vind ik dit wel een goed voorbeeld



Of als je kijkt naar de Amerikaanse SAT scores, waar elite universities een bonus geven als je zwart of Latino bent en strafpunten voor Aziaten.
pi_177597552
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Ah, 'ik ben niet serieus haha', als je dreigt te verliezen met een argument. Kay.
pi_177597793
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:57 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Er is gewoon een oorlog om informatie en die word veel verspreid via social media. En als eigenaar van zo'n bedrijf kun je natuurlijk goed je invloed uitoefenen. Zie bijvoorbeeld hoe Zuckerberg tegen Merkel zei dat hij wat ging doen aan antivluchteling posts. Of hoe Twitter medewerkers toegeven in een video dat ze filteren op keywords (Trump, Amerikaanse vlag, guns) om zo zogenaamd Russische bots te vinden die ze bannen. Of hoe Google de zoekresultaten manipuleert en zo bepaalde informatie verbergt. Al die tech bedrijven zitten ook in silicon valley in ultra liberal California, dus het is niet gek dat het allerlei mafkezen aantrekt.

De Russische trollfarms bestaan sowieso, kwam ook uit dat onderzoek van Mueller. Wat alleen ook werd gezegd is dat hun doel was groepen tegen elkaar opzetten en de Russen hebben blijkbaar ook anti Trump demonstraties georganiseerd. Dus iedereen die nu elkaar haat vanwege een Trump of Hillary vote laat zich eigenlijk beïnvloeden door Russische psyops.
Maar dat het social media-systeem ziek is, betekent wmb niet automatisch dat dat is om SJW te laten winnen. Kijk bijvoorbeeld naar Reddit en the_donald, die ondanks hele, hele duidelijke aanwijzingen dat daar gemanipuleerd wordt, oa door de Russen, gewoon kunnen blijven bestaan. Kijk naar het feit dat fucking Breitbart tegenwoordig door een wereldleider (...) als legitieme nieuwsbron wordt aangemerkt. Kijk naar fucking FOK, wat inmiddels niets meer dan stormfront 2.0 is geworden. Gisteren kwam op m'n facebook een korrelige .jpg langs met dat alle Marokkanen in Nederland gratis 100 euro per maand van de regering krijgen. Kan ook gewoon blijven staan.
Social media wordt door beide kanten gebruikt om vals nieuws te verspreiden en men trapt er met open ogen in.

De Amerikaanse politiek en Amerika in het algemeen is gewoon mislukt, trouwens. De dichotomie die daar gaande is, is ronduit eng.
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Als het over positieve discriminatie gaat vind ik dit wel een goed voorbeeld

[ afbeelding ]

Of als je kijkt naar de Amerikaanse SAT scores, waar elite universities een bonus geven als je zwart of Latino bent en strafpunten voor Aziaten.
Ja, dit is achterlijk. Ze hebben ook de nodige backlash gehad. Ik zeg niet dat er geen positieve discriminatie is. Ik zeg dat de hoeveelheid ervan, en het effect ervan, wel meevallen. Daarnaast lijken dit soort voorbeelden te worden gebruikt om het argument dat er geen negatieve discriminatie meer is te onderbouwen. Dat is natuurlijk bullshit.
pi_177597813
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ah, 'ik ben niet serieus haha', als je dreigt te verliezen met een argument. Kay.
Het is De Gym, als jij denkt hier een serieuze discussie aan te gaan kunnen heb jij bij voorbaat al verloren.
De ik heb nu gewonnen want m'n tegenpartij zegt nu dat hij niet serieus was is kanslozer dan de ik zeg ik was niet serieus.

Waarom denk je dat de standaard zin voor nieuwkomers is; rot op homo!?

Je komt intelligent over maar je bent wel een beetje dom.
Niets mis mee, ben ik zelf ook
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')