abonnement Unibet Coolblue
pi_177298310
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zie youtube... daar staan genoeg operaties op..
Klopt, maar de dramatische muziekjes en spannende editing zit er dan niet bij.
pi_177298339
Laatst wel crematies gezien _O_

Maakt de keuze begraven of cremeren wel heel makkelijk. Wat een geweld. :r
pi_177298667
Dus TS, je wil natuurdocumentaires gepresenteerd hebben als rozegeur en maneschijn?

Ga dan een disneyfilm kijken... :{
  maandag 19 februari 2018 @ 13:50:03 #29
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177298700
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:38 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klopt, maar de dramatische muziekjes en spannende editing zit er dan niet bij.
Nee.. je kan er wel heel makkelijk mee doehetzelven.. :Y)
  maandag 19 februari 2018 @ 14:35:20 #30
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177300017
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 04:48 schreef anarchitect het volgende:

[..]

Nog mooier zijn die domme buffels die na duizenden jaren evolutie nog steeds niet snappen dat water drinken in de nabijheid van krokodillen gevaarlijk is. Prachtig wanneer die enorme losers door een krokodil gegrepen worden gevolgd door een death roll ^O^

wat vind je daar in vredesnaam leuk aan eigenlijk?
en de manier zoals je het zegt vind ik erg sadistisch klinken btw. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177300666
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 03:09 schreef Za het volgende:
Het bevreemd me dat het de gewoonste zaak van de wereld is om op tv beelden te laten zien van opengereten zebra's/herten of wat dan ook.

Je zet een zender op en ziet een dier staan ergens bij het water, en een seconde later springt er een leeuw/tijger bovenop die het in no time in stukken heeft en begint te vreten terwijl je het kopje van het (soms nog jonge dier) er nog naast ziet liggen :{

Ja, het is het leven, het is zoals het gebeurt, maar zijn er mensen die het aangenaam vinden om te zien, die het een kick geeft? Zijn er echt mensen dier ervoor gaan zitten en dit soort shit gaan zitten kijken?

Er zijn zoveel zaken in het leven die gewoon gebeuren, maar die we niet allemaal op tv flikkeren alsof het een soort van entertainment is :r
Ik reed je moeder ook waar je bij stond.
pi_177300709
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:35 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

wat vind je daar in vredesnaam leuk aan eigenlijk?
en de manier zoals je het zegt vind ik erg sadistisch klinken btw. :')
Lol mietje
  maandag 19 februari 2018 @ 15:13:43 #33
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177300892
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:06 schreef kastenmakersboy2 het volgende:

[..]

Lol mietje
nee hoor. maar ik vind het ook zielig om te kijken naar zulke beelden.
en ik vind dat ze het eigenlijk niet zouden moeten laten zien. je kan op zo veel manieren een mooie natuurdocumentaire maken. daar hoeft echt niet perse geweld aan te pas te komen hoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177301678
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:48 schreef DemonRage het volgende:
Dus TS, je wil natuurdocumentaires gepresenteerd hebben als rozegeur en maneschijn?

Ga dan een disneyfilm kijken... :{
Mufasa... :'(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177301719
Ik voel een moedergrapje opwellen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177306964
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 04:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is de natuur.
Ja, maar het is obsceen dit soort beelden te willen zien IMO.
pi_177307048
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:35 schreef Copycat het volgende:
Minder Nat Geo kijken. En EO.
Ik kijk het uberhaupt niet, maar bij zappen ontkom je soms niet aan deze beelden omdat ze vrij populair schijnen te zijn bij een zeker publiek.

Hoe kan het dat een tepel in beeld in een soap bv absoluut niet kan, of een bedscene ivm de kids, maar dat kinderen wel dit soort wanstaltige beelden voorgeschoteld krijgen gewoon overdag?
  maandag 19 februari 2018 @ 20:34:24 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177307391
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:17 schreef Za het volgende:

[..]

Ja, maar het is obsceen dit soort beelden te willen zien IMO.
Reality tv waarin je het doen en laten van een stel nietsnutten zit te loeren is m.i. een stuk platter en obscener.
pi_177307494
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:17 schreef Za het volgende:

[..]

Ja, maar het is obsceen dit soort beelden te willen zien IMO.
Dan kijk je niet
pi_177307645
Vind je gewelddadige films wel kunnen?
pi_177307707
TS is een weekdier. zeker bevrucht via reageerbuis ofzo.

ga weg, TS
pi_177307757
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 03:09 schreef Za het volgende:
Het bevreemd me dat het de gewoonste zaak van de wereld is om op tv beelden te laten zien van opengereten zebra's/herten of wat dan ook.

Je zet een zender op en ziet een dier staan ergens bij het water, en een seconde later springt er een leeuw/tijger bovenop die het in no time in stukken heeft en begint te vreten terwijl je het kopje van het (soms nog jonge dier) er nog naast ziet liggen :{

Ja, het is het leven, het is zoals het gebeurt, maar zijn er mensen die het aangenaam vinden om te zien, die het een kick geeft? Zijn er echt mensen dier ervoor gaan zitten en dit soort shit gaan zitten kijken?

Er zijn zoveel zaken in het leven die gewoon gebeuren, maar die we niet allemaal op tv flikkeren alsof het een soort van entertainment is :r
Volgens mij wel hoor. Hoe platter en banaler, hoe hoger de kijkcijfers. Denk maar aan Sex voor de buch, Jerry Springer, kortom programma's waar de ranzigheid hoogtij viert.
  maandag 19 februari 2018 @ 20:51:03 #43
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177307869
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Volgens mij wel hoor. Hoe platter en banaler, hoe hoger de kijkcijfers. Denk maar aan Sex voor de buch, Jerry Springer, kortom programma's waar de ranzigheid hoogtij viert.
Een docu over wilde dieren valt niet echt onder dezelfde categorie.
pi_177307929
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 04:48 schreef anarchitect het volgende:

[..]

Nog mooier zijn die domme buffels die na duizenden jaren evolutie nog steeds niet snappen dat water drinken in de nabijheid van krokodillen gevaarlijk is. Prachtig wanneer die enorme losers door een krokodil gegrepen worden gevolgd door een death roll ^O^

[..]

Noem jij Sir David Attenborough nu een clown :( Het wordt ook helemaal niet als een soort entertainment gebracht. Educatief is het toverwoord.
krokodillen vreten serieus alles... zag zelfs een filmpje op YT dat hij een poot van zijn vijvergenoot opvrat iets met verkeerd gegrepen en dacht lekkere kip!

:')
Interessant he ?
pi_177307940
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:51 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Een docu over wilde dieren valt niet echt onder dezelfde categorie.
Weet ik, beetje oftopic, maar dat is wat mensen willen zien. Sensatie, spanning, gluren, hoe moet je anders het succes verklaren van dit soort uitzendingen?
  maandag 19 februari 2018 @ 20:55:34 #46
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177308008
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Weet ik, beetje oftopic, maar dat is wat mensen willen zien. Sensatie, spanning, gluren, hoe moet je anders het succes verklaren van dit soort uitzendingen?
De programma's die jij net noemde keek ik eerder wel eens om een soort verbazing te triggeren. Zo van: "zei/deed die persoon dat nu net serieus? :D"
  maandag 19 februari 2018 @ 20:58:13 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177308077
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

nee hoor. maar ik vind het ook zielig om te kijken naar zulke beelden.
en ik vind dat ze het eigenlijk niet zouden moeten laten zien. je kan op zo veel manieren een mooie natuurdocumentaire maken. daar hoeft echt niet perse geweld aan te pas te komen hoor.
Waarom niet laten zien? Het is een belangrijk deel van de werkelijkheid.

Jacht is een enorm deel van het leven van roofdieren en daar waar vlees gegeten wordt moet iets gedood worden.
Jachtgdrag is vaak makkelijker te observeren dan bv het familie leven. De noodzaak om te jagen maakt dat het vlak onder je neus gebeurd. Terwijl je als observeerder dat familie gedrag heel snel verstoord en dus geen objectief beeld krijgt.

Ook is het zo dat als je bv leeuwen filmt die niet jagen je erachter komt dat die het grootste deel van de tijd slapen. Dat doen ze een 16/18 uur per dag. Mensen willen vast wel een zeer kort filmpje zien van een slapende leeuw in een schattige houding, maar daar vul je geen docu mee.
Als je het jachtgedrag niet meeneemt negeer je een groot deel van het actieve leven van die dieren. En zal je ze nooit leren kennen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177308104
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

De programma's die jij net noemde keek ik eerder wel eens om een soort verbazing te triggeren. Zo van: "zei/deed die persoon dat nu net serieus? :D"
Moet het lijstje aanvullen. Je had ook programma's over cosmetische chirurgie, daar kon je dan zien hoe vet werd weggezogen, ogen werden bijgesneden enz.
Ook bij Moviemeter zijn er best veel leden die specifiek om bloederige films vragen. Waar je dus kunt zien hoe mensen of dieren worden afgeslacht.
Er schijnt dus wel een markt voor te zijn.

In de middeleeuwen gingen pa en moe samen met de kinders gezellig kijken naar een ophanging of verbranding van een misdadiger.
pi_177308179
Teer zieltje, ts?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 19 februari 2018 @ 21:06:06 #50
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177308291
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Moet het lijstje aanvullen. Je had ook programma's over cosmetische chirurgie, daar kon je dan zien hoe vet werd weggezogen, ogen werden bijgesneden enz.
Ook bij Moviemeter zijn er best veel leden die specifiek om bloederige films vragen. Waar je dus kunt zien hoe mensen of dieren worden afgeslacht.
Er schijnt dus wel een markt voor te zijn.

In de middeleeuwen gingen pa en moe samen met de kinders gezellig kijken naar een ophanging of verbranding van een misdadiger.
Jup, de fascinatie voor akelige dingen zit er bij veel mensen wel in. Wellicht is dat een instinctief iets om jezelf te bekend te maken met schokkende zaken zodat je adequater kan reageren wanneer er gevaar zou dreigen. Er zullen geheid theorieën voor zijn.

Ik kan zelf ook prima naar geweldige tv kijken. Ook al ben ik er echt op tegen dat mensen en andere dieren onnodig pijn worden gedaan. Het concept van een kapot lichaam is voor mij iig wel een interessante.. ¯\_(ツ)_/¯
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')