abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 februari 2018 @ 16:48:42 #26
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_177280723
* PandaDrop meldt zich
Single vanwege een autismestoornis.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_177280727
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 15:11 schreef Keep_Walking het volgende:
. Ik had altijd mijn eigen zoon of dochter willen hebben, die ik kon zien opgroeien in prachtige mens mede dankzij mijn invloed.
Vanuit waar ga je er vanuit dat het een prachtig mens zou worden? Voorbarig of niet?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_177281017
Chronische ziekte is een heel ruim begrip, een ziekte die langzaam aftakelend is zou ik niet meer willen meemaken, ben al weduwe en heb heel veel pijn gehad van het zien sterven van mijn man.
Een chronische ziekte waarbij goede dagen en mindere dagen zijn heb ik minder moeite mee, met zo'n ziekte kun je wel 100 worden.

Mensen met geestelijke problemen vind ik heel moeilijk, dit omdat je vaak bij een discussie meteen de hoek in word gezet omdat je wel begrip moet hebben met de problemen terwijl deze soms helemaal niets ermee te maken hebben. Ook als je je ergens aan ergert moet meteen begrip komen want hun hebben dit en dat.
pi_177281165
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 16:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Welke beperkingen heb je?
Hersenletsel van formaat.
  zondag 18 februari 2018 @ 17:28:40 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177281674
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Chronische ziekte is een heel ruim begrip, een ziekte die langzaam aftakelend is zou ik niet meer willen meemaken, ben al weduwe en heb heel veel pijn gehad van het zien sterven van mijn man.
Een chronische ziekte waarbij goede dagen en mindere dagen zijn heb ik minder moeite mee, met zo'n ziekte kun je wel 100 worden.

Mensen met geestelijke problemen vind ik heel moeilijk, dit omdat je vaak bij een discussie meteen de hoek in word gezet omdat je wel begrip moet hebben met de problemen terwijl deze soms helemaal niets ermee te maken hebben. Ook als je je ergens aan ergert moet meteen begrip komen want hun hebben dit en dat.
Kan je wat voorbeelden noemen?

Waar ik vandaan kom is er geen begrip voor geestelijke problemen. Alle sociaal onwenselijk gedrag die ik ver toon wordt ik op afgerekend, als het nou aan mijn aandoening ligt of niet.

In Nederland zijn mensen wat aardiger over dit soort dingen, maar ook hier voel ik me geisoleerd. Ik vind het best oneerlijk, want ik heb hiervoor niet gekozen maar toch moet ik met de consequenties leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 februari 2018 @ 17:29:09 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177281686
quote:
9s.gif Op zondag 18 februari 2018 16:48 schreef PandaDrop het volgende:
* PandaDrop meldt zich
Single vanwege een autismestoornis.
Is je autisme heel erg?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 februari 2018 @ 17:41:23 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177281988
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:07 schreef hoechst het volgende:

[..]

Hersenletsel van formaat.
Wat houdt dat in? In welke opzichte ben je beperkt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177282244
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan je wat voorbeelden noemen?

Waar ik vandaan kom is er geen begrip voor geestelijke problemen. Alle sociaal onwenselijk gedrag die ik ver toon wordt ik op afgerekend, als het nou aan mijn aandoening ligt of niet.

In Nederland zijn mensen wat aardiger over dit soort dingen, maar ook hier voel ik me geisoleerd. Ik vind het best oneerlijk, want ik heb hiervoor niet gekozen maar toch moet ik met de consequenties leven.
Nou hier zie ik nog wel eens dat mensen hun diagnose misbruiken om dingen goed te praten, zo lokt een vriendin wel eens een ruzie uit met haar partner, zodra het dan uit de hand loopt dat ze niet meer de controle heeft, miept ze dat ze een beperking heeft en kruipt ze in een slachtofferrol. Zo zet je je partner helemaal klem. ook als je dan als partner er over gaat klagen bij de psycholoog van de partner dan krijgen ze vaak opmerkingen als, ja maar ze heeft dit en dat, en dat maakt de verwerking allemaal wat moeilijker, ze bedoelde het vast niet zo.

Heb dit een aantal keer gezien en echt, ik kan heel goed met dit soort mensen opschieten, een beetje gek is altijd goed, maar als partner zou mij dit te zwaar worden.
Mijn man kreeg ook raar gedrag door medicatie en dan is het heel moeilijk om je gelijk te halen, uiteindelijk heb ik dit gedrag op film kunnen zetten en hebben ze direct de medicatie aangepast waardoor het minder hevig werd, dit wil natuurlijk niet bij alle psychische aandoeningen.
  zondag 18 februari 2018 @ 17:54:41 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177282313
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou hier zie ik nog wel eens dat mensen hun diagnose misbruiken om dingen goed te praten, zo lokt een vriendin wel eens een ruzie uit met haar partner, zodra het dan uit de hand loopt dat ze niet meer de controle heeft, miept ze dat ze een beperking heeft en kruipt ze in een slachtofferrol. Zo zet je je partner helemaal klem. ook als je dan als partner er over gaat klagen bij de psycholoog van de partner dan krijgen ze vaak opmerkingen als, ja maar ze heeft dit en dat, en dat maakt de verwerking allemaal wat moeilijker, ze bedoelde het vast niet zo.

Heb dit een aantal keer gezien en echt, ik kan heel goed met dit soort mensen opschieten, een beetje gek is altijd goed, maar als partner zou mij dit te zwaar worden.
Mijn man kreeg ook raar gedrag door medicatie en dan is het heel moeilijk om je gelijk te halen, uiteindelijk heb ik dit gedrag op film kunnen zetten en hebben ze direct de medicatie aangepast waardoor het minder hevig werd, dit wil natuurlijk niet bij alle psychische aandoeningen.
Welke medicatie kreeg hij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177282484
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Welke medicatie kreeg hij?
Dat waren allemaal pijnstillers en spierontspanners en kalmeringsmiddelen, ik ken alle namen niet meer zo, maar het waren pillen, spuiten en pleisters, en een paar versterkten mekaar waardoor hij heel agressief werd en niet tot rede vatbaar was, zo schreeuwde hij het hele huis bij elkaar dat het mijn schuld was dat hij kanker had gekregen. Na de medicatie aanpas was hij rustiger en meer tot rede vatbaar
pi_177282548
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? In welke opzichte ben je beperkt?
Concentratie, korte termijn geheugen, rechter arm en been werken minder goed.
  zondag 18 februari 2018 @ 18:03:39 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177282560
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dat waren allemaal pijnstillers en spierontspanners en kalmeringsmiddelen, ik ken alle namen niet meer zo, maar het waren pillen, spuiten en pleisters, en een paar versterkten mekaar waardoor hij heel agressief werd en niet tot rede vatbaar was, zo schreeuwde hij het hele huis bij elkaar dat het mijn schuld was dat hij kanker had gekregen. Na de medicatie aanpas was hij rustiger en meer tot rede vatbaar
Vervelend. Dit is ook de reden waarom ik denk dat ik beter single kan blijven. Want dat soort dingen kunnen ook bij mij gebeuren, dat ik mijn psychische problemen afreageer op mijn vrouw.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177282572
Ik heb verschillende aandoeningen waardoor ik op het moment niet goed kan functioneren. En dat is ook 1 van de redenen waardoor ik een relatie niet echt zie zitten/er niet naar op zoek ga.

Gaat bij mij om een combinatie van lichamelijke en depressieve klachten. Zou daar een ander ook niet mee willen opzadelen.
  zondag 18 februari 2018 @ 18:05:43 #39
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177282588
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:04 schreef Crystal86 het volgende:
Ik heb verschillende aandoeningen waardoor ik op het moment niet goed kan functioneren. En dat is ook 1 van de redenen waardoor ik een relatie niet echt zie zitten/er niet naar op zoek ga.

Gaat bij mij om een combinatie van lichamelijke en depressieve klachten. Zou daar een ander ook niet mee willen opzadelen.
Hoop je het ooit wel te krijgen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177282598
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Vervelend. Dit is ook de reden waarom ik denk dat ik beter single kan blijven. Want dat soort dingen kunnen ook bij mij gebeuren, dat ik mijn psychische problemen afreageer op mijn vrouw.
Afreageren doe je inderdaad het snelst bij mensen die het dichtst bij je staan. Al heb ik ergens het idee dat ik dat zelf dan weer niet snel zou doen, omdat ik mezelf eerder teveel wegcijfer.
pi_177282656
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoop je het ooit wel te krijgen?
Ik heb nog wel hoop, maar dan meer dat mijn klachten wat minder gaan worden waardoor ik weer wat meer aankan waaronder misschien een relatie.
pi_177282733
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Vervelend. Dit is ook de reden waarom ik denk dat ik beter single kan blijven. Want dat soort dingen kunnen ook bij mij gebeuren, dat ik mijn psychische problemen afreageer op mijn vrouw.
Dat zou zonde zijn
  zondag 18 februari 2018 @ 18:13:46 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177282764
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:06 schreef Crystal86 het volgende:

[..]

Afreageren doe je inderdaad het snelst bij mensen die het dichtst bij je staan. Al heb ik ergens het idee dat ik dat zelf dan weer niet snel zou doen, omdat ik mezelf eerder teveel wegcijfer.
Totdat je in 1 keer alles loslaat. Ik kan ook heel veel pikken van mensen, totdat het me te veel wordt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 februari 2018 @ 18:28:37 #44
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_177283044
Ja hier zo een. Ik leef een beetje in mijn eigen wereld en heb weet niet of ik ooit met iemand samen onder een dak kan wonen. Heb vroeger een hersenvliesontsteking gehad en daar heb ik de nodige restverschijnselen aan over gehouden.
Try to save myself but myself keeps slipping away
  zondag 18 februari 2018 @ 18:30:03 #45
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_177283074
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is je autisme heel erg?
Definieer "erg".

Communicatie met mannen gaat al stroef.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zondag 18 februari 2018 @ 18:31:26 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177283106
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:28 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ja hier zo een. Ik leef een beetje in mijn eigen wereld en heb weet niet of ik ooit met iemand samen onder een dak kan wonen. Heb vroeger een hersenvliesontsteking gehad en daar heb ik de nodige restverschijnselen aan over gehouden.
Ik heb ook een hersenvliesontsteking gehad. Dat is de oorzaak van mijn psychoses. Heb je wel liefde gekend?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 18 februari 2018 @ 18:35:03 #47
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_177283176
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb ook een hersenvliesontsteking gehad. Dat is de oorzaak van mijn psychoses. Heb je wel liefde gekend?
Niet echt. Een relatie is gewoon niet voor mij ben ik achter gekomen, dat kan ik gewoon echt niet hendelen.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_177283218
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:35 schreef Atmosphere72 het volgende:

[..]

Niet echt. Een relatie is gewoon niet voor mij ben ik achter gekomen, dat kan ik gewoon echt niet hendelen.
Op zich ook wel prettig om te weten dat dat niet werkt voor je. Dat scheelt vallen en opstaan.
pi_177283223
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 15:33 schreef DanieI het volgende:
Is het niet mogelijk met iemand met dezelfde ziekte/aandoening?
Niet aan beginnen, geloof mij.
  zondag 18 februari 2018 @ 18:47:25 #50
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177283418
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:35 schreef Atmosphere72 het volgende:

[..]

Niet echt. Een relatie is gewoon niet voor mij ben ik achter gekomen, dat kan ik gewoon echt niet hendelen.
Wat gebeurt er dan of waar loop je tegenaan. Je privacy of je moodswings door waangedachten? Of dat je constant met iemand te maken hebt terwijl je alleen wilt zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')