abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 februari 2018 @ 16:48:42 #26
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_177280723
* PandaDrop meldt zich
Single vanwege een autismestoornis.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_177280727
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 15:11 schreef Keep_Walking het volgende:
. Ik had altijd mijn eigen zoon of dochter willen hebben, die ik kon zien opgroeien in prachtige mens mede dankzij mijn invloed.
Vanuit waar ga je er vanuit dat het een prachtig mens zou worden? Voorbarig of niet?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_177281017
Chronische ziekte is een heel ruim begrip, een ziekte die langzaam aftakelend is zou ik niet meer willen meemaken, ben al weduwe en heb heel veel pijn gehad van het zien sterven van mijn man.
Een chronische ziekte waarbij goede dagen en mindere dagen zijn heb ik minder moeite mee, met zo'n ziekte kun je wel 100 worden.

Mensen met geestelijke problemen vind ik heel moeilijk, dit omdat je vaak bij een discussie meteen de hoek in word gezet omdat je wel begrip moet hebben met de problemen terwijl deze soms helemaal niets ermee te maken hebben. Ook als je je ergens aan ergert moet meteen begrip komen want hun hebben dit en dat.
pi_177281165
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 16:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Welke beperkingen heb je?
Hersenletsel van formaat.
  zondag 18 februari 2018 @ 17:28:40 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177281674
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 17:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Chronische ziekte is een heel ruim begrip, een ziekte die langzaam aftakelend is zou ik niet meer willen meemaken, ben al weduwe en heb heel veel pijn gehad van het zien sterven van mijn man.
Een chronische ziekte waarbij goede dagen en mindere dagen zijn heb ik minder moeite mee, met zo'n ziekte kun je wel 100 worden.