abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 februari 2018 @ 21:53:12 #26
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177241751
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee hoor daar krijg je geen spijt van! Het is net heerlijk om regelmatig van plaats en job te wisselen! Ik ben daar ook makkelijk in.
maar als ze je contract niet verlengen en je vervolgens van een uitkering moet leven en je niet rond komt..dat is wel iets om af te wegen. Ligt er ook aan hoeveel werk er in een branche is en je een persoon bent die snel leuk gevonden wordt en dus sneller uitgekozen word
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177242724
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:31 schreef Obivion het volgende:

[..]

Als je wisselt ja. Maar dat moet je aard ook zijn. Ik zit nu bijna 25 bij dezelfde werkgever. Behalve elk jaar met een nieuwe cao een procentje erbij zit ik al jaren aan de top voor mijn functie. Wisselen van werkgever kan interessant zijn maar bied ook onzekerheden. Een vast contract inruilen voor een half jaar contract is niet niks.....
Natuurlijk wel zorgen dat je bij de nieuwe werkgever ook met een vast contract begint, zij snappen ook wel dat je anders niet overstapt. 25 jaar op dezelfde plek lijkt me doodsaai. En als je geen risico of veranderingen durft aan te gaan bereik je ook niet veel.
pindazakje
  vrijdag 16 februari 2018 @ 23:53:18 #28
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177244596
Het is jouw gevoel, maar ik zou voor iets nieuws gaan. Zeker in deze tijd.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 23:56:42 #29
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177244667
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 17:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Het werk moet het hoogst betaalde zijn dat je kunt zonder depressief te worden dan is het gunstig genoeg denk ik. Ligt natuurlijk ook aan de definitie van depressief.
_O-
pi_177286717
Ik zal er even dieper op ingaan.

Het is in de toerisme branche, nu ben ik een verkoper. Een hele switch. Het bedrijf in kwestie is enorm groot, waar ik nu met een man of 30 werk, worden dat er straks 2500. Ik moet wel met het OV ernaartoe wegens gebrek van rijbewijs, maar zij vergoeden dit 100 %.

De pro’s zijn dus de omgeving, uitdaging
De don’ts zijn de vroeg opstaan ( waarschijnlijk rond 8 uur beginnen dus half 7 thuis weg) tot heel laat. Kwa salaris is het niet echt een dealbreaker, maar er zal een kleine plus in zijn.

De angst zit hem vooral in het ‘bang om te falen’ en straks niks hebben.
pi_177444262
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zal er even dieper op ingaan.

Het is in de toerisme branche, nu ben ik een verkoper. Een hele switch. Het bedrijf in kwestie is enorm groot, waar ik nu met een man of 30 werk, worden dat er straks 2500. Ik moet wel met het OV ernaartoe wegens gebrek van rijbewijs, maar zij vergoeden dit 100 %.

De pro’s zijn dus de omgeving, uitdaging
De don’ts zijn de vroeg opstaan ( waarschijnlijk rond 8 uur beginnen dus half 7 thuis weg) tot heel laat. Kwa salaris is het niet echt een dealbreaker, maar er zal een kleine plus in zijn.

De angst zit hem vooral in het ‘bang om te falen’ en straks niks hebben.
Ik zou het doen, wat let je? Je hebt geen koophuis en een kind dus enig risico kan je wel nemen. Geeft een stuk meer voldoening hopelijk dan jaren werken in een kutbaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')