abonnement Unibet Coolblue
pi_182293887
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 13:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

allah bagislsasin :)

zoals je is opgevallen is het topic al een tijdje niet meer wat het was :P
Allah razi olsun.

Er is niet veel gekletst hier de laatste tijd idd.
pi_182654918
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 03:09 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zooo :o
Heb je me gemist? : ))))
pi_182656893
Wat zijn dit voor praktijken.
pi_182656924
Turken :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_182663392
Waar is Dima?
pi_182663410
Nog wakker om half zes, alsof ik nog steeds 20 ben. :').

Hier ga ik spijt van hebben.
pi_182663454
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 05:26 schreef zarGon het volgende:
Nog wakker om half zes, alsof ik nog steeds 20 ben. :').

Hier ga ik spijt van hebben.
Dat is het grote nadeel van pep. Je ligt nog uren wakker in je bed naar het plafond te staren.
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:19:30 #108
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_182805139
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb je me gemist? : ))))
Ja, heel erg.
  woensdag 7 november 2018 @ 18:40:27 #109
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_183004616
Hoi, Ik heb een vraag en ik heb werkelijk geen idee waar ik het nu nog zo snel ergens anders vragen kan.

Ik neem aan dat er hier wat Moslims in tha house zijn of wat islamkenners?
Mijn dochter gaat trakteren. Er zitten twee kindjes in haar groep die alleen halal eten mogen.

Ik wil graag naturel soepstengels dippen in glazuur en bestrooien met glitters en gekleurde kleine decoratieballetjes ..bovenaan de stengel een ster van eetbaar papier (toverstafidee).

Maar in allerlei decoratie (bij Ah online) zit het nummer E904 (van insecten dus haram)
Heeft iemand nog een tip waar ik decoratie vind zonder dat e nummer?

Alvast bedankt!

Ps mocht ik hier verkeerd gepost hebben of past het in een ander topique beter zou een mod het dan kunnen verplaatsen?
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_183004917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:40 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Hoi, Ik heb een vraag en ik heb werkelijk geen idee waar ik het nu nog zo snel ergens anders vragen kan.

Ik neem aan dat er hier wat Moslims in tha house zijn of wat islamkenners?
Mijn dochter gaat trakteren. Er zitten twee kindjes in haar groep die alleen halal eten mogen.

Ik wil graag naturel soepstengels dippen in glazuur en bestrooien met glitters en gekleurde kleine decoratieballetjes ..bovenaan de stengel een ster van eetbaar papier (toverstafidee).

Maar in allerlei decoratie (bij Ah online) zit het nummer E904 (van insecten dus haram)
Heeft iemand nog een tip waar ik decoratie vind zonder dat e nummer?

Alvast bedankt!

Ps mocht ik hier verkeerd gepost hebben of past het in een ander topique beter zou een mod het dan kunnen verplaatsen?
Hallo!

Wat lief en fijn dat je daar rekening mee houdt!

Omdat ik geen ervaring heb met het versieren van voedsel kan ik je helaas niet helpen.

Wat betreft je oproep richting de mods: dit is een reeks die niet vaak bezocht wordt, waardoor je post ook weinig gelezen wordt/zal worden.

Wellicht verhoog je de zichtbaarheid door een topic te openen in General Chat (GC).

(Zet je alleen wel schrap voor veel onzinreacties, want niet iedereen zal je welwillendheid (om je aan te passen) op prijs stellen en zich niet kunnen inhouden om daar een opmerking over te plaatsen.)
pi_183004987
Trouwens, kun je een link of een foto plaatsen van wat hetgeen je AH bent tegengekomen? Geeft een beter idee wat je precies nodig hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2018 19:02:05 ]
pi_183012702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:40 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Hoi, Ik heb een vraag en ik heb werkelijk geen idee waar ik het nu nog zo snel ergens anders vragen kan.

Ik neem aan dat er hier wat Moslims in tha house zijn of wat islamkenners?
Mijn dochter gaat trakteren. Er zitten twee kindjes in haar groep die alleen halal eten mogen.

Ik wil graag naturel soepstengels dippen in glazuur en bestrooien met glitters en gekleurde kleine decoratieballetjes ..bovenaan de stengel een ster van eetbaar papier (toverstafidee).

Maar in allerlei decoratie (bij Ah online) zit het nummer E904 (van insecten dus haram)
Heeft iemand nog een tip waar ik decoratie vind zonder dat e nummer?

Alvast bedankt!

Ps mocht ik hier verkeerd gepost hebben of past het in een ander topique beter zou een mod het dan kunnen verplaatsen?
Respect dat je zo veel moeite doet om het "juiste" te doen ^O^ Vwb die e nummers is een discussie op zich onder moslims of het nou wel of niet toegestaan is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_183025074
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:40 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Hoi, Ik heb een vraag en ik heb werkelijk geen idee waar ik het nu nog zo snel ergens anders vragen kan.

Ik neem aan dat er hier wat Moslims in tha house zijn of wat islamkenners?
Mijn dochter gaat trakteren. Er zitten twee kindjes in haar groep die alleen halal eten mogen.

Ik wil graag naturel soepstengels dippen in glazuur en bestrooien met glitters en gekleurde kleine decoratieballetjes ..bovenaan de stengel een ster van eetbaar papier (toverstafidee).

Maar in allerlei decoratie (bij Ah online) zit het nummer E904 (van insecten dus haram)
Heeft iemand nog een tip waar ik decoratie vind zonder dat e nummer?

Alvast bedankt!

Ps mocht ik hier verkeerd gepost hebben of past het in een ander topique beter zou een mod het dan kunnen verplaatsen?
Ik denk ook dat niet alle Moslims weten wat er in de E nummers zit, tis ook een warreboel. Moslim collega kwam er recent pas achter dat er varken zit in de plakken kaas die die al 20 jaar mee naar t werk neemt. Sinds een week koopt die de Biologische variant waar het niet in zit.
pi_183025199
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Respect dat je zo veel moeite doet om het "juiste" te doen ^O^ Vwb die e nummers is een discussie op zich onder moslims of het nou wel of niet toegestaan is
Niet iedereen is even strict/streng inderdaad.

Zelf let ik niet op de E-nummers om eerlijk te zijn. Lees wel altijd de ingrediënte door en let erop dat er geen varken (ham/spek/bacon/gelatine en zo) in zit.
pi_183026646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:34 schreef funnywell het volgende:

[..]

Ik denk ook dat niet alle Moslims weten wat er in de E nummers zit, tis ook een warreboel. Moslim collega kwam er recent pas achter dat er varken zit in de plakken kaas die die al 20 jaar mee naar t werk neemt. Sinds een week koopt die de Biologische variant waar het niet in zit.
Welke kaas was dat? :+


Heb je hier trouwens iets aan?
https://www.cakesupplies.nl/nl_nl/halal

Edit: bovenstaande link levert alleen aan winkels.
Deze dan? http://www.maakjetaart.nl/halal-c-445.html
Protčge moi de mes désirs.
pi_183028054
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Welke kaas was dat? :+

Heb je hier trouwens iets aan?
https://www.cakesupplies.nl/nl_nl/halal

Edit: bovenstaande link levert alleen aan winkels.
Deze dan? http://www.maakjetaart.nl/halal-c-445.html
Iedere kaas bevat stremsel, alleen wordt deze niet gespecificeerd op de verpakking. En in dat stremsel zit varken in verwerkt. De biologische dus niet. Net als met een hoop snoep.

Weet dit ook alleen omdat ik ieder ingredient analyseer omdat ik volledig E nummer vrij eet. Was in t begin lastig, maar nu gaat t prima.
pi_183028296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:07 schreef funnywell het volgende:

[..]

Iedere kaas bevat stremsel, alleen wordt deze niet gespecificeerd op de verpakking. En in dat stremsel zit varken in verwerkt. De biologische dus niet. Net als met een hoop snoep.

Weet dit ook alleen omdat ik ieder ingredient analyseer omdat ik volledig E nummer vrij eet. Was in t begin lastig, maar nu gaat t prima.
Zou je de reden willen delen waarom je E-nummer vrij eet?
pi_183074826
Je kan nooit e nummer vrij eten.. Wat bedoel jij precies hiermee.
  woensdag 14 november 2018 @ 18:55:48 #119
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_183148355
Hallon allen,

Allereerst bedankt voor het meedenken etc. Op het allerlaatste moment toch nog iets gevonden bij de AH. Roze eetbare glitters en parels. de traktatie was zeer geslaagd en alle kindertjes vonden het lekker! *O* Dus dochter blij, mama blij..wat wil je nog meer.

Wat betreft eventuele commentaren op het voor mij "het juiste willen doen" wanneer dit topic elders naartoe geschopt zou zijn, daar kan ik erg kort over zijn; ik ben geen meeloper en overdenk alles zelf.

Dus ik sta niet te wankelen op mijn benen bij wat tegengas. Ik sta 100 procent achter deze actie.
Dat betekent anderzijds ook dat ik dat soort acties graag in reverse zie. Respect, integriteit en water bij de wijn enzovoorts.

Denk jij, een groepering of wie dan ook daar anders over, dan sta je tegenover mij. Of je nu roze, wit (albino ofzo), bruin, zwart, geel, paars of gevlekt bent.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  woensdag 14 november 2018 @ 19:15:11 #120
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_183148656
Ok, eerste alinea was voldoende geweest.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_183170976
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 19:15 schreef Montelly het volgende:
Ok, eerste alinea was voldoende geweest.
:'( Hoezo?

...ik merk gewoon dat het mij bezig begint te houden. Van Zwarte Piet tot aan vluchtelingenproblematiek. Er lijkt geen ontkomen aan. Alsof je moet kiezen.

Hier stond een langer verhaal,... je hebt gelijk. Sorry
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_183171858
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Respect, integriteit en water bij de wijn enzovoorts.
Mag niet, haram. Wij Turken doen dan ook water bij de rakı.
pi_183207995
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mag niet, haram. Wij Turken doen dan ook water bij de rakı.
Only pussies doen dat ;(
pi_183211590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 16:37 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Only pussies doen dat ;(
:')
pi_183413762
Grappig om de oude leden terug te zien
123
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')