abonnement Unibet Coolblue
pi_177097323
Vind het altijd wel bijzonder hoe mensen die van zulke muziek houden er zo in op kunnen gaan. Dat enorm genieten waardeer ik wel, alleen wat lastig inleven in het gebeuren.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097348
Bestaat er zoiets als een humeurige kut?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097350
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:27 schreef Voxs het volgende:

[..]

Hoe snobistisch van ze!
Precies! 'Wij van de jazz' zijn bijna allemaal op die avond even gaan kijken hoe het bij Borsato was en we hebben ook geprobeerd mensen van 'hun van Borsato' bij ons gevraagd te komen luisteren, maar niemand die dat wilde. Wie is er dan snobistisch?
pi_177097376
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:29 schreef Voxs het volgende:
Bestaat er zoiets als een humeurige kut?
Ik ken wel een kutvent, maar een vent met een kut is een wijf.
pi_177097380
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:28 schreef Voxs het volgende:
Vind het altijd wel bijzonder hoe mensen die van zulke muziek houden er zo in op kunnen gaan. Dat enorm genieten waardeer ik wel, alleen wat lastig inleven in het gebeuren.
Maar jij gaat toch ook op in de muziek die jij mooi vindt? Borsato is nou ook niet bepaald mijn keuze maar op zich snap ik wel dat als je daarvan houdt, dat je er dan van kunt genieten.
pi_177097388
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Precies! 'Wij van de jazz' zijn bijna allemaal op die avond even gaan kijken hoe het bij Borsato was en we hebben ook geprobeerd mensen van 'hun van Borsato' bij ons gevraagd te komen luisteren, maar niemand die dat wilde. Wie is er dan snobistisch?
:D Echt? Lol..

Ehm.. hoe asociaal van ze! Je had zeker ook de wijn al voor ze geopend he? :{
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097394
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:29 schreef Voxs het volgende:
Bestaat er zoiets als een humeurige kut?
Ik denk het wel. Heb jij d'r last van?
pi_177097426
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:32 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Maar jij gaat toch ook op in de muziek die jij mooi vindt? Borsato is nou ook niet bepaald mijn keuze maar op zich snap ik wel dat als je daarvan houdt, dat je er dan van kunt genieten.
Dat bedoelde ik ook te zeggen, maar dan proberen ook iets van dat plezier te voelen bij Borsato of sterren op het plein, lukt niet. Zou ik best willen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097449
quote:
4s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik ken wel een kutvent, maar een vent met een kut is een wijf.
Genderneutraal moet het zijn ja!
pi_177097466
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:32 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Heb jij d'r last van?
Nee nooit.

Het was eeen wat idiote flapuit gedachte..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097485
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:28 schreef Voxs het volgende:
Vind het altijd wel bijzonder hoe mensen die van zulke muziek houden er zo in op kunnen gaan. Dat enorm genieten waardeer ik wel, alleen wat lastig inleven in het gebeuren.
Mjah, ik weet het niet. Adorerende fans begrijp ik nog, die emotie ligt voor de hand. Het genieten lijkt ergens te liggen in de herkenning en daarmee ook vaak verbonden aan de associatie die ze hebben met dat wat ze herkennen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik maar wil zeggen: Borsato kan maar beter niet teveel nieuwe nummers op een avond spelen.
pi_177097534
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:32 schreef Voxs het volgende:

[..]

:D Echt? Lol..
Ja, ik kwam een paar hele geschikte en grappige lui tegen bij dat concert die zich net zo vermaakten met de cultuurclash als ik.
pi_177097540
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:34 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook te zeggen, maar dan proberen ook iets van dat plezier te voelen bij Borsato of sterren op het plein, lukt niet. Zou ik best willen.
Nee dat lukt mij dan ook niet. Maar ik kan best meelallen met Hazes in de kroeg met een borrel op terwijl ik het echt wel kutmuziek vind.
pi_177097550
Yes yes ..genderneutraal en puriteins..ik geloof dat het komt door ervaring van onveiligheid in de wereld. Bescherm bescherm, owee als we iemand kwetsen, ojee als je misschien iets ziet, ojee als kinderen schrikken, ojee als.

Hm dacht even aan die beelden weghalen, kunstwerken ook. En meer.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097586
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mjah, ik weet het niet. Adorerende fans begrijp ik nog, die emotie ligt voor de hand. Het genieten lijkt ergens te liggen in de herkenning en daarmee ook vaak verbonden aan de associatie die ze hebben met dat wat ze herkennen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik maar wil zeggen: Borsato kan maar beter niet teveel nieuwe nummers op een avond spelen.
Beduidend elitair! :+

Ja herkenbaarheid.. maar of dat specifiek voor genieters van dat genre is vraag ik mij af.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097597
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:40 schreef Voxs het volgende:
Yes yes ..genderneutraal en puriteins..ik geloof dat het komt door ervaring van onveiligheid in de wereld. Bescherm bescherm, owee als we iemand kwetsen, ojee als je misschien iets ziet, ojee als kinderen schrikken, ojee als.

Hm dacht even aan die beelden weghalen, kunstwerken ook. En meer.
Paul de Leeuw die Youp aanspreekt dat-ie wat beter op z'n woorden moet letten 8)7
pi_177097601
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:40 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Nee dat lukt mij dan ook niet. Maar ik kan best meelallen met Hazes in de kroeg met een borrel op terwijl ik het echt wel kutmuziek vind.
met de cowboyhoed boven je hoofd zwierend, ik zie het voor me!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097610
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, ik kwam een paar hele geschikte en grappige lui tegen bij dat concert die zich net zo vermaakten met de cultuurclash als ik.
Zouden er mensen zijn die zowel het concert van Borsato integraal kijken (én opnemen) en dan de volgende dag naar Vrije Geluiden kijken?
pi_177097613
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Paul de Leeuw die Youp aanspreekt dat-ie wat beter op z'n woorden moet letten 8)7
lol!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097618
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:43 schreef Voxs het volgende:

[..]

Beduidend elitair! :+

Ja herkenbaarheid.. maar of dat specifiek voor genieters van dat genre is vraag ik mij af.
Zeker niet voorbehouden aan dat genre, dat vind je in bijna ieder genre. Alleen bij geïmproviseerde muziek is dat wat lastig.
pi_177097626
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:44 schreef Voxs het volgende:

[..]

met de cowboyhoed boven je hoofd zwierend, ik zie het voor me!
Oh god. Ik kom nooit meer van dat imago af ;(
pi_177097627
Bed,slaapfijn straks :*
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097632
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:46 schreef Voxs het volgende:
Bed,slaapfijn straks :*
Trusten! :W
pi_177097655
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:45 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Oh god. Ik kom nooit meer van dat imago af ;(
:P

Dag :*
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177097667
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:45 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Zouden er mensen zijn die zowel het concert van Borsato integraal kijken (én opnemen) en dan de volgende dag naar Vrije Geluiden kijken?
Ik denk het niet.

Ik kijk wel eens op vrijdagavond naar Muziekfeest op het Plein en dan zondag naar VG maar dat is toch net even wat anders. MohP is gazing voor mij, als een artiest daar twee of drie liedjes zou zingen, ben ik al weggezapt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')