abonnement Unibet Coolblue
pi_177065434
Als federalisme in België al niet werkt, waarom zou dat wel in heel Europa moeten werken?

De burger blieft geen meer Europa. Wat een plaat heeft die man voor zijn kop.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 21:58:27 #27
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177067400
Die man eet baby's, toch?
Nare griezel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_177079851
De man is beter af als ophitser op een Oekraïens plein waar hij onder valse voorwendselen mensen aanzet tot een burgeroorlog.

Deze man had allang voor een oorlogstribunaal moeten staan en vastgezet in een cel.

Laat staan voor een lege EU zaal.
pi_177099154
Doet me aan iemand denken. Wie was dat ook al weer die met dezelfde verbetenheid en dezelfde handgebaartjes voor een groot Europees Rijk pleitte?
pi_177099621
Ik heb even in de DSM VI gekeken. Gevonden !
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_177099805
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:30 schreef bamibij het volgende:
Niemand kan uitleggen wat het vreemde aan dit idee is? Alleen maar ad hominems op Verhofstadt?

:')
Dat wordt helemaal niets. De meeste stemmers stemmen gewoon op een partij of helemaal niet in het geval van het EP. Ze gaan zich echt niet verdiepen in de kandidaten uit Bulgarije.
Het budget zal dan wel omhoog moeten want de kosten die ze gaan maken om stemmen te winnen in het buiteland zal echt niet van hun eigen vergoeding afkomen.
Krijgen we niet nog meer gedoe omdat bepaalde regio's blokken gaan vormen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')