abonnement Unibet Coolblue
pi_183110276
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
En Johan zit in het publiek.
[ afbeelding ]
Te ongemakkelijk dit. Heb de tv van ellende maar uitgezet. Wat een dom programma
pi_183852209
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  donderdag 20 december 2018 @ 12:20:40 #255
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_183852418
Veronica Magazine

TEAM TAFEL
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 07:02:34 #256
388664 crew  Dotteke
pi_184254947
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184398425
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_184416938
quote:
Paay hoort via Utopia hoe haar dochter is misbruikt

Christina Curry heeft weer een originele manier gevonden om de aandacht te trekken. Ze heeft besloten om in het tv-programma Utopia te onthullen dat ze aangerand en misbruikt is. Dat is vandaag te lezen in De Telegraaf. Curry is naar Utopia afgereisd om een depressieve kandidate te steunen en in het kader daarvan heeft ze haar onthulling gedaan. Als de krant contact opneemt met haar moeder Patricia Paay, blijkt zij helemaal niets van het misbruik te weten.

Sterker nog: Paay heeft Curry erover gebeld, maar nu weet ze nog niks. “Ik heb haar inmiddels gesproken en zij zegt dat ik morgen maar moet kijken, als dat gesprek in de uitzending zit.”

Paay weet niet wat ze hoort. “Nou, dit is voor mij helemaal nieuw, ik heb daar nooit iets van gemerkt. Ze vertelde mij dat ze naar Utopia ging en dat ze een meisje ging helpen die wat depressieve klachten had.”

Heeft ze enig idee waar het over gaat? “Ze schijnt te gaan vertellen over haar tijd in Los Angeles, toen ze nog met Peaches Geldof was. Maar voor de rest zegt dit verhaal me echt niks.”

Eén ding is zeker: hun gezamenlijke deelname aan de BN’er-therapieshow In Therapie heeft niet echt geholpen.

Bron: https://www.mediacourant.(...)ochter-is-misbruikt/
SOONY
pi_184439634
Keek gisteren Jensen van een week geleden. Zie ik opeens die kop van Baldr in het publiek.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 18:08:40 #260
111260 Charmian
a little joy
pi_184477390
Als ik dit zo lees dan maakt Robert Donkers best wel kans tegen Talpa :')
quote:
Rechter maakt gehakt van Talpa, directeur mag niet worden ontslagen
RTL Z / Mathijs Smit 12 uur geleden

© ANP
Mediaconcern Talpa heeft de reputatie een lastige werkgever te zijn, omdat oprichter John de Mol het uiterste eist van zijn medewerkers. Dat het bedrijf ook keihard kan optreden tegen werknemers van wie het af wil, blijkt uit een slepende rechtszaak tussen Talpa Media en een creatief directeur.

In de zaak heeft Talpa Media onlangs de derde nederlaag geleden. Eind 2017 oordeelde de voorzieningenrechter in Lelystad al dat het bedrijf de geschorste directeur weer moest toelaten tot zijn werk. Volgens de rechter stelde Talpa zich niet op als 'goed en zorgvuldig handelend werkgever.'

Afgelopen augustus moest Talpa de man van de rechter een deelbonus van 400.000 euro betalen. En dinsdag verloor het bedrijf het hoger beroep tegen de eerste uitspraak.

Aantrekkelijke beloning
In 2011 trad de man bij Talpa Media in dienst als creatief directeur, verantwoordelijk voor de creatieve uitvoering van een pakket televisieprogramma’s waaronder Koffietijd, RTL Live en Utopia.

Het bruto maandsalaris van 17.500 euro was al aantrekkelijk, maar het beloningspakket werd pas echt goudgerand toen John de Mol het televisieproductiebedrijf in 2015 voor 500 miljoen euro verkocht aan ITV. Dat bedrag kan verder oplopen, omdat de koper ook nog betaalt op basis van toekomstige resultaten.

Dankzij een participatieregeling profiteren de topmanagers van Talpa daar royaal van mee. Zolang hij in dienst blijft, heeft de creatief directeur recht op ruim 3,6 miljoen euro, verspreid over vijf termijnen tot 2020. In de zomer van 2015 ontving hij al ruim 900.000 euro.

Schorsing
Maar in 2017 liep het mis. In mei dat jaar hoorde de creatief directeur van John de Mol, die ook na de verkoop aan ITV nog feitelijk de leiding heeft over Talpa Media, dat hij ontevreden is ('slappe hap') over zijn prestaties. Vier maanden later liet het bedrijf weten van hem af te willen.

Omdat Talpa hem echter niet de resterende termijnen van zijn verkoopbonus wilde uitkeren, kwamen het bedrijf en de directeur niet tot overeenstemming. Begin oktober zette Talpa hem op non-actief.

Gehakt van Talpa
De creatief directeur pikte dat echter niet, en stapte naar de rechter. Daar werd gehakt gemaakt van Talpa. Volgens de voorzieningenrechter heeft het bedrijf het vermeende disfunctioneren 'op geen enkele wijze onderbouwd.'

Ook meende de rechter dat Talpa de directeur niet adequaat aansprak op zijn functioneren, en naliet hem te steunen in een verbetertraject. Bovendien zou Talpa de arbeidsverhouding verder onder druk hebben gezet door de resterende overnamebonussen niet uit te betalen.

Afgedwongen bonusbetaling
Onder druk van de rechter ging de directeur eind 2017 weer aan de slag maar afgelopen maart meldde hij zich ziek met een burn-out. Een re-integratietraject zit nog in de beginfase.

Intussen wist de directeur via de rechter ook af te dwingen dat Talpa hem het tweede deel van de overnamebonus betaalde, van 400.000 euro. En dinsdag verloor Talpa ook het hoger beroep tegen de eerste uitspraak, waardoor het bedrijf de man niet alsnog aan de kant kan schuiven.

Zoektocht nieuw personeel
De zaak komt Talpa niet gelegen, nu het bedrijf bezig is met de opbouw van een nieuw mediabedrijf waarvoor veel nieuwe werknemers nodig zijn.

Broadcasting Magazine suggereerde vorig jaar dat de werving daarvan wordt bemoeilijkt door het imago van De Mol als veeleisende werkgever. "We kunnen daar eerlijk over zijn: we hebben een beetje de naam in de markt dat het er soms heftig aan toe kan gaan. De lat ligt inderdaad hoog", zei managing director Content Geertje Hoek daar destijds over.

Talpa wil geen commentaar op de zaak geven. "Het betreft een lopende procedure, dus daar doen we geen uitspraken over", aldus woordvoerder Thomas Loudon. De advocaten van de creatief directeur waren onbereikbaar voor een toelichting.
https://www.msn.com/nl-nl(...)r-BBSoUq5?li=BBoPOOe
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_184497624
Talpa gaat lekker, kwaliteitstelevisie ;)
SOONY
pi_184499049
Wtf _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_184499079
Is dit van vanmiddag?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_184506344
Iemand die Batsy in Shownieuws heeft gezien gisteren?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_184506358
quote:
Behoorlijk heftig filmpje vond ik het, die Tim hoort niet thuis daar. Wat een raar mens is dat.
pi_184506738
quote:
11s.gif Op zondag 20 januari 2019 07:55 schreef pullup het volgende:
Iemand die Batsy in Shownieuws heeft gezien gisteren?
Ik heb even gekeken voor je.
Ze doet het goed en komt volgende week weer. Een terug- eb vooruitblik. Lekker vlotte Billybabbel. *O*
pi_184507600
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2019 08:59 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken voor je.
Ze doet het goed en komt volgende week weer. Een terug- eb vooruitblik. Lekker vlotte Billybabbel. *O*
😍 vanmiddag ook zelf even checken maar klinkt goed
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_184509442
Return of The Vlinder :B
SOONY
  zondag 20 januari 2019 @ 13:28:01 #270
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_184539745
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_184539840
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_184539871
Oh Oh
pi_184539999
Spannende berichtgeving ;)

Maar het is geen Utopia voor de dieren -O-

https://www.spreekbuis.nl/vragen-over-botsing-utopia-en-natuur/
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')