abonnement Unibet Coolblue
pi_177005002
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij is wel echt meesterlijk ja _O- Veel ongemakkelijker krijg je het niet

Henry van Loon is ook top
Heerlijke droogkloot ja. En AnkGodin natuurlijk _O_
Oh.
pi_177005015
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Wat vind je van Koeman Jr?
Niet een keuze waar ik rondjes van ga springen, maar wel de best mogelijke keuze uit het Nederlandse veld. Zal wel gewoon degelijk zich kwalificeren maar verder ook niks geks doen.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:08:35 #28
319979 Fok-it
All is well
pi_177005075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet een keuze waar ik rondjes van ga springen, maar wel de best mogelijke keuze uit het Nederlandse veld. Zal wel gewoon degelijk zich kwalificeren maar verder ook niks geks doen.
Ja als je je nu nog niet kwalificeert met dit systeem :')

Ik vraag me alleen in hemelsnaam af wat Kees van Wonderen daar moet, ik heb echt serieus geen idee wat die op dit moment doet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005172
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja als je je nu nog niet kwalificeert met dit systeem :')

Ik vraag me alleen in hemelsnaam af wat Kees van Wonderen daar moet, ik heb echt serieus geen idee wat die op dit moment doet
Ik heb geen eens een flauw idee wie Kees van Wonderen is als ik eerlijk ben :@

Maar kwalificeren met die twee verschillende routes moet wel lukken voor dat EK, alleen het voetbal zal niet heel geweldig worden. Denk dat Koeman wel een 5-3-2 uit de hoed gaat toveren en dat lijkt me ook het beste met dit materiaal.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:18:11 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_177005198
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb geen eens een flauw idee wie Kees van Wonderen is als ik eerlijk ben :@

Maar kwalificeren met die twee verschillende routes moet wel lukken voor dat EK, alleen het voetbal zal niet heel geweldig worden. Denk dat Koeman wel een 5-3-2 uit de hoed gaat toveren en dat lijkt me ook het beste met dit materiaal.
Verdediger van Feyenoord in de jaren 90 :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005214


Niks mis mee
Oh.
pi_177005220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Verdediger van Feyenoord in de jaren 90 :+
Ohja ik ben niet zo op de hoogte van die elftallen van Feyenoord in die jaren.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:21:00 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_177005224
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Niks mis mee
Op Voetbalzone suggereerde mensen Malacia op te roepen onder Koeman :D _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Op Voetbalzone suggereerde mensen Malacia op te roepen onder Koeman :D _O-
Het blijkt dan toch dat ze niet alleen bij Ajax jeugdspelers hypen hè :+

Al vond ik hem wel prima spelen tegen ons, maar inderdaad idioot om het dan meteen op te roepen. Al is dat met Frenkie de Jong opzich ook wel, maar het NL elftal heeft dringend behoefte aan een creatieve middenvelder ipv die hansworstige lopende middenvelders.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:25:25 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_177005264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het blijkt dan toch dat ze niet alleen bij Ajax jeugdspelers hypen hè :+

Al vond ik hem wel prima spelen tegen ons, maar inderdaad idioot om het dan meteen op te roepen. Al is dat met Frenkie de Jong opzich ook wel, maar het NL elftal heeft dringend behoefte aan een creatieve middenvelder ipv die hansworstige lopende middenvelders.
Ja wij moeten wel iets hebben om positief te blijven he ;(

Nja, vooral Dost optimaal benutten lijkt mij. Hij kan het in Portugal ook dus
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja wij moeten wel iets hebben om positief te blijven he ;(

Nja, vooral Dost optimaal benutten lijkt mij. Hij kan het in Portugal ook dus
Portugal heeft ook een competitie van niks, en Dost kan alleen intikkertjes maken in de zestien of een bal erin koppen. Prima breekijzer, maar ik zou bij Oranje voorin liever de iets vaardigere Promes en Depay laten spelen met hun snelheid. Dost is toch vreselijk statisch.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:31:11 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_177005316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Portugal heeft ook een competitie van niks, en Dost kan alleen intikkertjes maken in de zestien of een bal erin koppen. Prima breekijzer, maar ik zou bij Oranje voorin liever de iets vaardigere Promes en Depay laten spelen met hun snelheid. Dost is toch vreselijk statisch.
Meh, vind Promes echt heel zwak. Ik gok Depay/Dost/Berghuis (als hij zo door blijft gaan prima rechtsbuiten voor NL)
Denk dat Pieters en Willems ook wel weer een kans gaan krijgen onder Koeman, die richt zich toch wat meer op buitenland gok ik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005351
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Meh, vind Promes echt heel zwak. Ik gok Depay/Dost/Berghuis (als hij zo door blijft gaan prima rechtsbuiten voor NL)
Denk dat Pieters en Willems ook wel weer een kans gaan krijgen onder Koeman, die richt zich toch wat meer op buitenland gok ik
Promes was vooral zwak in Oranje als linksbuiten ja, wat hij niet echt is. Hij speelt bij Spartak juist meer in de spits, en doet het daar uitstekend. Is ook geen wereldtopper maar qua type speler wel interessanter dan houthakker Dost.

Berghuis kan je in een 5-3-2 nog wel eens achter de spits of ook voorin proberen, beetje variëren. Willems zie ik sowieso een kans krijgen want schijnt het goed te doen, maar Pieters is volgens mij ook helemaal niks in Engeland. Wat ik lees van Stokefans her en der, dan kan je beter die Aké proberen.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:40:40 #39
319979 Fok-it
All is well
pi_177005400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Promes was vooral zwak in Oranje als linksbuiten ja, wat hij niet echt is. Hij speelt bij Spartak juist meer in de spits, en doet het daar uitstekend. Is ook geen wereldtopper maar qua type speler wel interessanter dan houthakker Dost.

Berghuis kan je in een 5-3-2 nog wel eens achter de spits of ook voorin proberen, beetje variëren. Willems zie ik sowieso een kans krijgen want schijnt het goed te doen, maar Pieters is volgens mij ook helemaal niks in Engeland. Wat ik lees van Stokefans her en der, dan kan je beter die Aké proberen.
Ake ook wel prima spelertje ja. Achja, uiteindelijk lood om oud ijzer.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005412
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ake ook wel prima spelertje ja. Achja, uiteindelijk lood om oud ijzer.
Muah je kan best een aardig team formeren. Alleen nog even wachten op die echte topspits en creatieve middenvelder.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:46:19 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_177005440
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah je kan best een aardig team formeren. Alleen nog even wachten op die echte topspits en creatieve middenvelder.
Creatieve middenvelders zitten er in de jeugd wel aardig bij zowel Feyenoord als Ajax, PSV eigenlijk geen idee. Die Kenneth Paal had je daar toch?

Thomas Buitink als spits volgens FM dan :7
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Creatieve middenvelders zitten er in de jeugd wel aardig bij zowel Feyenoord als Ajax, PSV eigenlijk geen idee. Die Kenneth Paal had je daar toch?

Thomas Buitink als spits volgens FM dan :7
Dat valt bij Ajax anders vies tegen, tenminste ik heb de A1 vandaag zien spelen en dat middenveld was echt rampzalig slecht.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:48:53 #43
319979 Fok-it
All is well
pi_177005460
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat valt bij Ajax anders vies tegen, tenminste ik heb de A1 vandaag zien spelen en dat middenveld was echt rampzalig slecht.
Nja, Frenkie de Jong :+ Die hoort gewoon op het middenveld natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nja, Frenkie de Jong :+ Die hoort gewoon op het middenveld natuurlijk
Dat noem ik al geen jeugdspeler meer, en die gaat wel op het middenveld komen uiteindelijk. Vervanger van Ziyech volgend jaar.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 00:53:10 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_177005496
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat noem ik al geen jeugdspeler meer, en die gaat wel op het middenveld komen uiteindelijk. Vervanger van Ziyech volgend jaar.
https://www.voetbalprimeu(...)olute-top-halen.html

Grappig wel hoeveel jonkies er al in het buitenland zitten en die je nog nooit gehoord hebt vsan naam. Zou natuurlijk zomaar een van Persie-Robben-Sneijder lichting kunnen uitkomen :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

https://www.voetbalprimeu(...)olute-top-halen.html

Grappig wel hoeveel jonkies er al in het buitenland zitten en die je nog nooit gehoord hebt vsan naam. Zou natuurlijk zomaar een van Persie-Robben-Sneijder lichting kunnen uitkomen :+
Als ik de omschrijvingen van die middenvelders lees word ik niet heel vrolijk. Weer lekker allround en dynamisch en fysiek sterk.

Hoop vooral dat die Redan dan wat kan worden ja, maar ik heb daar nooit zoveel hoop in als ze bij dat soort clubs zitten. Weer lekker eerst drie jaar verhuurd aan Vitesse.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 01:03:35 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_177005568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoop vooral dat die Redan dan wat kan worden ja, maar ik heb daar nooit zoveel hoop in als ze bij dat soort clubs zitten. Weer lekker eerst drie jaar verhuurd aan Vitesse.
Dat is vaak wel matig ja. Mja tot midden 20ste in Nederland blijven hoeft ook niet veel meer met je ontwikkeling te doen natuurlijk.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 01:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is vaak wel matig ja. Mja tot midden 20ste in Nederland blijven hoeft ook niet veel meer met je ontwikkeling te doen natuurlijk.
Dan moet je het vooral van die Europese duels hebben ja.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 01:09:44 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_177005608
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan moet je het vooral van die Europese duels hebben ja.
Die kampioensroute is wel makkelijker dan wat je eerst altijd deed. Zonder Europees voetbal takel je al helemaal af als land
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177005614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 01:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die kampioensroute is wel makkelijker dan wat je eerst altijd deed. Zonder Europees voetbal takel je al helemaal af als land
Dat mag PSV gaan proberen, het zou me echt niet verbazen als ze eruit vliegen. Zijn zo hun beste spelers weg en mag je ergens in het Oostblok gaan ballen, veel succes.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')