abonnement Unibet Coolblue
pi_177371084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:58 schreef Somberling het volgende:

[..]

1,5 week is nice man.

Ik heb een bewuste terugval. Het interesseert me geen reet zelfs als ik morgen niet meer wakker wordt.
Dat had ik toen ook, interesseerde me allemaal niet meer, helaas de volgende dagen toch weer wel haha.
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:19:39 #252
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_177374420
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:09 schreef Somberling het volgende:

[..]

Mijn hulpverlener zag het gelukkig ook niet zo. Hij zei, je hebt het 45 dagen volgehouden en daar mag je trots op zijn. Als je maar zorgt dat je de draad weer oppakt. Wat wil zeggen dat ik er nu geen periode van weken lang zuipen achteraan moet plakken.
Ben het met hem eens. En je pakt de draad ook weer op. :)
soooo, da's mooi!
pi_177390481
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat had ik toen ook, interesseerde me allemaal niet meer, helaas de volgende dagen toch weer wel haha.
Nu ik wakker ben is het er niet beter op geworden. Ga vandaag gewoon weer 1000 pinten halen.
pi_177390505


Nieuwe tekening
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:53:12 #255
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177390553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:50 schreef Somberling het volgende:

[..]

Nu ik wakker ben is het er niet beter op geworden. Ga vandaag gewoon weer 1000 pinten halen.
Een alcoholverslaving maakt je kapot.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177390558
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ben het met hem eens. En je pakt de draad ook weer op. :)
Ik zie het allemaal niet meer zitten en weet niet of ik de draad weer oppak. Zelfs als ik nu naar buiten kijk word ik al moe van mensen. Straks naar de supermarkt en zo snel mogelijk raus. Ik ga echt niet voor mijn plezier de deur uit. Het heeft verder niks met angst te maken. Als ik emotie voel is het vooral dat ik boos ben.

Heb net met familie contact gehad, eerlijk gezegd van de terugval en ik krijg enorme preken en wordt veroordeeld. Dit werkt voor mij averechts.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:58:35 #257
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177390666
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:53 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik zie het allemaal niet meer zitten en weet niet of ik de draad weer oppak. Zelfs als ik nu naar buiten kijk word ik al moe van mensen. Straks naar de supermarkt en zo snel mogelijk raus. Ik ga echt niet voor mijn plezier de deur uit. Het heeft verder niks met angst te maken. Als ik emotie voel is het vooral dat ik boos ben.

Heb net met familie contact gehad, eerlijk gezegd van de terugval en ik krijg enorme preken en wordt veroordeeld. Dit werkt voor mij averechts.
Herkenbaar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:00:59 #258
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177390725
Niet opgeven, zoek lotgenoten en belangenbehartigers. Besef dat na een terugval het normaal is om maandenlang in een depressie te zitten. Alcohol gaat het alleen maar erger maken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177393368
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet opgeven, zoek lotgenoten en belangenbehartigers. Besef dat na een terugval het normaal is om maandenlang in een depressie te zitten. Alcohol gaat het alleen maar erger maken.
Thanks voor je berichten man. Ik heb na zitten denken en ga niet opgeven.

Was net in de supermarkt en het leek wel een openbare inrichting. Een groot gekkenhuis, mensen die aan het schreeuwen waren. Daar word ik ook fucking debiel van. Heb ook het idee dat die kassameisjes mij in de gaten houden.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 14:57:01 #260
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177393471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 14:52 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks voor je berichten man. Ik heb na zitten denken en ga niet opgeven.

Was net in de supermarkt en het leek wel een openbare inrichting. Een groot gekkenhuis, mensen die aan het schreeuwen waren. Daar word ik ook fucking debiel van. Heb ook het idee dat die kassameisjes mij in de gaten houden.
Waarom denk je dat ze je in de gaten houden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177394304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:53 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik zie het allemaal niet meer zitten en weet niet of ik de draad weer oppak. Zelfs als ik nu naar buiten kijk word ik al moe van mensen. Straks naar de supermarkt en zo snel mogelijk raus. Ik ga echt niet voor mijn plezier de deur uit. Het heeft verder niks met angst te maken. Als ik emotie voel is het vooral dat ik boos ben.

Heb net met familie contact gehad, eerlijk gezegd van de terugval en ik krijg enorme preken en wordt veroordeeld. Dit werkt voor mij averechts.
Dit werkt voor iedereen averechts, is goed bedoeld maar voor ons heeft dit geen enkel nut. Zelfde als een dokter zegt als je door blijft zuipen verhoog je de kans op ziekte zus en zo, ja duhhhhh...
pi_177394411
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 14:52 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks voor je berichten man. Ik heb na zitten denken en ga niet opgeven.

Was net in de supermarkt en het leek wel een openbare inrichting. Een groot gekkenhuis, mensen die aan het schreeuwen waren. Daar word ik ook fucking debiel van. Heb ook het idee dat die kassameisjes mij in de gaten houden.
Je was met de drank goed bezig, je had het langer volgehouden dan mij ! Ik kreeg veel sneller een terugval, gewoon de draad weer oppakken. Alcohol gaat je problemen niet oplossen alleen maar erger maken, het is een illusie dat drank je stress, depressie etc wegneemt, het verdoofd je brein alleen maar heel eventjes en daarna komen je problemen weer terug inclusief de ongemakken van de drank van de vorige avond.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:48:39 #263
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_177397842
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:53 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik zie het allemaal niet meer zitten en weet niet of ik de draad weer oppak. Zelfs als ik nu naar buiten kijk word ik al moe van mensen. Straks naar de supermarkt en zo snel mogelijk raus. Ik ga echt niet voor mijn plezier de deur uit. Het heeft verder niks met angst te maken. Als ik emotie voel is het vooral dat ik boos ben.

Heb net met familie contact gehad, eerlijk gezegd van de terugval en ik krijg enorme preken en wordt veroordeeld. Dit werkt voor mij averechts.
Je familie is teleurgesteld, dat snap ik wel. Beseffen ze wel dat het heel moeilijk om met zoiets als alcohol te stoppen? Wie weet denken ze er wel heel luchtig over. Dat zou jammer zijn, maar zo zijn mensen nu eenmaal. Ben je nu ook boos op ze?

Je pakt de draad weer op wanneer jij de tijd juist acht. Laat je niet dwingen door anderen. Praat er anders eens met je hulpverlener over.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:51:04 #264
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_177397882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 14:52 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks voor je berichten man. Ik heb na zitten denken en ga niet opgeven.

Was net in de supermarkt en het leek wel een openbare inrichting. Een groot gekkenhuis, mensen die aan het schreeuwen waren. Daar word ik ook fucking debiel van. Heb ook het idee dat die kassameisjes mij in de gaten houden.
Supermarkten ZIJN een open inrichting! Heb er zelf gewerkt en werd er ook helemaal gek van. Zeurende klanten, maffe mensen die soms doelloos rondlopen. Goeie genade...

Heel goed dat je niet opgeeft! Je kunt het man! Ik geloof in je! ^O^
soooo, da's mooi!
pi_177397969
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:22 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat had ik toen ook, interesseerde me allemaal niet meer, helaas de volgende dagen toch weer wel haha.
Bij mij is het meestal een soort van “damage control” de dag erna.
Tenminste het ging nu weer langer fout hoor en niet voor de eerste keer trouwens.

Punt is wel de eerste keer wil iedereen helpen.
Blijft het fout gaan dan vallen er steeds meer mensen af.

Vandaar dat ik het nooit opgeef en er elke keer alles aan doe om wel weer te stoppen. Soms gaat het trouwens heel lang goed ook.

Maar nooit opgeven :)
Do what you love, love what you do!
pi_177398429
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:51 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe tekening
Ik heb geen idee waarom, maar jouw tekeningen van gebouwen doen me denken aan die van een beroemde Oostenrijkse schilder.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:04:53 #267
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177399455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je familie is teleurgesteld, dat snap ik wel. Beseffen ze wel dat het heel moeilijk om met zoiets als alcohol te stoppen? Wie weet denken ze er wel heel luchtig over. Dat zou jammer zijn, maar zo zijn mensen nu eenmaal. Ben je nu ook boos op ze?

Je pakt de draad weer op wanneer jij de tijd juist acht. Laat je niet dwingen door anderen. Praat er anders eens met je hulpverlener over.
Het is sowieso de combinatie met schizofrenie die het moeilijk maakt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:14:26 #268
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_177399639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is sowieso de combinatie met schizofrenie die het moeilijk maakt.
Ja, ben het met je eens.
soooo, da's mooi!
pi_177401106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:53 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik zie het allemaal niet meer zitten en weet niet of ik de draad weer oppak. Zelfs als ik nu naar buiten kijk word ik al moe van mensen. Straks naar de supermarkt en zo snel mogelijk raus. Ik ga echt niet voor mijn plezier de deur uit. Het heeft verder niks met angst te maken. Als ik emotie voel is het vooral dat ik boos ben.

Heb net met familie contact gehad, eerlijk gezegd van de terugval en ik krijg enorme preken en wordt veroordeeld. Dit werkt voor mij averechts.
Misschien een idee om ze dit soort dingen niet meer te melden? Zo een preek kan je er nu even niet bij hebben. Een terugval hebben is heel menselijk en zal je alleen maar sterker maken. Je kan het dus ook van de zonnige kant zien.

Komt goed! :*
  zaterdag 24 februari 2018 @ 09:49:58 #270
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_177409042
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom, maar jouw tekeningen van gebouwen doen me denken aan die van een beroemde Oostenrijkse schilder.
Ah, ik ben dus niet de enige. :P
soooo, da's mooi!
pi_177413216
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom, maar jouw tekeningen van gebouwen doen me denken aan die van een beroemde Oostenrijkse schilder.
Ome Adolf :Y :Y Wat een menneke was dat he.
pi_177413247
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 14:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze je in de gaten houden?
Omdat ik altijd daar biertjes kom halen. Heb een keer meegemaakt dat ze gewoon van kassa naar kassa naar elkaar stonden te giechelen. 'Kijk, daar heb je die mafketel weer.'
pi_177413283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:30 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je was met de drank goed bezig, je had het langer volgehouden dan mij ! Ik kreeg veel sneller een terugval, gewoon de draad weer oppakken. Alcohol gaat je problemen niet oplossen alleen maar erger maken, het is een illusie dat drank je stress, depressie etc wegneemt, het verdoofd je brein alleen maar heel eventjes en daarna komen je problemen weer terug inclusief de ongemakken van de drank van de vorige avond.
Je hebt helemaal gelijk.

Ik was gister bij mijn ouders helemaal lazarus en begon weer over atoombommen en dat soort dingen. Nu gaan ze volgende week de hulp opschroeven.
pi_177413315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je familie is teleurgesteld, dat snap ik wel. Beseffen ze wel dat het heel moeilijk om met zoiets als alcohol te stoppen? Wie weet denken ze er wel heel luchtig over. Dat zou jammer zijn, maar zo zijn mensen nu eenmaal. Ben je nu ook boos op ze?

Je pakt de draad weer op wanneer jij de tijd juist acht. Laat je niet dwingen door anderen. Praat er anders eens met je hulpverlener over.
Nee, mijn familie maakt zich juist enorm zorgen. Eigenlijk neem ik het zelf allemaal niet serieus en zijn zij juist degenen die er het meest last van hebben. Ben ook niet boos op ze, zijn hele lieve mensen.
pi_177413345
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Misschien een idee om ze dit soort dingen niet meer te melden? Zo een preek kan je er nu even niet bij hebben. Een terugval hebben is heel menselijk en zal je alleen maar sterker maken. Je kan het dus ook van de zonnige kant zien.

Komt goed! :*
Bedankt voor je lieve reactie. Jij bent sowieso een wereldwijf, altijd het hele forum op stelten zetten. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')